Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.05.2009 10:36 - Нещата, които харесвам
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12289 Коментари: 44 Гласове:
1

Последна промяна: 07.05.2009 12:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Понеже Жоро ми прехвърли топката и аз сега няма къде да ходя, започвам да творя.Та това е игра, в която трябва да изброиш нещата, които харесваш.Ще опитам да ги сведа някак до десет, като няма да включа деца, половинки и роднини – за всички е ясно, че тях харесваме преди всичко.

1.Живота. Да, преди всичко обичам живота.Той е толкова прекрасен, стига да знаеш как да го живееш.И е толкова лесен за живеене, стига да не си поставяш прекалено високи цели и живота ти да не е изтъкан от болни амбиции.Живота е най-интересното пътуване, което не знаеш къде ще те отведе и дали изобщо ще стигнеш там за където си тръгнал.И ако живееш истински всяка минута е сигурно, че във всичко ще намираш причина да вървиш в правилната посока.

2.Всичко латиноамериканско. /с едно съвсем малко изключение – не гледам латино сериали./ Любовта ми към латиноамериканската култура започна когато бях на 17 и баща ми ме заведе в Пуерто Рико.Още в мига в който стъпих там, усетих, че това е нещо на което принадлежа.И Карибският въздух и кристалната вода бяха нещо, което беше мое.От тогава до сега съм посетила много латиноамерикански страни, да не кажа всички – Коста Рика, Колумбия, Чили, Доминиканска република, Еквадор, Куба, Венецуела, Аржентина и винаги когато се връщам обратно в България, се връщам с чувството, че това не е моето място.Не знам кой по дяволите реши да се родя в България, но определено е станала някаква грешка с разпределението ми.Сигурна съм, че в предишните си животи съм била част от латино културата и съм сигурна, че един ден ще напусна България, за да заживея сред латиноамериканците.Не зная дали ще е след 2 месеца, или след 2 години, но със сигурност ще го направя.Просто защото най-важно в живота е да намериш мястото си, а аз го намерих там- сред тези щастливи хора, които живеят ден за ден, живеят за да се забавляват, за да правят любов и за да танцуват салса.

3.Музиката и танците. Много ми е странно когато някой ме попита „Каква музика слушаш”.Не мога да отговоря конкретно.Слушам всичко, което ми влиза под кожата, без значение какво е.Като че ли преобладава латиното, но съвсем не се изчерпвам само с него.Постоянно слушам музика, а танците са нещо без което дори не мога да живея.Хората от блога с които си говорим по скайп, знаят че преди време мп3-то ми претърпя злополука и реших да си взема Ipod.Само дето заради манията ми да пътувам по латино-страните, всеки изкаран лев автоматично отива във фонда „Не пипай – това е за следващото пътуване” и все още не съм си купила.

4.Обувките. Изобщо има ли жена, която да не обича обувки?
Май не.
Само че моето е болестно състояние и аз съм съвсем наясно с това.Напоследък лудостта ми изби съвсем и вече започна да не ми стига да си купя даден модел, а да си купя модела във всички разцветки, в които се предлага.Няма да си призная колко чифта обувки имам, срам ме е.Имам всякакви, но са ми слабост високите токове.Краката ми са хубави, но никога не могат да бъдат чак толкова хубави, ако не са на висок ток.Все още не успявам да си отговоря на въпроса, защо мъжете постоянно ме питат дали и секс правя на високи токове...

5.Плодовете. Изобщо и по никакъв начин не мога да съществувам без да се храня ежедневно с плодове.Около 50-60% от храненията ми през деня са плодове.Не ги ям на сила, защото са полезни или защото не се пълнее от тях.Ям ги защото ги обожавам.Не харесвам единствено ябълки и кайсии.Всичко останало ми е любимо.Е...имам си и два фаворита -смокини и дини.

6.Часовниците. Истински ценител съм.Мъжки, дамски, спортни, елегантни...няма значение...харесват ми просто защото са часовници.По часовника можеш да разгадаеш много лесно човека.С годините съм изградила моя собствена теория за видовете часовници и хората, които ги носят.Като се замисля, май часовникът е единственият предмет с който не съм се разделяла никога.Часовникът не е просто часовник.Преди време имах един много красив Фосил, който спря на 28.04 в 8.15 сутринта – денят и часът в който почина много скъп за мен човек.Нали ви казах – часовникът не е просто часовник.

7.Книгите. Няма да се обяснявам.Чета по много и от всичко.Любовта ми към книгите също е от дете, а първата книга, която прочетох беше „Тайната градина” на Франсис Бърнет.Имам много любими, но май най-обичам „100 години самота” на Габриел Гарсия Маркес.Единствената книга, която започвах и недовършвах е „Под игото”.Не мога и няма да я прочета тази книга.

8.Децата. Аз съм като магнит за децата.Надушват ме от километри и съм много добра в това да ги забавлявам.Няма дете, което да не ме спечели.Приятелите ми се шегуват с мен, че е крайно време да си отворя детска градина.Когато не съм на работа и ме няма в къщи, да знаете, че можете да ме откриета на пясъчника пред дома ми.Или правя пясъчни замъци, или съм на пързалката, или рисувам с тебешири.

9.Алек Болдуин.

image  image
Любов моя, не ревнувай... Някои мъже, не могат да бъдат обяснени.Просто трябва да се видят, за да ти стане ясно.Не мога да кажа, че Алек е най-красивият мъж, който съм виждала, но смело мога да заявя, че ме привлича по някакъв много странен начин.Ако трябваше да избирам мъж заради външността, щеше да бъде този.Има мъже, които са красиви когато са млади, но остаряват още по-красиво.Той е от тях.

10.Готвенето. Обичам да готвя.Не просто да готвя, а да прекарвам всичкото си свободно време в кухнята.Аз го приемам като начин да се разтоваря и да остана сама с мислите си.Най-обичам засуканите манжди, които изискват много време.Те ми носят най-голямо удовлетворение.Но пък съм стигнала до извода, че простите гозби са най-вкусни.

Моите жертви ще бъдат TheOldBen, който едва ли ще ми върже, но аз съм длъжна да опитам, Morrt, Pulsar, Djgator ,July26 , dorichela , anubhis
   



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Кой беше този Жоро?
07.05.2009 10:43
Някакъв дърт потен металист ли беше? :-D

\m/
//
цитирай
2. princesss - Аааа уважаеми zlika, много ви моля, ...
07.05.2009 10:51
Аааа уважаеми zlika, много ви моля, не говорете лошо за Жоро.Нито е дърт, нито е потен.
цитирай
3. princesss - mochko
07.05.2009 10:54
Това някакъв вид анкета ли е?
Предпочитам явните пред тайните.

Редактирано:
Защо си изтри коментара, не разбрах.
цитирай
4. pentagram - Joro Pentagram
07.05.2009 12:17
Princesss, справила си се отлично и вече знаем за теб ма-алко повече от малката снимка!:) Това, че единствено за mr.Болдуин си си направила труда да намериш не една-а две, е показателен! Всеки като че ли, подсъзнателно се старае най-много върху визуализацията на най-големия си фаворит!:)
цитирай
5. princesss - Joro
07.05.2009 12:21
Нямах намерение да слагам никакви снимки, но просто беше задължително да онагледя колко прекрасно остарява този мъж :)
цитирай
6. dorichela - И моятапърво прочетена книга в д...
07.05.2009 12:22
И моятапърво прочетена книга в детството е "Тайната градина". Допада ми, че нещата които харесваш са земни и истински, а не да кажем маркови дрехи и др. /изключвам часовниците и обувките, всички сме хора и имаме слабости :)/ Поздрави! :)
цитирай
7. anubhis - интересно...:)
07.05.2009 12:26
приличаме си по някои неща,които харесваме:))
поздрави,принцесо:)
цитирай
8. princesss - dorichela
07.05.2009 12:36
:) твой ред е :)
цитирай
9. princesss - anubhis
07.05.2009 12:53
твой също :)
цитирай
10. anubhis - :)))))))
07.05.2009 12:55
добре,ще се постарая максимално:)
цитирай
11. djgator - princess
07.05.2009 15:13
1. Музика - почти всякаква
2. Автомобили- обичам да си ги сменям на всеки 3-4 месеца
3. Пътуване - опитвам се да съм извън града всеки уикенд
4. Красиви жени ..
5. Интернет - разнообразно
6. Водата - не за пиене разбира се :)) Басейни, джакузита и плажове.
7. Билярд - няколко вида
8. Бридж - в подбрана компания
9. Фотография - ниво малко над аматьорско
10. Красиви предмети - колекциониаране и аранжимент
цитирай
12. princesss - dj
07.05.2009 15:20
И ти по тънката лайсна, ама хайде...нали съм ти муза, ще ти простя :)
цитирай
13. johnniewalker - No.4
07.05.2009 16:14
Определено се събуди фетиш жилката и ми събуди въображението ;-) Латиното меко казано, не ме кефи. Децата също не се чувствам сигурен в отношенията с тях, но е друго, като са ти до главата. Аз така разправях и че не искам куче, а в момента ми е любимото същество. Алек как да ти кажа не ме кефи също, виж ДеНиро и Пачино шапка им свалям. За книги нямам време напоследък, с което не се гордея особено. Хубавото хапване е страхотно, но не трябва времето за консумация да превишава времето за приготвяне. Виж, ако някой го е жертвал вече няма да го обидим я. Поздрав за хубавия пост!
цитирай
14. princesss - johni,
07.05.2009 16:20
ти не се ослушвай, ами започвай са пишеш, че гледам Доричела те е подканила :)
Представяш ли си колко скучно щеше да бъде, ако всички харесвахве еднакви неща? :)
цитирай
15. анонимен - excellent
07.05.2009 16:27
Ако изключа танците и обувките, ако подменя латино-културата с британската такава и Алек Болдуин с... една готина "мома", мога спокойно да изкопирам поста ти. Почти дословно.
Но все пак, поемайки щафетата(благодаря), ще се опитам да избягам мъъъничко встрани и да не плагиатствам много.
цитирай
16. morrt - Мда.
07.05.2009 16:37
Малко не ми е излязъл ника в #15.
Ми, аз съм.
цитирай
17. princesss - тъкмо щях да питам дали си ти :)
07.05.2009 16:39
тъкмо щях да питам дали си ти :)
цитирай
18. baletlnetpepas - Prshtavaite za latinicata
07.05.2009 17:41
Kato cialo, pro4taiki posta stigam do zaklui4enieto, 4e ste edna neintriguvashta jena!
цитирай
19. princesss - Прочитайки изречението ви, стигам ...
07.05.2009 18:04
Прочитайки изречението ви, стигам до извода, че сте един мъж, който няма особен успех с жените!
цитирай
20. baletlnetpepas - Otnovo proshtavaite za latinicata
07.05.2009 19:46
Pro4taiki otgovora vi stigam do izvoda 4e sqm goliam kqsmetlia!
цитирай
21. princesss - Да, така е. Вие сте най-големият ...
07.05.2009 21:51
Да, така е.
Вие сте най-големият късметлия.
цитирай
22. анонимен - uveren sum, 4e ot vreme na vreme p...
07.05.2009 22:36
uveren sum, 4e ot vreme na vreme pravite sex s obuv4ici.
цитирай
23. princesss - Шшшшт по-тихо.
07.05.2009 23:41
Шшшшт по-тихо.
цитирай
24. анонимен - moje i po-6umno, nqkak si priqtno ...
08.05.2009 00:00
moje i po-6umno, nqkak si priqtno gali sluha.
цитирай
25. анонимен - baletlnet e
08.05.2009 05:28
е гаден трол, принцесо не му объщай внимание :-)
цитирай
26. princesss - анонимен 24
08.05.2009 09:11
щом те влече, може.
цитирай
27. princesss - анонимен 25
08.05.2009 09:13
:) слушам
цитирай
28. djgator - princesss
08.05.2009 11:59
Балетикомпания е противно момченце и го е яд на целия свят!! А идеята в коментар 22 ,за особеното приложение на обувките е доста вълнуваща :))
цитирай
29. princesss - dj
08.05.2009 12:21
:)))))))
Ех...мъже.....
Вие и вашите фантазии на токчета....
:)))
цитирай
30. djgator - princesss
08.05.2009 12:32
:)) Ако си мислиш че дамските обувки, особено красивите, са само средство за придвижване, доста се заблуждаваш :)) Това е еротика посред бял ден и вие го знаете олично, хитруши такива :)
цитирай
31. princesss - Аз ли не знам. . . :)))) Трябва да ни ...
08.05.2009 12:41
Аз ли не знам... :))))
Трябва да ни обичате заради жертвите, които правим заради вас.Да не мислите, че е лесно да се чекнеш по 12 часа на токчета.Но нали трябва да са пълни очите ви, няма мърдане :)
Ако не ме мързеше да снимам, щях специално да ви зарадвам с най-новите си токове :)
цитирай
32. анонимен - ni6to ne kazva6 za edin ot nai-po...
08.05.2009 14:41
ni6to ne kazva6 za edin ot nai-poleznite plodove, Banana, nima ne go obi4a6??
цитирай
33. princesss - чакам ти да кажеш
08.05.2009 16:19
чакам ти да кажеш
цитирай
34. анонимен - az moga mnogo ne6ta da kaja, vklu...
08.05.2009 19:03
az moga mnogo ne6ta da kaja, vklu4itelno 4e moq lubim plod e praskovkata, no neznam ti kakvo o4akva6 da 4ue6?
цитирай
35. princesss - аз - нищо, ти искаше за някакви ба...
08.05.2009 21:44
аз - нищо, ти искаше за някакви банани да си говорим
цитирай
36. анонимен - . . ne za nakakvi si tam banani, a za ...
09.05.2009 02:30
..ne za nakakvi si tam banani, a za banana s glavno B! omazan obilno sus gusta smetana
preporu4vam ti go kato polezen i mnogo vkusen plod.
цитирай
37. princesss - Благодаря за препоръките, но се ...
09.05.2009 12:21
Благодаря за препоръките, но се въздържам от въглехидрати, особено пък гарнирани с нещо толкова калорично като сметаната.
цитирай
38. анонимен - e nikoi ne e kazal, 4e trqbva da qde6 ...
09.05.2009 12:42
e nikoi ne e kazal, 4e trqbva da qde6 smetana s banani po 10 puti na den, mnogo e, vupreki, 4e po praznici moje i pove4e.
цитирай
39. anonimeus - до анонимен 38
10.05.2009 18:03
Анонимен, защо така упорито искаш да не се харесаш на нашата мила принцеса?
цитирай
40. анонимен - странен въпрос в условията на това, ...
11.05.2009 11:50
странен въпрос в условията на това, че разговорът е на тема плодове.
39 - май си се затъжила за банани :}
цитирай
41. anonimeus - до 40
11.05.2009 14:45
Съжалявам, но съм от Мъжки пол, а темата се крие в един въпрос, уж "неволно" изпуснат...;Р
цитирай
42. mitchell - мисля че номер 1 изчерпва всичко - ...
14.05.2009 13:05
мисля че номер 1 изчерпва всичко - НОК на всички останали.
интересно, че често Живота и Бога се считат за взаимозаменими понятия.
цитирай
43. анонимен - принцеса на токчета?
25.05.2009 17:10
А колко см са ти най-високите токчета, принцесо? :)
цитирай
44. princesss - ами нямам точна информация. Някой ...
25.05.2009 22:17
ами нямам точна информация.
Някой път когато имам време, специално ще ти щракна най-високите ми обувки :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1087021
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140