Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
15.01.2009 13:00 - Такъв е животът.Ироничен.
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7612 Коментари: 33 Гласове:
1

Последна промяна: 16.01.2009 08:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Живота не е ли  ироничен?Даже твърде ироничен, бих казала.Понякога чак ме изнервя.Обичам живота и обичам да го живея тук и сега, обичам го с всичките му прелести и гадости.Но понякога иронията, която ми поднася ми идва в повече.Понякога започвам да мисля за живота, като за одушевен предмет.Одушевен предмет, който заставя някъде отстрани и ме наблюдава.Наблюдава как ще се справя с всичките иронии, които ми поднася.И ужасно се забавлява, когато не успявам.А ирониите са много и коя от коя са по-абсурдни.

Не сте ли се замисляли как винаги изкачат неща, които допълнително ви забавят в момент, в който бързате ужасно много? Защото при мен е закон.Когато вече съм закъсняла и бързам страшно много, или няма да успея да намеря ключовете за колата си, или колата ми няма да запали, или ще попадна в най-идиотското задръстване, което може да съществува.Ирония.

Когато ми предстои много важна среща, за която съм се подготвяла седмици наред е абсолютно задължително да се издъня.Или забравям за какво точно трябваше да говоря или ще скъсам чорапогащника си точно преди да стигна до мястото на срещата, или пък по път ще успея да обърна кафето върху бялата си риза..Ирония.

Иронично е колко дълго отлагам да кажа на някой нещо и в един момент се оказва, че съм закъсняла прекалено много.Понякога си спестявам по някое „обичам те”, а понякога просто закъснявам с извиненията, защото всеки път си казвам „Имам достатъчно време да го направя”.Но в един момент живота решава, че нямам време и става твърде късно.Ирония.

Очевидно моя живот много се забавлява с ирониите, които ми поднася, защото ме оставя известно време да бездействам, без да ми поднася нищо интересно, след което ми стоварва на куп адски много неща, от които трябва да избирам.Момента е точно такъв – тъкмо когато реших, че ще замина за Щатите и почти успях да се докопам до работа, за която съм мечтала цял живот, получавам отговор от The University of Manchester, че ме приемат да уча при тях.И то след толкова много време…когато съвсем съм забравила, че някога кандидатствах там.Не е ли иронично?

Това е точно като с мъжете.Или ги няма никакви или пък ги има, но са абсолютни кретени.В един момент ти се стоварват трима перфектни и ти се налага да избираш.А толкова ти се иска да направиш микс от тримата и да си ги имаш всичките.Или още по-лошо – срещаш единственият, неотразимият, перфектният, мечтаният…след което се оказва, че или е женен или пък е гей.

Такъв е живота.Ироничен.Понякога търсиш нещо дни наред и не успяваш да го откриеш.И разбира се, го откриваш в момента в който е спряло да ти трябва.Понякога докато няма какво да избираш, става така, че трябва да направиш решаващ избор.

Иронично е да, защото дъжда завалява винаги когато съм без чадър, защото винаги когато си помисля, че от това по-лошо не може да стане, до става катастрофално, защото живота ми поднася точно тези неща, които ненавиждам и от които се страхувам.

Такъв е живота.Ироничен.

Всичко хубаво в живота е или незаконно, или неморално, или те кара да надебеляваш




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. koker - =)
15.01.2009 13:14
Аланис го е казала по-кратко и точно: http://www.youtube.com/watch?v=8v9yUVgrmPY
цитирай
2. ilita - за живота
15.01.2009 15:26
Някъде прочетох , че за чувстващите животът е трагедия, а за мислещите- комедия. Във всеки случай е непредсказуем и винаги има какво още да научиш. Желая ти успех и много късмет!
цитирай
3. princesss - Благодаря, ilita Аз ти желая з...
15.01.2009 15:33
Благодаря, ilita
Аз ти желая здраве :)
цитирай
4. анонимен - morrt
15.01.2009 17:35
Мда. Има известна доза истина. Около 83%. :)
Хубавото на иронията е, че винаги ти предоставя избор. Лошото е, че този избор
а) никога не е лек;
б) почти винаги е с погрешно решение.
От друга страна, представи си какво би бил животът ни без тази ирония - върволица от просто-случващи-се-събития. Няма тръпка, няма стимул за борба, няма живец, ако щеш. Тя те амбицира някакси - да СИ, да БЪДЕШ, да ИСКАШ, въпреки нея, напук.
За себе си съм открил, че в момент, когато хората са по-силни, гледат на тези обрати като на иронии. И обратно - в моменти на слабост ги наричат съдба. Така им било писано.
"Иронии на съдбата" ?
Тафтология. :)
цитирай
5. princesss - martosh,
15.01.2009 18:36
напълно съм съгласна, да.
Без ирония животът щеше да бъде ужасно скучен.
цитирай
6. princesss - morrt
15.01.2009 18:39
това може би означава, че в момента ме е треснала силата :))) или пък слабостта...знам ли?
"Без паника" :)))))
цитирай
7. pulsar - ВЕДНАГА СИ ОПРАВИ ЗАГЛАВИЕТО !!!
15.01.2009 19:59
сега вече мога да започна да чета :-)
цитирай
8. pulsar - Сегаммм по темата...
15.01.2009 20:09
1-во. Никога не можеш да закъснееш за никъде
2-ро. Пише се "таВтология" не "таФтАлогия", че и така съм го срещал дори
3-то. Не можеш да прескочиш стъпалата на стълбището. Поне не тези на живота. Всяко нещо идва по реда си и в точно определен от ТЕБ САМИЯ момент. На това ти му казваш "ирония", аз му казвам "създаване на живот"
4-то. Изборите са ти ясни, действията също, обаче да хленчиш е по-лесно, нали. Не се поставям на твое място, защото не искам. Имам си мои си избори, но за тях само аз си отговарям :-), пък и на повечето отдавна знам отговорите.
5-то. Всичко е точно така както трябва да бъде! Но това и сама го знаеш прекрасно.
6-то. И не на последно място... Никога не можеш да сбъркаш, защото ако тръгваш позитивно към всеки един от своите избори, те може да не те заведат до очаквания последен миг, но пък ще ти донесат много познание и разбиране на самата себе си. В този ред на мисли, никога не можеш да изгубиш нищо.

Бъди позитивна, останалото е само част от играта !
Целувки!
цитирай
9. анонимен - Прекрасно, кака! Чета те от ...
15.01.2009 21:30
Прекрасно, кака!

Чета те от някое време и от уважение си мълча.. Кефя ти се и не искам да ти интерферирам....
Не си слаба и не ти трябва акъл. Имаш проблеми и имаш подход към тях. Евала. Ще продължа да ти се кефя тихично...
------ Седнах да ти пиша разни работи преди да изчета целия пост, но категорично нямаш нужда : ) . Go, go princess! ---------
цитирай
10. princesss - Пулс....
16.01.2009 08:42
1.Въпреки, че положи неимоверни усилия да ме научиш на пълен и кратък член, аз не успявам да го науча това скапано нещо :( Точно както не успявам да се науча да познавам картите :)
2."Тавтологаия" нямам бе човек, къде го видя това?
3.Не хленча, Пулс, знаеш, че съм пич :)))))
Любов и благодарност.
цитирай
11. princesss - анонимен,
16.01.2009 08:43
какво да кажа....Благодаря :))))
цитирай
12. анонимен - morrt
16.01.2009 10:09
"Таф/втология"-та е в моята градина. :) Прието. Иска ми се да се оправдая с печатна грешка, но наистина не бях обърнал внимание. Тоест, не знаех. Виновен.
цитирай
13. анонимен - morrt
16.01.2009 10:29
Трудният за нас избор е вероятно елементарен за някой страничен наблюдател. Но изборът си е наш и ние ще трябва да живеем с него. Така че нашата гледна точка е най-важна.
Нека не се опитваме да даваме "обективна" оценка - всяка ситуация изисква личната ни оценка, защото от това зависи изборът ни на поведение и последствията от него.
Всичко е въпрос на гледна точка. Нашата гледна точка.
цитирай
14. анонимен - към анонимен 4:)
16.01.2009 22:59
А замислял ли си се,дали заради "тръпката"правим така,че иронията да ни "притесни" с вземането решение,(обикновено неправилно,както казваш),което впоследствие става наша съдба:)
Без тавтология,понякога животецът ни не е толкова блакосклонен за,да доживеем до "Ирония на съдбата"2,т.е невинаги става като по филмите:)
цитирай
15. pulsar - morrt> нищо лично към теб, на...
17.01.2009 05:05
morrt> нищо лично към теб, надявам се не се сърдиш. Просто от другата ти страна (на компютъра) стои един болен мозък на тема езикова култура. Само да видиш какво се случва когато сам си намеря грешка :-)) Испанската инквизиция е като "Зайченцето бяло" :-) Съвсем наскоро на една прекрасна девойка с много висока филологическа култура и доста дипломи обяснявах как не се пише една елементарна дума - "немАрливост" и защо е така...
Поздрави !
цитирай
16. анонимен - morrt
17.01.2009 17:15
@14. анонимен
Точно това съм казал. Че изборът никога не е лек и че НИКОГА не става така, както е по филмите.
Даже и във филмите! :) Шегичка.
@pulsar
Няма място за сърдене. Педантичен съм по отношение на езиковата си култура. Приемам забележките с благодарност - всички, не само в случая. :)
Искаше ми се да съм така педантичен и в други области, но не ми се отдава.
цитирай
17. анонимен - geo
19.01.2009 01:21
както се пееше в една сладка песничка
в Живота на Браян на Монти Пайтън
always look on the bright side of life :)
цитирай
18. анонимен - M
19.01.2009 13:46
..a 4etvurtiq perfekten zabravi li go, toi pone ne e jenen i ne e pedal, ironiq;)
цитирай
19. princesss - м
19.01.2009 15:47
къде се губиш, бе човек :) Знаеш ли от колко време те чакам :))) Как ще те забравя...това е невъзможно.
цитирай
20. анонимен - M
19.01.2009 20:41
spokoino princessso, bqh prez cqloto vreme do tebe, no ti be6e zaeta s drugo i drugi ;)
цитирай
21. princesss - М
20.01.2009 10:11
мне, нищо подобно, в сърцето си ми само ти :))))))
цитирай
22. анонимен - M
20.01.2009 12:13
napulno te razbiram, i spodelqm silnite ti 4ustva:))
цитирай
23. princesss - Ах, колко съм щастлива. . . . :))))
20.01.2009 13:51
Ах, колко съм щастлива....
:))))
цитирай
24. анонимен - M
20.01.2009 15:02
tova e strahotno princessso, taka obi4am da vuzdeistvam na madamite;)...i ti ne pravi6 izklu4enie:)))
цитирай
25. princesss - а моля те. . какви мадами? Трябва да ...
21.01.2009 07:10
а моля те..какви мадами? Трябва да бъда единствена :)))))
цитирай
26. анонимен - M
21.01.2009 11:09
Edinstvena!!! kolko vuodu6evqva6to zvu4i, a zavinagi li??:))
цитирай
27. princesss - А не, не държа да е завинаги. Но държа ...
21.01.2009 12:05
А не, не държа да е завинаги.
Но държа да съм единствена.
:))))
цитирай
28. анонимен - M
21.01.2009 14:15
za bude6 edinstvena za men, 6te se naloji da me dari6 s naslednici princessso..:)))
цитирай
29. princesss - М
21.01.2009 14:40
аз ще те даря, ама ти много от вратата за краката ме грабна :)))
цитирай
30. анонимен - M
21.01.2009 18:35
aha, a ponqkoga o6te ot kolata..:)))
цитирай
31. princesss - да, колата ми е неразделна част от ...
21.01.2009 23:41
да, колата ми е неразделна част от мен
цитирай
32. triton - hahah, ama kak se zabavlqvate dw...
23.01.2009 11:35
hahah, ama kak se zabavlqvate dwamcata :)
цитирай
33. rotazia - Адски си права...
29.01.2009 13:22
Адски си права...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084858
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140