Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.01.2009 11:57 - I'm a survivor
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3523 Коментари: 19 Гласове:
1

Последна промяна: 05.01.2009 12:00


Дните ми бяха прекалено спокойни, за да не ми се случиш...

Нощите ми бяха прекалено тихи, за да не ми се случиш...

И ти ми се случи, разбира се.Защото ти ми се случваш, винаги когато успея да намеря подходяща гума, с която да те изтрия от съзнанието си.Винаги когато успея да заживея без теб, ти се случваш.Просто си такъв.

А всичко вървеше по план...План, който отдавна вече не включваше теб.

Прекарах вълшебна Коледа – с всички хора, които обичам, с много подаръци, усмивки и щастие.На 26-ти заминах за Лондон естествено с цяла тайфа освирепели приятелки.Свирепи за boxing day с който идват и ненормалните лондонски намаления.И така след 3-дневен екшън по Оксфорд стрийт, Бонд стрийт и Риджйнт, се прибрах със свръх багаж и подути крака.Бях готова да посрещна новата година.Само че преди нея посрещнах теб...

Невъзможен си!Не мога да понасям начина по който ме изритваш от живота си, а след това решаваш, че не можеш да дишаш без мен и започваш да ме дърпаш обратно там.Точно когато се изправя и се науча да вървя без теб.Винаги намираш подходящият момент.Просто си такъв.

Чудя се дали ме обичаш само от време на време или просто ти доставя удоволствие да идваш и да си отиваш? След това се чудя за какво изобщо съм ти аз? Да ме лъжеш отново, да ме преобразяваш с устни, да ме изгаряш със студ или имам още някоя рана в която не си ми бъркал? Или отново ще ми дадеш главна женска роля във филма ти? А може би отново ще ме назначиш за директор на цирка, на твоя цирк?

А? Кое? Кое те кефи този път да ми направиш?

Не става така, мило.Не можеш да нахлуваш някъде когато си нежелан.Повече не мога да те пусна да прекрачиш прага ми, мило.Съжалявам.Научих се да се пазя от теб.А и аз нямам повече какво да ти дам.Не остана нещо, което не съм ти дала и ти не си взел.Отдавна забравих как да те обичам.Помогна ми болката – последното нещо, което ти ми даде.Отдавна не помня очите ти.Помогнаха ми моите две очи – ние с тях изплакахме реки за теб.Реки в нищото, разбира се.Отдавна спрях да подавам ръка към тишината ти.Помогна ми мълчанието ти – от тук нататък аз ще мълча с мълчанието ти.Отдавна не съм същата.Помогна ми безразличието ти – вече мога да бъда грозно студена, като теб.Отдавна те мразя, мило.Помогна ми ти, защото ме накара да си платя за всеки миг щастие.И аз си платих – жестока цена.Сега е твой ред...за да бъдат чисти сметките ни.

Моля те, ако мислиш за мен в този момент, спри веднага!Остави ме да живея и да бъда истинска.Без теб!Остави душата ми да бъде свободна.Без теб.Остави ме да дишам.Остави ме да не те виждам.Остави ме да бъда щастлива.Помгони ме да забравя всичко.Остави ме да продължа - напред и нагоре и никога да не поглеждам в посоката в която те оставах.Остави ме да побеждавам страховете си.Дори и най-големият – ти!
В някой друг живот, когато се преродим по-чисти и сме научени да се обичаме, може и да се получи.
В този живот обаче а
з съм survivor, мило! Оцелях от теб!И продължавам по пътя си.....без теб!



Тагове:   Survivor,


Гласувай:
1



1. anubhis - принцесо,
05.01.2009 12:14
така е,всички сме survivor,дали от някого,или от нещо-такъв е живота:))честита 2009 година,да ти носи само здраве и късмет,за оцеляването е ясно-ще оцелеем и този път:)))))
цитирай
2. princesss - Честита и на теб, anubhis
05.01.2009 12:24
Пожелавам ти здраве! :)
цитирай
3. akasha85 - Естествено, че ще оцелеем. Оцелях и ...
05.01.2009 14:04
Естествено, че ще оцелеем. Оцелях и аз, след като дълго време посрещах и изпращах... И точно преди година спрях тази неуморна игра на сълзи и радости.

Няма по-подходящ момент от новата година, за да сложиш край на всичко това и да отвориш сърцето си за онова, което наистина заслужаваш!

Весела нова година-да ти донесе много любов!
цитирай
4. princesss - akasha85,
05.01.2009 15:10
Пожелавам ти да ти се връща любовта :)))
Иначе да, и аз смятам, че ми е крайно време да започна на чисто :)
цитирай
5. анонимен - morrt
05.01.2009 18:08
Честита Нова Година!
Желая ти много здраве и малко щастие. Малко, за да си подготвена за голямото, което идва без предупреждение и без пожелания.
Усмихвай се, животът започва.
Днес!
цитирай
6. princesss - morrt,
05.01.2009 18:19
защо не успявам да пиша коментари в блога ти?
Пожелавам ти новата година да ти донесе само сбъднати мечти :)
цитирай
7. анонимен - morrt
05.01.2009 19:46
Напоследък и аз имах проблеми с писането на коментари във някои блогове. Оказа се Firefox-а.
Махнах го и го инсталнах наново.
Всичко е разрешено - "Кой може да коментира? Всеки - включва анонимни потребители"
---------------------------------------------------------
Новата година година вече ги донесе - здрави сме у нас и се обичаме. Благодаря!
цитирай
8. pulsar - И такаааммм...
07.01.2009 04:25
Прекрасен сняг - и снежинка не пада къде да е другаде.

Сама си направи изводите какво ти казвам...

цитирай
9. princesss - pulsar
07.01.2009 08:50
И аз си харесвам снега и леда също го обичам :)))
А и имах нужда от него :)
цитирай
10. chilly - ти си като изхвъркнала от клип на ...
07.01.2009 19:09
ти си като изхвъркнала от клип на бритни спиърс, но на грешното място. малко е нелепо. т.е. ако ти е яко да си извратен блог вариант на лирическа героиня на бритни спиърс - продължавай в същия дух.
мисля, че те устройва, иначе щеше да пишеш по друг начин, а не като в лексикон на 7класничка от кварталното соу /момиченца + футболисти/
цитирай
11. princesss - chilly
07.01.2009 19:19
Яд те е на жени като мен, защото никога няма да се добереш до такива, никога не са ти пускали подобни или просто си гей?
цитирай
12. chilly - ми не не съм гей и не, никога не са ...
08.01.2009 01:27
ми не
не съм гей
и не, никога не са ми пускали такива жени
антипатията е взаимна и е от пръв поглед
нещо не ми е ясно какво общо има това с констатацията ми.
айде до
цитирай
13. princesss - chilly,
08.01.2009 08:32
да, абсолютно това щях да кажа.
Ти ненавиждаш такива като мен, защото такива като мен никога не те отразяват.Взаимно е.
цитирай
14. triton - аз обичам princesss : )
09.01.2009 13:29
аз обичам princesss : )
цитирай
15. triton - princesss
09.01.2009 13:31
направо съм влюбен w теб :]
цитирай
16. princesss - Много станахте вече. . . Какво ще ви ...
09.01.2009 13:35
Много станахте вече...
Какво ще ви правя не знам :))))
цитирай
17. triton - princesss
09.01.2009 13:40
избери мен :P
цитирай
18. princesss - по какъв повод?
09.01.2009 13:41
по какъв повод?
цитирай
19. triton - princesss
09.01.2009 13:48
трябва ли да има
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088830
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140