Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2011 23:49 - rain on me
Автор: dressy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3059 Коментари: 6 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

бланка съм

с гълъб

мога да се топя като захар в спомена

останал в тетрадка

със ситно изписани букви s

и

ментовите ми коси

съм тъга от утрешен ден

врата на познанието отворена

в 5,25

и меката част на съня ми

ще търся сърцето си

останало на възглавницата

във всяко самотно легло на света

в което си бил сит

от неказани думи

мармалад

дъжд  de j"adore

ако устните ти

изходят дългият път между дланите ми

вселената ще поспи

няколко минути в червена чанта с къси дръжки

и

ще съм лунно затъмнение

и ще умирам бавно

докато дъвчеш краищата на звездите

във всяко дълбоко поемане на дъх

важна и безпаметна

бланка съм

с гълъб

rain on me







Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Създаваш атмосферата, почувствах ...
02.07.2011 00:10
Създаваш атмосферата, почувствах се в този толкова темпераментен свят.
цитирай
2. phoenix2000 - Яка песен, а това изпълнение е уб...
02.07.2011 07:54
Яка песен, а това изпълнение е убийствено
цитирай
3. marinero - не днам защо така се получи,
02.07.2011 18:05
но в момента в който гласувах "за" това стихотворение гласовете "да" се увеличиха с един, но едновременно се появи и един глас "против". Дали някой друг също е гласувал в момента , или системата нещо не е читава? Във всички случаи харесвам стихотворевието и Ви поздравявам.
цитирай
4. mariposatracionera - Хубаво е, Зори, особено на фона на ...
04.07.2011 00:33
Хубаво е, Зори, особено на фона на този клип. Благодаря ти!
цитирай
5. eraklia - 100 часа...
10.07.2011 22:46
...ми отне да си спомня паролата, за да вляза в профила си, само да ти кажа, че ужасно ми липсваха думите ти и че е станало страшно административно тук.
Дрес, страхотна си както винаги!
цитирай
6. deseo - Искам червена чанта с къса дръжка и ...
19.07.2011 14:41
Искам червена чанта с къса дръжка и устните му. Той ми дава само затъмнения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dressy
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1779652
Постинги: 845
Коментари: 3587
Гласове: 45953
Архив