Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.01.2009 12:42 - "Направи ме перфектна"
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7783 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 12.01.2009 12:44


Нахлувам засилена във фризьорският салон и се просвам на стола.Свалям якето, шапката и шала, но си оставям тъмните очила.

-         Какво ще правим, Деска? – пита фризьорката, гледайки ме в огледалото.

-         Нещо – отвръщам бързо аз – каквото прецениш, но да изтрае до довечера.Имаш един час, защото самолета ми е след 6 часа.Направи ме перфектна.

-         Оффф с тая дълга коса, нали знаеш, че всичко ти пада много бързо.Аз ще те направя перфектна, но не знам колко време ще издържи перфектното.

-         Сигурна съм, че ще се справиш.Целия каталог на Пайнер с екстеншъните успяваш да вкараш в приличен вид, така че, не протестирай, моята коса поне е естествена.

-         Точно там е проблема бе, момиче....и само един час....направо ще те убия – смее  се фризьорката и се заема с буйната ми растителност.

Точно в този момент забелязвам, че на диванчето стоят две кикимори с някакви нелепи ролки по главите.И двете са вперили поглед в мен и мърморят нещо.

-         Ох, извиявайте, да не би да сте фолк – певици?

-         Да – отвръща ми едната нацупено.Видимо е засегната от това, че не съм я познала и очевидно трудно преживява факта, че така безсрамно й обидих екстеншъните.

Става ми смешно, но успявам да се сдържа.Забравям бързо за фолк-дивите с ролки и потъвам в меката топлина която се излива върху косата ми.Потъвам в собствените си мисли.

Защо по дяволите от години не свалям тъмните си очила дори когато фризьорката старателно мие косата ми? Сигурно причината е същата заради, която ходя с шапка винаги когато косата ми не е минала през фризьорския салон.Кога започнах да крия негримираните си очи?Кога спрях да показвам косата си без преси, маши и сешоари?

Кога започнах да се показвам на вън само когато се чувствам перфектна?Кога започнах да минавам всеки път през тунинг преди да се срещна с теб? И кога за мен стана толкова жизнена важно да изглеждам добре?

Когато срещнах теб.

Защото ти беше твърде перфектен за мен.Защото беше твърде добър за мен.Защото беше твърде успял за мен.Защото ти беше твърде за мен.

Тогава започнах да наваксвам.Да те догонвам един вид.И не можеш да отречеш, че извървях дълъг път, за да стигна до твоята категория.За да мога да бъда в твоята група.

Само дето онова момиче ми липсва? На теб липсва ли ти?

Липсва ли ти онова момиче със светлите дънки и белия потник, което бях някога?

Онова, което ходеше без грим и с разпиляни коси.Онова, което нямаше дамска чанта, а носеше всичко по джобовете си.Момичето, което се смееше високо и миришеше на евтин парфюм.Онова момиче, което не беше имало обувки с високи токове, нито имаше лак по ноктите.Момичето, което днес не е оставило нищо от онова момиче в себе си и се е превърнало в перфектната жена за теб.Тази която е успешно дресирана да ходи на 15-сантиметрови токове и не показва носа си навън без да е гримирана.Тази, която винаги е с префектен маникюр, скъп парфюм и добре подбрани дрехи.Тази която старателно изчислява калориите в храната си и бяга до откат, за да е стегнат корема й.

Чудя се защо обичаш повече втората, когато ти се влюби в първата.И защо си ми създал комплекс от това да изглеждам нормално? И защо си направил така, че да се ужасявам при мисълта, че някога съм била момичето със светлите дънки?Отговорът е прост – защото, за да бъда твоята жена, трябва да бъда перфектна.Като теб....

-         Почти си готова, Деска, само си свали очилата да ти сложа и малко лак от двете страни и си перфектна.

-         А не!Без грим съм и не приличам на човек!Сама ще си сложа.

Усмихвам се, целувам я по бузата, защото ми търпи капризите вече седем години, плащам и се изстрелвам от салона.

Самолета ми е след 5 часа.Ще те видя.И съм перфектна. Подходяща за теб.



Тагове:   МЕ,   Направи,


Гласувай:
1



1. kisstherain - ....
12.01.2009 12:50
тъжно ми стана някак...
Опитвала съм се (и съм го постигала временно) да се претворявам в нечий идеал. Не само като външен вид, а по-скоро като поведение. Били са доволни на първо време...докато не си спомнят, че са се влюбили в едно безгрижно, облечено небрежно, рошаво момиче, обуто в кецове и скъсани дънки...А когато се сетят, че е така, вече е прекалено късно. Защото съм се изгубила прекалено много в новото ми "аз". И....мъжът си отива, пък аз оставам в поредния, нов лабиринт на "аз"-ове...
цитирай
2. possible - Не харесвам хора, които ни променят ...
12.01.2009 12:52
Не харесвам хора, които ни променят само, защото така ще им паснем на външният вид....И аз се чудя...защо обича повече второто ти "аз",когато се е влюбил в истинското и чисто първо "аз".....Хубаво е човек да подържа себе си, но не е ли хубаво да го правим за нас си, а не заради - хората....?!?
цитирай
3. lelya - Срещнала си човек от "друго ...
12.01.2009 12:54
Срещнала си човек от "друго ниво"? Важно е външния вид и състоянието на душата да са в хармония. Ако едно от двете е изкуствено, натруфено - кофти. А колкото до "човека", дано е умен.
цитирай
4. krotalka - Явно не се чувстваш удобно в сегашната си "кожа".
12.01.2009 12:56
Не мога да ти дам съвет, но я си помисли, струва ли си Той тая жертва...
цитирай
5. bambola - oooo Разкошен пост :)
12.01.2009 13:27
Просто защото отдавна си мисля да пиша нещо подобно.
Няма нищо лошо да искаш да изглеждаш перфектно, баба ми бог да я прости, след 40 години брак ходеше всяка седмица два пъти до фризьор и ни научи че "мъжат ти, любимия, които и да е на които държиш Ти, дори да е на легло не трябва да те види Никога Никога по бархетен пеньор или анцуг!!"

Знам, че звучи доста грубо, но не забравяите че при мъжете първата сигнална система е по-силно развита, и нали въпроса е ти да се чустваш добре,да се огледаш в очите му, сега ще стана закуска за някои мисля:) .

Накратко, една приятелка наскоро се оплака че в къщи има все по-малко секс, тя по принцип се депилира само през лятото когато излиза по улиците по разголена,подпмишници и т.н, без коментар, попитах я с какво спи и като ми покажа страстоубийните си пижами нещата са по-ясни, и при това той е половин година на път из чужди страни, така че....

о да прекрасно е да ни искат заради нас самите, с гурлите и цъвтяща коса, със мириса на застояло и с петната по домашните дрехи, но пак ще кажа мъжете имат най-вече развита една сигнална система за тях жената е една и съща в къщи и сред хората, ако не може да изглежда поне малко така не го разбират, не мисля че търсят точно перфектната, по-скоро натурално-перфектната :).

Приятна седмица :)



цитирай
6. princesss - За пети път започвам да ви отгова...
12.01.2009 13:34
За пети път започвам да ви отговарям, момичета и за пети път се отказвам.Просто сте безкрайно прави, а аз няма какво да добавя.
цитирай
7. princesss - bambola,
12.01.2009 13:49
Истински ме разсмя с тия гурли :)))))
По едно време бях писала един постинг за мъжете, които приемаме като даденост.Там писах как не бива да ходим по ролки, миришещи на манджа и с грапав педикюр.Тук по-скоро съм писала, за това какво става, когато се влюбят мъж и жена от различни светове, класи и т.н.Колко е трудно, защото обезателно единият трябва да се промени заради другия.
:))))
цитирай
8. kisstherain - princess - за коментар 7
12.01.2009 14:03
Наистина ли трябва? Да, сигурно въпросът ми звучи наивно, но...
Любовта облагородява, но с това нямам предвид, че рошавото момиче с белия потник и светлите дънки трябва да бъде претопено в свят на лукс и фалшив блясък.
А че по-скоро и единия и другият някак се напасват. И в никакъв случай за сметка на собствената си личност. Защото да искаш от някого /или да очакваш/, че ще стане твое копие или, че ще промени именно онова, което го е отличавало, е жестоко...
цитирай
9. princesss - kisstherain,
12.01.2009 14:08
Наистина трябва...колкото и да звучи тъжно.
Винаги единият прави малко повече компромиси, винаги единият прави малко повече неща за другия и винаги единият свиква с другия.
Когато обичаш нещата не изглеждат чак толкова жестоки.Лошото е когато спреш да обичаш и се огледаш в това в което си се превърнал.
А и във всяка връзка човек се променя.Неизбежно е.
цитирай
10. bambola - :)
12.01.2009 14:13
ако наситина трябва да промениш нещо много важно в теб,трябва да си много влюбена и да го искаш.
Нямаш идея колко добре те разбирам,минала съм го тоя път, на сблъсъка на културите, на начина на мислене, на парите, които макар никой да не ги споменава са там, на това как аз знаех какво е глад, а за него трябваше да съм равна на него за да ме уважава а беше израстнал сред памуци и лукс,компромиси сме правили и двамата, но не огромни, не със същността ни. Но уверявам те че с хубавото се свиква по-лесно. Между другото имам си мое мнение за фризьорките в България, не са на Европейско ниво :) и най -скъпите така че внимавай :)





цитирай
11. kisstherain - принцессс
12.01.2009 14:22
да...знам, че си права и въпреки това...Нещо се бунтува в мен при тази мисъл, разбираш ли...
Няма нищо лошо в промените, напротив. Стига да не са насила, стига да не ти оставят горчив вкус в устата...
Защото в един момент човек си дава равносметка. И ако разбере, че е направил компромис със себе си, със своето светоусещане и емоционалност...става страшно. Поне при мен.
Толкова изгубена съм се чувствала...това да не можеш да се познаеш, да не знаеш кой си, какво всъщност харесваш, какво искаш, какво усещаш...да не можеш да се почувстваш комфортно в кожата си, просто защото не знаеш твоята си кожа ли е, или нечия натрапена...
Извинявай...да, знам - любовта иска жертви. Но къде е границата??
цитирай
12. princesss - kisstherain
12.01.2009 14:57
Точно за това става въпрос в тази ми глупост, която съм написала - за това, че понякога прескачаме границите.Аз особено много :)
цитирай
13. анонимен - Ха - а аз с моята жена направих тъкмо ...
12.01.2009 15:14
Ха - а аз с моята жена направих тъкмо обратното - от лъскава гримирана жена стана нормално весело негримирано момиче с дънки и потник, което изпитва желание вместо ужас да спи на палатка... И междувременно започна да изглежда с години по-млада..
цитирай
14. yoshi - Едно от най-добрите
12.01.2009 16:26
твои неща, които съм чела! Само ако знаеш колко често лутам между желанието да нахлузя кецовете и да свия небрежно коса на опашка и решението в крайна сметка да се кача на токчета и да опъна косата до край с пресата.
Умееш да бъркаш в душите на хората, при това така, че втория път те да те поканят доброволно там! Поздрави:-)
цитирай
15. princesss - yoshi
12.01.2009 17:01
направо се изчервих :))))
Страхотна оценка.
Благодаря.
цитирай
16. анонимен - morrt
12.01.2009 18:34
Да, липсва ми онова момиче. Мнооого ми липсва. Дори понякога го сънувам. И дори насън и дори след толкова време, все още ме "присвива под лъжичката", когато търся очите и за одобрение.
-----------------------------------------------------------------------
Благодаря. Прочетох го два пъти - толкова много ми хареса.
Радвам се теб. Ще ми се и аз да си припомня какво е да си влюбен.
цитирай
17. princesss - morrt,
12.01.2009 19:40
изпращам ти хиляди целувки
:))))))))
цитирай
18. анонимен - Сменяш мъжа
12.01.2009 21:22
а не себе си.

Получаваш, каквото искаш безкрайно, и после пак ставаш себе си. Нали искат актриса. Филма свършва все някога.
цитирай
19. анонимен - morrt
12.01.2009 22:39
Хиляда пъти си проверих правописа и все пак съм сбъркал - "Радвам се ЗА теб."
Значи наистина остарявам. Мамка му!
А тя наистина ми липсва - с ОНОВА момиче се чувствам млад, макар и само на сън.
цитирай
20. anubhis - :)
13.01.2009 12:33
перфектна си за него,а за себе си?
цитирай
21. princesss - :)
13.01.2009 13:53
Не
цитирай
22. анонимен - Joro Pentagram
14.01.2009 01:21
Ами. .какво да кажа? Страшно е! Не стига че закъснях и съм пак последен на опашката, ами и не знам какво да кажа! Ебаси!
цитирай
23. pulsar - Смях се на глас, ама много....
14.01.2009 04:44
И не ще добавя нищо повече освен едно, което трябва да ГЛЕДАШ НЕЗАБАВНО !!!! Под НЕЗАБАВНО имам предвид НЕЗАБАВНО !!!

http://www.benjaminbutton.com/
цитирай
24. princesss - Целувки на Пентаграма, на Пулса - също :))))
14.01.2009 08:38
Жоро, важно е присъствието.Може и без думи :)
Пулс, нали сме си говорили, че имам проблем с гледането от Англия.Можеш да ми направиш едно бързо въведение по скайп :)))))
цитирай
25. babs - Супер :)
15.01.2009 16:37
Много точно си го казала наистина!
Все едно четях своите мисли ;)

цитирай
26. sigrina - [S]
16.01.2009 01:02
Ох, миличка, толкова познато ми звучи...
И точно в моментите, когато най-много се страхувам да не го изгубя, трябва да съм най-перфектна... А точно тогава хич не ми е до това :)
цитирай
27. doaiva - Аз пък
16.01.2009 13:48
никога не съм намирала сили да надмина себе си, да се променя до толкова заради някой. Не съм обичала достатъчно ли, какво ли...?Последният за мен наистина беше "твърде"...за мен.Но при мисълта за всичките краси жени на този свят се отказвам да бягам още преди старта...
цитирай
28. анонимен - страхотно
24.03.2009 13:41
Днес те открих - покрай Пентаграма. Пишеш невероятно. Не винаги. Но си истинска. Ставам твой верен фен. Не че те интересува. Поздрави! :)
цитирай
29. princesss - Интересува ме разбира се :) И те ...
24.03.2009 13:51
Интересува ме разбира се :)
И те моля, ако имаш блог да ми го споделиш,за да мога и аз да те прочета :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1087153
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140