Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
16.09.2008 13:41 - Мъжете ми трябват
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4143 Коментари: 13 Гласове:
2

Последна промяна: 16.09.2008 14:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Преместих се в Манчестър преди няколко дни.

В сравнение с Лондон, това сякаш не е град в Англия, но пък в град като Манчестър можеш да усетиш истинската Англия.Тук липсват ужасно многото емигранти, които виждаш навсякъде по улиците на Лондон, но пък се запознаваш с истинските англичани.

Вчера сутринта станах и си изпих кафето.Съчетах го със Скайп и доза никотин.После се изкъпах - първо с вода, а след това с лосион за тяло.Мириша на любов.Гримирах очите си в синьо, а устните ми - бледи и блестящи.После се настаних в тясните ми дънки и червената блуза.Разроших косите си и ги оставих да се спускат над мен свободно като живи водопади.Преди да прекрача прага на входната врата, обух червените си обувки на високи токове с червената кожета чанта и нахлузих вталено дънково яке.Винаги съм обичала комбинацията на дънков плат и алено червено.

Та разхождам се аз из центъра на Манчестър и опипвам почвата.Не забелязвам магазините дори, нито красивите сгради,  днес са ми по-интересни хората.Всички са забързани и тичат...

Сядам в едно заведение на улицата и си поръчвам чай.Започвам да наблюдавам минувачите и по-специално жените.Изглеждат ужасно. Всичките. Заприличали са досущ на мъже с късо подстриганите си коси и широките си мъжки дънки.Нямат цвят.Имат широки раздърпани якета от шушляк.Нямат и грим.Нямат й нищо, което да ги различи от минаващите мъже.Мъж, жена,мъж, жена...всички са сиви и с къси коси.Жените с по-дълги коси, обезателно са ги опънали в някакви нелепи опашки, сякаш се срамуват от тях.Сякаш опитват да скрият,че са жени и искат обезателно да бъдат мъже.Повече от мъже дори.

Никога не съм разбирала еманципацията.Нито вибраторите.Никога не съм искала да бъда мъж или да приличам на такъв.Не разбирам жените, които обезателно искат да командват парада и които са се превърнали във властни мъжки момичета.Не разбирам и тези, които умират да си залепят плочките и да си зачукват пироните сами, за да може после да ги похвалят, че са еманципирани жени.Не разбирам жените с мъжки професии, нито тези които се гордеят с това, че нямат мъж до себе си.Не разбирам и когато жените гордо заявяват „Аз съм напълно независима от мъжа ми” В такъв случай защо изобщо са ви мъжете, момичета?

На мен мъжете ми трябват.И то ми трябват много.За да бъда красива и да виждам възхищението им.За да ми се извинят с подарък когато съм сърдита.За да чувствам закрилата и сигурността в тях, когато съм слаба.За да не ми обръщат внимание, когато мърморя.За да ми носят куфарите, когато пътувам.За да боядисват, къртят и лепят.За да им звъня, когато спукам гума и да ме обслужват когато съм лакирала ноктите си.За да ми размзват грима и да се прехранват с червилото ми, когато ме целуват.За да изтръпвам всеки път когато ме прегръщат.За да се чувствам малка, нищожна и незнаеща, когато правя секс.За да даря с деца, мъжа който обичам.И просто за да ги обичам, дори когато ме карат да плача.

Не искам да изпия всичкия тестостерон от мъжете.

Не искам да бъда мъж.

Искам просто да бъда жена.



Тагове:   мъжете,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dusha - :)
16.09.2008 13:57
Аз пък винаги съм искала да бъда мъж, ей така от интерес да видя какво е.. Но само толкова :)
Никога не съм била с къса коса, без червило и спирала на очите не излизам, а най-обичам да съм с къса пола! :) Като цяло е хубаво да си жена..
А мъжете за какво са ми нужни ли? Да ги обичам и да ме нараняват :) Да усетя, че съм жива, желана..
А иначе жените с мъжки професии са ми чак смешни.. но въпрос на личен избор!
Поздрави! :)
цитирай
2. gothic - Прекрасно! Поздрави! Искам да в...
16.09.2008 14:03
Прекрасно! Поздрави! Искам да виждам ЖЕНИ, харесват ми...Благодаря ти!
цитирай
3. princesss - Скъпи анонимни,
16.09.2008 14:55
Благодаря, за оценката, че съм курволяк и че освен токовете ми нищо друго не ме интересува.
Истински креативно.И вълнуващо.
За съжаление популярност на тъпи анонимни коментари не давам.
Драги мои, преди да си сложа силиконовите цици съм завършила две висши образования, родила съм дете и съм спасила човешки живот, като съм се лишила от лукс, за да го направя.
Интересно е как ми четете определени постинги и ви ставам изключително неприятна, защото видиш ли имам силиконови цици и червени обувки, а когато пиша за насилието в училище, мълчите като пукали(или като друго...)
Ей, много е простотията...много.

цитирай
4. dete - Ами. . . . . усмихни им се!:-)))) и им ...
16.09.2008 15:08
Ами.....усмихни им се!:-)))) и им изпрати въздушни целувки на всички "доброжелатели":-))))))
цитирай
5. kardamom - поздрави!
16.09.2008 15:57
и усмивки...
цитирай
6. dusha - ..
16.09.2008 16:46
princesss, не простотията е много, а злобата, завистта и ревността!
цитирай
7. yoshi - Мацка,
16.09.2008 17:03
пусни ги по пързалката всички "разбирачи". Ти нали знаеш коя си и колко струваш, другото няма значение. А този пост ти е от топ 5:))). Поздрави!
цитирай
8. soho - Аз също обожавам мъжете, имам нужда ...
16.09.2008 17:45
Аз също обожавам мъжете, имам нужда от тях и съм далеч от еманципацията. Но това не ми пречи да имам вибратор ;)
цитирай
9. bbj - пак се излижи,принцесата
16.09.2008 22:38
не ти ли става скучно все да те хвалят,пусни постинга за курволяка,сложи малко интрига в тоя твоя блог....направо заспивам всеки път като чета от твоите "почитчтели"-колко си велика-като бразилски сериал си си го направила.
P.S.
Няма злоба,няма завист-нищо лично....айде изненадай ни веднъж де!Гледам че имаш много читатели-мини в next level
цитирай
10. princesss - bbj,
16.09.2008 22:43
не ми става скучно.Много ми е приятно - аз съм като мащехата от онази приказка за спящата красавица дето огледалото всеки ден и повторяло, че е най-красивата.И колкото повече ми повтарят, толкова по-добре ми става.
Читателите ми са много щото сериала ми е бразилски.Ако беше друг, нямаше да имам фенове.
Учи се! Имаш нужда!
Пък, ако ти е скучно, не чети бе мацка, не съм те вързала на сила я....
цитирай
11. pulsar - Какче...
18.09.2008 03:00
аз не знам къде си се преместила ти, ама ние май се местим всеки път с теб... Ще намина да те видя с дънковото яке и червените токчета, е и Нина ест... Очите сме ги коментирали неведнъж, цветът на Англия си е такъв от векове... Пробвай в Мексико или Испания - цвят да видиш...
По темата: Аз куфарите няма да ти нося, нито ще оправям гуми, щото карам колело, но пък се обзалагам,че си изглеждала страхотно с разбунтуваната грива и червената чанта...е и Нина ест. :-)... А, и ако чакаш да ти правя комплименти... да има да чакаш... аз правя само пържени картофи и сандвичи добре :-)...
Пращам ти мокри (дъждовни целувки), пък ти се усмихвай повече... Всичко е точно така както трябва да бъде, нали знаеш...
цитирай
12. fenris - ехаааааааа леле
18.09.2008 14:47
ти си истинска принцеса, пжоздравления, най-после една жена да го признае публично и честно казано и ние имаме нужда от вас и то много!Благодарско за поста!
цитирай
13. dani213 - Ще те хвалим, принцесо, дори да се ...
23.09.2008 09:52
Ще те хвалим, принцесо, дори да се дразнят някои, защото ако жените не спрем да се правим на мъже този свят съвсем ще се обърка. Момичета, бъдете нежни, стилни и атрактивни, пленявайте с чар и красота. Вдигнете гордо глава от това, че сте такива, а не че си чукате пироните сами. Нека оставим на мъжете да бъдат мъже, за да почувстваме закрилата и любовта, от която всяка жена се нуждае, колкото и да го отрича. Стига сме вървяли срещу природата и сме се оплаквали, че няма мъже. Нека им позволим да бъдат такива.
Поздрави, Принцесо... :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084736
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140