Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.05.2009 09:09 - Евровизия 2009
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5911 Коментари: 34 Гласове:
1

Последна промяна: 13.05.2009 09:10


Преди да започнете отново да плюете и да изливате тонове критика по Красимир Аврамов, ми се иска да напиша нещо за снощният полуфинал на Евровизия.За начало искам да уточня, че „Човекът-глас“ определено не ми е от най-симпатичните, както и не отричам, че на финала на Българската Евровизия той пя ужасно фалшиво.Не че съм голям разбирач, но все пак имам уши.Като цяло обаче, на мен песента ми харесва, защото е по-различна, а и носи българското в себе си.

Снощи се постарах да изгледам внимателно целият полуфинал и съвсем недоумявам какво е това заглавие „БГ резил, няма да ходим на финал“, което гордо стои в Днес.БГ.

За какъв резил пишете?Защото аз български резил на Евровизия не видях.Песента беше изпълнена добре, нямаше ги фалшивите моменти, защото подкрепата на Петя Буюклиева си оказа влияние.Но най-важното е, че на фона на останалите бози, които прозвучаха снощи, нашата песен определено си заслушаваше финала.Не пропагандирам, че песента ни е велика и някаква нечувана до сега, но и не мога да се съглася с изказването за резила.За мен резил бяха 2/3 от песните, които чухме снощи.А още по-голям резил са песните, които отидоха на финал.Честно казано аз по-отвратителни и скучни песни не съм чувала в живота си.Посредствени бози - това са песните, с две-три изключения.С всяка следваща година песните стават все по-блудкави и по-блудкави.Няма да критикувам конкретно, но представителите на някои държави звучаха буквално като какафония, скалъпена за пет минути между другото.Някои пяха откровено фалшиво, но разбира се ние българите това не го коментираме, защото е по-важно да плюем нашето си.

Бъдете поне веднъж откровени и обективни.Колко от десетте песни, които отидоха на финал бяха по-добри от нашата песен?И колко от тях ви харесаха?Не повече от две-три.

Как очаквате Европа да гласува за нашата песен, след като ние тук два месеца се занимавахме да я критикуваме и да хвърляме помия?Така не става.Не можем да очакваме някой да подкрепи и хареса нещо, което ние самите не уважаваме и се стараем да го сринем.Простотиите на някои наши изпълнителни, извадени от нафталина, които създадоха този скандал стигнаха и се чуха навякъде в Европа.Точно за това песента ни не беше подкрепена.В момента в който започваше българската песен, говорих по телефона с приятел в Испания.Коментара по испанската телевизия беше следния: „Въпреки големият скандал, който имаше в България заради песента, предпочитаме тази година Евровизия да бъде спечелена от България, отколкото от песните, които спечелиха последните 2-3 години“.Няма да коментирам.Само ще кажа, че ми е мъчно.Не знам дали има друга нация, освен нас, която толкова да не умее да се подкрепя и да бъде единна.Песента на Краси Аврамов далеч не е единственият пример...та ние не умеем дори световноизвестните си спортисти да уважаваме, какво остава за песен на Евровизия.

Последно ще кажа, че за мен този конкурс не е конкурс за песен.Това е политически конкурс и организаторите сто пъти да сменят регламента турската песен ще се класира винаги напред, заради големият брой турски емигранти.Не виждам кога България ще успее да пробие на Евровизия, освен ако от БНТ следващата година не се постараят да осигурят извънземни да ни представят.Тогава може и да ви харесат и да ви се сторят достойни да ни представят.

 




Гласувай:
1



1. anubhis - принцесо,
13.05.2009 09:19
много точно си го написала,изразяваш и моите мисли:)) снощи се насилих да гледам Евровизия,поне до нашето представяне,въпреки,че бях като сдъвкана и изплюта и умирах за сън...но не съжалявам:)Краси и компания се представиха страхотно,и за съжаление сега научавам,че не са на финал(не,че знам кои песни стигнаха до там;)).Честно казано,песните,които успях да гледам,не ме впечатлиха особено,някои дори ме отвратиха,като тези на Чехия и следващата след тях,която се представи,дори не запомних от коя страна беше:))
но едно е ясно - сами сме си виновни за неуспеха на нашата песен,просто защото не намерихме сила и позитивизъм да я наречем "наша"...а песента наистина е хубава:)
цитирай
2. flyco - =
13.05.2009 09:25
Абе не ми хареса нашата песен, не че няма по-калпави от нея, ама и нашата не е цвете. На Петя Буюклиева не и беше мястото там. И да бяхме стигнали до финал с такава песен само щяхме да се излагаме. Не е интересна, тя също беше боза като повечето. А костюмите направо ме разбиха - цигания.
цитирай
3. princesss - anubhis
13.05.2009 09:27
Хубава е, разбира се.Е, не е някакъв ненормален хит, но на фона на останалите си е направо много хубава.
цитирай
4. princesss - flyсo
13.05.2009 09:29
за костюмите те подкрепям на 100%.
Кой ги облече така нелепо, нямам идея, но трябва да е доста некомпетентен.
Петя и тя е малко от нафталина, ама пък оправяше звученето на Краси.
цитирай
5. dorichela - принцесо,
13.05.2009 10:34
наистина конкурса не е за песен. Не е престижен, не е това, което тябва да бъде. За песнета на Краси Аврамов, когато я чух за първи път, беше вече клипираното парче, където звучеше добре. Слушала съм Краси на живо, на Античния театър в Пловдив, преди години, още преди да замине за САЩ. Тогава бях изумена... страшно ми хареса. Тогава надпя без микрофон няколко калашникови... Вярно,беше преди години, но още помня това чудо. И когато го чух да пее на живо по БНТ /не знам звука ли им беше кофти или какво/.. бях разочарована... :( Надявам се участието на Петя Буюклиева да е помогнало и на финала да се представи добре... Аз ще стискам палци за него...
цитирай
6. princesss - dorichela
13.05.2009 10:40
За съжаление снощи България отпадна, за сметка на някакви песни, които са меко казано нелепи.
цитирай
7. dorichela - Жалко. . . . Мен ме е яд, че не можаха ...
13.05.2009 10:43
Жалко.... Мен ме е яд, че не можаха дори да се класират на българския финал изобщо, /само кандидатстваха/ една пловдивска група и изпълнителка от. В.Търново - Респект и Буба - Напред назад...
Свежо парченце... /тук съм пристрастна/ :)
цитирай
8. princesss - Е. . . . то с такова "компете...
13.05.2009 10:50
Е....то с такова "компетентно" журиране трудно се пробива.
цитирай
9. анонимен - много точно Догодина БНТто да не ...
13.05.2009 13:24
много точно
Догодина БНТто да не копае изпълнители и песни от миналата ера, а да изпрати някоя фолк-дива, от малкото които могат да пеят.Който се чуди, защо мисля така - справка: Турската песен, която си е жив кючек и полуголо кълчещо се момиче, без особени певчески данни, но на финал!!!!
цитирай
10. princesss - аноним 9
13.05.2009 14:17
преди да те убият с камини, ще ти кажа, че си прав :)
Турското тая година си е маане от всякъде и точно етното прави впечатление в Европа, ама ние българите все на обратно се движим.Ако света е в ляво,ние упорито се пънем да отидем в дясно.
цитирай
11. malkiatprintz - Липсата на единност е едно от нещ...
13.05.2009 14:30
Липсата на единност е едно от нещата, които ни спъват във всичко. Дано да го проумеем.
цитирай
12. princesss - malkiaprinz
13.05.2009 14:39
Едва ли ще го проумеем...то това е цяла народопсихология
цитирай
13. анонимен - zaioo
13.05.2009 14:41
ами и аз смятам, че нашата песен си беше доста прилична за този конкурс.аз не го гледах снощи,но в миналите години песните на почти всички бяха доста посредствени и аз лично считам, че всяка година нашите представители са с едни от най-стойностните песни(е стойностни е доста пресилено де:) ) а да оплюваме нашите хора си е типично,все ще се намери някой разбирач..
цитирай
14. princesss - zaioo
13.05.2009 14:44
е как...както е добре известно в българия разбираме от всичко, особено от футбол.Същото важи и за музиката.
цитирай
15. pooh - Напълно съм съгласен.
13.05.2009 16:52
Обективно и добре написано. Напълно съм съгласен.
цитирай
16. pooh - Напълно съм съгласен
13.05.2009 16:53
обективно и добре написано. Напълно съм съгласен
цитирай
17. bozho - Най-после
13.05.2009 18:21
да прочета нещо обективно по въпроса!
Аз Краси Аврамов го харесвам, може както dorichela пише, преди да е пял по-добе, сега да е позагубли глас, не знам. Снощи се представи добре, но наистина подкрепата на Петя Буюклиева беше важна.

Иначе от всички песни, до някъде ми хареса на исландката песента, другите бяха бози. Нашата се открояваше сред тях. Не защото е наша - миналогодишната въобще не ми хареса.

Но при гласуването почти никой не гласува за песен, а за страна.

Иначе на Евровизия по принцип отиват идиотски песни.

От всички години мога да отлича като по-свестни изявте на

ABBA, Тото Котуньо, Руслана и Лорди.
Както и на Клиф Ричард, който обаче не печели.
цитирай
18. princesss - pooh
13.05.2009 19:05
мислим в една посока :)
цитирай
19. princesss - bozho
13.05.2009 19:07
Аз също смятам, че се представиха добре.
А нащата песен наиситна беше по-различна.
Честно казано винаги ми е бил странен този конкурс със странните песни, които звучат там.
цитирай
20. анонимен - samo CSKA!
13.05.2009 20:44
samo CSKA!
цитирай
21. анонимен - Da,pesenta ne e ot naj-lo6ite,NO
13.05.2009 22:36
тъкмо когато настъпи най-красивия фолклорен мотив(коя жена го пееше,не знам),Кр.Аврамов измуча нещо ужасно ФАЛШИВО,че и се напъваше да заглуши дори такъв сопран като П.Буюклиева...между другото тя се притесни и и се насили да го надавика,та стана още по-голямо "чудо".))( а след нас пя едно светло създание от Исландия...нежно,естествено,без напъни..когато господ дава,дава...що ни требеше да го пращаме този недорасляк...
цитирай
22. анонимен - Имам музикално образование и работя като тон режисьор
13.05.2009 23:05
Краси пя фалшиво,той толкова може...интензитетът на гласа,който се възприема като субективно усещане за сила на гласа,е твърде,твърде слаб...
Щ е потъне в забрава, сигурен съм, но защо пропиляваме надеждите на цяла една нация?!
цитирай
23. анонимен - 4ervenokosata
13.05.2009 23:35
ne bqhme mnogo zle,no si mislia,4e na podobni konkursi e vajno da si ne samo originalen vizualno,no i da moje6 d a pee6 vse pak.Ako nqkoi moje da zapee pesenta na Krasi Avramov -da mi se obadi.Po-nelepo suvpadenie na pevci i pesen edva li moje da se postigne.No puk samo4ustvie imaha za milioni!Ni6to -vse pak ni dopusnaha do polufinal-moje6e i do tam da ne stignem s tezi skandali.Jalko za BG pevcite!
цитирай
24. pelikan4o - ...
13.05.2009 23:50
според мен на Евровизията по-скоро се гласува за държава отколкото за песен,защо не класираха Черна Гора, а други "бози" успяха, и защо Израел участва в ЕВРОвизията !?!

Гласувах за Краси, за различното звучене, за България. :)
цитирай
25. анонимен - ti ot koi otbor si?
14.05.2009 02:54
ti ot koi otbor si?
цитирай
26. johnniewalker - Не харесвам Краси Аврамов
14.05.2009 11:15
... но подкрапям всичко, което си написала. Не гледах Евровизия, защото песента ни не ми харесва и защото така или иначе ще ни изхвърлят в трета глуха. Мислех да ти пиша, че на този конкурс качеството на песните не играе никаква роля, но ти си го каза в последния абзац. Всичко е политика и колко са ни емигрантите.

Резила обаче е , че другите страни каквото и да направят ще се спукат от гордост, а ние ще оплюем всичко, на принципа "е те тава я го можем по-добре". Това е причината много наши таланти да са успешни навън и непознати в България. Това е причината да не уважаваме спортистите си, авторите си, музикантите си, художниците си, артистите си. Дали има един достоен българин, доказал нееднократно качествата и значението си за България, който да получава държавна пенсия, която да му осигурява безгрижни старини. Спортистите ни стават циркаджии в Щатите, за да могат да изхранват семействата си. Какво да правиш - манталитета ни е такъв. Това, което правя аз е да се опитвам да плюя по-малко другите и да уважавам труда им. Поздрави!
цитирай
27. princesss - mihala
14.05.2009 20:50
ти въобще слуша ли песните на останалите страни?
цитирай
28. johnniewalker - Пълна трагедия
15.05.2009 12:31
Снощи попаднах на част от песните, не знам за кой кръг или за какво се бореха, но всички бяха трагично зле. Barbie Girl лигавщини. Ужас! Е Краси Аврамов е по-добре от тях да!
цитирай
29. pulsar - Ей сега вече ми се намаза на шамара...
15.05.2009 14:21
1-во. Този келеш е поставен там заради разни причини, които са обществена тайна.
2-ро. Нивото на истинските български музиканти, които за огромна моя радост познавам лично, е високо в тавана и те никога няма да си позволят да се явят на тоя конкурс точно поради Т.1-ва
3-то Много добре ме познаваш и знаеш как се възхищавам на истинската музика коя точно смятам за такава. Тази "песен" определено не в в ТОП един милиард на любимите ми песни за близките 10-на милиона години.
4-то. Този НЕ МОЖЕ ДА ПЕЕ. Не знам защо се наливат толкова много пари в тая държава още, за да се пропагандират разни келеши и некадърници.
5-то. БНТ, БНР и БГ Радио завъртяха адска далавера с този конкурс и оценяването на "избраните" това го казвам от първа ръка.
6-то. Трябва ли да ти давам примери за блестящи български песни, които и сама знаеш, че никога няма да сколасат да стигнат до никъде пак поради Т.1
7-мо. Самият аз наврях да не казвам къде Ана Мария Тонкова при едни нейни твърдения, че всички музиканти в България трябва да си подарят песните на БГ Радио и да не искат нищо в замяна, защото видите ли те ми правили реклама. Поради същата причина договор между тях и моята група не се осъществи. АЗ ли да съм тоя дето ще си дава труда на няква смотана сектантска лелка ей така...? Че къде го има това по белия свят??
Принцеске, искрено съжалявам за острото ми мнение, но когато човек се занимава с музика и му е мило и жално за нея, не може да се отнасят с него като с парцал, а по-жалкото е ако позволи това да става практика... Специално за "човекът глас" схемата е 100% сигурна, че се е хванал за палците и оттам нататък всичко е ясно... Псевдо звезди не трябва да бъдат така рекламирани в България. Имаме си достатъчно истински певци и музиканти...........

Повдига ми се от тая скапана държава вече...

Ето ти хубава песен и моля те, не пиши повече по тая тема, че направо издивявам като се коментира...

Диана Експрес - "Душа"
http://www.youtube.com/watch?v=7k3FzsfdTho

И нека след тази песен някой пак да ми говори за гласове....
цитирай
30. princesss - Да, благодаря и аз те обичам :)))...
15.05.2009 14:29
Да, благодаря и аз те обичам :)))))
Пулс, не съм казала, че песента е върховна...просто в сравнение с останалите държави е направо върха.Недей да си кривиш душата сега и признай, ако си ги слушаш, че с няколко изключения са пълна гадост.
В поста ми става въпрос за това, че голямо плюене падна не за друго, а защото Красимир обърка плановете на някои други, които бяха сигурни, че ще отидат в Москва.Защото знаеш колко голям пазар е това.
Според теб коя песен заслужаваше? Графа с посредствената си песен? Или Мариана, която похарчи един куп пари на БНТ-то за тоя грозен клип и отвратителна песен?
цитирай
31. princesss - johni
15.05.2009 14:32
Само ти ме разбираш :))))))
цитирай
32. pulsar - :-)))
15.05.2009 14:33
Графа и Мариана, въпреки, че него го харесвам като идея за стил в българската поп музика не ги слагам в графата музиканти. Мариана Попова е под всякаква критика на тема музика... Просто има "правилния" подход при "събирането" на дивиденти и спонсорчета...

И пак ще кажа... Ето български песни и музика... И то само виж кога са правени и за кои години говорим...

Диана Експрес - "Блус за двама"
http://www.youtube.com/watch?v=ymbabcIneg8
цитирай
33. анонимен - _I_
15.05.2009 15:16
Следващият път ще спечели "Човекът-Кур"!!, да знаете от батко ви ;P
цитирай
34. mitchell - tozi konkurs na eurovisia e mega ...
22.05.2009 11:40
tozi konkurs na eurovisia e mega typnq w poslednite godini. diva posredstwenost wilnee podkrepena ot golemite producenti. Moje bi kacestweni parceta koito cowek da si zatananika sa po-malko ot edno na sezon. Zatowa i sweji neshta kato na Elica i Stundji prosto sa kato beli lqstowici i horata spontanno glasuwat za neshto koeto im se wijda razlichno. Spomnqm si oniq grozotii ot finlandia kato speceliha s metal parceto predi nqkolko godini... Emi to towa beshe edinstwenoto parce, koeto ne beshe tolkowa zaharosano ce da se razboleesh ot diabet. Prosto na horata ne samo u nas im e pisnalo ot tiq momceshki grupi, momiceshki grupi, "mega zwezdi" ot tipa dima belan... are stiga. daj da slushame powece muzika i po-malko da gledame swetlini i kozmetika. nali e konkurs za muzika. edno wreme ABBA sa go pecelili s Waterloo... no tazi muzika na wseki wliza pod kojata i q cuwa sys syrceto si...
za nashite istorii - karanicata e za pari. ne za muzika. neshto koeto e dramatichno po-dobro ot krasi awramov prosto nqma. towa e istinata koqto trqbwa da se pogledne w ocite. talanta e rqdkost nawsqkade po sweta i ne moje s managerski proekti da se sytwori muzika koqto da wliza w syrcata na horata. no pyk moje da se naprawi neshto koeto 500 miliona da gledat po telewiziqta i da wyrwqt reklami... towa moje.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088407
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140