Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
06.01.2009 09:59 - За условните и ефективните присъди с любов
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4989 Коментари: 33 Гласове:
1

Последна промяна: 06.01.2009 10:00


По принцип избягвам да пиша на такива теми, а и мразя хората, които не спират да бълват писания по всички обществени проблеми, но от вчера насам в мен се надига небивал гняв.

Ще ви задам няколко въпроса:

Стависки качи ли се зад волана пил?

Стависки предизвика ли катастрофа?

Стависки отне ли човешки живот?

Стависки увреди ли за цял живот друг един човек?

ДА! Направи го!

Тогава защо да не може да бъде съден като всеки един български гражданин? И защо го жалите заради мизерните 2,5 години, които получи.Те равни ли са на един човешки живот?Защо той трябва да бъде безнаказан? Защо? Нали уж всички сме равни.Това, че Стависки е световен шампион не го прави повече или по-малко човек от всеки друг, който се изправя пред закона.Това, че има златни медали, не означава, че е хванал Господ за шлифера.Той е човек и е убил човек!Това е достатъчно.

Да, много го харесвам, много съм горда със златните му медали и съм умирала от кеф да ги гледам с Албена на леда, но той е карал джипа си пиян и трябва да си понесе последствията.Мъчно ми е за него, защото и неговият живот от тук нататък ще бъде погубен, само че човек трябва да мисли за последствията преди да пие и да се качва на Хамъра.За всяко действие си има противодействие – караш пил, отиваш в затвора.Така е в природата.

След като аз мога да се съобразявам и да не се качвам на колата си само след чаша изпито вино, значи и той трябва да може.Дали ще е Стависки зад решетките или филанкешията не ми дреме.Когато можеш да пиеш, трябва да можеш и да си понесеш последствията.След като си готов да се качваш зад волана в нетрезво състояние, трябва да си готов и да се изправиш пред това, което може да последва.

Гледната ми точка щеше да бъде съвсем различна, ако това се беше случило без Стависки да е бил пиян.Защото такива неща се случват, случват се всеки ден и могат да се случат на всеки.Никой не е застрахован.Само секунда невнимание и утре мога да бъда аз на негово място, или някой мой близък.НО той е пил и е карал.Това е достатъчно, за да бъде лишен от свобода.Точно както той лиши от живот Петър и увреди Мануела.

Защо шофьора от Бяла да си заслужава 10-те години лишаване от свобода, а Стависки да не ги заслужава?И не забравяйте, че шофьора от Бяла беше съвесм трезвен.Значи трезвения да лежи 10 години, а пияния – условно.Така ли? Това ли е справедливост? Това не е справедливодст.

Всички са потърпевши в този случай – и майката, която остана без дете, и момичето, което никога повече, няма да бъде същото и Стависки, на който това ще остане белег и етикет завинаги.Но такъв е живота.Човек каквото може да си направи сам, никой не може да му го направи.

На всички, които смятат, че Стависки не бива да влиза в затвора, ще кажа да се замислят.Но да се замислят хубаво.Какво би им било, ако са на мястото на майката на убитото момче, или на мястото на осакатеното момиче.А? Тогава пак ли ще го защитавате, заради златните му медали? Или си казвате – „На мен никога няма да се случи”? На всеки може да се случи.Не го забравяйте.

Не тъгувайте толкова много...и без това едва ли ще излежи присъдата си....за съжаление!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. akasha85 - Пред закона всички трябва да са р...
06.01.2009 10:10
Пред закона всички трябва да са равни! Без значение дали е златен медалист или обикновен човек...Грешката си е грешка и за нея се носи отговорност.
Напълно съм съгласна с мнението ти.
цитирай
2. анонимен - Вече не съм ти фен
06.01.2009 10:25
:((((
цитирай
3. princesss - akasha85
06.01.2009 10:27
благодаря за подкрепата.
Да, хората сме равни.
цитирай
4. princesss - анонимен,
06.01.2009 10:28
не ти вярвам :)
Аз пристрастявам :))))
цитирай
5. anubhis - принцесо,
06.01.2009 10:35
права си,пред закона и пред Бог всички сме равни...
аз се дразня само,защото повечето хора упрекват Стависки,че не поемал отговорност за случилото се,и не смятам,че са прави,той сам го каза,че като всеки нормален човек изпитва страх от затвора....
и освен това,каквито и мерки да се вземат,колкото и пари да се платят,ако ще и да се разчекнем от приказки и спорове,времето не може да се върне назад...
цитирай
6. princesss - anubhis
06.01.2009 10:37
Съгласна съм с теб.Стависки, че пое отговорност, пое.И се държи по мъжки и с достойноство, което приятно ме изненада.
И все пак...престъплението, трябва да има наказание.
И не го казвам само защото съм юрист.
цитирай
7. krotalka - Точно и ясно!
06.01.2009 10:48
Такова е и моето мнение!
Изказах го в коментар под постинга на Авангарди, но си останах глас в пустиня!
цитирай
8. princesss - krotalka,
06.01.2009 10:57
пропуснала съм го.
Сега ще прочета :)
цитирай
9. анонимен - Що се занимаваш
06.01.2009 11:20
с глупости? :-/
цитирай
10. lelya - Е, благодаря ти, че така хубаво си ...
06.01.2009 11:52
Е, благодаря ти, че така хубаво си написала и изразила и моето мнение. Недопустипо е да пиеш и след това да се качиш в колата и да убиваш хора. Законът трябва да е еднакъв за всички. Съжалявам за световния шампион. Той и Албена трябва да знаят, че всички ги обичаме много, но едното няма нищо общо с другото. Пил е - точка, край на дискусията. Защо Парис Хилтън може да лежи ефективно в затвора, а Ставийски да не може? Тя лежа 40 дни без да е убила никой. Вижда ми се съвсем справедливо той да лежи 2,5 години за едно убийство и едно осакатяване. Съжалявам, но хората, НИЕ трябва да плащаме за грешките си. Всеки един от нас.
цитирай
11. candysays - ...щях да напиша нещо подобно
06.01.2009 12:03
на написаното от Анубис.
Права си, принцесо, логиката е желязна, и въпреки това на мен лично ми е мъчно за Стависки. Харесва ми това, че не си крайна все пак и че съдиш престъплението, случилото се, а не човека.. Така трябва да бъде, според мен.
цитирай
12. princesss - zlika,
06.01.2009 12:26
и аз не знам вече...
цитирай
13. princesss - lelya,
06.01.2009 12:27
Супер точно е това, което си написала!
цитирай
14. princesss - candysays,
06.01.2009 12:30
На мен също много ми е мъчно за Ставински.Съжалявам за това, което му се случи и харесвам начина по който си призна вината - без да увърта и без да се оправдава.И аз безкрайно много го харесвам.Само, че е извършил престъпление, а престъплението не бива да бъде безнаказано
цитирай
15. анонимен - Mil
06.01.2009 13:14
Принцеске, ти наистина пристрастяваш! Аз съм ти фенка, такива са вече и моите приятели! Разбирам твоята позиция и я приемам. Но аз съм вече на 35 и си задавам въпроса: Кое е по-важно: Максим в затвора или здравето на Мануела. И отговорът за мен е еднозначен - Максим трябва да работи и да помага с каквото може.
Пожелавам ти много любов, късмет, здраве и щастливи мигове през Новата година!
цитирай
16. princesss - MIL
06.01.2009 13:22
Благодаря за фенството, а за пристрастяването се пошегувах :) Да,наистина Максим трябва да помага, но дълбоко се съмнявам, че ще продължи да го прави, след като шума отшуми.2,5 години са нищо! ще излезе дори много преди да изтекат.Пак ще помага.А и той е човек, който може да си позволи да помага и от затвора.
Аз ти пожелавам новата година да сбъдне всички мечти на теб и семейството ти :)))
цитирай
17. анонимен - morrt
06.01.2009 13:42
Подкрепям напълно. Написала си мислите ми.
А аз наистина много ги харесвам с Албена и плаках когато ги награждаваха и звуча химна.
Но законът си е закон -за мен, за теб, за всички!
цитирай
18. valsodar - Елементарно е и е вярно !
06.01.2009 17:29
Но защо точно елементарните истини предизвикват най-непримирими спорове, ей това не мога да проумея ? :)
цитирай
19. princesss - valsodar,
06.01.2009 17:33
просто защото сме българи.
И имаме балкански манталитет.
цитирай
20. анонимен - Една забележка
06.01.2009 23:34
Както обърнах внимание в темата на Валсодар - СТАВИСКИ НЕ Е В ЗАТВОРА!

Към момента той не е в затвора дори на лек режим. Той не е в затвора. Той е у дома си. Нека коментираме ефективна присъда от две години и половина, едва когато ги излежи.
цитирай
21. pulsar - Такаааммм...
07.01.2009 04:43
Цитирам досега прочетеното с лека перифраза:
" Било го страх от затвора"
" Имал бил медали"
" Щял да бачка, помагайки по този начин"
" Мъчно ми било за него"

- Интересно дали го е било страх да пие, смърка, кара кола и тн простотии. Да дава пари за сменени показания, проби на кръв и тн простотии??????
- И аз може да имам медали, това ме прави по-малко или повече "правен" пред съда или цветните метали отново играят ролята си...???
- Всички ние бачкаме, НО преди да правим прстотии МИСЛИМ или поне РАЗСЪЖДАВАМЕ. Оттук ми идва и една мисъл за това кой е по-виновен - единият, че е карал пил или надрусан или другият, че му е дал да шофира в това състояное... ЩОТО аз си мисля, че и двамата са били ухилени до уши, профучавайки покрай поредната "наведена" полицейска кола, на която могат да покажат среден пръст, щото са шампиони и тях тая работа със скоростите и алкохола/наркотиците не ги бърка, те са над тези неща... Тук опираме до това дали някои индивиди (защото не мога да ги нарека хора) изобщо някога са спазвали каквито и да било правила или просто са си били родени БОГОВЕ... Назиданието е начин да покажеш, че ти пука за действията/последствията на някой... Фурнаджийската лопата е уредът, с който се мери това жестоко и безсрамно убийство и политическият му чадър, под който тая мизерна душица раздава автографи вече сума ти време и шофира автомобили в Москва... Ето на този човек ли ще поверите мислите си за децата си на пътя??? Я ПАК СИ ПОМИСЛЕТЕ, А??? Или отдавна да мислите не ви се отдава??? Чак ме е гнус като си помисля с каква адска сума пари се прави ПиАр на този човек... То не бяха предавания, роднини, носталгични видеоклипове и тям подобни простотии само и само да се смегчи общественото мнение в полза на нашия ШАМПИОН... Или вие слагате равенство на нещата ШАМПИОН=УБИЕЦ=НЕВИНЕН, А?

Не може да ми е мъчно за такъв човек. Не може да мисля за това как профучава с 3-4 тонен джип, усмихвайки се мазно на съдбата си, защото е недосегаем и безсмъртен, размазвайки автомобилите покрай себе си, защото да пиеш или да смъркаш си е нещо нормално в България, прави те повече ВИП, прави те ЗВЕЗДА, така ли??? Или като си лепнеш лепенката отзад "АЗ НЕ КАРАМ ПИЛ" на Хамър-а и това оправя нещата, щото ти си рекламно лице, не може пък да ти се разсърдят чак толкова...

ДРАЙФА МИ СЕ ОТ СЛЕПОТАТА ВИ !!! СЛЕПОТАТА НА УМОВЕТЕ ВИ !!!
цитирай
22. princesss - анонимен,
07.01.2009 08:31
мислиш ли изобщо, че ще ги излежи?
цитирай
23. princesss - pulsar,
07.01.2009 08:34
Респект!
цитирай
24. анонимен - morrt
07.01.2009 10:32
Другата крайност:
http://www.btv.bg/sport/news_details.pcgi?cont_id=124059

цитирай
25. princesss - morrt,
07.01.2009 13:27
че и нагли....
цитирай
26. pulsar - Е, това вече ме вбесява...
07.01.2009 13:33
morrt /

Този твой постинг реално показва това, за което говоря по-горе, а точно че се наливат адски пари за противовес на тая присъда ?!?!?!?!?!?!
Албена била възмУтена и огОрчена?!?!? ШШШШ, а бе, я се осъзнайте малко, бе ?!?!??!?!
Какви златни медали, какви 25 години труд и постижения ?!?!?!? ТЕЗИ СРАМА НЯМАТ ЛИ, БЕ?!?!?

Давам аналогичен пример обаче в защита на същата тази долна PR кампания, който се казва Майкъл Джексън. Колкото и да го харесвам като изпълнител, музикант, продуцент и това, че е измислил половината музика от 70-те години насам, заедно със Стиви Уондър и Куинси Джоунс, то ПАРИТЕ и ГОДИНИТЕ СЛАВА са само това, което го оставят толкова години извън затвора !!!!! И естествено една съдебна справка ще покаже само крайния резултат, сиреч ОБВИНЕН, но не ОСЪДЕН ! Така, че всичко е наред... Същата картинка със същите условия се играе и в момента по горепосочения казус.
Дайте да разменим Златни медали за Убийство ! Що пък не ! Ако мине номерът !!! Всякаква морална граница минават тези двамцата и се случва така, че вместо да си правят пас и да са по-тихи от водата и по-ниски от тревата, те надават високо глас как едва ли не това се превръща в лична нападка срещу тях ?!?!?!?
А КАКВО ПО-ЛИЧНО ОТ ТОВА ДА УБИЕШ ЧОВЕК, питам аз ????
цитирай
27. pulsar - и още нещо си мисля...
07.01.2009 14:02
тази присъда ще бъде решена, според мен, в някое кафене, в някое малко квартално барче, от някой страничен човек, който представлява този или онзи и има такава и такава информация за този наш толкова лош прокурор, че милият човечец най-вероятно ще му се наложи да преосмисля решенията си... Пак казвам, за мен това е политически чадър, чадър който се простира чак до Русия... Чадър, който ще изиграе долна шега на българската правна институция колкото и да е старателна да не се корумпира и да изглежда прекрасна в очите на политиците, защото в очите на нормалните хора няма значение как изглежда, нали???
Иронично ми тръгва този ден... А много рядко ми се случва...
цитирай
28. анонимен - morrt
07.01.2009 15:07
Сигурно съм го казал на латвийски, затова ще го кажа и на български - подкрепям с две ръце ефективната присъда на Максим. Лично мнение е,че не отговаря на деянието му - не е достатъчна. Но аз не съм съд.
Не ми пука и как се чувства Албена. Сигурно не и толкова мъчно, колкото на майката на Мануела, гледаща всеки ден как гасне смисълът на живота и.
НО! Дори да го застрелят, това няма да помрачи радостта ми от награждаването им.
Постът има за цел да покаже, че прукурорът, който представлява държавата, се държи по неподобащ начин. Да, това ни е държавата - дребнава и злорада. Неуважаваща себе си и законите си.
Затова има по няколко дела и по няколко присъди на ключови дела. Защото винаги има кой да съди съда - тази присъда е малка, тази е голяма...
В една уважаваща себе си държава този целия цирк го няма. Осъден - влиза, лежи. Точка.
А от тези "адски много пари", ако можеш, задели ми малко, защото много сметки се насъбраха в януари. Дрън -дрън.
цитирай
29. princesss - morrt,
07.01.2009 16:04
Да, такава ни е държавата за съжаление.
Ей за това днес си платих такстата за американска виза.Защото сме дребнави и злоради.
Срам ме е, че завърших право и един ден ще бъда на мястото на тези прокурори и съдии, които са заставяни да издават подобни присъди.Много ме е срам.Срам ме е, че избрах сама да бъда част от това.За това си платих такстата....
цитирай
30. pulsar - мдааа...
07.01.2009 16:39
Морт/

И двамата говорим за едно и също... За съжаление това си е истината и точка. А "дрън-дрън-а" си е за наша сметка, на наш си гръб...
цитирай
31. анонимен - morrt
07.01.2009 18:22
Докато чаках да излезе последния ми пост, си дадох сметка, че съм бил прекалено груб. За което се извинявам. Допускам, че причината pulsar да не ме е разбрал е у мен, затова ще я подхвана по-отдалеко.
Когато е на леда и се състезава, Максим(и Албена, и всеки спортист) представлява България. Затова, когато печели и когато го награждават, звучи националния химн, а не любимата му песничка.
Извън леда е човек като всеки друг, но там представлява България. Точно по същия начин, по който прокуроът я предствлява в съда.
Разбирам ако аз и ти, обикновени граждани, отидем да протестираме пред съда срещу една или друга присъда. Ние имаме право на мнение, но съдът съди. Само дето във вестника не е сниман човекът Светозар Костов, а окръжен прокурор на Бургас.
Нима в присъдата пише и "публично унижение от страна на държавата"?
Ами то все едно да излезе премиера и да запали чучело на Максим пред министерски съвет. Или президентът демонстративно да изхвърли златните ИМ медали от залата на славата.
Затова е съдът, за да прецени - кога, как, колко...
Ако не ни харесва как работи, на другите избори гласуваме за онзи, който смятаме за свестен и се надяваме той да назначи по-добри съдии.
Такъв е Законът - същият, по който съдят Стависки.
цитирай
32. princesss - morrt
07.01.2009 19:02
сигурна съм, че Пулса те е разбрал.
Той си е на място :)))
цитирай
33. princesss - Марине,
08.01.2009 08:31
случая изобщо не е такъв.
Това, че са некадърни да разкрият убиеца, не означава, че прикриват някой.Толкова им са възможностите, толкова могат.
А и когато се качваш на колата пиян е съвсем достатъчен умисъл!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088477
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140