Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.06.2009 13:02 - Обувките и магията, която носят
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 35655 Коментари: 155 Гласове:
4

Последна промяна: 04.06.2009 14:47


...бях обещала снимки на моите чепици, имате ги накрая на поста...но първо на бързо да надраскам някои неща....
*
*
*
Обувките...са фетиш.Обувките казват много.
Обувките са най-голямата страст на жените.След мъжете,естествено.Едва ли някой може да обясни защо жените изпитваме такова безумно влечение към обувките.А и не е необходимо.Те са мания и това е достатъчно.
  Обувките са един от най-старите открития на човека, като в началото са представлявали парчета кожа или козина, служещи единствено за предпазване на краката от студ и наранявания.Доста по-късно, през 1850г. започва да се различават лявата от дясната обувка, а първата обувка с токче е откритие на Ленардо Да Винчи.В наши дни обувките отдавна не са само средство за предпазване на краката.Те отдавна са се превърнали в най-важният аксесоар в тоалета както на жените, така и на мъжете.   За страстната връзка между жената и обувките й е изписано много и в крайна сметка отговор на въпроса „Защо обувките са най-голямата страст на жените” няма.Ясно е, обаче че мъжете харесват жени на високи токчета. Те виждат в красивата, дамска обувка на висок ток сексуален детайл и често обувките са нещото, което събужда сексуалните им фантазии.Без да отричате, мъже!Признайте има ли друг аксесоар от дамското облеко, по който да се заглеждате, освен по тънкият, висок ток?   За мен обувките съдържат безценна информация за човека, който ги носи.Те издават много – усещането за света, социалният статус, характера, а в много от случаите – липсата на класа.Обувките са най-мощният аксесоар - притежават магията да превърнат и най-обикновенния тоалет в забележителен. Лично аз първото нещо, което забелязвам във външният вид на мъжете, са обувките.А и на жените.И страшно мразя когато видя хора с положение, които претендират за класа и стил, а се разхождат със неподходящи или мръсни обувки.   Моята безгранична любов към обувките започна когато бях на 17.Преди това бях активен спортист и единственото което носих бяха маратонките.В началото просто смених маратонките с ниски, удобни обувки, а в последствие се появи тока, който непрекъснато растеше.Всяка мания започва така – като невинно увлечение, а в един момент излиза от контрол и се первръщаш в Имелда Маркос, без дори да усетиш.Започнах да улавям, че нещо не е наред с моята страст по обувките, когато в гимназията спрях да излизам с приятели и спрях да се храня в училище, за да мога да спестя джобните и да си купя следващият чифт нови, мирищеши на лепило обувки.В последствие нещата съвсем излезнаха от контрол...имало е моменти когато съм оставала без пукнат лев, но съм си купувала обувки.Наясно съм с болестното си състояние.

В момента имам огромен брой обувки и съвсем умишлено не ги броя, защото, ако сметна колко пари съм похарчила и от колко неща съм се лишила, заради обувките, ще стане много страшно, но определено няма да ми попречи да продължа да купувам.Аз истински обичам обувките си и наистина се привързвам към тях.Когато спра да нося даден чифт, старателно го почиствам, подреждам в кутия и отива в по-задна позиция в гардероба.Но никога не ги хвърлям и не разрешавам на никой и по никакъв повод да ми обува обувките.Нямам обувки, които болят.Научила съм се да ходя на абсолютно всичко.Е, от време на време стават инциденти – в следващите снимки ще видите един подут глезен, който се явава изкълчен и се явява моят глезен.Инцидент.

Снимките са специален поздрав за DJGATOR, който преди известно време ми сподели, че моите високи токове са еротика посред бял ден и му събуждат великолепни фантазии.За марки и цени няма да говоря, всеки разполага според възможностите си, а красиви обувки можеш да намериш както от 60лв., така и от 6000лв., стига да имаш око да ги видиш.
Ще наблегна на сандалите в снимки, защото сега не е подходящият сезон да ви занимавам с ботуши и боти, с уговорката, че не мога да снимам всичко, просто ще покажа някои от най-любимите ми.Още веднъж се извинявам за подутият ми глезен и неподходящият лак на ноктите, но просто в момента не разполагам с времето да се лакирам в подходящият цвят за всеки чифт.

Започвам с най-новата ми покупка - от тази сутрин.Озовах се на кафе в Хасково с приятел и ей така, докато скитосвах из центъра ги съзрях...после ме прободоха право в сърцето.
image
image
image

Само за следващите ще кажа, че са Дизел и са ми най-най-любимите сандали за дънки.То всъщност добре се вижда, че съм ги спукала от носене и въпреки, че са в окаяно състояние не ги свалям.Ако някой, някъде види подобни, веднага да свирка, защото искам поне още 2 чифта такива.
image
image

Следващите са ми подарък от скъп за мен човек.Слънце, ако четеш те информирам, че точно с тези вчера си изкълчих глезена.
image
image

Следващите са ми старички, но ми носят много скъпи спомени и ако сте послушни, може някой ден да ви разкажа.
image
image

Тези пък имат богата история - всеки път когато ги взема със себе си, британските авиолинии решават, че ще ми изгубят багажа.Важното в случая, обаче е, че се връщат при мен.
image
image




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. gothic - Трябва да лепна колекцията на ма...
04.06.2009 13:22
Трябва да лепна колекцията на мадам. Всеки чифт е с история :))))
цитирай
2. morrt - Почти разочарован...
04.06.2009 13:26
Нищо се не види! Ще чакам снимките с шапките. :)


P.S.
Знаех, че си била тук. Някак, силно целеустремен беше изгрева...
цитирай
3. esperance - wow!.....
04.06.2009 13:33
Направо ме разби....

А да ти призная, рядко се впечатлявам и то от жена ....

Хм...това за ToBaCo и мохито.....май ще вземе и да го реализираме....така ми се струва, особено след този твой постинг :-)))

Обаче...смятам, знаеш с какво се продължава програмата след ToBaCo......:P

Там, отрсеща, леко вляво, по диагонала...:-)))
цитирай
4. princesss - gothic
04.06.2009 13:53
Абсолютно :)
Някои какви истории имат.....но за тях някой друг път
:)))
цитирай
5. princesss - morrt
04.06.2009 13:56
как да не се види бре...
Гледай крака, токове, работи....малко ли е?
:))))

P.S само днес ли изгрева беше така?
Защото аз когато съм си в къщи, ежедневно обхождам градът ви :)
цитирай
6. princesss - esperance
04.06.2009 13:58
Ей това е сега комплимент :) Защото е от жена :)

Тихо за диагонала, че ей сега някакви други ще се присъединят.
Ще ходим сами, по токове :))))
цитирай
7. анонимен - http://jakandjil. com/blog/?...
04.06.2009 14:24
http://jakandjil.com/blog/?cat=12 и това предполагам ще ти допадне
цитирай
8. princesss - 7
04.06.2009 14:27
малейййй
някои направо ми изкараха акъла :)
Но има и произведения на изкуството, благодаря за линка.
цитирай
9. анонимен - Няма нищо, познах, че само жена - ...
04.06.2009 14:55
Няма нищо, познах, че само жена - маниачка на тема обувки ще го оцени подобаващо :P
Междудругото - аз съм Сиера... нямам идея как да се идентифицирам тук
цитирай
10. anubhis - аз имам
04.06.2009 14:55
друг фетиш - шалове и фишу:))ама това е друга тема:)
а,интересно ми е,ето с тези http://1800hart.com/blog/wp-content/shoes-1.jpg
как ли се ходи???:))
цитирай
11. princesss - 9-Сиера
04.06.2009 15:03
наистина има страхотни уникати :)
Май няма начин да се идентифицираш тук, или си анонимен, или регистриран, но аз се радвам, че си тук :)
цитирай
12. princesss - anubhis
04.06.2009 15:05
а,как друга бе...баш за тази си е :)
Шалове имам само 2-3 зимни и даже забравям да ги слагам.Лятото по-скоро ги нося на главата :)

С тия обувки освен да се окачиш на врата на мъжа и той да те присурва, аз не виждам друг начин :)))))
цитирай
13. malkiatprintz - Готина страст :)
04.06.2009 15:05
Напълно е вярно, че обувките носят страхотно много информация за човека, който ги носи, а немалко хора не са разбрали още, че в крайна сметка обувката не е задължително да е скъпа, но е задължително да е лъсната. Поздрави :)
цитирай
14. princesss - printz
04.06.2009 15:07
Абсолютно си прав - не е важно да носиш скъпа обувка, по-важно е тя да е съчетана подходящо с дрехата и най-вече да е чиста :)
цитирай
15. anubhis - принцесо,
04.06.2009 15:08
аз ги нося и по главата,и по шията,и вместо колан на панталони и дънки - както ми дойде:))

хахаха,хареса ми термина "присурва",особено начина,по който си го визуализирах,хахаха...
цитирай
16. esperance - :P
04.06.2009 15:15
Че аз силно ли го написах.....:-))))

Те другите принципно...не ме интересе па...

Важните сме Ние:-))))



цитирай
17. princesss - ааа такива шалове, които стават за ...
04.06.2009 15:15
ааа такива шалове, които стават за навсякъде и аз имам.Но все въртя-суча и на главата отиват :)

"Присурва" е особен вид дума, на хаскьойски.
Питай morrt :)
цитирай
18. anubhis - morrt,
04.06.2009 15:17
питам те...:)))
цитирай
19. princesss - esperance
04.06.2009 15:26
Силно, ама аз оправих работата.
Никой не разбра :)
цитирай
20. djgator - princesss
04.06.2009 16:05
Благодаря за хубавия постинг, развълнува ме доста :))) Поздрави слънце!
цитирай
21. esperance - :P
04.06.2009 16:20
Их...добре, че беше ти значи ;-))))))

Черпя те с твоето и моето разбира се, както се сещаш любимо парче....

http://www.youtube.com/watch?v=DqxydEjQsjU

ех, няма такива мъже ....;-))))
цитирай
22. princesss - dj
04.06.2009 16:24
злато, не е проблем, за теб винаги.
Важно е да си "развълнуван" :)))
цитирай
23. princesss - esperance
04.06.2009 16:28
Няма такава велика песен, нали?
Има ли нужда от превод?
цитирай
24. esperance - :))))
04.06.2009 16:30
Не, в блога ти го има...{}

Желая ти най-чудесната вечер....да е нежна....страстна и....!!! :)))))))
цитирай
25. djgator - princesss
04.06.2009 16:31
Принцесо, ти само с едно леко движение на миглите го постигаш :))) Гууш :)
цитирай
26. princesss - esperance
04.06.2009 16:34
.....Noche de sexo.....
Стархотна вечер и на теб :)
цитирай
27. esperance - :-)))
04.06.2009 16:39
http://www.youtube.com/watch?v=P0j14GrB-u8

Leonard Cohen - A Thousand Kisses Deep
цитирай
28. princesss - dj
04.06.2009 16:40
злато, знам :)))
Но ти успокой топката малко и не забравяй да дишаш.
Важно е! :)
цитирай
29. princesss - esperance
04.06.2009 16:42
върха!
цитирай
30. djgator - princesss
04.06.2009 16:45
Дишам и още как, но във въздуха се носи приятен романтичен аромат :)) Излизам да се поразходя, да успокоя хормоните :)
цитирай
31. princesss - dj
04.06.2009 16:50
А аз лягам да спя :)
цитирай
32. morrt - Закъсня. :)
04.06.2009 17:23
Аз вече си взех дрямката. :)
@ anubhis
Представи си една принцеса, заключена във висока кула, някъде на края на света...
Тя чака своя принц да дойде и да я освободи. Чака, ама направо се скъсва от чакане. На чалъм е да си забрави коя е, но не забравя каква е.
И Той идва. Убива нЕкой и друг страж за достоверност, отрязва една-две глави на ламята - ей тъй, за разнообразие, и избива с крак(като на Б.Б. крака) вратата на килията. Целувки, прегръдки, сверка рама/двигател(на коня) и е време да тръгват. Да, ама...
"Ама, как? Аз боса ли си ходя оттука?! Да ми се смее цялото кралство?!"
Принца ТЪРЧИ надолу по стълбите, отива в другата кула и намира гардероба на лошата персона, затворила принцесата. Гардеробът е пълен с всякакви обувки - от пиле мляко, дет се вика. Той грабва първия чифт(защото разбира от дамски обувки почти колкото мен) и на бегом се връща при любимата си.
"Тези?!?! Да изляза с тези обувки?!"
Принцът тича отново. Този път отделя повече време на избора си, но без полза - всичките му изглеждат еднакво нефункционални. Взима, носи и пак се връща... И така тринадесет пъти!
Накрая времето за герои свърша и той я хваща през врата и я ЗАСУРВА дотам, за да си избере.
-----
"Присурва" е същото като "засурва", обаче с мааалко повеко лИбоФ.


Жи ва замоля да фнимаате, га обесняам. Мирси.
цитирай
33. анонимен - Ей сега идвам да напрая една прог...
04.06.2009 17:49
Ей сега идвам да напрая една прогноза.
ДиДжито иска да опердаши принцесата.Тя му пуска фъндък но в субливния момент ще стане ясно,че няма да му пусне, щото хем няма толкова пари, хем е грозен.После ДиДжито ще реве като Миро Ганков, а принцесата ще си купи нови сексуални обувки.
Харесва ли ви историята?
цитирай
34. johnniewalker - HMMM
04.06.2009 17:53
Страхотен е поста, мисля че коментара е излишен - удари ме право в сърцето ( слабото място )... всеки си има фетиши кво да се прави. Няма да сипя суперлативи, че пак ще се окаже, че сме накацали, като ... на принцесата;-)
Със здраве да си носиш новите! Да си купиш още по-нови. Очевидно вкуса е добър, за лака не бери грижа, като гледам може по лака да избереш с кои обувки да си днес;-) Поздрави и чакаме следващия пост - до колкото съм запознат няма жена, която да не си пада по готино бельо :-P
цитирай
35. morrt - @johnniewalker
04.06.2009 17:59
Моят човек!
Каза всичко само в едно изречение - последното. :)
цитирай
36. princesss - morrt
04.06.2009 18:53
Къде го тоз търпелив принц да носи 13 пъти.
Ако го срещнеш, веднага го мятай насам.
Щото аз все намирам такива, които на 3-тият път и ме присурват :)
Иначе великолепно обяснение и спри да спиш през работно време!
цитирай
37. princesss - аноним 33
04.06.2009 18:55
Харесва ни много, дай нататък.
DJ, ти си трай за яхтите, вилите и марковите каляски, че ще те надушат другите блогърки и ще те налазят преди мен :)))
цитирай
38. princesss - Тайфата на johni и morrt
04.06.2009 18:58
засрамете се, момчета!
Истинските принцеси не си показват бельото, а истинските мъже не чакат показно...сами стигат до него :))))
(нищо не съм казала)
Срамувате ли се?
цитирай
39. smileysmile - Страхотни чепици. . . Леко позел...
04.06.2009 19:21
Страхотни чепици... Леко позеленях... (: Поздрав!
цитирай
40. wonder - Казват, че...
04.06.2009 19:28
... синята кръв си личи по чепиците и големия нос! :)))

Моята жълта налудност: http://i188.photobucket.com/albums/z14/Rizvana/Marcby10.jpg
цитирай
41. princesss - smiley,
04.06.2009 20:15
Благодаря, благодаря :)
цитирай
42. princesss - wonder
04.06.2009 20:23
абсолютно вярно :))))
Жълтото направо е върха, нищо че не е в мой стил :)))
цитирай
43. rpatel - Уа! Страхотно! И аз съм маняк на тема ...
04.06.2009 21:58
Уа! Страхотно! И аз съм маняк на тема обувки. Марката няма значение стига да съм влюбена в тях! Купуването на нови обувки си е като обяснение в любов. Обаче никога не съм се сещала да пиша постинги за тях. Иначе и моите обувки са високи-по-високи-най-високи... последно си купих едни сандали в черно и бяло с цели 11 см ток! Хората направо ми се чудят на акъла как мога да се разхождам всеки ден на толкова висок ток, ама както ти казваш всичко си е навик, а и когато си обожаваш обувките си готов да изтърпиш някоя малка неприятност само и само гордо да ги разхождаш по улиците! Надявам се, някой ден да ни покажеш и останалата част от колекцията си. Ще ми е страшно интересно. Защото явно си от моята група, т.н. пристрастена към красивите обувки.
Желая ти лека вечер! :-) И дано скоро си намериш още много чифтове страхотни обувки!
цитирай
44. morrt - Мда.
04.06.2009 22:34
Мен ме е срам. Признавам.
Но все пак ще почакам, срамувайки се.
Поне шапките да видя...
цитирай
45. анонимен - от едни вечно присъстващи анонимни :}
04.06.2009 22:45
Молба

до: Уважаемата Princesss
от: Коалиция в подкрепа на Johnniewalker и Morrt

Ние от коалицията в подкрепа на Johnniewalker and Morrt, най-официално ви уведомяваме, че е задължително да преразгледате исканията им, като нашето становище по въпроса е - напълно в реда на нещата е да ни зарадвате с вашата колекция от бельо.Като задължителна клауза по договора вписваме задължението ви да го демонстрирате върху себе си.

Молим молбата ни да бъде уважена.

С уважение и очи пълни, ръце празни: Коалиция на трезвомислещите фенове.
цитирай
46. princesss - rpatel
04.06.2009 23:25
Купуването на нови обувки си е направо по-добро от секса...жив оргазъм :)))
Зимата ще повторя упражнението с ботушките :)
Евентуално
цитирай
47. princesss - morrt
04.06.2009 23:28
шапки нося много рядко.
Имам прекрасна коса
:)))
цитирай
48. princesss - анонимните 45, които хич не са ми анонимни :))))
04.06.2009 23:33
Предлагам да оставите мен и бельото ми на мира, защото както добре знаете и двамата, в момента съм на работа.Според мен ще бъде далеч по-добре да си допивате питиетата и да се мятата да уважите гаджетата, че мен по бельо я ме видите, я не, но сигурното не е за изпускане :))))
Утре ще се разправям с вас по-обстойно.
В 13.00 пред "Славяни" и не закъснявайте, че не чакам :)))
цитирай
49. gabar4eto - Zdr Princeso
04.06.2009 23:36
to na takiva kraka 6te prilqga vsqkakva obuvka
цитирай
50. анонимен - haha
05.06.2009 00:34
mnoo skromni tez momci bre, po belio, togava na6ta grupa iskame te gola!:)))
цитирай
51. анонимен - na anonimniya s merak
05.06.2009 00:38
молбата на анонимния може да набере скорост и сила ако се присъединят всички участници в блога и изкажат своето желание да видят въпросната Принцеса по бельо.Ще стане нещо като подписка, хем че мнозинството не гарантира осъществяване на иска:)
цитирай
52. анонимен - В 13 пред Славяни много ясно, а ти ...
05.06.2009 00:38
В 13 пред Славяни много ясно, а ти гледай ОТНОВО да не се успиш,щото тогаз бельото не ти мърда.
цитирай
53. dorichela - принцесо,
05.06.2009 00:43
Така и не се научих да ходя на такива неща, очудващо за мен самата,на собствения ми бал бях с 8-9 см ток и не паднах. Нито си изкълчих нещо. Дори се прибрах с тях!!! :) Но оттогава не съм носила... И аз се заглеждам по красиви обувки,но дотам си оставам. :)
цитирай
54. анонимен - ем така е кат те остави без надзор ...
05.06.2009 01:04
ем така е кат те остави без надзор Диджито.
цитирай
55. princesss - gabar4eto
05.06.2009 01:08
мултифункционални :)
цитирай
56. princesss - аноним 50
05.06.2009 01:09
коя е тази вашата група?
:)
цитирай
57. princesss - аноним 51
05.06.2009 01:10
Чудничка идейчица :) ама няма да се получат нещата някак ми се струва.
цитирай
58. princesss - 52 - Светлин и Дани
05.06.2009 01:12
НЯМА!!!Обещах.В 13 съм там, разбира се, ако има къде да паркирам, че вече сефтосах хубавият ни градски паяк и нямам намерение да повтарям.

(за всеки случай врътнете една шайба към 12, в случай, че още спя-затраховка един вид)
цитирай
59. princesss - dori,
05.06.2009 01:14
време ти е, душа :)
Ако пък си тотално безнадежден случай, ще трябва аз да се заема с тази задача :)
цитирай
60. princesss - 54
05.06.2009 01:16
как ?
цитирай
61. dorichela - принцесо,
05.06.2009 01:24
тотално безнадежден случай, любителка на маратонки, анти-висок ток фенка,абе какво да ти кажа, тежко ще ти е с мен.. А на някои хора просто не им отива... то моите наденички не стоят грациозно в такива неща,хаха :)
цитирай
62. princesss - Не лъжи сега. . . токива като теб к...
05.06.2009 01:27
Не лъжи сега...токива като теб колко съм ги вкарвала в пътя :):):
Веднъж като си видиш крачетата в ток и ще приключиш с матаронките :)
цитирай
63. dorichela - принцес,
05.06.2009 01:31
тотално безнадеждна съм :):):) казвам ти, наденички в такива обувки не стоят хубаво :):):)
цитирай
64. анонимен - :P
05.06.2009 01:46
purvo snimkite, posle grupata:)

..ni6to ob6to s grupov!!
цитирай
65. princesss - хехехе сладури :)))
05.06.2009 01:55
хехехе сладури :)))
цитирай
66. malkiatprintz - Не ви е лесно на жените :):):)
05.06.2009 02:48
Мъжете са направо облагодетелствани: едни летни, едни зимни и едни половинки за останалото време и сме готови ;) :):):)
цитирай
67. anonimeus - wow
05.06.2009 03:22
Евалата на анонимeн 50, този път сме на едно мнение!:))
цитирай
68. thomas - Принцесо
05.06.2009 08:14
Малко бъркаш - самите обувки нямат нищо общо с нашите фантазии - само промененият начин на ходене, когато сте стъпили на висок ток. А самите обувки, ако изобщо ги погледнем, то е само за да премерим с колко точно са ви удължили ;-)
цитирай
69. anubhis - morrt,
05.06.2009 08:17
мирси многу за изчерпателното инфо:)))))))))))
да взема и аз ли да стана принцесаааа,та да ме присурват и мен от време на време;)))))
цитирай
70. анонимен - zaioo
05.06.2009 08:50
влюбена съм, тотално и безвъзвратно във всичко ,което е снимано...аз съм придирчива много и свивам презрително очи като погледна в краката на повечето жени, но сега съм разбита, мислч да ида до Хасково първо, а тия червените..оххх.и поздрави за педикюра-страшен е:))
цитирай
71. djgator - princesss
05.06.2009 09:08
Здравей прекрасна! Как спа, виждам голяма еуфория се е заформила.. Много фенове, много фенки..
Добре, че за мен все пак има малко местенце тук.. :)
Слънчеви усмивки и горещи прегръдки :)
цитирай
72. stone - тежко му и горко на мъжа ти (и децата)
05.06.2009 09:16
когато си била сама за себе си, както казваш, си се лишавала от много неща и гладна си ходила, но със 100 чифта обувки.
сега идва ред на мъжа и децата да се лишават и да ходят гладни - така де, мама има нужда от 101-я чифт!
цитирай
73. анонимен - Джигич, двамата сериозно започ...
05.06.2009 09:20
Джигич,двамата сериозно започвате да ме съмнявате.Принцесата спи още май,но ти можеш да внесеш яснота по въпроса.
цитирай
74. анонимен - Колкото и нелогични да им се струват някои неща,
05.06.2009 09:35
мъжете просто трябва да се примирят с тях :-D

\m/
//
цитирай
75. buboleche - хахаха..
05.06.2009 10:06
готина колекция си показала, лошото е че са много малко снимките.:( да кажа, че не я разбирам манията ти ще е егати опашатата лъжа..добре че имам по-голямата мания да ходя много пеш, иначе и аз няма да имам удържане.:)))
а на стоун ще му кажа да не го мисли мъжа ти, ако иска може само да му завижда. не става жената да е готина, умна, да бачка като вол, да е домакиня, да гледа децата, да харчи малко и да се чука като с нов любовник със съпружеското тяло. както казва една моя приятелка, че мъжете са тесни специалисти, така и жените. не може всичко наведнъж.:))))))
цитирай
76. lado - кошмар
05.06.2009 10:12
неистов,що не си говорите през лично съобщение
цитирай
77. princesss - 66
05.06.2009 10:22
Въобще не съм съгласна този път :)
Мъжете също трябва да имат обувки за всеки повод :)
цитирай
78. princesss - 67
05.06.2009 10:23
Ти да мълчиш, че още не съм ти простила онзи така болезнен отказ със снимките :)
цитирай
79. princesss - 68 thomas
05.06.2009 10:25
Изненадана съм :)
А аз си мислих, че когато вие мъжете видите красива жена на високи токчета, забравяте да смятате колко минус колко, колко прави :)))
цитирай
80. thomas - @princesss
05.06.2009 10:25
Напълно съм съгласен с теб. Не приемам теорията за двата чифта. Всъщност смятам, че моето число е около 6, без маратонките. Плюс още десетина, които не обичам, почти не нося, но не изхвърлям от жал, защото са прекалено неизползвани. :-)
цитирай
81. princesss - 70 zaioo
05.06.2009 10:27
Мерси, мерси :)
Ако положението с Хасково затруднява, мога да кажа къде в Бургас има марката магазин :)В случай, че е по-близо :)
цитирай
82. thomas - @princesss 79
05.06.2009 10:27
Ааа, ти да не искаш да ми кажеш, че размерът само за вас има значение? :-)
цитирай
83. princesss - 71 - DJ
05.06.2009 10:29
Мое френско ррррр :)....
След твоите прегръдки, ще бъда усмихната цял ден :)
цитирай
84. princesss - 72 stone
05.06.2009 10:31
Благодаря за загрижеността за финансовото положение на семейството ми, но е излишно.Не страдаме от липси и не се нуждаем от лишения.
И имам много повече от 101 чифта!Не ме обиждай с такава мижава бройка.
цитирай
85. princesss - 73
05.06.2009 10:33
Принцесата се наспа, а ти си клюкар :)
цитирай
86. princesss - zlika
05.06.2009 10:44
Точно така!
:)
цитирай
87. princesss - buboleche 75
05.06.2009 10:46
нарочно ги намалих, че големи чаршафи бяха :)
А така, кажи му на стоун :) То не може и китки и фитки, както се казва :))))
цитирай
88. princesss - thomas 82
05.06.2009 10:51
А моля ти се как....за мъжете също размерът има значение, но не подозирах, че и този размер е важен.Ето на...днес ме научи на нещо ново.
цитирай
89. thomas - @princesss
05.06.2009 11:06
"Този" размер се нарича дължина на краката. И да, има значение ;-)
цитирай
90. princesss - thomas
05.06.2009 11:08
ценител ?
:)
цитирай
91. johnniewalker - Лелеееее
05.06.2009 11:19
чист секс си става тука, или поне в нечий глави ( мойта ) :-) По въпроса 38 грам ни мъ йе срам. Ама по-натам нещата нарастват лавинообразно. За бельото си много права - мъжа го вижда, когато го подарява ;-) Но все пак и без може, ще го преживея някак си - важното е да има хубави постинги. Внимавай кого каниш в Славяни, че може и цяла агитка фенове да се налепи на прозореца:-Р Усмихнат ден!
цитирай
92. pulsar - :-))))
05.06.2009 11:25
Искам следващият постинг да е за часовници и вратовръзки, може ли? :-)))))

Целувки !!!
цитирай
93. princesss - johni
05.06.2009 11:30
Като цяло съм склонна теб да обвиня за създадената ситуаци и от части Morrt, който те подкрепи :)))
цитирай
94. анонимен - zaioo
05.06.2009 11:31
кажи и в бургас, ако има и в София...ехх,размечтах се:))
цитирай
95. thomas - @princesss 90
05.06.2009 11:32
Да, на хубави гени ;-)
цитирай
96. princesss - pulsar
05.06.2009 11:34
На теб ти забранявам да гледаш снимките, защото си професионалист.
С часовниците нещо изостанах напоследък :(
цитирай
97. princesss - zaioo 94
05.06.2009 11:40
У молът в Бургас.
В София май нямат.
цитирай
98. princesss - thomas 95
05.06.2009 11:41
Най-накрая открих причината заради, която наминаваш от тук :)))))))
цитирай
99. johnniewalker - @93
05.06.2009 11:44
...поемам вината, предполагам и morrt е на мойто мнение;-) Дай боже все такива неща да предизвикваме!!!
цитирай
100. princesss - johni
05.06.2009 11:48
Morrt не го знам, покри се яко.
Вината, да...две мнения няма по въпроса - вие двамата сте виновниците :)))
И сега ще трябва да умувате как да ми се реванширате.
цитирай
101. morrt - Дубрутру!
05.06.2009 12:38
Отказвам да поема вината на johnniewalker!
Аз само изказах мнение, че той е моят човек и че харесвам него и неговия начин сбито да предава мнго инфо в едно изречение. А Вие ме набутахте в еб@ти и приключението. :)
Изпаднах в депресия и отивам да ям!
цитирай
102. анонимен - Принцесо,
05.06.2009 12:41
това аватарче твоя снимка ли е
прилича ми на ДжейЛо:-)
цитирай
103. princesss - morrt
05.06.2009 15:04
Отказваш, не отказваш...виновен си!!!
И смятам, че като един истински мъж е добре да си признаете, както г-н Джони го направи.
Не се депресирайте заради мен, ще ми тежите,господине на съвестта и няма да мога днес нито да се храня, нито да работя довечера, още по-малко да спя.
Има ли нещо, което безвъзмездно мога да направя за вашата особа, за да излезнете чист от това така тежко депресивно състояние?
цитирай
104. princesss - аноним 102
05.06.2009 15:06
Обидена съм :( :( :(
Джей Ло има голям задник, а моят е фин :( :( :(
цитирай
105. анонимен - zaioo
05.06.2009 15:44
сега,другите може да са забравили, но аз не съм- каква е историчта със сребристите обувки?:))
цитирай
106. morrt - Късно е.
05.06.2009 16:07
Вече се напуках като за последно. Сега се депресирах от вида си в огледалото. В крайна сметка, вероятно ще опитам да се самоубия с алкохол още тази вечер.
Но благодаря за предложението. Беше добро, но ненавременно. :)
1572
цитирай
107. princesss - zaioo
05.06.2009 16:22
ще я разкажа, но ако слушате.
Тук нещо много непослушни палавници се събраха нещо :)
цитирай
108. princesss - morrt
05.06.2009 16:25
Това някакъв импулсен телефон за гласуване ли е?
Ако да, мога ли да ви открия на него?Някой път може да ми се допие кафе, но както може би знаете чакам 2 минути и отивам да го пия другаде :)
цитирай
109. morrt - таВтология?
05.06.2009 16:29
Непослушни палавници?
Мен в това множество не ме вписвай. Аз съм си послушен, а и отдавна не съм палавник. Най-много, ама най-най-мнго да съм един мъъъъничък мушморок.
Спирам, че го обърнахме на чат тука...
Давай за сребристите, после за шапките.
цитирай
110. princesss - morrt
05.06.2009 16:36
Простете ми повторението, не сте запознат с моята биография, но не съм ходила в българско училище и съм учила сама майчиният език през по-голямата част от живота си.
Това е моят блог и мога да си чатя и да си правя каквото искам, а последното което ще кажа е, че съм на мнение, че вие нямате нужда от шапки.
Интересно ми е да ви попитам как стигнахте до телефона, но хайде няма да ви задържам повече.
цитирай
111. johnniewalker - като гледам...
05.06.2009 16:39
... днес с morrt сме на един режим - и аз по същото време свърших същото ужасно нещо - всъщност свинската вратна ми се отрази отлично. Лошото е че една черна хавана и един черен буш ме чакат тая вечер и ако ги оважа подобаващо и аз ще си видя сметката. Нищо - ще се постараем да унищожим алкохола, да не страдат други вместо нас. Сега за вината - добре поемам я цялата. Каква е присъдата??? Ако трябва да се мъчим с princesss, не знам как ще ми се отрази ;-)
цитирай
112. princesss - Johni
05.06.2009 16:45
ти си истински мъж :)
Вината е тежка, но аз ще те възнаградя с една целувка от принцеса :)
цитирай
113. johnniewalker - Йееееее
05.06.2009 16:48
струваше сиииии.... само да не се превърна обратно на жаба :-D
цитирай
114. princesss - Не, няма страшно. Ще бъдеш моят п...
05.06.2009 16:53
Не,няма страшно.
Ще бъдеш моят принц :)))
цитирай
115. johnniewalker - еееее......
05.06.2009 17:00
принцесо размаза ме, макар и виртуално. Айде сега да не дразня останалите, че знам колко ми завиждат;-) Остана само да определиш време и място за разпалтата...
цитирай
116. emanuel - Десиславооо, пък ти какви шамари ще ...
05.06.2009 17:14
Десиславооо, пък ти какви шамари ще изядеш довечера на работа.Много ти порастна работата нещо - чакала 2 минути само.Телефон да не би да нямаш? И въобще дойде ли или пак ми върза тенекия?
цитирай
117. princesss - Johni
05.06.2009 17:23
Ще го измислим, няма как просто :)
Ти сега трай да не чуят останалите.
цитирай
118. princesss - emanuel
05.06.2009 17:29
Гарсия, ангеле мой, неземен....
1.Шамари няма да ям, по-скоро ще си разменим :)
Аз казах ли ви на вас 7594095725 пъти, че НЕ ЧАКАМ.
Баси важните...от къде на къде аз ще чакам, да ме гледат цялото кафе, а?
2.Моята работа си е порастнала от край време, не се прави, че не знаеш :)
3.Телефон имам, използвах го - обадих се на Светлин и му казах, че няма да чакам, а се прибирам.От там нататък трябваше да се оправите вие.
4.Дойдох в 13.02, нямаше ви и си тръгнах.Какво повече? Пак??? Не те е срам...
5.Отивам да спя, стига писа тук, ами ми звънни докато не съм заспала.
цитирай
119. emanuel - Ако ми разрешиш да плъзна един език ...
05.06.2009 20:54
Ако ми разрешиш да плъзна един език по вратленцето ти съм склонен да ти простя.Да ти донеса цветя след малко искаш ли?
цитирай
120. анонимен - Ебахти купона тука. Принцесо, б...
05.06.2009 21:24
Ебахти купона тука.Принцесо, бихте ли ни разказали на нас обикновените статистически жени какво е да си красива принцеса с такъв голям брой ухажори?
цитирай
121. princesss - емануел
05.06.2009 21:54
Гарсия, дръж се прилично.За какви езици и вратове говориш.Нищо не разбирам.
От 15 години ме познаваш и не се научи:
Цветя-не, подаръци-да.
Да ти е за последно невежеството!!!!!
цитирай
122. princesss - аноним 120
05.06.2009 21:56
Защо мен питате? Аз нито съм красива, нито имам голям брой ухажори.Как ви хрумна това безумие?
цитирай
123. анонимен - Утре чакаме историята за сребър...
05.06.2009 23:02
Утре чакаме историята за сребърните обувки
цитирай
124. princesss - Шанс няма. Утре съм в Софето и плюс ...
05.06.2009 23:12
Шанс няма.Утре съм в Софето и плюс това съм на мач.
В тази връзка - Всички да стиснете де що имате палци за нашият така наречен отбор по футбол!Започвате да стискате по сигнал точно в 20.00 часа :)
цитирай
125. анонимен - Princesss, заплювам те за мен. Ако ...
06.06.2009 09:53
Princesss, заплювам те за мен.
Ако диджейгатора и цялата плеяда тук спрат да ти досаждат,те взимам аз.С мен няма да имаш проблеми, ще бъдеш най-глезената жена с най-много обувки,само искам да ми родиш деца.
цитирай
126. princesss - аноним 125
06.06.2009 10:48
Страхотна оферта.В случай, че моето френско рррр - dj спре да ме иска, веднага ще се възползвам :)
Има обаче само няколко мъъъънички подробности - освен обувки, много обичам златни бижута,рокли Гучи, часовници, нуждая се от почивки поне два пъти годишно в латиноамериканска страна по избор и имам нужда от нова кола.
Стискаме ли ръцете?
:))))
цитирай
127. thomas - Хм...
06.06.2009 10:57
В София, ама заради Б-то, не заради мен! :-)
цитирай
128. princesss - Ти не си ме поканил, Томас. . . . :)
06.06.2009 11:07
Ти не си ме поканил, Томас....
:)
А и нашата безгранична любов с теб е на приливи и отливи.Не мога да гадая кога ти е прилива и кога отлива :)
На Б-то да предам ли твоите специални поздрави? Знам, че ти е любимец :))))))
цитирай
129. thomas - :-)
06.06.2009 11:48
Приливите и отливите не правят океана нещо друго, нали? :-) Така е и с любовта :-P Предай му, разбира се. Особено ако това ще му помогне да отбележи 1-2 гола повече... :-)
цитирай
130. princesss - Да, разбира се :) Ако ги няма прил...
06.06.2009 13:17
Да,разбира се :) Ако ги няма приливите и отливите, много ще бъде монотонно някак, не мислиш ли?

Ще му предам непременно, но знаеш,че ако отбора не му помогне, няма как да стане :)
цитирай
131. анонимен - А...н
06.06.2009 17:59
Mi princesa,
Quitate la ropa lentamente, quiero amanecer contigo.....
Y cuidado si sospecha los vecinos, mi mujer o tu marido...
цитирай
132. djgator - princesss
06.06.2009 20:55
Принцесо, тук цял вагон обожатели са се събрали.. Надявам се въпреки това, аз да съм на централно място в сърцето ти :))
цитирай
133. анонимен - Моля те, ако си напред в трибуните да ...
06.06.2009 21:00
Моля те, ако си напред в трибуните да се оттеглиш назад, защото очевидно разсейваш националите ни с чара си и играта им не върви ))
цитирай
134. анонимен - аз съм анонимен 125
06.06.2009 21:13
Стискаме ръцете, дори мисля да ви я целунна.Ще изпълня всички изисквания, но трябва и вие да се постараете.За децата говорим.
цитирай
135. princesss - А...н :) 131
06.06.2009 23:36
Que travieso somos
Que lindo se siente
:))))))
цитирай
136. princesss - 132 DJ
06.06.2009 23:38
Мое френско рррр, знаеш че ти си първи в сърцето ми.
Все пак не се отпускай, знаеш, че от високо се пада най-лошо :)
цитирай
137. princesss - аноним 133
06.06.2009 23:39
Моля те, раните от равният мач са ми дълбоки и още кървят.Нека не коментираме :)
цитирай
138. thomas - @princesss
06.06.2009 23:41
Не поздрави ли Б от мен или и поздравът не помогна? :-)
цитирай
139. princesss - 134
06.06.2009 23:42
Само толкова? :)
Ти си изключителен мъж.Не се показвай, че докато ме чакаш някоя блогърка ще те отмъкне :)))
Предлагам да следиш из късо блога ми и в момента в който забележиш хлад в отношенията между мен и моето френско рррр- DJ, веднага да се идентифицираш :)))))
цитирай
140. princesss - thomas
06.06.2009 23:44
Не е ли очевидно, че го поздравих.
Виж как хубаво игра - на 120 позиции :):):)
цитирай
141. thomas - @princesss
06.06.2009 23:47
Абе да ти кажа честно, от тази игра, доколкото изобщо видях от нея, но и според Емил Костадинов, Балъков и коментаторите, по-скоро бих предположил, че си му пратила или моя пост след финала в ШЛ, или първата страница на Таймс, в която призоваваха Фъргюсън да го продаде...
цитирай
142. princesss - thomas
06.06.2009 23:50
Тази вечер няма да успееш да ме вбесиш :)))
ПМС-ът ми отмина :)
Не знам кой, какво е казал, сега се връщам от стадиона и главата ме боли от крясъци.Не смяташ ли, че Бербатов игра от роля в роля, но нямахме никаква защита?
цитирай
143. thomas - @princesss
06.06.2009 23:58
Доколкото допуснахме само един гол, не мога да кажа, че нямахме никаква защита. Доколкото обаче през цялото второ полувреме нямахме и един удар в очертанията на вратата на противника, съм абсолютно сигурен, че нямахме никаква атака.
цитирай
144. princesss - thomas
07.06.2009 00:01
Тази вечер атаката не беше основна задача на Бербатов.Според мен беше някак изтеглен назад, точно както играе в Манчестър и трябваше да подава.Не беше блестящ, но се справи.
Утре в момента в който стана ще те спипам на скайп да доизясним.Само да не попаднем на отлив пак :):):):
До утре, Томас.
цитирай
145. djgator - Принцесо
07.06.2009 12:01
Пак ме зарадва - благодаря за топлите думи!!
За останалите- не се хабете, няма опасност ( засега) от захлаждане в нашите отношения с принцесата- опитайте другаде :))
цитирай
146. анонимен - Cuando volveras.....
07.06.2009 14:27
Cuando volveras.....
цитирай
147. princesss - 145
07.06.2009 19:59
Мое френско Р ,
леко изоставаш :)
Някои са по-настъпателни от теб.
Подозирам, че ако не се постараеш идните дни повече, ще ти се изплъзна :)
цитирай
148. princesss - 146 или А...Н )))
07.06.2009 20:01
sientelo...
цитирай
149. djgator - принцесо
07.06.2009 22:17
Аз съм достатъчно интересен и ценен - не би допуснала такава грешка :))) Нека другите се напъват , ти си само моя - муза :)) kisses
цитирай
150. princesss - DJ
07.06.2009 23:15
Тихо...ще ни уручасат :)
Пу, пу :)
цитирай
151. esperance - :-)))
08.06.2009 09:26
http://www.youtube.com/watch?v=JxZcFArCeKs&feature=related

Добро утро...лека, успешна и много усмихната и секси седмица ти желая :P
цитирай
152. princesss - Здрасти, esperance :) Вместо ...
08.06.2009 20:14
Здрасти, esperance :)
Вместо "добро утро", добра да бъде вечерта.
Ако знаеш колко добре ми действа тази песен точно в момента - имах ужасяващ ден, станах в пет, пропътувах 500 км. в тази ужасяваща жега и ме изнервиха хиляда човека.
цитирай
153. kalchomaniq - последната......
21.06.2009 17:11
...снимка е като крак на някакво животно, около който е джунгла...
поздрави:
Калоян
цитирай
154. princesss - много странно се е получила наис...
21.06.2009 19:43
много странно се е получила наистина :)
цитирай
155. kalchomaniq - princesss ....
22.06.2009 11:44
аз имах впредвид не само самата снимка, а и в реалността...:))) предполагам около този "крак"... е джунгла от тръпки и емоции.... какво ли е видял?
поздрави:
Калоян
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1087018
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140