Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.02.2009 14:24 - Немъже, научете се да бъдете мъже!
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 26312 Коментари: 120 Гласове:
2

Последна промяна: 04.02.2009 14:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Мъже, кога най-накрая ще се научите да бъдете истински мъже?

Кога ще се научите на мъжко поведение?

Не ви притеснява поне малко факта, че вече жените станаха по – мъже от вас?

Още в самото начало на писанията си искам да уточня, че не слагам всички мъже под общ знаменател.Има и много стойностни мъже с чест, достойнство и доблест.За съжаление те са съвсем малко и се губят някак си в масата от помия.

И понеже съм от малкото жени, които знаят точно какво искат, около мен има само такива мъже – стойностни.А онези другите, които за по кратко ще наричам немъже хич не ме долюбват.Просто защото режа наред и някакси забравям да се впечатлявам.А знаете ли как се разтройва немъжа, който се мисли за върховен и тотално впечатляващ когато му кажат „Не пипай”?Разстройва се яко.И след като се разстрои, рязко започва да бъде злобен и да бълва агресия към неосъществения си копнеж.

Немъжете са различни.Понякога са от онези, които са решили, че щом имат мускули и скъпа кола са ужасно секси /Тук искам да вметна, че е крайно време да ви стане ясно, че за нас – жените от 21 век, отдавна не са на мода мускулите и са лееееко отблъскващи/,друг път са от задръстеняците, които са се заровили в 28965 книги и живеят в тях, понякога са елементарни мъже, които се целят високо и не на място, а друг път са просто неудачници, които не могат да приемат, че една жена е по-успяла от тях.

Първите – са тъпи и ограничени и задължително си мислят, че щом изглеждаш добре, ще се впечатлиш от колата и мускулите.Вторите са задръстени толкова много, че дори не знаят как да си поискат.За това пък си мислят, че пращят от акъл и са ненадмнати дървени философи.Третите не са чували приказката за жабата и гьола и си падат по жени, които никога няма да им обърнат внимание.А четвъртите пък щом видят по-успяла от тях жена, моментално ги тряска комплекса.

Общото между четирите вида е, че избиват комплекси.Комплексите могат да бъдат много и разнообразни, но винаги са по много.И в резултат на комплексите, виновни им стават жените, до които никога няма да успеят да се доберат и докоснат.И точно поради тази причина те стават агресивни към тях.Толкова агресивни, че поведението им чак бие на безсилие.Всъщност това е последният начин да се опитат да ги забележат.Борят се със зъби и нокти да впечатлят, но уви.Започват да ръсят обиди и да остроумничат,правят се на интересни и жената изведнъж става каква ли не.За съжаление обаче резултата не е нищо повече трагикокомичен.

Немъже, понеже силно се притеснявам за вашето его, ви давам някои напътствия.Следвайте ги и ще живеете по-добре и в отлично здраве:

 

Немъже, научете се да приемате поражениета с достойнство!Отказите - също.Като не може, не може.Точка.

Немъже, научете се да се целите в това, което можете да достигнете.А онова другото, високото, оставете на високите.Ясно е, че всеки харесва хубавото, но нужно ли е отново да споменавам жабата и гьола?

Немъже, вместо да ви комплекират успелите жени, успейте и вие.Вместо да хленчите и обиждате жените се трудете и успявайте в живота.

Тогава ще се превърнете в мъже.



Тагове:   мъже,   Научете,   Немъже,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :-D
04.02.2009 14:34
Определение за жена: патка с п*тка
Определение за мъж: п*тка с патка

\m/
//
цитирай
2. анонимен - Не виждам какво те притеснява
04.02.2009 14:37
след като си заобиколена само от истински мъже (тъй като ти твърдиш, че ги подбираш). Освен това факта, че делиш мъжете на два типа - мускулести и "заровили се в книги" не ми оставя нищо друго освен да те причисля към типа жени - въздух под налягане.
Поздрави
цитирай
3. анонимен - това не са определения за мъже или жени,
04.02.2009 14:38
а за неадекватни представители на някой от двата пола
цитирай
4. temenuga - Блестяща, остроумна, аналитична, ...
04.02.2009 14:39
Блестяща, остроумна, аналитична, срвъхемоционална, с необходимата доза женска дързост и себеосъзнаване на собствената стойност, в съчетание с финес и вроден аристократизъм, това си ти, отразена в думите си! Силно ме досегна с тях, признавам. Подобен разбор на мъжката комплексираност съм правила и аз...Жалка картина са всички тези "немъже". Но остава надеждата, все пак, че съществува и техният противовес...
Поздрави!
цитирай
5. анонимен - 6
04.02.2009 14:41
BRAVO, princessso, bravo, pokaji im na tezi mekoteli, mujete, kakvi sa neandertalci!! samo sa sviknali, kakvoto si haresat, da si go vzimat, aaaaaa.
цитирай
6. анонимен - Повърхностни разсъждения
04.02.2009 14:45
Да, на мен са ми омръзнали жените, които освен външност, друго не притежават...

А книгите са полезни. Прочети някоя сериозна...(тук не включвам Пауло Куельо..хаха)

Найс дей!

Ники
цитирай
7. gothic - Принцесо, много си права. но защо ли ...
04.02.2009 14:48
Принцесо, много си права. но защо ли ми се струва, че доста от немъжете са създадени точно от жени? не всички, но немалко...
цитирай
8. princesss - zlika
04.02.2009 14:49
ненадминат сте както обикновено :))))))
цитирай
9. анонимен - То по-добре да съм обратен откол...
04.02.2009 14:50
То по-добре да съм обратен отколкото с някоя феминистка, която не спира да нятяква колко велики и успели са жените то -историята е показала кой може повече и кой по-малко.Погледни първо собствените си комплекси а след това тези на другите.
цитирай
10. princesss - tlnet
04.02.2009 14:50
поразена съм от начина по който напипа същността ми.Поздрави! :)))
цитирай
11. анонимен - 7
04.02.2009 14:50
kote, ne ni se surdi, 4e sme tolkova zle:)))
цитирай
12. princesss - temenuga
04.02.2009 14:51
съществува, разбира се....просто трябва да умееш да отсяваш :))))
Благодаря ти много :)
цитирай
13. princesss - gothic,
04.02.2009 14:53
прав си.
Но истинските и силните мъже не позволяват някой да ги създава.Те просто са!
цитирай
14. анонимен - 8
04.02.2009 14:53
mai prikriva ne6to s tozi post, da ne e ne6tastno vlubena?? hmm
цитирай
15. princesss - анонимни,
04.02.2009 14:54
на вас не ми се отговаря, защото сте прекалено отворени като анонимни и прекалено затворени всъщност.
С много любов.
цитирай
16. анонимен - 9
04.02.2009 14:58
SLADURANA!!!:)
цитирай
17. анонимен - Нещо по темата
04.02.2009 14:58
от Славимир Генчев


***

Ще ви отнема само минутка,
за да повторя още веднъж:
като казваме жена, разбираме путка,
като казваме путка - разбираме мъж...

:-)))
цитирай
18. viadolorosa - EEEх
04.02.2009 15:00
EEEх Принцеске сега разсъждаваш така, защото си в разцвета на женствеността си, смяташ се за красавица на върха, за успяла привлекателна и от горното ниво.. Но когато минат години и времето те посребри под боята за коса, когато разбереш че кариерата е една илюзия и вятърна мелница, а успехите само залъгалки и измислици, тогава палачинката ще се обърне. Ти самата ще си петимна за всеки мъжки поглед, дори на онези антимъже от които сега толкова си възмутена. Казвам ти го като човек с житейски опит и без лоши подбуди.
Желая ти успех!
цитирай
19. sladurancheto - Супер, принцесо, само така!!! Имаш ...
04.02.2009 15:01
Супер, принцесо, само така!!! Имаш моя глас. Много си права и мислиш точно като мен, но има една лееееееека неточност - за мен мускулите не са толкова отблъскващи (хахах!)
цитирай
20. анонимен - 10
04.02.2009 15:05
golqm maistor 6te da e tozi koito q provokira tui brutalno:))
цитирай
21. princesss - ketbaloo,
04.02.2009 15:08
не предпочитам.
Предпочитам нормалните мъже, жени и хора.
И ме уморява простотията.
Това е!
цитирай
22. gothic - Искаш ли да чуеш моята представа за ...
04.02.2009 15:08
Искаш ли да чуеш моята представа за мъж - така както са ме възпитавали и учили?
цитирай
23. princesss - viadolorosa
04.02.2009 15:10
сигурно е така :)
Нали знаеш - всеки от камбанарията си.
Сигурна съм, че след години ще се променя, както и възгледите ми.Само че, се съмнявам да е точно в тази насока :)
цитирай
24. princesss - sladurancheto,
04.02.2009 15:11
няма лошо :) Стига мускулите да не са довели до рязка липса на мозък.
цитирай
25. princesss - gothic,
04.02.2009 15:11
даже държа да я чуя :)
цитирай
26. анонимен - .
04.02.2009 15:14
@}->---


;)
цитирай
27. princesss - ketbaloo,
04.02.2009 15:15
не знах, че в Турция все още съществува този модел.
Много съм изненадана.
цитирай
28. mitternacht - ...
04.02.2009 15:16
Жени, кога най-накрая ще се научите да бъдете истински дами?
Май не знаете какво искате :) хъхъхъ
нъфин пърсънъл!
цитирай
29. rudebox - :)
04.02.2009 15:17
много обичам темата за вечния комплекс за малоценност на Адам и синдрома на Ева... тя не е намерила у Адам силата и духовността която търси и затова взела нещата в свои ръце - миличкия Адам послушен и лесно съблазнителен...

хубавият ти емоционален пост (предполагам продиктуван от поредното избиване на мачовски комплекси на някой отритнат но "иначе така симпатичен младеж") ме присети за едно стихче на Блага Димитрова.. мисля част от нещата важни за една жена, която иска да има истински мъж (под истински мъж не бива да се разбира прекален мачо или прекомерен женчо) и същевременно да е уважавана и свободна:

Не закриляна да съм, а окрилена.
Не загърната, а с дух разгърнат цял.
Не зад нечий гръб, на завет приютена,
а до рамо срещу вятър завилнял.

цитирай
30. анонимен - Странно............
04.02.2009 15:21
Май успяването се измерва с пари доколкото разбирам,сигурно ако някой удари шестица от тотото и става успял.Може би.........
цитирай
31. анонимен - Mъж
04.02.2009 15:23
Ще влезна тихо. Кротко ще приседна,

ще вперя поглед в мрака да те видя.

Когато се наситя да те гледам –

ще те целуна и ще си отида.
цитирай
32. princesss - ketbaloo
04.02.2009 15:23
не,не, благодаря :)))))
Иначе баща ми ще е доволен.Прекарал се е, омъжих се без пукнат лев да получи :)))))
Но наистина не подозирах, че тези неща още съществуват и то в Турция.За арабите по мога да го преглътна.Но Турция има претенции да е европейска държава.
цитирай
33. artanis - първо се чудех дали да коментирам
04.02.2009 15:28
после реших да напиша нещо от сорта на мъдрата мисъл на Лучано от Неапол, но след като видях, че си принцеса, на 26, жена, от София, юрист, реших, че е напълно нормално да разсъждаваш по този начин.
цитирай
34. princesss - ketbaloo
04.02.2009 15:32
а аз си мислих, че Турция е Истанбул....
(който всъщност е прекрасен град)
цитирай
35. анонимен - Странно!
04.02.2009 15:34
Някак странни ми се струват тези размисли за човек заобиколен само от истински стойностни мъже ...
:-Р
Подозирам, че принцесата е на 16.
цитирай
36. princesss - ВАЖНО
04.02.2009 15:41
оставих анонимните коментари нарочно, за да ви онагледя в какво безпомощно зло се превръщат мъжете, за които говоря.
Готин пример, нали?И забавен също
:))))))))))))))))
цитирай
37. анонимен - Aнна
04.02.2009 15:53
Майка съм на синове и учителка от доста години...мъжете ги създаваме до голяма степен ние,жените...Възпитанието "до полата на мама"ги прави безполови доста дълго време...
цитирай
38. alisa - принцесо
04.02.2009 15:56
Немъжете са мъже за някоя жена, но не за теб. Всеки мъж има нужда от малко разбиране, за да се чувства мъж и за да бъде мъж...И да остане мъж дори, когато е отрязан :)
(и мен ме вбесяват понякога, но бъди снисходителна)
цитирай
39. gothic - Така. Първо ще кажа че съм съгласен ...
04.02.2009 15:59
Така. Първо ще кажа че съм съгласен напълно с Анна. А иначе - истинският Мъж говори малко, думата му Тежи и ВИНАГИ застава зад постъпките си. Не се пречупва лесно. (това повечето дами много го ценят на приказки, но се оплакват ако мъжът до тях е такъв вдействителност). И за финал първо прави това, което трябва, а чак тогава това, което иска...Е това е.
цитирай
40. анонимен - 1
04.02.2009 16:00
От изброените типажи мъже , Принцесо , нали се сещаш , че жените предпочитат Мускулестия кухар с парите .. защо ? по твойта логика избиват комлекси . Тва , че се мислите за велики и единствени е окей шот ставате все по -добри , ма проблема ви е че незнаете кво искате .
цитирай
41. princesss - alisa,
04.02.2009 16:04
снисходителна съм и търпелива.
Но съм зодия скорпион :)
цитирай
42. princesss - gothic
04.02.2009 16:07
Този мъж доста се различава от немъжете.
Този мъж ще бъде харесван от всяка жена.
И той няма нищо общо с тези от постинга.
Далече са колкото земята и небето.
цитирай
43. princesss - wtfftlol
04.02.2009 16:08
Кои жени предпочитат този тип?
Всички ли?
Моля те, не бъркай златотърсачките с жени.
цитирай
44. alisa - да но
04.02.2009 16:12
"Този мъж доста се различава от немъжете.
Този мъж ще бъде харесван от всяка жена.
И той няма нищо общо с тези от постинга."

И може да си почти сигурна, че предпочита майка си пред теб ;)
цитирай
45. slanceto28 - Много ми хареса мнението на gothic...
04.02.2009 16:13
Дано да са повече мъжете, които отговарят на описанието му...
цитирай
46. princesss - alisa
04.02.2009 16:14
Мен няма защо да ме предпочитат, защото съм предпочетена отдавна, но ми е интересно защо мислиш така?Нещо не откривам логиката ти.
цитирай
47. alisa - да де
04.02.2009 16:30
говоря по принцип. Няма логика, нарича се житейски опит. Ако не е това, ще пие много, ще е грубиян или нещо друго...Няма идеални, има компромиси докато ти се правят :)
цитирай
48. princesss - alisa,
04.02.2009 16:34
разбрахме се най-накрая :)))
Без компромиси няма нито любов, нито брак, нито нищо, даже живота е един голям компромис.
НО това няма общо с озлобените мъже.
Всеки е бил и ще бъде отрязван и зарязван.Въпроса е да запазиш достойнството си.
цитирай
49. alisa - ами
04.02.2009 16:38
той ако е умен, това само ще го амбицира повече. Или наистина не е точно за тази жена. От тая болест на недоволните и аз много съм патила :))
цитирай
50. mapplethorpecala - horror!
04.02.2009 16:40
my gosh!!!!

. temenuga - Блестяща, остроумна, аналитична, ...
14:39
Блестяща, остроумна, аналитична, срвъхемоционална, с необходимата доза женска дързост и себеосъзнаване на собствената стойност, в съчетание с финес и вроден аристократизъм, това си ти, отразена в думите си! Силно ме досегна с тях, признавам. Подобен разбор на мъжката комплексираност съм правила и аз...Жалка картина са всички тези "немъже". Но остава надеждата, все пак, че съществува и техният противовес...
Поздрави!


Dami,i sled dve godini horata ot blog.bg pak shte headlinvat takiva prostonarodni textove!

Edna pudenda ne biva da e tolkova yasna.
kude e diskretnostta.

ne sum vijdal gotina dama,koyato iska da si kaje vsichko.
blog,bg zanimavate ni s gluposti!
цитирай
51. thomas - :-)
04.02.2009 16:45
Щях да коментирам, ама после прочетох първия коментар и забравих всичко :-) Но ще опитам да си спомня какво исках да кажа...

Да, почва да се връща... Такааа...

За отказите. Значи не е точно така - като не може, не може. Ако при теб е така, защото както казваш, "знаеш точно какво искаш", то при повечето жени изобщо не е така - те не знаят какво искат, и когато отказват, го правят не защото не искат, а защото се мъчат да се правят на по-труднодостъпни, и единственото, на което се надяват след отказа, е мъжът да не вземе да се откаже и той. Затова и мъжете не слушат много-много, когато им се отказва - защото знаят, че това е просто част от играта, а не някакво твърдо решение.

За успеха. Не го абсолютизирай чак толкова. Първо той е от нещата, дето днеска го има, утре го няма. Важи и за онези, дето хвърчат в най-високото и си мислят, че никога няма да слязат. Е, има слизане и падане, разбира се, но във всеки случай нивото на успялост изобщо не е константа. А при онези, при които успехът изглежда абсолютно непоклатим, постигането му много често е резултат от чужди страдания и нещастия. И този успех също често завършва много рязко и с венци и букети.

А за избиването на комплекси, винаги се сещам за един виц. Някаква мутра с картечница започнала да тероризира последователно различни столични квартали. Появява се дадена вечер в Люлин, избие сума ти народ, докато му свършат мунициите, и после изчезва. На следващата вечер - в Младост. После - в Дружба. Другата седмица - в Надежда. Най-после успели да го заловят и го питат "Добре бе, човек, защо го правиш това - толкова народ изби!". "Ами избивам комплекси".
цитирай
52. sofiya - Страхотен постинг!
04.02.2009 16:49
Точно и като психологически, и като физически портрет на част от Адамовците...за жалост, по-преобладаващата в БГ в момента.Браво!
цитирай
53. pelikan4o - някой си ...
04.02.2009 17:17
... не можах да изчета всичките писания на коментиращите, надявам се да не повтарям някого...
Според мен, не може в едно НЕнормално общество, като нашето, изграждано с векове върху основа от потисничество и агресия, да очакваш нормално поведение, било то мъже или жени. Всичко е един Омагьосан кръг, когато имаме нормална държава и всеки има нормален живот, няма да има толкова комплексари.Но за да се създаде тази държава е нужно общество... а ние продължаваме да доказваме, че сме сбирщина от самохвалковци без ценности и съвест,с нисък морал и високи цели... е има и изключения...
цитирай
54. bocet0 - lol
04.02.2009 17:20
samo ste kaja PRINCES :))))
drugoto bih ti go kazal li4no no za tvoe dobro dano ne se srestneme NIKOGA :))))
цитирай
55. princesss - mapplethorpecala
04.02.2009 17:21
ако имаш нещо още по-гениално да кажеш, давай.
Цялата съм в слух.
Ама не на шлякавица, а на български език, моля те.
цитирай
56. princesss - thomas
04.02.2009 17:22
какво да допълня...и ти си прав,да.
Това не е постинг на мъжемразка, не забравяй :))))
цитирай
57. princesss - sofiya
04.02.2009 17:23
Точно това имах предвид :)
цитирай
58. princesss - balin
04.02.2009 17:25
както и ние, така и вие имате какво да учите.
Казах многократно, че нова не е постинг срещу мъжете.Можеш да се чувстваш засегнат единствено, ако се отъждествяваш с един от типовете за които съм писала.Иначе -не.
цитирай
59. princesss - bocet0
04.02.2009 17:26
що така?
Няма да се бием, спокойно.
Или ще се?
:))))))
цитирай
60. thomas - Не
04.02.2009 17:29
Мъжемразка сигурно не си. Ама със сигурност делиш хората по доста надменен начин. И то не за първи път. Но може да е от псевдонима...
цитирай
61. bovari - С усмивка допълвам за комплексите...
04.02.2009 17:29
Те са ключовата дума в текста.;)
Комплексите винаги са комплексни, но по-лошото е това, че те са потиснатите и изпратени в подсъзнанието. Представите, идеите и влеченията, които "държим" там винаги пречат, защото ограничават мисловния ни хоризонт и нашите действия.....
А подсъзнанието е тънка и тъмна материя;)
Най-трагичните случаи са тези, в които съдбата срещне двама ГОЛЕМИ комплексаря-мъж с комплекси и жена с подобни или сродни;))))
Хубава тема, остава да си признаем и своите комплекси и .....ще се излекуваме без посещение при психоаналитик;)

Поздрави,princesss!
цитирай
62. gothic - Не, Алиса. Казах твърд, не грубиян. ...
04.02.2009 17:30
Не, Алиса. Казах твърд, не грубиян. И като е твърд извън дома, не ти ли се струва маловероятно да е мекушав и у дома?
цитирай
63. bocet0 - princesss
04.02.2009 17:32
ako bqh umen kato tebe stqh da se grumna :)))
цитирай
64. porasnala - някъде бях чела постинг,в който блогър молеше авторката да напише статията от името на мъж
04.02.2009 17:34
та сега остава да прочетем и за типа жени
1.фолкаджийки
2.скучни професорки
нещо не се откривам между тях
за да си честна опиши и третия вид или разновидностите в двата пола,ще е интересно
инак съм съгласна с изложеното,но това е част от истината
цитирай
65. princesss - kuracpalac
04.02.2009 17:37
само дето съм омъжена, че и дете успях да родя :)
цитирай
66. letisi - жените мъжеят понеже не им се отдава често възможност
04.02.2009 17:37
да бъдат просто жени...това е перифразирана мисъл на ницше...причината за това е неуслужливата ми памет...поздрави за постинга:))
цитирай
67. princesss - pelikan4o -
04.02.2009 17:40
прав си, причини има много, но пък и изходи има много.Стига да искаш
цитирай
68. princesss - thomas
04.02.2009 17:42
понеже с теб сме си говорили достатъчно в скайп, би следвало да знаеш, че не деля хората.Но както и да е.
Да надменна съм, но ми е позволено.Надменна съм там където ми се качват на главата.
цитирай
69. silencemurmur - И понеже съм от малкото жени, които знаят точно какво искат, около мен има само такива мъже – стойностни.
04.02.2009 17:45
Като че ли раздаваш бележки като в училището. Тука малкото годни и готени жени, там многото идиоти дето нищо не схващат.

Ако си това на снимката, по-скоро ми се струваш като едно чудовище-жена от филмите на F. Fellini - идеалната прожекция за мъжете, независимо дали в твоите очи те са достойни за твоето тяло или не.

Ти си в добри ръце. Другите също са в добри ръце, макар че те не ти допадат. Естествено е. Мислиш ли, че тези дето нямат твоята фигура, глава и възраст са нещастни в любовта и секса?

Silence
цитирай
70. princesss - bovari
04.02.2009 17:46
ако всички комплекси бяха признати, живота щеше да бъде скучен, просто защото щеше да е твърде спокоен. :)
цитирай
71. princesss - letisi
04.02.2009 17:48
:))))))
цитирай
72. princesss - bocet0
04.02.2009 17:49
Боценце, много хляп имаш да изядеш, моето дете докато ме стигнеш.
цитирай
73. princesss - silencemurmur
04.02.2009 17:52
Не, мисля, че са далеч по-щастливи.
Други въпроси имаш ли?
(от край време си ми фаворит)
цитирай
74. july26 - Бе некви войни се водят тука! Я правете любов, не войни, бе?!
04.02.2009 17:55
Иначе се накефих на Готик, Кетбалу и Ана анонимната. Най ми допадат така на манталитета някак! И Томас също...
Пийс ,Принцесо, пийс!
Един мъж, отговарящ и на повече от твоите критерии за мъж го казва...
:)))
цитирай
75. princesss - july26
04.02.2009 17:57
А така.Покажи им къде и как :))))
цитирай
76. annamolly - :))
04.02.2009 18:17
Добро, много добро, в момента и аз точно това ми се иска да им кажа на мъжете:)) поздрави и успехи :))))
цитирай
77. edinman - не виждам нищо
04.02.2009 18:30
за казване.Безполезна полемика,пречупена през личния си опит и стремежи да покажем ерудиция,
подплатена с манталитет от прекалено гледане на
"Сексът и градът" и някои други.
Желанието да покажем колко сме велики и успяващи, е е само стряскащо и отблъскващо.
Иронията с която се отнасяте към мъжете, води към неподозирани изменения и в синовете ви,които може би имат повечето от вас.
цитирай
78. gothic - Няма войни, Джули. . . проста два ...
04.02.2009 18:49
Няма войни, Джули...проста два пола :))))
цитирай
79. july26 - Ами, два пола ! Единия все има проблем с другия..!
04.02.2009 19:11
Или много му обръщат внимание, или недостатъчно му се обръща внимание..! Нема угодия , братко...
А Принцесата вероятно е спала на онова легло с граховите зърна! И са били повече от едно очевидно! А Принцът, дето я е събудил, сигурно понеже е препускал цяла нощ и са му миришели чорапите и затова тя се е разфучала такава!
Пийс, Принцесо, пийс! Да не кажеш нещо, че избивам комплекси! Всъщност и да кажеш, не ми пречиш...
:)))
цитирай
80. mitternacht - ...
04.02.2009 19:51
единман, брат, ти да не си взел постинга на сериозно :))
цитирай
81. princesss - edinman
04.02.2009 20:01
наистина нямаш нищо за казване.
Поздрави!
цитирай
82. princesss - Джули,
04.02.2009 20:07
Първо спах не на едно, а на цели две зърна.Моите си.Щото спя по корем.
После си изпих хапчетата и нещата рязко си дойдоха на мястото :))))))
цитирай
83. raylight - От една страна сте права
04.02.2009 20:10
че мъж е този, който притежава чест, достойнство и доблест, но от друга страна "подходящите партии" е концепция от 19-и век, отдавна изобличена от Уилям Текери в "Панаир на Суетата". Чисто логически подходящ мъж е този, който спечели жената, а не обратното - жената се печели от подходящ мъж. Има и още нещо - истинският мъж има кураж, не го е страх да получи отказ (където се проявяват обикновено комплексите)
цитирай
84. raylight - извинете
04.02.2009 20:11
получи ли се предния ми коментар?
цитирай
85. princesss - :)
04.02.2009 20:15
Да, всичко е наред
цитирай
86. kostadin - Е, и....?
04.02.2009 23:13
Е, и....?
цитирай
87. anubhis - ееее,
05.02.2009 06:23
нека да оставим и немъжете да си помечтаят малко:)))после с две думи да ги свалим рязко на земята:))))аз така правя;))))))))
цитирай
88. анонимен - Няма да си правя труда да чета всички ...
05.02.2009 09:38
Няма да си правя труда да чета всички коментари. С риск да ти прозвоча като немъж:

Мъже, кога най-накрая ще се научите да бъдете истински мъже?

Когато жените спрат да се държът като мъже. Да успелите жени ни дразнят. Знаеш ли защо ? Защото щом е успяла в кариерата тя не е добра майка. Един мъж за да е успял трябва да е 8-10 часа в офис-а или на работа и да се бори с един куп проблеми. Аз знам какво е да се става в 8:00 и да се прибирам в 20:00 и вярвай ми с такова темпо на живот няма как да гледам дете. Та успяла жена=слаба майка. Ще кажеш че не е така че може да има и време за детето. Така ли ? Тогава знаеш ли какво става еми то детето ми днес е болно няма да ходя на работа или ама шефе може ли да дойда следобед защото трябва да го заведа на училище. В такъв случей със сигурност тази жена е успяла в кариерата благодарение на някой мъж който освен че е отишал в 8 в офиса и си е свършил не само неговата работа а и работата на въпросната мацка. Което веднага може да си правиш извода колко всъщност е незаменима тази успяла жена. По другите ти точки също бих изказал коментар. Но не е лошо жените да се замислите за тези неща защото още от началото на света задачите са ви били прости да изгоните чудовищата от пещерата от къде мислиш идва израза кавалер ?) да гледате децата докато мъжът ходи да преследва храната ви. Ами това е на кратко не казвам че единият от двата пола струва повече просто еманципираните жени не знаете какво искате. Отделно като добавим и двете седмици в който изобщо не може да се общува с вас и сами може да си правите изводите ако бяхте работодатели дали бихте наели жени. Та това е моето мнение.
цитирай
89. siikastation - Но пък се е пописало. . . Всъщност ...
05.02.2009 09:40
Но пък се е пописало...

Всъщност нормалните мъже, разбирам, са мъжете влизащи в нвоята дефиниция за мъже, което не прави невлизащите немъже по принцип, а само по твоята класация. Щото пък си мисля след като си обградена от толкова стойностни и послушни мъже и всичко ти е канализирано и прошнуровано що ти е трябвало чак в пост да ги възпееш?

Незнам...
цитирай
90. princesss - siikastation,
05.02.2009 10:05
тука не пеем.
Карай по същество.
цитирай
91. princesss - анонимен,
05.02.2009 10:10
ти семейство имаш ли?
Ако имаш ще си наясно как българската жена е всъщност Супермен, Зоро и Батман взети заедно.
Това е единствената жена в Европа, която работи, гледа деца, готви, чисти, пере, прави секс по сигнал на мъжа си и боядисва.
В Европа жените се отдават на едно от тези неща, просто защото може да си позволи да не работи и да се грижи за децата, може да си позволи домашна помощница и мъжа и може да си позволи да издървжа с заплатата си нея и две деца.
В България не е така - както ти казах тук жените са Батман, Зоро и Супермен в едно.
цитирай
92. dete - Завиждам благородно за самочув...
05.02.2009 10:11
Завиждам благородно за самочувствието ти:)моето май остана само като на жена...май,май,май. Слънчев ден!
цитирай
93. princesss - anubhis
05.02.2009 10:11
тук се забелязва една страховита тенденция - мъжете скачат като опарени и познай защо.Защото в думите ми намират себе си....за съжаление :)
цитирай
94. thomas - И аз скачам.
05.02.2009 10:37
Въпреки че сигурно изобщо не съм извън твоята класация. Само че ти тъй или иначе изхвърляш 95% от мъжете. Да, ама забравяш, че това е честно само ако изхвърлиш и същия брой жени. Защото и там положението е същото. Пълно е с кифли, които не правят като хората нито едно от нещата, които описваш по-горе като присъщи на Батман, Зоро и Супермен, камо ли и трите заедно :-) Обаче носът им е вирнат в небето, а претенциите им нямат край. Та просто с начина, по който говориш, приличаш малко на тях (което не значи, че непременно си, ама почва да се усеща риск)...
цитирай
95. siikastation - Нека да е по същество - започни от ...
05.02.2009 10:44
Нека да е по същество - започни от това да не минават коментарите през Великата Цензура. Пък после ще видим.

Иначе така е лесно - дъра-бъра, ножицата като не ми харесва и аз съм Жана Д'Арк на коня. Принчцесо неземна ))))
цитирай
96. princesss - Стефане /thomas/,
05.02.2009 10:57
Не може един достоен мъж да нарича която и да било жена, кифла.Моля те, имай го предвид, интелигентен човек си.
Риск няма, аз от край време съм си с вирнат нос :)))
Смятам знаеш :)))
цитирай
97. princesss - silkastation,
05.02.2009 10:58
Това е моя блог и ще правя и пиша каквото си искам.
В твоя - по твой вкус :)
С много любов - неземната.
цитирай
98. fenris - леле мале
05.02.2009 11:06
Това е една толкова предъвквана тема, че вече като я прочета ми звучи неестествено! Има една тенденция, половете да наскачат един друг в такива моменти и това води до дълги дискусии, които не водят до нищо! Ти говориш от гледна точка на жените, същите проблеми ги има и при жените!
Например, лиглата, зубрачката, клюкарката и прочее типажи! Били са изследвани многократно и мъжките и женските типажи! И в края на краищата се стига до един извод, ако обичаш човека обикваш и недостатъците му! Ако имаш твърде високи изисквания и оставяш разумът (само) да ти диктува оставаш на сухо! Защото няма мъж или жена без поне пет комплекса, между, които познатите на всички на Едип, Електра и други подобни! А успелите жени, не ни плашат, всъщонст точно те са с най-много комплекси! Защото компенсират липса на нещо и за това успяват в работата, но не и в личен план! Рядко успехът е и на двете места!А ако постингът не е на сериозно, здраве да е! Един съвет към жените, не се взимайте ктолкова на сериозно, защото животът никой не взима насериозно!
цитирай
99. анонимен - Истинските неща винаги са били кът. ...
05.02.2009 11:29
Истинските неща винаги са били кът. Поста ти остава с впечатлението, че безпътници има само сред мъжете, а нека уточня има ги и сред жените. Защо ли? Понеже от години в книгите и филмите ни обясняват, как всеки е умен и има нещо добро в него, само трябва да се опитва и ще стане. А прекалената амбиция е дразнеща дори в някой, като Пикасо. И аз обичам фантастика, но има измислици, които не ми се връзват.
Винаги е било пълно с некадърници и кучки на нашата китна планетка, даже преди потопът. Просто едно време е имало по-малко хора на земята. Като заключение мога да кажа, че най-хубавото тепърва предстои! Поздрави.
цитирай
100. patilan - Истински мъже има единствено за истински жени!
05.02.2009 12:18
Доколкото разбрах, си омъжена с деца. Второ си заобиколена от истински мъже.
Е какъв ти е проблема тогава , какво повече искаш?
... това исках да ти напиша снощи, но се отказах.

Вечерта обаче се разигра невероятна сценка, която е много добро допълнение към блогът ти и потвърждава ммнението ми с тази истерия с немъжете.
Снощи хванах съквартиранката на къс пас (половин бутилка червено вино), приятно развеселана и откровена. Скоро ми ще се омъжва, и както тя се изрази, за "мъж които е по-добър от мечтите ми, просто перфектен!!". Обще взето е на това мнение повече от година, и знам че не е мимолетна емоция.
Въпреки това, цяла вечер ми говори как иска отново да бушува с приятелките си и да режи мъже...! Отдели много време да опише колко и е приятно да режи и как е рязала ... Не описа обаче нищо друго което свързва с добро прекарване, нито да се види и чуе с приятелки, да се интересува как са, да се запознае с нови хора, да научи нещо, да танцува до припадък, забавлява или каквото още може да се прави в клуб. Тя чисто и просто страдаше от меланхолия по добрите стари времена на 'рязане'.
Беше адкси показателно и затвърди мнението ми за 95% от жените.
А то е че и те са бъкани от комплекси, които много добре прикриват зад дебел слой грим, упорито отказват поглед очи в очи, и за нищо на света не свеждат нос.
И тя е от тези жени, поне на пръв поглед. След повече от година съжителство с нея, мога да кажа, че е поредната жена, с много ниско самочувствие и коплексирана (кой ли пък не е). След многото задушевни вечери на откровения, знам че е била мноого самотна и нещастна.

Истината е, че жените владеят емоциите си много по-добре от мъжете. И ви доставя удоволствие да гледате безпомощни и гърчещи се мъже (:), повдига ви самочувствието, което и вие като нас мъжете нямате. Това е обаче краткотрайно и мимолетно, също като наркотик, и също като такъв, след известно време се появява глад за още, и още.
Познавам много такива жени, но не познавам щастливи такива. Те цял живот търсят истински мъже, дори на 60, на разходка по комбинезон в снега...
цитирай
101. анонимен - istinski 100% muj
05.02.2009 13:48
Dami, AZ sum sred Vas, neka turseneto zapo4ne SEGA!:)
цитирай
102. doaiva - ;0)
05.02.2009 16:00
виж последния ми блог
цитирай
103. rudebox - 107. анонимен - istinski 100% muj
05.02.2009 16:22
ами ако те намеря аз?
:P
цитирай
104. silencemurmur - Ако мъжете не са мъже
05.02.2009 18:33
не би имало развъждане на човечството.
Така наречената душа не познава мъж или жена. Духът е нито мъж нито жена. Като човек има визуална разлика, но каквото е клиторисът това е и "Г точката" на мъжа под друга форма.

Всички жени, всички мъже са в ред, са секси, но всеки с неповторими нюанси. Все същият дух, същата душа е. Защо тогава катигоризирането?

сърдечно Silence
цитирай
105. apollon - tezi prikazki trjabva da gi govo...
05.02.2009 18:36
tezi prikazki trjabva da gi govorjat maikite - ne vie- vie ste bezpomoshtni
цитирай
106. empire - х
05.02.2009 19:02
Ех,много засегнати и много репресирани жени...
Жалка гледка :)
цитирай
107. homersimpson - Abe krasotata e do edin den a posle?
06.02.2009 17:03
Ako sega si "perfect 10" bravo na tebe! No sled godini ste razberesh tze vsitko e otnositelno. E krasotata e mladosta si otiva. Taka tze ne gi vzimai nsihtata tolko seriozno. Horata v Bulgaria sa grubi no i zhivota im ne e lesen. Pozdravi ot Homer!
цитирай
108. kostadin - Има едно нещо, което липсва все п...
06.02.2009 18:42
Има едно нещо ,което липсва все повече на жените-Различават се от майките и бабите ни.
Интересно ми е как мъжественте феминистки си намират мъжленца.
цитирай
109. liz - Не искам да се заяждам с никого
07.02.2009 03:10
но това величаене, че сме успели жени... ами не мога да го възприема насериозно. Защото успехът е като пясъка - лесно се изплъзва през пръстите и няма по-абсурдно поведение от това да седиш на едно място, да се любуваш на вече пожълтяващия лавров венец и да мислиш колко си велик. А и ние с всеки ден и всяка рана, всяко събитие се променяме, каква е гаранцията, че този, който днес сме считали под нивото си утре няма да е много над нас? Ако не чувствам един мъж като мой тип това не е защото съм с нещо повече от него, опитвам се да му откажа любезно, без да засягам достойнството му. Разбира се, има и такива хора, които не разбират от мил отказ и те принуждават да станеш груба. Има и трети вид, които не признават не за отговор и ако ще да им изкрещиш в лицето да те оставят намира продължават да упорстват. А ако съответният мъж реши да ми лепне съответните епитети, задето не е получил това, което е искал само ще се усмихна и ще кажа, че това говори зле единствено за него.

Що се отнася до това, че мъжете биват изграждани от жените това е вярно до известна степен. От една майка зависи възпитанието и мирогледа на детето й, и това се отнася не само за мъжката половина на човечеството. Вероятно една жена би могла да повлияе на мъжа до себе си да се промени в положителна насока. Но много често мъжете използват като оправдание това, че жена им или майка им трябвало да направи личности от тях. Личността и качествата са неща, за които в крайна сметка ако сам не положиш поне минимални усилия ако ще и цял отбор майки и най-прекрасните жени да са на твое разположение не виждам кой знае какви шансове за успех.

Лично мнение, с което не ангажирам никого.
цитирай
110. анонимен - Знай, че жените сами си избират п...
07.02.2009 09:53
Знай, че жените сами си избират прасетата да ги рЪфат. Кутират се вулгарни мъже с повечко физическа маса. На кого му пука дали има нещо в главата си или в душата си? На жените не им е ясно, че всеки мъж има п**ка, там всички са равни!
цитирай
111. triton - Много критични станахте
07.02.2009 19:35
На някои хора тук, чувството за мярка се изчерпва с регистрацията.Което си е жалко .... даже доста жалко.
цитирай
112. анонимен - istinski 100% muj
08.02.2009 00:38
mdaaa, tuka ima mnogo umni jeniq naqsno s ne6ata ot jivota, no vse pak mi se struva, 4e e malko absurdno e da namesvame kakvito i da e bilo drugi tezi, osven, Materialnata, v koeto nqma ni6to lo6o, no togava temata gubi svoq smisul, tui kato v tazi situaciq, nqma nikakvo zna4enie dali si muj ili nemuj...:) vsi4ko drugo e dulboko vkoreneno s suznanieto na jenata ot detsite i godini o4akvane, na princa sus beliq kon:)))
цитирай
113. sorceress - princesss :)
08.02.2009 10:07
Около всяка красива жена винаги ще има по много мъже,като пеперуди край светлината...неизбежно е.И по-големият процент ще са такива,които не струват.Важното е,че ситото е в теб и ти избираш.Поздрави.....за всичко твое,което прочетох!
цитирай
114. анонимен - Щастливка
11.02.2009 11:15
Има такъв виц:
Някой казал на приятеля си: "Искам да се оженя, ама жена ми да е хубава, добра и умна."
Приятелят му отговорил съчувствено:"Няма да успееш, защото в нашата страна не е разрешено да си женен за три различни жени едновременно."
Този виц се отнася и за жените. Затова и на тебе, Принцесо, няма да ти светне късмета!
Впрочем има един мъж, който съчетава трите ти мечти, но аз го открих преди тебе, положих усилия и го заслужих. Това е моят съпруг.
Не съжалявам, че те оставям с пръст в устата! Само ти пожелавам този пръст да не е среден!

цитирай
115. princesss - анонимке,
11.02.2009 15:25
отдавна не съм се смяла така на коментар :))))
Мен моя мъж отдавна ме намери, нямаше нужда аз да търся.Сори.
Пръстите в устата няма да ги коментирам, само се чудя какъв ще да е този твой мъж, който е избрал жена с подобен нелеп изказ.
цитирай
116. анонимен - Vijdam kakvi sporove predizvikva ...
11.04.2009 22:47
Vijdam kakvi sporove predizvikva tvoqta gledna to4ka po ?sa za myjete, koqto az absolutno spodelqm! Vijdam kakvi vazrajeniq ima qvno ot muje, koito sa se razpoznali v tova opisanie, za6toto v protiven slu4ai edva li biha se zasegnali 4ak tolkova mnogo!:}}} No tova e normalno - vse pak stava duma za kompleksi i e nai-lesno da se izbiqt v internet!:}} Az puk te pozdravqvam, 4e po takyv aktualen i veren na4in si harakterizirala "MUJA" na 21 vek :}} naistina ima i stoinostni muje no te sa mn malko na fona na nemujete za sajalenie! :}}
цитирай
117. thomas - @121
11.04.2009 23:03
А какво ще кажеш за жените на 21 век?! :-) По-зле надали може да бъде, а?
цитирай
118. kostadin - Истинският мъж ?в него се влюбвате ...
12.04.2009 16:58
Истинският мъж ?в него се влюбвате Истинската жена ?-същото...
Другите са измислени ...докато се появи някой по- истински човек Смешно !
цитирай
119. bbfn - едно мнение
10.02.2010 09:01

Простете, Мадам, но докато делим света на жени и мъже и ги класифицираме по определени допълнителни признаци едва ли някой от нас ще намери щастието за себе си. Не го приемайте като критика, просто ми се иска да почнем да се делим на хора и хора.
цитирай
120. анонимен - backlinks services
18.08.2011 18:03
Aw, this was a really nice post. In idea I would like to put in writing like this additionally - taking time and actual effort to make a very good article… but what can I say… I procrastinate alot and by no means seem to get something done.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1087042
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140