Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
16.10.2008 12:22 - Урок на живота
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2445 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 16.10.2008 12:26


Има моменти в живота, в които порастваш за секунди.Случва ти се нещо или изгубваш нещо и за миг всичко се преобръща.В такива дни научаваш урока на живота си.

Тогава научаваш колко са нищожни нещата заради, които си плакал и страдал вчера в сравнение с нещата, които днес са те споходили.За един миг осъзнаваш какво си имал, а вече си изгубил или пък какво си нямал, а днес имаш.

В тези моменти, разбираш колко много неща си пропуснал и как няма начин да върнеш времето назад и да се поправиш.А толкова много ти се иска….

Разбираш грешките си, но е твърде късно да ги признаеш. И усещаш колко са били глупави нещата, които са провалили живота ти.А ти си страдал, плакал и си ги проклинал.А днес са толкова нищожни…

В тези моменти започваш да съжаляваш за много неща – за сълзите, които по една или друга причина не си изплакал, за смеха, който си скрил, за чувствата, които си изпитвал, а не си споделил, за рисковете, които не си поел, за обичта, която не си обичал.

Съжаляваш, че не си опитал, защото те е било страх от провал.Съжаляваш, че не си обичал, защото е можело да не ти споделят обичта.Съжаляваш, че не си се надявал, защото те и било страх да не се окажат надеждите напразни.

Тогава разбираш, че заради рисковете в живота си, които не си поел, не си се научил да чувстваш, не си се научил да живееш ,не си се научил да се променяш.

И разбираш, че си приемал за даденост нещата, които са най-близо до сърцето ти, а всъщност само те те правят истински щастлив.И разбираш, че ако ги загубиш, живота няма да има смисъл.

В тези моменти от живота, научаваш, че е трябвало да се придържаш единствено към вярата, защото тя дава сила на душата и тогава можеш да вярваш и в невъзможното, а така невъзможното се превръща във възможно.

Вчера бях друга.

Днес научих своя урок на живота.

Утре ще направя няколко неща:

Ще се постарая да кажа на хората, които обичам, колко много означават за мен.

Ще бъда благодарна за всичко, което имам и особено за малките неща, които всъщност струват много.

Ще живея така, че да не съжалявам за нищо.

Ще бъда най-доброто на което съм способна.

И ще направя всички тези неща докато не е свършило времето ми!



Тагове:   урок,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pulsar - :-))))
16.10.2008 15:31
Бреййй, брейй, бреййй....
Имаше подобно чувство и при мен, но беше преди близо двадесет+ години, бях втори или трети клас, а един пистолет ми беше опрян цяла нощ в главата... Тогава наистина си правиш равносметките много ясно, дори да си на 8-9 години...

Но да не се отплесваме...
Малките неща създават големите неща, големите неща създават още по-големите. Винаги съм водил спор с един приятел (доста известен български адвокат в момента), че аз не искам да съм част от машината, аз искам да съм машина... Това е вярно и не е ... Защото малките неща, правят големите... Сиреч малките неща са големи...

Любов и Благодарност
Прекрасна си!
цитирай
2. pulsar - ето и веднага музикален поздрав...
16.10.2008 15:33
знаеш, че без музиката не мога да живея... И защото вярвам в теб, точно това парче на Лени Кравиц се появи точно когато му беше времето, защото Всичко е точно така както трябва да бъде...

LENNY KRAVITZ - Believe In Me

http://www.youtube.com/watch?v=C5CpFs0G5Ow
цитирай
3. 737 - Благодаря
16.10.2008 18:55
Благодаря ти за текста, принцесо! И аз тези дни порастнах за секунди, така че написаното от теб е много актуално В един момент човек, когато е загубил нещо, някого, усеща колко малко е трябвало това да не се случи. Колко малко още риск не си поел, колко малко обич не си обичал!
цитирай
4. princesss - pulsar,
17.10.2008 09:08
отново отличен избор на музика.
Както винаги всъщност :)
цитирай
5. to4ka - hmm...taka si e
28.10.2008 11:19
Ima6e 1 misal: "Jivotat ne se meri s broq vdi6vaniq, a s momentite,koito spirat daha ni!" . Mnogo tova,koeto si napisala, mi napomnq na edin 4udesen razgarnat varqnt na tazi ideq... Pozdravqvam te
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084860
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140