Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
22.07.2009 13:18 - Онова чувство
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11926 Коментари: 54 Гласове:
16

Последна промяна: 22.07.2009 13:20


И после бавно, но сигурно онова чувство се завръща.Рано или късно.Настанява се в главата ти по възможно най-противният начин и започва да те яде на малки порции.Забива бавно острите си зъби в плътта ти и боли ужасно.После грозно разкъсва парче след парче докато те гледа нахално в очите.А ти не можеш да крещиш.Защото болката е ужасна.   Онова чувство е способно да те убива с години.По малко всеки ден.То се храни от кръвта ти.Порязва те нежно и пие жадно.Капка по капка.Кара клетките ти да гният и плътта ти да се разпада на отвратителни парцали.А ти нямаш сили да се съпротивляваш.Само мълчиш.Иска ти се да изкрещиш всичко и да прогониш чувството.И дори понякога успяваш да отвориш напуканите си устни.Но не успяваш да издадеш нито един скапан звук.   Има неща, които ти се иска да изтриеш от миналото си.И се впускаш в безсмислено търсене на подходящата гума и си готов да платиш каквато и да е цена за нея.Само че цял живот не успяваш да я откриеш и онова чувство продължава да те убива бавно.Чувството, че си изневерил.Някога.Преди много време.Преди дори да разбереш, че това е твоят човек.Преди да почувстваш любовта.Преди въобще да усетиш, че искаш да свържеш целият си живот точно с този човек.Преди да научиш, че това е точно онази половина, която липсва в теб.   Жалкото е, че всички тези „преди” нямат значение когато онова чувство се завърне.Те някак не успяват да изиграят ролята на „обстоятелства смекчаващи вината”.Защото чувството отново се завира в главата ти.Докато лакираш ноктите си в червено.Докато бягаш сутрин на пътеката.Докато нервничиш на работа.Докато гледаш „Клъцни-срежи”, дремейки пред телевизора.То просто се завръща и започва да се храни със съвестта ти.   Онова чувство е най-странното нещо, което ти се е случвало.Понякога те кара да се мразиш и да съжаляваш горчиво за глупоста, която си направил някога преди.Понякога обаче го обичаш силно.И си му ужасно благодарен.Защото онова чувство те е научило да различаваш истинските от фалшивите неща, вечните и тези, които минават за миг през живота ти.То те е научило да правиш разликата, да разпознаваш любовта измежду всички глупости, които приличат на нея.Научило те е как след много грешки, да усетиш точно от какво имаш нужда, за да спреш да се луташ.Завинаги.   Много ти благодаря, чувство, че ми показа и че ме научи да виждам....



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Това чувство, колкото и да е лошо, ...
22.07.2009 13:21
Това чувство, колкото и да е лошо, има положителна страна, която ти си открила... Показало ти е какво имаш и как го цениш, защото осъзнаваш какво може да загубиш.... Поздрави!
цитирай
2. princesss - Дори,
22.07.2009 13:23
както обикновено сме на едно мнение :)
цитирай
3. dorichela - Само където аз не мога така добре да ...
22.07.2009 13:33
Само където аз не мога така добре да го опиша :)
цитирай
4. princesss - Само където аз не мога така добре да ...
22.07.2009 13:39
dorichela написа:
Само където аз не мога така добре да го опиша :)

Просто защото не си опитала :)
цитирай
5. анонимен - Ден след ден
22.07.2009 13:40
все по-добър... Заради него и заради някои други малки неща...

\m/
//
цитирай
6. princesss - zlika
22.07.2009 13:48
Които всъщност не са чак толкова малки :)
цитирай
7. kass - princesss
22.07.2009 14:39
Да, има едни такива чувства, които ни ръфат отвътре цял живот, на които сме благдарни, защото благодарение на тях сме помъдряли, извадили сме си поуките...Жалкото е само че не можем да върнем времето и да поправим нещата...
Поздрави, много ми хареса...
цитирай
8. djgator - принцесо
22.07.2009 14:42
Радвам се ,че след дълго мълчание сподели какво те мъчи... :)
Чистата съвест ми помага да заспивам бързо и дълбоко, както знаеш.. Това е моята тайна рецепта :)
Целувки- съкровище!
цитирай
9. esperance - {}{}{}
22.07.2009 14:52
Пак си на гребена, Принцес...

Това чувство ме дърга поне 6 месеца, беше ужасно...

Ужас...все едно ми четеш мислите понякога...

Спри, престани :P

Ужасно ти благодаря ...пак

Big Hug!
цитирай
10. princesss - kass
22.07.2009 14:56
все ми се струва, че не бива да съжаляваме.
Това са нещата от живота, благодарение на които си учим уроците и заживяваме по-добре.
Добре дошла :)
цитирай
11. princesss - dj,
22.07.2009 14:57
А ти както знаеш от време на време ми избиват балансите.Не ми обръщай внимание, бейби :)))
цитирай
12. morrt - Отново като Йода:
22.07.2009 14:59
С годините се научаваме да го игнорираме. И не боли толкова много.

Аз пак от позицията на "многото" години се "пльоснах", но така си е. А аз знам, щото имам много от това, купища направо.
Ама, свиква се, човек си измисля все по-значими оправдания или пък с времето се променя гледната точка дотолкова, че да направи ударите по-поносими.
цитирай
13. princesss - esperance,
22.07.2009 15:00
щастливка си ти - само 6 месеца.
Някои се влачат с години :)))
цитирай
14. princesss - morrt
22.07.2009 15:05
обещаваш ли?
И ако може да ме светнеш колко точно години са нужни, че моите нещо доста се проточиха.

(а ти стига се прави на "дърт", че след малко отивам да ям дюнери в Хаскю и се моли да нямаш лошият късмет да те срещна някъде)
:)))
цитирай
15. morrt - Не.
22.07.2009 15:08
Няма да имам "лошия" късмет. Преди да идеш на работа, не си показвам носа(дори) навън.
И освен това съм дърт - нали знаеш, че народа е казал
"Човек е на толкова, на колкото се чувства"?
Е, ми...ние с Йода сме набори.
:)
цитирай
16. esperance - Ами само 6, да!!!
22.07.2009 15:21
Доста хора се постараха да ме извадят от това чувство, да ме променят, за мое добро и успяха...

пък и като в приказка се появи ТОЙ ...

някой ден ще трябва да ти разкажа, макар че и аз като писателска щерка бих могла да го опиша, но....ти си класи просто и не бих имала самочувствието да пиша след като съм те чела;-)))
цитирай
17. malkiatprintz - Това чувство наистина ни учи. . . и ми ...
22.07.2009 15:25
Това чувство наистина ни учи... и ми се струва, че ако правилно си научим уроците, то и това чувство ще започне да отшумява по-бързо... Поздравления, Принцесо :)
цитирай
18. princesss - Морте
22.07.2009 15:30
Не знам за Йода, ама да не засягаме болната тема, че през ноември ще чукна 27, което ме депресира ужасно.Ако някое не се сети да ми подари страхотен подарък ще изпадна в тежка депресия.
цитирай
19. morrt - Хе хе!
22.07.2009 15:32
Бил съм там - голям кеф е. А и случих на страхотна година...
цитирай
20. princesss - еsperance
22.07.2009 15:35
е...те всички се появяват като в приказка.
После се оказва, че приказката няма да има хепи енд.

Ще ми разкажеш ти, няма да се разминеш, но при положение, че вече имам тази безценна информация за писателската щерка, просто няма как да ти се размине писането.Ще настоявам до дупка :) Иначе никакво мохито :)
цитирай
21. princesss - malkiatprintz
22.07.2009 15:38
На същото мнение съм.Без тези уроци животът няма да бъде същият.Важно е да се учим, нали така? :)))
цитирай
22. princesss - Морте,
22.07.2009 15:40
кеф, кеф ама аз съм жена, което автоматично означава, че на 27 когато вие мъжете съзрявате, ние вече остаряваме.

...и не се прави на луд, последното беше деликатен намек да ми купиш подарък през ноември...

:))))
цитирай
23. morrt - Мда.
22.07.2009 15:51
Ноември ми е тежък месец - жена ми, децата, сестрата, братовчедките(три от пет), лелите(две от три), аз, ти...
Аз още от декември почвам да купувам подаръците за следващия ноември и пак трудно смогвам. :)
цитирай
24. esperance - Ем...
22.07.2009 16:00
То мохитото си го пием и без това често....ние де:P

А не....вечен оптимист съм...винаги има хепи енд, да знаеш...или поне за единия е така:)

А колкото до настояването....опитай, типичен Козирог трудно ще накараш да направи нещо, ако не поиска :P
цитирай
25. princesss - morrt
22.07.2009 16:02
Аз пак съм на последно място :(((((
Отивам да се нахраня безцеремонно, след което смятам да удавя мъката :((((((

/щастливец си значи с толкова много скорпиони около себе си/
цитирай
26. morrt - Мда. Щастливец съм.
22.07.2009 16:11
Щях да започна с теб, ама викам си "Я, да не давам хляб в устите на хората".
Да започна с мен - ще си речеш "Ебати самовлюбеното копеуе".
Затова, най-сигурното. Тури "началничката" отпреде, та да е мирна къщата. :)

Нежно с манджата, че ... нали знаеш?
цитирай
27. princesss - morrt
22.07.2009 16:14
Пак намери оправдание.
Айде ще го приема от мен да мине :)

/аз сега имам повод да се храня повече, но това е тема на друг пост...евентуално/
цитирай
28. martosh - Чувството за вина, колко пъти се е ...
22.07.2009 16:29
Чувството за вина, колко пъти се е настанявало в мен, всеки ден се боря с него, много добре трябва да се разбира за да съжителстваш с него в мир, това е майсторството-- да живееш в мир с него.
За това трябва всеки да прояви сила, а волята е силата на човека, аз вярвам че ако волята ти стане могъща, тогава само с една дума ако пойскаш ще можеш да изпъдиш всичо което не желаеш.От друга страна за да имаш истинска воля трябва разбиране на нещата, това е ако няма разбиране няма воля, поне според мен е така.От друга страна хоратя грешим за да се научим, забогатяваме за да обеднеем и се раждаме за да умираме и умираме да се раждаме :)
цитирай
29. princesss - Аз пък мисля, че човек не може да се ...
22.07.2009 18:34
Аз пък мисля, че човек не може да се научи на воля.Или я имаш, или я нямаш.
цитирай
30. martosh - Ще ти кажа след няколко години живи и ...
22.07.2009 19:19
Ще ти кажа след няколко години живи и здрави със сигурност, а може и повече знае ли човек.Според мен всеки човек може да променя добрите и лошите си качества към по добре и към по зле, това е движението някой път е надолу друг път нагоре, и всеки знае по нанадолнището лесно се пускаш а за нагоре ти трябва сили и желание и воля :)
цитирай
31. imobilare - :)
22.07.2009 19:45
Много ми хареса както винаги ... при теб лошо не съм чел !

http://www.youtube.com/watch?v=2jQzSk38dTU
цитирай
32. princesss - imobilare
22.07.2009 20:18
губиш ми се нещо в последно време
цитирай
33. anonimeus - :)
22.07.2009 20:31
Аз лично много си отпочивам докато гледам "Кръцни, Срежи", все пак донякъде имам сходна професия с пластиците от естетическа гледна точка:)

п.с. такава гума не съм виждал до момента.
цитирай
34. bambola - странно
22.07.2009 20:56
за пръв път чувам нqкои да храни чуството си за вина и да му благодари, интересна логика, признавам, не се заяждам, честно, доста ме изненада:)

или не съм те разбрала добре?
цитирай
35. princesss - anonimeus
22.07.2009 23:30
Смятам, че е крайно време да дадеш повече информация :)

п.с. Значи на теб ще разчитам да ми резюмираш епизодите, когато нямам време да гледам.
цитирай
36. princesss - bambola
22.07.2009 23:32
За всичко си има първи път.
Много добре си ме разбрала.
Благодаря му,да, научи ме на много, много неща, въпреки, че го храня.
цитирай
37. anonimeus - *
24.07.2009 12:47
..въпреки, че е най-добре да не се стига до ползването но гумичка, но за това трябва да си невероятен рисувач, вече много рядък екземпляр по рода си;)
цитирай
38. princesss - Прав си, да. Който е безгрешен, нека ...
24.07.2009 22:09
Прав си,да.Който е безгрешен, нека пръв хвърли камъка :)

...снощи бях на работа и изтървах Клъцни-Срежи, тази нощ ще се случи същото.Ще те замоля да следиш внимателно и да разкажеш после :)
цитирай
39. anonimeus - *
27.07.2009 11:32
Представям си какво му е, докато ти си по цяла нощ на работа, а той те чака сам в леглото..
цитирай
40. princesss - Не е за съжаление, тъкмо разполага с ...
27.07.2009 14:58
Не е за съжаление, тъкмо разполага с цялата спалня.
цитирай
41. beijaflor - Хубаво, но...
27.07.2009 16:36
...аз пък винаги съм се чудил какво толкова я величаят любовта, особено когато вземе да се дели на "истинската" и "другата".
За текста - бравос! За изневярата - :P
цитирай
42. anonimeus - ?
28.07.2009 02:04
Е хубаво де, разполага с цялата спалня, няма лошо, даже е приятно, но това не предразпола га ли към "Koh-I-Noor", след като някой не желае да нощува в къщи, мила принцесссо??
цитирай
43. princesss - beijaflor
28.07.2009 09:25
има си разлика, има си :)
Любовта е хубаво нещо.Понякога.
цитирай
44. princesss - anonimeus
28.07.2009 09:27
Нямам представа за какво говориш.
Кой не желае да нощува в къщи?
Нощуваме си великолепно, благодаря.
цитирай
45. anonimeus - :)
28.07.2009 10:26
Останах с впечатление, че работиш по нощите..
цитирай
46. beijaflor - Ха така!
28.07.2009 12:02
Любовта ВИНАГИ е хубаво нещо - дори и когато е свързана с изневяра :):)
Но аз внимавам да не я бъркам с обичта.
Първото е емоция - некотролируема, спонтанна, силна (както страха или гнева например) и си е чиста химия, а второто... е второто, ти много добре знаеш какво е ;).
Та да си дойда на думата - не, че не я оценявам като емоция, радвам й се, изживявам я, но не смятам, че животът трябва да е подчинен на нея :)
(Ами така де и облекчението е приятна емоция, но никой не се превъзнася по него :))

Ай до скив и да не ти тежи много от минали постъпки. Контролирането на действията въпреки емоциите е това, което ни отличава от лемурите :):)
цитирай
47. princesss - anonimeus
28.07.2009 16:30
и?
цитирай
48. princesss - beijaflor
28.07.2009 16:31
Абсолютно споделям мнението ти и нямам какво да допълня.За пореден път ми харесваш :)
цитирай
49. beijaflor - ...ааа и аз си те харесвам, спор няма :)
28.07.2009 17:00
'Що мислиш се напъвам да правя умни коментари! :)
Давай все така, че не се намира лесно нещо свежо за четене!
:):)
цитирай
50. princesss - На мен ми се струва, че не се напъваш, ...
28.07.2009 17:55
На мен ми се струва, че не се напъваш, а съвсем леко ти идват коментарите :)
цитирай
51. anonimeus - к'во "и"? кой нормален ...
29.07.2009 00:44
к'во "и"? кой нормален мъж ще те чака сам в голямата ти спалня докато си на работа през ноща?? освен ако не се кефиш да ти изеверяват.
цитирай
52. princesss - Благодаря за загрижеността. Все ...
29.07.2009 21:45
Благодаря за загрижеността.Все още се справям някак с живота си.Между другото когато мъж реши да изневери може и да го направи при положение, че работи от 8 до 5 и в 5.15 си е в къщи.
цитирай
53. imobilare - :)
29.07.2009 21:58
Мъж или жена , има ли желание , начини се намират.
Жалко, че доста хора срещам напоследък за които изневярата си е нещо нормално.
Поздрави.
цитирай
54. anonimeus - :))
30.07.2009 00:31
Говоря за точно определан часови пояс, в който жената трябва да си знае мястото..

..в леглото до мъжа си!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084846
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140