Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.05.2009 16:08 - Абсолютният гняв
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7761 Коментари: 58 Гласове:
1

Последна промяна: 20.05.2009 17:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
През деня ми липсваш.Каквото и да правя и където и да се намирам, единствено очаквам денят да свърши и ти и аз да си бъдем у дома.Не ме питай повече, защо си купувам толкова много обувки.Хабя ги.За да тичам и да си бъда в къщи преди теб.Понякога прескачам трупове, но винаги успявам да те посрещна на вратата с целувка.

Има дни обаче, в които се прибираш с блуждаещ поглед.Поглеждаш ме, целуваш ме вяло и съвсем леко се усмихваш.Умората в тялото ти и в очите ти надделява над любовта.Затварям вратата зад теб, с изстинала усмивка, продължавам да готвя вечерята, а на теб ти се мълчи.Взимаш горещ душ и потъваш в прегръдката на кожения диван, телевизора е единственото, което виждаш.Сигурна съм, че и него не виждаш, просто бръщолеви нещо, докато ти си потънал в мислите си.

И точно когато си се предал и умората се е настанила във всяка твоя клетка, в мен се надига абсолютният гняв.Познаваш го.Даже сте си много близки.Стоварва се върху теб винаги когато се прибираш с блуждаещ поглед.Познаваш началото му – момента в който започвам да забивам ножа между зеленчуците все по-силно и по-силно.Чак тогава успявам да привлека вниманието ти и разбираш, че ми трябва само една дума, за да избухтне абсолютният гняв.И ми я даваш – „Какво ти има” – питаш учудено и ме гледаш с невинната си синева, сякаш наистина не загряваш какво ми има.А беше по-добре да мълчиш.
Абсолютният гняв е пуснат.Зениците ми стават широки и яростни, кожата на лицето ми се подпалва.Изстрелвам по хиляда гневни думи в секунда.Изстрелвам ги право в лицето ти.Крещя до безсъзнание, искам всеки вик да забивам по-навътре в теб.Абсолютният гняв затрива цялото ми същество.Аз не съм такава и не правя така, когато не съм обсебена от него.А истината е, че само ти можеш да ме докараш в състояние на абсолютен гняв.

Внезапно спирам.Спираш и ти.Поемам дъх без да откъсвам очите си от твоите.Главата ми пулсира.Вените също.Устата ми е пресъхнала.Всеки мускул ме боли, сякаш през мен са минали хиляди танкове.Нямам капка сила.Правя две стъпки назад, слизам от лицето ти и изчезвам.Няма смисъл.Абсолютният гняв стихва.Трябва да ти сложа вечерята.

Слагам покривката и салфетките.Погледа ми е странно примрежен.Следват чашите и приборите.Завършвам със свещника в средата на масата и тайно те поглеждам.Чудя се, ако от тук замеря скъпоценният ти телевизор с кристалната купа за плодове, дали ще успея да се справя толкова перфектно, че никога да не може да проработи повече?Подреждам грижливо добре изпечената ти пържола в голяма черна чиния, а около нея подреждам задушените зеленчуци в колони по цветове.

Сядаме един срещу друг, без да се поглеждаме.Дъвчеш умерено.Тишината е гробна и единственият шум, който се чува е шума от приборите върху чиниите.Наливаш ми вино, опитвам го и с усмивка ти казвам, че нямаш никакъв вкус в избора на вина.Не ми оставаш длъжен – раняваш ме право в сърцето - новият килим в спалнята бил отчайващ.Усмихвам ти се ехидно и замълчавам ... утре да не се чудиш как и по каква причина ти изгорих любимата риза с ютията.Забивам отново поглед в чинията.Знам, че когато си мислиш, че не те виждам, ме наблюдаваш.Рязко вдигам погледа си и точно тогава ти рязко забиваш глава в чинията.Явно и ти виждаш мен.

Приключваме.Допивам си блудкавото вино и ставам да ти взема празната чиния още докато си седнал.Посягам към чинията, а ти докосваш ръката ми.Застивам.Без да те поглеждам.Плъзваш горещия си пръст нагоре по ръката ми и чакаш някаква реакция.Отпускаш ръката си надолу и умело успяваш да си пробиеш път под роклята ми.Плъзваш ръката си нагоре по бедрото ми.Безсилна съм.Затварям очи и отпускам глава назад, нищо друго няма знаечине – само ръцете ти.Тогава се изправяш и ме придърпваш към себе си.Очите ни се срещат.Господи, имаш най – сините очи.Скланяш глава към мен и нежно повдигаш главата ми към твоята.Целуваш леко ъгълчето на устните ми.Бавно.Преди да впиеш устните си в моите ,се отдръпваш, за да ме погледнеш.Гледаш ме с онова странно обожание.Поглеждам в очите ти – вече не са сини, а огнени.От желание.Сякаш ще ме имаш за първи път.Отново затварям очи.Дъхът ти се оплита в моя.Плъзвам ръце по врата ти.Притискам се в теб.Придърпваш ме по-силно към себе си.Помежду ни няма и милиметър разстояние.Целуваш ме насечено без да дишаш.Откъсваш устните си от моите и ожесточено тръгват по врата ми.Простенвам.Нежно ме обръщаш с гръб към себе си и бързо ми развързваш роклята.Заравяш двете си ръце в косите ми.Устните ти ми изгарят врата.Плъзгат се надолу.Езикът ти рисува пейзажи по гърба ми.После нежно ще ми оставиш белег.Обръщам се с лице към теб и се отпускам в ръцете ти.А моите шарят по стегнатото ти тяло, сякаш да запомнят всеки твой мускул.Прошепваш в ухото ми „обичам те”Не мога да ти отвърна, не мога и да мисля....искам само повече да не се бавиш...Ароматът ти винаги ме е подлудявал.

Любов моя, утре вечер аз ще купя виното.А ти имай късмета отново да се върнеш изморен и с блуждаещ поглед.



Гласувай:
1



1. mariani - :)
20.05.2009 16:17
Поздравления!
цитирай
2. dorichela - Само истинската обич може да те д...
20.05.2009 16:18
Само истинската обич може да те докара до истински гняв!! :)
Поздрави за прекрасния разказ, така разказваш, че усетих и яростта ти и настръхналата ти кожа после :)
цитирай
3. biomacka - Хубаво е да пдскажеш на мъжа какво ...
20.05.2009 16:20
Хубаво е да пдскажеш на мъжа какво точно харесваш
цитирай
4. princesss - mariani,
20.05.2009 16:23
благодаря :)
цитирай
5. princesss - dori,
20.05.2009 16:25
Напълно съм съгласна, май хората които са ти безразлични, не ги забелязваш особено.
цитирай
6. princesss - biomacka
20.05.2009 16:26
не е лошо, да
цитирай
7. dorichela - принцесо,
20.05.2009 16:30
така си е.... затова тези хора са специални.. защото могат да ни карат да летим, но могат и да ни закопаят с един поглед... :)
цитирай
8. wonder - Да не са ни разделили в родилния дом и...
20.05.2009 16:33
... ти да си сестрата ми близначка, чийто гняв си е направо моя, а Чувствопознанието съвсем идентично с моето? ;)))
Ако мъжът не беше със сини очи, щях също да кажа, че е Моят.
Възможно ли е по света да се случват едни и същи неща на различни хора? Еее... знам, че Всичко е свързано с всичко, но цяло-частите провидяни в някой друг винаги ме възторгват с изумлението за Еднаквата Неповторимост...
цитирай
9. princesss - wonder
20.05.2009 16:35
Въпреки, че днес е ужасно модерно да се правим на различни и да парадираме с това, аз продължавам да твърдя, че хората сме ужасно еднакви....мислим, чувстваме и живеем сходно.С малки разлики, разбира се.
цитирай
10. wonder - Даам... Кратката История на Всичкото се повтаря повсеместно и вездесъщо!
20.05.2009 17:08
Гневът отдавна се отрича като Усещане за погрешност и негативна реакция, но то е като взрива на Атомната енергия - може да унищожава във вид на бомба, но може и да захранва с енергия цели континенти.
Аз не отричам гнева и считам, че акумолирането му и справедливото му вадене навън си е страхотен катарзис. Обикновено чистите хора владеят този Катарзис и избухват като Свръхнова.
цитирай
11. malkiatprintz - При всички случаи ако някой тича ...
20.05.2009 18:12
При всички случаи ако някой тича така заради мен, чесото ще ме заварва вкъщи, защото ще съм тичал по-бързо :) Но ако съм скапан и денят ми е бил наистина гаден, въпреки че съм се скъсал да бутам някакъв Сизифоф камък и вкъщи ми отвърти такъв абсолютен гняв, или ще разбере каква е жупелта на Преизподнята, или ще усети ледът на студената война (може да не знам защо ми е изгорена ризата, но другият ще знае много добре защо се е разсипало шишето с белина точно върхо обувките му). Всеки има моменти, в които Големият Валяк е минал през него и единственото, което му е в главата е как да се събере отначало и да нареди пъзела със себе си правилно и тогава не е момента за гняв.
цитирай
12. princesss - malkiatprinz
20.05.2009 19:34
Когато пренасяш проблемите от работата в къщи не е добре.В крайна сметка човекът, който те чака у дома, няма вина, че работиш много или че работиш с кофти хора.Така тръгват проблемите в семейството.Всеки има моменти, да.Но когато започва да страда връзката ти, заради нещо си, не е добре.
цитирай
13. анонимен - Искам да кажа нещо,
20.05.2009 20:11
но не знам какво... :-/

\m/
//
цитирай
14. анонимен - bravo
20.05.2009 20:14
поздравления!!!!
цитирай
15. princesss - zlika
20.05.2009 20:52
Каквото и да кажете, за мен е музика.
Защо другите колети-блогъри казват, че сте лош?
С мен се държите великолепно.
цитирай
16. princesss - анонимен 14
20.05.2009 20:52
благодаря.
цитирай
17. анонимен - vuzmuten sum ot prejdevremenoto ...
20.05.2009 21:19
vuzmuten sum ot prejdevremenoto priklu4vane na posta, to4no kogato nastupi sublimenq moment! kakto kazva puk Anonimeus: "Lo6o momi4e, lo6o":)))
цитирай
18. анонимен - Mila Princeso,
20.05.2009 21:24
na edin duh pro4etoh porednoto "par4ence jivot", pretvoreno na virtualniq ti "bql list" po nai-prekrasniq na4in...kakto vinagi! :)
pozdravqvam te! :* produljavai v su6tiq duh, za men e istinsko udovolstvie da 4eta bloga ti! :)
цитирай
19. morrt - Благодаря. Ти. Напомня ми за няк...
20.05.2009 21:27
Благодаря. Ти.
Напомня ми за някого...
цитирай
20. princesss - аноним 17
20.05.2009 21:38
Е, прекалявате вече :))))
То човек ви угажда, угажда, ама вие пък сте ненаситни :)))
цитирай
21. princesss - анонимен 18
20.05.2009 21:41
Благодаря :)
Заповядай винаги и по всяко време да преглеждаш "тетрадката-дневник" :)))
цитирай
22. princesss - morrt
20.05.2009 21:42
Надявам се, че ти донесох хубав спомен.
цитирай
23. hubs - Mila Princeso,
20.05.2009 23:35
neznam kakvo sum oburkala pak, ama posta mi e izlqzul pod strannoto avtorstvo na "anonimen 18" ;)) Ni6to de, vajnoto e 4e izlqzoh ot nelegalnost, hi-hi :P
celuvki :*:*
цитирай
24. princesss - hubs
20.05.2009 23:41
Тогава вече благодаря не като на анонимен 18, а като на hubs :)
Аз ти припомням, че чакам да твориш :)
С много любов :)
цитирай
25. анонимен - ot zaioo
21.05.2009 07:59
хубаво е човек да разбере, че не само при него го има този абсолютен гняв:))може би при силните мъже е така и това ни харесва:))представи си да беше някой мухльо,който няма от какво да е изморен и не спира да дрънка глупости..мдаа,както обикновено,имам чувството,че си моето аз,което може да пише обаче:)))
цитирай
26. анонимен - OK, princesss, казвам :-)
21.05.2009 09:30
Наистина има моменти, в които мъжа или жената иска да остане сам с мислите си, с телевизора. Най-важното в една връзка е уважението и ненавлизането в личното пространство :-)

Е, аз не съм най-големия експерт, но така мисля. "От нищо - нещо" винаги е с тъп край...

Който казва, че съм лош, да ме хване за (рима)... :-D

\m/
//
цитирай
27. princesss - zaioo
21.05.2009 09:41
за миг ми е минавала ужасяващата мисъл, че ако беше някой досаден нехранимайко, щях отдавна да съм се изнесла.Ама то нали знаеш, че жените угодия нямаме :))))
цитирай
28. princesss - zlika
21.05.2009 09:42
Съгласна съм.Ама аз съм егоист, искам внимание :)))
цитирай
29. анонимен - И аз съм егоист:
21.05.2009 09:59
мразя като се разбуча да ми се сърдят... :-D

\m/
//
цитирай
30. princesss - zlika
21.05.2009 10:01
Аз съм на мнение, че вие и вашата голяма любов сте изискана двойка и нито ще бучите, нито ще се сърдите :)))
цитирай
31. morrt - "Надявам се, че ти донесох хубав спомен."
21.05.2009 10:25
Мммне. Напомня ми за мен.
:)
цитирай
32. princesss - morrt
21.05.2009 10:31
Значи все пак е хубав :)
цитирай
33. thomas - Хм
21.05.2009 10:49
Нещо не ми се върза абсолютният женски гняв с това патриархално подчинение, изразено с думите "Абсолютният гняв стихва.Трябва да ти сложа вечерята". В света, в който героинята покорно знае, че трябва да сложи вечерята на мъжа, тя със сигурност ще знае и че всеки опит да повиши глас, ще бъде наказан, най-вероятно с бой. В другия свят умореният мъж щеше да приготвя вечерята, докато жената е на спа, масаж, при любовника си или и трите заедно.
цитирай
34. анонимен - заинтригуван
21.05.2009 10:49
а когато липсва абсолютния гняв, как протичат нещата със секса
цитирай
35. princesss - Томас
21.05.2009 12:48
Има лека,но много съществена разлика от това да си подчинена жена,която не смее да обели дума, възпитавана с бой и нормална, немалтретирана жена, която се грижи за мъжа си.
Надявам се, че разбра.
цитирай
36. princesss - анонимен 34
21.05.2009 12:49
не мога да се оплача, благодаря.
цитирай
37. mitchell - тъжно е. много неизказано остава.
21.05.2009 13:30
тъжно е.
много неизказано остава.
цитирай
38. thomas - @princess
21.05.2009 13:45
На теория сигурно става, но на практика не знам да се срещат такива жени.
цитирай
39. lelya - Ммм, ако бях мъж сигурно пак щях да се ...
21.05.2009 13:53
Ммм, ако бях мъж сигурно пак щях да се прибера замислен, затворен в себе си, а ако бях на твое място щях да излея "абсолютният гняв" по някакъв друг повод. С други думи - скуката и еднообразието убиват. Малък спор и мил семеен скандал подхранват благоприятно една дълготрайна връзка. Съгласна съм с всичко, което е написано и то както винаги прекрасно. Поздрави.
цитирай
40. gavrosh - ти...
21.05.2009 14:01
ти наистина ли го обичаш или се ядосваш когато не получиш очакваното? Това, че оставаш в сянка дразни ли те?
цитирай
41. princesss - Томас
21.05.2009 14:13
съжалявам, че още не си срещал.Има време.
цитирай
42. princesss - lelya,
21.05.2009 14:15
Струва ми се, че единствено ти разбра какво всъщност исках да кажа с този пост :))))
Явно не съм го написала както трябва :)
цитирай
43. princesss - Гаврош,
21.05.2009 14:20
разбира се, че го обичам и не,не ме дразни, когато се случва рядко.
цитирай
44. djgator - princesss
21.05.2009 14:27
Много вълнуващо - във всяко отношение.. :)
цитирай
45. princesss - djgator
21.05.2009 14:31
Като твоя муза, не мога да си позволя да не е вълнуващо :)
цитирай
46. анонимен - prikazki prikazki, a toi vur6ee. .
22.05.2009 02:06
prikazki prikazki, a toi vur6ee..
цитирай
47. lelya - Ами другите явно не им е нещо много ...
22.05.2009 10:39
Ами другите явно не им е нещо много ясен секса, а не текста, но нищо лошо, все пак те имат право да го избиват на където си пожелаят. Успех.
цитирай
48. johnniewalker - Малко ме изненада краят ;-)
22.05.2009 14:57
Аз пък си мислех, че ще му счупиш телевизора, а тя каква стана. Иначе има толкова истини, че чак не знам. За пореден път се доказва, че мъжете са от Марс а жените от Венера. Важното е че общ език се намира където трябва. А помирителния секс си е чудо, както каза, все едно за пръв път. Кофти е, когато спреш да се помиряваш и останат само скандалите. Иначе лирическия герой го разбирам до болка просто. Понякога след работа не искаш да говориш, да мислиш и да правиш каквото и да било. Аз съм намерил начина - разходка с кучето час, час и половина и главата е чиста от простотии и вече може да взема участие в нормален разговор. Обаче глей кво испускам, я по-добре да се потемерутя, пък може да ми излезе късмета. Поздравления на любимия, явно е голям късметлия ;-)
цитирай
49. анонимен - do 48
24.05.2009 01:57
Da, kusmetliq sum, mersi;)))
цитирай
50. pulsar - на това казвам "да си на Отрицателно разстояние с някого"....
25.05.2009 12:46
Не мога да кажа, че съм изненадан от поста ти... Обикновено така завършват "напрегнатите моменти" :-))).... Прекрасна седмица на теб, Принцесо...

Е, без поздрав няма да минеш и то точно по темата, право в 10-ката :-)))...

http://www.youtube.com/watch?v=qqNpcz2lwNA

цитирай
51. princesss - Павка,
25.05.2009 16:40
съвсем скоро смятам да те назнача на щат да ми пожелаваш хубава седмица, а и не само.Ти си ми "на кадем" :))))
Инфо за останалите: Едва ли можете да си представите колко позитивизъм има събран в този човек - PULSAR :)))
цитирай
52. djgator - princesss
25.05.2009 16:49
Позитивизъм ще откриеш и в най-новият ми
" абитуриентски" постинг... :)))
цитирай
53. pulsar - ХАХАХахахахахаха :-)))
25.05.2009 17:53
Започнах да се изчервявам бе :-)))))
Пускай надписите за рекламата !!!!!

Целувки !
цитирай
54. pulsar - И да не кажеш нещо....
25.05.2009 19:12
Ето едно мега любимо мое парче.... Не можеш да спреш да го слушаш след като веднъж си го чул...

http://www.youtube.com/watch?v=soMJ1Jf5NjU
цитирай
55. princesss - dj
25.05.2009 22:12
днес минах мигновено, защото хич нямах време, но ей сега след малко ще поправя грешката :)
цитирай
56. princesss - puls,
25.05.2009 22:14
Айде стига се черви-мерви :)))
И престани да ме заразяваш постоянно с някакви песни, които след това слушам по 12869 пъти :)))
цитирай
57. анонимен - Принцесо...
03.06.2009 01:05
...виж страхотно е, следя от известно време и ме радваш истински, но имам въпросче - дали случайно някоя от капките вдъхновение нямат нещо общо с Г-н и г-жа Смит, защото буквално ме вкара във филма ;). Благодаря ти!
цитирай
58. princesss - Страхотен филм, трябва да си го п...
03.06.2009 08:08
Страхотен филм, трябва да си го припомня, защото много отдавна не съм го гледала.Нещата, които пиша тук са нещо като дневник - това са нещата, които ми се случват, вълнуват и за които мисля :) С две думи - не е от филма.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1087179
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140