Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.04.2009 11:59 - Ангелски облак
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4273 Коментари: 14 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Спиш ли? Извинявай, че те будя.Искам само да ти подаря един облак.Пухкав, бял облак.Заради трите дълги години в които те няма на този свят, а живееш там някъде горе, в небесата.

Днес ще ти подаря облак.За да потъваш в него и в тишината на вечността.За да се носиш с него и да забравиш мига в който живота ти се превърна в смърт.За да слизаш понякога при мен или просто да ми се усмихваш седнал на облака с провесени надолу крака.Завивавай се в облака, защото понякога се страхувам, че там горе ти е студено.

Ще ти изпратя и писмо.За да ти разкажа, че отдавна спрях да плача за теб, защото знам че сега живееш в по-добър свят.Този свят – земният, не е за чистите и добри хора като теб.Този свят е за онези, които грешат, раняват, убиват, мразят и тъпчат.За това не плача вече...защото знам, че там си щастлив и усмихнат.И не те боли,нали?

Ще ти напиша и как понякога усещам душата ти, въпреки, че вече нямаш тяло и не мога да усетя как бие сърцето ти.Но мога да те превръщам в сън.И в любов мога да те превърна, която да е винаги с мен, дълбоко в сърцето ми.

Няма да ти напиша какъв лед ме сковава когато докосна мраморната плоча с лика ти.Тръгва от ръцете ми, излива се в кръвта ми, плъзва бавно по вените, сковава сърцето ми и вледенява дробовете.И после идва мига в който не успявам да поема дъх.Но ще ти напиша, че помня усмивката ти, която ме спасява.Както ти винаги успяваше да ме спасиш, преди да се превърнеш в ангел.

Накрая ще ти напиша, че времето не лекува.Само изтича...ту бавно, ту бързо.Докато свърши и се случи денят в който отново ще бъдем заедно.

Спиш ли? Извинявай, че те будя.Искам само да ти прошепна, че те обичам.И да ти кажа, че правя точно както ме учеше някога ти – намирам смисъл да живея във всяка една минута.

Спиш ли? Време е да ставаш.Време е да разпериш широко крилете си и да полетиш, ангеле!

                                                                                                        В памет на Д.





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - Любимите ни хора винаги ще бъдат в ...
28.04.2009 12:04
Любимите ни хора винаги ще бъдат в сърцата ни. Времето е относително понятие....
цитирай
2. princesss - Да, има неща, които дори смъртта не ...
28.04.2009 12:10
Да, има неща, които дори смъртта не успява да отнеме.Такива са спомените.
цитирай
3. malkiatprintz - Понякога ми се трува, че именно н...
28.04.2009 13:47
Понякога ми се трува, че именно най-свестните хора си отиват първи... отделен въпрос дали си отиват или минават на по-високо ниво, където просто не можем да ги видим и където са по-добре...
цитирай
4. princesss - prinz
28.04.2009 13:53
Точно така става.
За това аз вярвам, че "там" е по-добрият свят.
Такъв, който ние тук все още не сме заслужили.
цитирай
5. анонимен - Да, наистина времето не лекува. ...
28.04.2009 14:47
Да, наистина времето не лекува.Колкото повече време минава, толкова повече ми липсват хората,които са там, в по-добрия свят. Поне при мен е така.
цитирай
6. johnniewalker - Колко малко сме тук
28.04.2009 15:16
За съжаление това са нещата, които ни карат да се замислим колко малко е времето което имаме на този свят и колко не си струва да го пилеем в негативни емоции. Преряза ме, като с нож с този текст. Поне спомените, които са вечно живи за само хубави.
цитирай
7. princesss - анонимен,
28.04.2009 15:21
не лекува наистина...за съжаление
цитирай
8. princesss - johnniewalker
28.04.2009 15:23
Прав си.Хабим сили и време, за да се занимаваме с прекалено излишни неща и непотребни.Не се усещаме, за съжаление.А когато усетим, вече е прекалено късно.
цитирай
9. djgator - princess
28.04.2009 15:25
Съжалявам за загубата , която си претърпяла! Живей и заради тези, които не са сред нас, един ден всички ще сме" там" - заедно...
цитирай
10. princesss - dj,
28.04.2009 15:29
Живея - всяка минута е ценна.Животът продължава и всеки ден се раждат нови хора и умират.
цитирай
11. malkiatprintz - Може би е странно, но някак като че ли ...
28.04.2009 18:42
Може би е странно, но някак като че ли не приемам смъртта трагично... "Денят, от който се ужасяваш като последен, е всъщност рожденият ден на вечността. Смъкни товара си, какво се бавиш, като че ли преди не си напускал тялото, в което си се крил, и не си излизал на свобода? Вкопчил си се в него, противиш се; и едно време майка ти те е изтласкала с голям напън."
цитирай
12. princesss - printz
28.04.2009 19:03
Съгласна съм с теб на 100 процента.
Смъртта не е трагична, трагично е когато трябва да продължиш да живееш тук, когато някой, който обичаш го няма.
цитирай
13. анонимен - Времето е проверка за болката го...
30.04.2009 13:32
Времето е проверка за болката голяма,
би помогнало само там, където болка няма.
цитирай
14. анонимен - колко красиво си го казала!!!!
06.05.2009 15:51
колко красиво си го казала!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1087181
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140