Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.05.2009 11:21 - Животът е прекрасен, стига да живееш без злоба и завист
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18588 Коментари: 52 Гласове:
1

Последна промяна: 18.05.2009 11:22


Ей това българите сме голяма работа.Днес отново ще пиша за злобата, която е толкова характерна за нас, колкото и българският ни език.Тези дни ми идват в повече жлъчните коментари на някои „разбирачи” за Димитър Бербатов.Защото не че нещо...ама е абсолютно задължително, ако от някъде се появи някой, който е талантлив, красив и богат, веднага да го оплюем качествено.Защото много ясно, че тия дето стоят пред телевизора и пият бира по- ги схващат нещата от Бербатов. В събота бях на Олд Трафорд в Манчестър, където „Манчестър Юнайтед” и Арсенал направиха равен мач и така „Манчестър Юнайтед” спечелиха шампионската титла на Англия.С очите си видях как българинът Бербатов, подчертавам – българинът Бербатов вдигна купата на Англия.Забравих да подчертая – първият българин, шампион на Англия се казва Димитър Бербатов.

Няколко кратки лирически отклонения: - Димитър Бербатов не игра.На негово място беше Тевез, който аз безкрайно много харесвам и се надявам да остане в „Манчестър Юнайтед”, НО само при положение, че той няма да бъде причина Бербатов да стои на резервната скамейка. - Красив футбол и от двата отбора, но все пак мач без вкарани голове, никога не може да донесе чак такова голямо удоволствие. - Роналдо е надут задник, който прекалява със солариума.А майка му се изживява като играч от отбора.Веднага след връчването на купата, тая същата жена изникна като гъба на терена и започна две в едно – хем да мляска синчето си, хем да позира с купата.А маминото синче, въпреки че се прави на върховен, не ходи никъде без майчето си и не е тайна, че зарязва всяко гадже, което на получи одобрение от маминка.

Толкова с лирическите отклонения, да се върнем на дежурните български коментатори - злобари.Още докато течеше награждаването на Олд Трафорд, групичката на „разбирачите” си изпочупи пръстите да пише простотии където й падне.”Бербатов се раздавал само за клубният си отбор, а в националния бягал от топката” .Нека не забравяме, че в българският национален отбор по футбол има не повече от 5-ма футболисти, които играят.Останалите нито знаят защо са изкарани на терена, нито знаят как точно се играе тази игра.Такъв неспасяем отбор като нашият национален, не само че не може да бъде спасен само от Димитър, Марто и Стилян, но и Пеле да дойде да рита, пак ще си остане неспасяем.В националният ни отбор по футбол няма ресусри, една птичка пролет на прави.Другите коментари за излишни. Друг велик бисер на „разбирачите” е да наричат Бербатов – резерва.Това са онези същите, които още в мига, в който Бербатов подписа с „МанчестърЮ” с надсмешка казваха, че ще има да търка скамейките на Олд Трафорд.За тяхно най-голямо съжаление Бербатов не само, че не търка скамейките, но и играе титуляр в повечето мачове.Защото човек, който стои по скамейките трудно вкарва 14 гола и прави 11 асистенции за сезона.Точно това е направил той този сезон.Нека не забравяме, че това е първият му сезон и не забравяме, че ти трябва страхотна физическа подготовка, страхотна психика и желязни нерви, за да се справиш в отбор като „Манчестър Юнайтед”.И нека не забравяме, че когато в един отбор са събрани само качествени футболисти, няма как всеки път да играят едни и същи. Срещнах коментари в които Бербатов е наричан „куц кон”.Само да припомня, че „куцият кон” струва 30 000 000 паунда.Опитвам, но все не успявам да проумея колко тъп трябва да бъдеш, за да наречеш най-добрият български футболист „куц кон”. А най - любимото ми е когато започнат безкрайните сравнения между Роналдо и Бербатов.Защо въобще ги сравнявате?Та те имат коренно различен стил на игра.Роналдо е страхотен футболист и голям егоист в играта си.До последно се мъчи сам да вкара и да обере парсата и чак в краен случай подава.Той не е отборен играч, за разлика от Бербатов. Хора, я се вземете в ръце!Димитър Бербатов играе в Манчестър Юнайтед, не в „Гълъбово” и следа като този велик отбор го е купил и има нужда от него, значи точно там му е мястото.Спрете да си избивате комплексите по хората, които наистина могат и правят нещо, за разлика от вас, защото едно е да поемеш отговорността да риташ за „Манчестър Юнайтед”, друго е да се правиш на отворен по форумите.Един съвет - живота е прекрасен, ако успееш да се отървеш от злобата и завистта в душата си.Просто приемете, че има хора, които от деца се трудят и се лишават, за да постигнат мечтите си.Димитър Бербатов я постигна.Вие коментиращите злобари, колко от мечтите си постигнахте? Сега ви показвам нещо.Запомнете го, защото ако не го повтори догодина Бербатов, скоро няма да видите тази купа в ръцете на друг българин.И вместо да търсите недостатъци, се гордейте, че сте българи и че има някой, който въпреки, че е звезда от световна величина, при всяка възможност гордо заявява, че преди всичко е българин.
image

image

image

image

Последната снимка ми е специален поздрав за тези с жлъчните коментари.С много любов и пожелания един ден да можете не само да ръсите злоба, а да имате възможността да радвате хората и да си позволите да смените такава кола с Бентли, както направи скоро Бербатов :)
image





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Браво, принцесо! Само така! Нап...
18.05.2009 11:30
Браво, принцесо! Само така! Напълно те подкрепям! Много го плюят вместо да кажат :"Браво на мочето! Откъде тръгна и къде стигна!"
Аз много се радвам за него. И това,че говорят че не тича и че не е за там, мога само да цитирам Сър АЛекс, който казва: Бербатов е логически играч, който наблюдава играта от високо. На нас ни трябваше висок играч, който да разпределя топките и който има аналитично мислене. Бербо не е самостоятелна единица, той е този, който се раздава за отбора. Пасове, асистенции, не ламти да вакрва постоянно,а мисли най-добрия вариант.
Браво Мите, Браво Бербатов! А сега на 28-ми мачкайте и Барса! :)
цитирай
2. princesss - dori,
18.05.2009 11:35
започваш все повече да ми влизаш под кожата :)))
И ме учудваш - мислих, че съм единствената жена, която гледа футбол :)))
цитирай
3. dorichela - Не, не съвсем не си единствената и ...
18.05.2009 11:39
Не,не съвсем не си единствената и малко завиждам,че си имала възможността да го гледаш на живо мача :) Но се радвам за теб :) Някой ден искам и аз да мога да отида на олд трафорд и да взема най-големия им фен /един мой приятел/ и да избухнем на стадиона и да пеем!! :)
цитирай
4. anubhis - принцесо,
18.05.2009 11:39
точно така!!Аз съм напълно за всичко,което си написала:))Направо вече ми е омръзнало да споря с подобни "разбирачи",които все не ме вземат насериозно,само защото съм жена и си мислят,че не разбирам от футбол,както и че взимам страната ан Бербатов само,защото си падам по него;)))Да уточня - не си падам по мъже с визията на Бербо,но го харесвам като футболист:)За съжаление "разбирачите' не виждат по-далече от носа си,което обяснява постоянното им плямпане,какти и това,че всъщност нищо не са постигнали в собствения си живот,а тръгнали да дават акъл на успелите хора:))Аман от разбирачи:)С две думи - Майната им!!!:)))))))))))
цитирай
5. princesss - Дори,
18.05.2009 11:48
пожелавам ти го!На фена също!
цитирай
6. princesss - anubhis
18.05.2009 11:51
А, и аз вече не споря.Само им напомням да се поогледат преди да дрънкат глупости.А това, че жените го защитават, защото си падат по него е първото нещо, което се сервира.Ама някак вече се поизтърка и стана банално.Майната им, както казваш :))) Да му пожелаем още много, много успехи :)
цитирай
7. wonder - Аз нямам в обкръжението си
18.05.2009 12:18
нито един злобен човек!
И мисля, че този мит се преекспонира.
Това жалко чувство или състояние "злобата" вихрее по целия свят и никак не е българска запазена марка.
Мисля, че Българинът е един светъл, топъл и чист Човек на фона на мизантропското случване по комерсиалните пътеки на останалия бял свят.
цитирай
8. dorichela - принцесо,
18.05.2009 12:50
Благодаря :) Пък знае ли се, може да си махаме някъде из трибуните на Олд Трафорд! :)
цитирай
9. benra - супер, браво!
18.05.2009 13:00
поздравления за написаното!
Харесвам Бербатов по много причини.МОже би той е един от малкото футболисти, които ми се нравят комплексно.Пожелавам му много много успехи и да натрие носа на злобарите, които винаги ще намерят за какво да иззлобеят.
цитирай
10. malkiatprintz - Хех... :)
18.05.2009 13:46
Навсякъде има такива хора – от литературата та до футбола. Добре че няма как да започнат да философстват на тема "Какво е искал да изиграе играчът" :):):) Майната им :)
цитирай
11. bambola - :)Bravo
18.05.2009 16:50
браво за поста, много добър, жалко само че едва ли Бербатов ще успее да вдигне шампионската купа на 27, нали знаеш, други са фаворитите, но все пак ако стане......представи си само и приготви се:) Аз естесвено сам за него :)
Айде някой да каже дали има българин носител на шампионската титла, бате Ицо можеби ?:)

Aз пък имам навика като чуя някоя фамилия че свършва на -ов или -ова, веднага казвам "този е българин или от български произход", само за свестните де :)


поздрави
цитирай
12. johnniewalker - Браво!
18.05.2009 17:01
Първо те поздравявам за интереса към футбола, който за съжаление при мен отсъства. Не тотално, но почти. Честно казано дори не разбрах кога е бил мача с Арсенал, разбрах само, че Юнайтед са станали шампиони. Естествено, когато знам ги гледам заради Бербатов. В статията по-интересно е друго - виза за казана с българите, дето бил без дявол. Не мога да го разбера това и съм си говорил и с чужденци, които не го разбат. В семействата си сме много по-задружни от много други нации. Тук всеки помага на семейството си винаги и с каквото може. На запад дечицата са с шут в задника на 18 години и да се оправя кой както може. Да, и там няма да ги оставят да умрат от глад, но баба да гледа децата е нечувано. Въшрпса е защо като общество обаче гледаме как да попречим, да надхитрим, да оплюем другите. Специално Бербатов не знам как може някой селски тарикат да си позволи да го обсъжда дори. Момчето е умно!!!, готино и богато. С две думи - успял е! Защо злобата ни не ни позволява да се радваме на успехите на другите? Защо винаги се намира за какво да се мърмори? Винаги се търсят кирливи ризи и се измислят какви ли не глупости. По-брутален е случая Стоичков, когото изведнъж всички заклеймихме, а никой не се замисля, че почти навсякъде по света, като се каже България първата дума не е кисело мляко и розово масло , а Христо Стоичков. Да, и аз не удобрявам поведението и манталитета му, но тава е велик човек, който ни е изградил име по света и то много по-добре от който и да е политик. Писах в една предишна моя тема - не умеем да ценим хората си. Всички, които са направили нещо за тази държава и са в преклонна възраст са оставени на милостта на близките си. Тези, които са все още активни са оставени да се оправят както могат. Защо Сесил Каратанчева се състезава за Азербайджан??? Надали защото много я кефи. Да жертва на баща си, да не знам какво, ама с трици маймуни не се ловят. Тези хора имат много малко години да са активни спортисти и през това време трябва да направят достатъчно, за да уредят максимално добре живота си. Това, което не може да схване милата ни родина е, че вложените в тях пари се връщат многократно като имидж и представа на хората за България.

Хубава седмица от мен!
цитирай
13. princesss - Извинявам се за закъснението, но за ...
18.05.2009 21:29
Извинявам се за закъснението, но за това пък ви подхващам подред :)
wonder,
злоба има навсякъде,да, в България обаче е доста.
Ще ти дам един пример с Марадона, който е почти като Бог в Аржентина, въпреки, че "подвизите" му са наистина много.
цитирай
14. princesss - benra,
18.05.2009 21:30
Страхотни пожелания :)
Присъединявам се напълно :)
цитирай
15. princesss - malkiaprinz
18.05.2009 21:31
И аз така обикновено ги "поздравявам", но на моменти наистина дразнят.
цитирай
16. princesss - bambola,
18.05.2009 21:35
Да, за съжаление знам кои са фаворитите и ги харесвам, но МанчестърЮ обичам преди всичко :)
Аз въпреси всичко мисля, че имат реални възможности да успеят и стискам палци :)))))
цитирай
17. princesss - johnie,
18.05.2009 21:42
всичко, което си написал е абсолютно истина.
И тук ще дам вече баналният пример с Марадона и Аржентина.Въпреки, че Марадона е от изцепка в изцепка, в Аржентина го боготворят, дори повече.
У нас примерите за плюти спортисти или изобщо популяпни хора по някакъв начин, има хилияди.
цитирай
18. malkiatprintz - Мислех си, че очевидно става въпрос ...
18.05.2009 23:11
Мислех си ,че очевидно става въпрос за някакъв идиотски ген... Кубрат набивал канчетата на своите хаймани със снопове стрели, и въпеки това първата им работа била да хванат кой накъдето му видят очите... Лошто е, че когато не се уважаваме като хора няма как и останалите да ни уважават. Казват, че в Италия "българин" било обида... Жалко. Хубавото е, че все пак се срещат хора, които все пак уважават онези, които го заслужават.
цитирай
19. анонимен - :)
19.05.2009 02:17
Sori 4e 6te te osuznaq, no sum izrasnal s futbolist kato ICO, na 4ito fon, BARBI e malko nejno homo..;)))
цитирай
20. princesss - Е, трудно ще ме осъзнаеш :) Трудно ...
19.05.2009 08:24
Е, трудно ще ме осъзнаеш :)
Трудно е да се сравняват Бербатов и Ицо.
А всъщност какво общо има кой какво хомо е?
Пък и Бербатов хич не е хомо :)
цитирай
21. анонимен - Barbi
19.05.2009 11:43
Opa, iskah da kaja nasekomo, i srvnenieto s ICO naistina e nevuzmojno!! Mnogo obi4am Barbi v 4estite mu formi na depresivno sustoqnie i izrajenieto mu napodobqva6to malko razplakano momi4ence, zagubeno v gorata:) a kolite da si gi kara sus zdrave, po jalkoto e 4e v tqh mnogo rqdko sedqt madam..i;))
цитирай
22. princesss - Ако решиш да си говорим някой път и да ...
19.05.2009 12:49
Ако решиш да си говорим някой път и да не си анонимен, ще ти покажа, че стоят мадами :)
В крайна сметка мен не ме интересува личният живот на Димитър Бербатов, това си е негова работа :) Ние тук си говорим за футболиста :)
цитирай
23. анонимен - :)
19.05.2009 13:12
е тези снимки не сме ги виждали в пресата така че едва ли не те интересува,по- скоро отдавна ми се струва,че ти си личния му живот:)
цитирай
24. princesss - Аз, че не съм, не съм, ама защо ми се ...
19.05.2009 13:23
Аз, че не съм, не съм, ама защо ми се струва, че с теб се познаваме :)))
цитирай
25. анонимен - сьгласна сьм с написаното за бьл...
19.05.2009 14:00
сьгласна сьм с написаното за бьлгарската народопсихология,но и аз отдавна си мисля ,че ти си му личния живот.....няма нищо лошо ако е така,празноглава манекенка не би му отивала,трябва му жена като теб
цитирай
26. анонимен - :)
19.05.2009 14:40
за съжаление не се познаваме,просто случайно попаднах на нещата ти, изчетох ги отначало до край и в един момент навързах някои неща и ми се стори логично:))е,явно съм в грешка:))за всеки случай като гледам снимката горе и колко красиви неща пишеш ми се струва,че го заслужаваш:))ако не е така,дано имаш нещо още по-прекрасно:)
цитирай
27. princesss - 25
19.05.2009 15:18
много моля този цитат "трябва му жена като теб" задължително да го отправиш до ПР-а му, за да може да стигне и до него :))) И аз смятам точно така :)))
И е крайно време да ме вземе :)))
цитирай
28. princesss - 26
19.05.2009 15:24
Аз обаче продължавам да си мисля, че се познаваме.
Страшно ми прилича изказа ти на един мой познат :)
Както и да е, може би съм в грешка.
Абсолютно го заслужавам :))))))))
Айде бе хора, стига сте писали в блога ми, ами подхващайте кампания "Да запознаем princesss с Бербатов" :))))) Ще имаме прекрасни деца :)))
цитирай
29. анонимен - :)от 26
19.05.2009 15:56
е,късметлия е тоя твой познат:))може пък и наистина да не те познава:))или поне тази част,която ни показваш тук:))все пак е футболист:))шегувам се естествено,но все пак много по-лесно е да разкриваш на непознати:))отричай си ти:))
цитирай
30. princesss - Напълно съм съгласна, най-лесно се ...
19.05.2009 16:49
Напълно съм съгласна, най-лесно се споделя с непознати, близките са пристрастни.
Виж там какво ще направиш по въпроса с кампанията и пак ще говорим :))))
А, забравих да благодаря, че си си направил труда да ми прочетеш простотиите от началото, до края :)
цитирай
31. анонимен - :)от 26
19.05.2009 17:06
абе то е дълга история в която жена ми припадаше по твоите постове и дори имам нещо което те си писала в портмонето от нея-щото и тя така ме обичала:))Любов е когато..:)и така и аз се зачетох:)реших,че щом моето момиче те харесва, и аз така -то така и стана:)
цитирай
32. princesss - Да поздравиш в такъв случай жена си. ...
19.05.2009 17:55
Да поздравиш в такъв случай жена си.
"Припадаше" малко не ми харесва, защото означава, че вече не припада, но и аз много различни неща пиша вече от тези по времето на "Любов е когато".
Някой ми беше споделил, че ще препише нещо мое и ще го сложи в портмонето на мъжа си, но нито имам спомен кой точно беше, нито кое.
:)))
цитирай
33. анонимен - molq, molq, tuka ve4e 6tqh da polu4a ...
19.05.2009 19:53
molq, molq, tuka ve4e 6tqh da polu4a insult, dori i ne si pomislqi da mu sda6 v kolata, kakto ti kazah ve4e, toi ne si pada po madami!!!:)
цитирай
34. anonimeus - Мила принцесссо
19.05.2009 20:43
Бях останал с грешното впечатление, че сте в брак и с деца, но след като прочетох днешния пост, камък ми падна от душата.

Анонимен 19 явно пак е тук и груб, както се казва,"лошо куче, лошо!":)

Та по същество: Мога да Ви ощастливя с къде къде по прекрасни малчугани, от тези, който искате от човек, гонещ цял живот плондир с кожа, вероятно незавършил средното си образование и както се изрази грубиянина(Анонимен19) "за съмнителните сексуални наклонности".
цитирай
35. princesss - Това са подробности. В момента в ...
20.05.2009 21:06
Това са подробности.
В момента в който Бербатов най-накрая разбере, че му трябвам аз, а не някоя друга, зарязвам мъже, деца и каквото там трябва и му приставам.
цитирай
36. anonimeus - :(
21.05.2009 00:49
хмм, дано само не ви изневерява:(

с мъже.
цитирай
37. mitchell - komentar #35 me izumqwa. to biwa ...
22.05.2009 11:20
komentar #35 me izumqwa.
to biwa biwa fenowe ama towa ne e li prekaleno? :o)
цитирай
38. анонимен - Ico(Barsa) ili Barbi(MU)?
28.05.2009 02:11
..dano sled ma4a ne ti e bilo mnogo tejko, ole ;P

цитирай
39. princesss - Тежко ми е, да. Харесва ли ти, ано...
28.05.2009 08:47
Тежко ми е, да.
Харесва ли ти, аноним?
цитирай
40. анонимен - Bqh na sedmoto nebe, 4e edin ot lu...
28.05.2009 13:46
Bqh na sedmoto nebe, 4e edin ot lubimite mi otbori bi! No sled kato taka otgovori mi stana tejko i na men :s

Opitah se da te podgotvq po otrano..
цитирай
41. princesss - Щом не е само един отбора, значи не е ...
28.05.2009 14:22
Щом не е само един отбора, значи не е чак толкова любим :) За мен Манчестър е един, но не може винаги да са на върха.
Ще го преживея.Само не ми бъркайта още по-навътре в раните.Благодаря.
цитирай
42. mitchell - ti nali beshe pocitatelka na lat...
28.05.2009 16:53
ti nali beshe pocitatelka na latinoto... to e dupe i gashti s ispania. latinskia futbol pobedi. a pyk berbo trqbwa da go transferirame w real ili barca... tam tehnikata mu bi bila po-dobre ocenena.
цитирай
43. princesss - Аз преди да съм фен на латиното, съм ...
28.05.2009 19:00
Аз преди да съм фен на латиното, съм фен на Манчестър Юнайтед.Не отричам Барса, великолепен отбор са.Просто аз съм фен на червените дяволи.
цитирай
44. анонимен - dqvoli i angeli
28.05.2009 19:47
pada6 si po tumnata strana, mai?
цитирай
45. anonimeus - ;)
29.05.2009 00:30
Преди всичко, така като гледам, Вие сте една сладурана, която явно още не е попаднала на Човека си и затова все още се кефи на Барбита и тем подобни Кенове..
цитирай
46. princesss - 44
29.05.2009 02:19
не
цитирай
47. princesss - 45
29.05.2009 02:24
вече си мислих, че сте се изгубил някъде по трасето.Много закъсняхте този път :)
Смятам, че е крайно време да ме удостоите с една ваша снимка, понеже доколкото си спомням ми отправихте оферта за деца, при това офертата включваше и точка в която твърдите, че децата ще бъдат по-прекрасно направени, отколкото Бербатов е в състояние да ми ги направи.
цитирай
48. anonimeus - На този етап не бих рискувал, да с...
29.05.2009 13:04
На този етап не бих рискувал, да сложа снимка, тъй като има голяма вероятност да създам сериозно объркване в естественото Ви ежедневно психическо състояние, както и да наруша съня Ви нощем, поради същата причина:)
цитирай
49. princesss - 48
29.05.2009 13:42
Благодаря, че така великолепно се грижите за моето здраве.За сега нямам проблеми, в пълно психическо здраве съм :) Но все пак аз ще се съобразя с вашите непоклатими доводи.
цитирай
50. анонимен - *
29.05.2009 14:18
Anonimeus ti pak si tuk i duhovit kakto vinagi. Pazi se mila Princessso, toi e vulk v ov4a koja;)))
цитирай
51. princesss - 50
29.05.2009 15:31
Няма страшно.
Доста вълци срещнах по време на крехкия си живот.Не ме притесняват.Особено пък виртуалните.
цитирай
52. анонимен - govori6 taka, za6toto o6te ne si ...
30.05.2009 22:02
govori6 taka, za6toto o6te ne si sre6tnala vulka s glavno V:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088240
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140