Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
28.11.2008 10:31 - Плюс и минус
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8428 Коментари: 38 Гласове:
1

Последна промяна: 28.11.2008 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В къщата срещу моята къща живее Деан.

Той е на 31 и е архитект, който говори четири езика.Деан е бил винаги отличник в живота – красив и интелигентен, със страхотна работа, внушителна къща на два етажа и скъпа кола.

Деан се събужда всяка сутрин точно в 6 часа с един от седемте концерта за клавир и оркестър на Йохан Себастиан Бах.Къпе се, бръсне се с електрическата си самобръсначка за 400лв. и маже кожата на лицето си с 5 вида крем.Пие късо, горчиво кафе, докато преглежда новините в интернет и закусва с 3 препечени филии с масло „Президент”.После облича една от комбинациите, които грижливо е подредил в гардероба си.А гардероба му е уникален – всеки костюм е подреден с точно определена риза и вратовръзка и тази комбинация никога не се разваля.Носи се по точния начин, без изпровизации.Деан не обича изпровизациите.

Деан работи много.Без да се разсейва, без да води лични разговори през работно време и без да забелязва колежките, които умират да се настанят в сърцето му и в голямата му къща.Той излиза от офиса точно в 17 часа, минава през магазина, за да си купи синьо сирене и бутилка скъпо вино и точно в 18 часа е пред дома си.

В събота Деан ходи на фитнес, на обяд с приятели, минава през автомивката, след което взима перфектно подредения си куфар и заминава за още по-внушителната си вила в Родопите.

Деан е от мъжете, за които всяка жена мечтае.Красив, богат, успял и мъж с власт.Той е от мъжете, които могат да имат всяка жена, но не си пада по секса за една нощ и мечтае за жена, с която да създаде семейство.Деан е от мъжете, които поднасят кафе в леглото и подарява цветя без повод.Той никога няма да забрави рожденния ти ден и ще ти поднесе подаръка по най-романтичният начин.Винаги ще те изслуша,без да те натоварва с глупавите си истории, които интересуват само него и приятелите му.Когато те води на вечеря в изискан ресторант винаги отваря вратата на колата, на заведението и на каквото се сетиш, взима ти палтото и ти придържа стола.Не пуши, но не му пречи, че аз пуша и винаги пали цигарата ми.Деан има уникално чувство за хумор и прави умопомрачителен секс.Никога не повишава тон, но всява респект само с една дума.Косата му никога не е мазна, няма пърхут и редовно ходи да си избелва зъбите.

Просто перфектен! Във всяко едно отношение.

Деан е влюбен в мен от години.Не защото съм най-неотразимата жена в града, а защото обича лудостта ми.Защото е прекалено педантен,подреден и праволинеен и живее с мисълта,че противополжоностите непременно трябва да се привличат.За това ме обича.Защото аз съм неговата противоположност и има нужда от моят хаос в подредения си живот.Има нужда да му подпаля живота, да му разтуря ежедневието и да му се обаждам през работно време, за да му говоря мръсотии.Има нужда от мен, която вечно ще правя неприемливи за него неща, която вечно ще измачквам ризите му и ще го събуждам посред нощ, за да му покажа колко е красива луната.

Само че, според мен перфектният мъж, като Деан има нужда от перфектна жена, каквата аз изобщо не съм.Сутрин никак не обичам да оправям леглото си, а вечер почти винаги ме мързи да измия чиниите си.Често забравям да поливам цветята и винаги замазвам прозорците, когато реша да ги измия.Понякога когато Деан се събужда в 6, аз се прибирам, след като цяла нощ съм пила и танцувала.Почти никога нямам планове и умирам да се разхождам по дънки, небрежно прибрани в кафявите ми, спортни ботуши Дизел.В заведенията вечно връщам чашите, защото ми се струват не измити, въпреки, че невъзпитано пия от бутилките и въобще нямам нужда от тях.Не обичам да гладя и за това полагам нечовешки усилия да изпера и простра дрехите, така че да не се мачкат.Страхувам се от тъмното, а многото вода на едно място ме изкарва извън равновесие.Пуша на непозволени места, а също и паркирам на непозволени места.Става ми смешно винаги в най-напечения момент и почти никога не мога да бъда сериозна.Лакирам често ноктите си в черно и вместо Париж и Лондон, предпочитам места като Шри Ланка.

Живея с идеята че, човек може да бъде щастлив само с подобен на себе си и в никакъв случай с противоположността си.И ако във физиката плюс и минус се привличат, в живота съвсем не е така.В живота плюса има нужда от плюс и минуса има нужда от минус.Защото ако аз съм плюс, а той минус, той никога няма да разбере положителния ми заряд, а аз никога няма да се разбера с отрицателния му такъв.Да, губи се равновесието, но пък живота е интересен, когато няма равновесие.

Ето защо, никога не мога да обичам човек като Деан.



Тагове:   плюс,   минус,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Мнооого си назад с материала.
28.11.2008 10:40
Но времето е пред теб... И никога не казвай НИКОГА.
цитирай
2. zarkova - Пишеш уникално!!! Вчера изчетох ...
28.11.2008 10:53
Пишеш уникално!!! Вчера изчетох цялото ти творчество тук, в блога за един ден. KEEP WALKING!
цитирай
3. princesss - krassko
28.11.2008 11:09
аз винаги съм напред с материала.
И да, аз НИКОГА няма да обичам човек,като Деан.
цитирай
4. princesss - zarkova,
28.11.2008 11:10
Благодаря! Значи ти харесва при мен? :))))
цитирай
5. akasha85 - права си....
28.11.2008 11:17
противоположностите може и да се привличат, но това не означава, че могат да останат дълго време близо едни до други. Рано или късно противоречието между тях ще започне да ги отблъсква и отдалечава.
цитирай
6. bemberski - Много добър текст. Благодаря за ...
28.11.2008 11:59
Много добър текст.
Благодаря за това, че споделяш това, което пишеш.
Поздрави,
Албена.
цитирай
7. roy - Между теби Деан може да има само секс ...
28.11.2008 12:07
Между теби Деан може да има само секс нищо друго.
Особено ако Деан е решил да създава семейство.
цитирай
8. princesss - roy
28.11.2008 12:11
знам бе, аз освен за секс, за друто не ставам.
Даже и за секс не ставам, ама имам визия.
цитирай
9. roy - Харесваш ми. И не съм съгласен с т...
28.11.2008 12:39
Харесваш ми.И не съм съгласен с твоите твърдения за това дали ставаш за това или онова.Просто можеби бях прекалено лаконичен ,но истината е това и доколкото разбирам ти си го осъзнала и не те притеснява.
Впрочем и аз не ставам за нищо но имам телевизия.:-)))))
цитирай
10. princesss - roy,
28.11.2008 12:43
тъкмо станах нападателна и ти се поправи.
:)))))))
цитирай
11. pulsar - Сяяяяя, да видим...
28.11.2008 12:59
Деан май не работи толкова много, щото ако излиза от работа в 17, значи е обикновен чиновник :-)) Да се работи много значи, да преминаваш границата от 24-те часа в денонощието и да ти прави кеф дори :-))...

Ама много хубаво си го написала... Такъв мъж никога няма да си намери "нормална", "идеална" жена... НИКОГА !!! Имам същия пример с един приятел - всичко му е наред, точно толкова е мил и любезен, но досега една мила и любезна, дето всичко и е наред не е минала покрай него... Защо ли??? Ами защото два еднакви характера НЕ МОГАТ да тъкат на един стан, който ми докаже обратното се самозалъгва и ще се опита да убеди себе си, не мен.
Ако говорим за два СИЛНИ характера, тогава още в по-голяма сила е равно горното... Ако единият е лудаф като собственичката на този блог... значи малко такива като гусин Деан ще и правят впечатление, да не кажа никой като Деан не би и направил... Освен ако не е някой хулиган, който да разбива женските сърца, да пуши като комин, да се прибира по нощите с четиритактовия си прашен мотор, да не дава отговор къде и какво е бил и правил, да си слага краката по масата, да плюе по улицата, да е грубиян по сърце, с черна брада и сини очи... Да продължавам ли...??? :-)))
Цалуфки !!!
цитирай
12. princesss - Пулсчо,
28.11.2008 13:11
архитектите работят от 8 до 17, ама питаш ли ги колко работа вършат :))) И да не работят като теб по цял ден с манекенки разни :))))
Ти обаче верно ме смяташ за откачена?!?!Когато се видях в блогрола ти под кодовото наименование "лудата принцеса" не обърнах внимание, но ето,че сега започвам сериозно да се замислям над това дали все пак не ми хлопа дъската серозно :)))))
цитирай
13. pulsar - Мила ми Принцесо...
28.11.2008 13:38
откачена, брутална и фецка, са равни в смисъла си когато са в моята лексика. Не си разбрала правилно посланието към скромната си личност...:))) А би трябвало да го приемаш като комплимент. Ама аз и за тва си те обичам де... Се нещо не ти е ясно :)))
Айде да паля мотора, че съм си сложил краката на масата до почти изгорялата ми хаванска пура... А като се замисля имам и да се бръсна, да му е*а маата :-)))))))
Отивам при мойте б*ячес, да ги поснимам малко и да ме ревнуваш от което :))))
цитирай
14. princesss - Мила ми Венето... /разбирай Пулсар/
28.11.2008 13:44
Аз много добре съм разбрала, че ме обичаш, ама те бъзикам тука и ти ми се връзваш :))))
На ти сега! Това е задето ме остави сама да си избирам фотоапарат!
И не се прай, нямаш мотор и даже и книжка нямаш :))) И ако продължаваш да караш из Пловдив без книжка, ще те издам на куките, да знаеш (това пък ти е задето ме караш да ревнувам) :))))
цитирай
15. pulsar - :-)))
28.11.2008 13:51
Аз ако ти бях казал вземи това или онова, все дно името ми е Деан... Нека свободната воля да възтържествува :)))... Па, като си си взела фотоапарат, ний кво сме видяли от цял'та рал'та??? Еле па я, нищо не съм видял... Аз къде и как карам... колело... не е рал'та за ревност... :))) Ама виж... тва за ман'кенките си е баш така... Туморол ще снимам ТОП ман'кеките на БГ у братски Пазаржик... Да ми стискате палци много :))) Ако остане време и ще поснимаме даже :))))
Хайде, сполай ти, Принцеске...
цитирай
16. princesss - Дами и Господа, вижте какви са мъ...
28.11.2008 13:58
Дами и Господа, вижте какви са мъжете!?!?!
Пулса ме прелъсти и изостави! Обеща ми да се ожени за мен, да ми постори голяма бяла къща, а сега ходи да се снимосва из Пазарджик с една камари жени без гащи?!?!
цитирай
17. pulsar - аааа, айде ся....
28.11.2008 14:14
Кви са мъжете...? Че аз кога съм казвал, че съм нормален мъж :))). То няма да съм АЗ :)))... За гащите не знам, но ще има много бижута, ти нали обичаше бижута, а??? :)))
цитирай
18. princesss - Ето за това говоря - подобните се ...
28.11.2008 14:34
Ето за това говоря - подобните се намират
Виждаш ли?
цитирай
19. finbel - та да ти кажа
28.11.2008 14:41
мацка, отдавна нещо не съм влизал по блоговете. та сега ти прочетох няколко поста. да знаеш догодина ще пиша книга и май ще те копирам като персонаж. но преди това очаквайте албума ми Приказка за непорастнали деца. да ти кажа и ти си от нас непорасналите деца. ок. поздрави. Много ми харесва че непрекъсната търсиш нещо, размишляваш много, а нещата са си около теб. дано си ме разбрала правилно.
цитирай
20. анонимен - архитект ли?
28.11.2008 14:54
Този образ никак не ми се вписва за архитект. Особено с това безумно работно време!!! Няма такова животно! Архитектите обикновено започваме работа в 9-10 и свършваме по нощите:))) Пък и като цялостен образ.... неее, това е някой адвокат или икономист... но в никакъв случай -архитект!
цитирай
21. princesss - анонимен,
28.11.2008 14:56
от терасата ми се вижда в колко се прибра, не се вижда дали след работно време продължава да работи в къщи домашна работа :)))))
Но е архитект определно.
цитирай
22. princesss - finbel,
28.11.2008 15:01
моя персонаж не е интересен, има много по-интересни хора, но иначе съм поласкана :)))
цитирай
23. zezo - Като гледам нямате никакви проб...
28.11.2008 15:11
Като гледам нямате никакви проблеми да правите секс. Зарежи тия работи "ставам ли за него или да", ами го мятай в кревата, докато не е късно :)))))
Щото току-виж пича се шашне нещо и наистина тръгне да търси някоя за трайна връзка. Все пак е на 31, пък на тая възраст нещо ни прищраква в главите ;)
цитирай
24. princesss - zezo,
28.11.2008 15:17
че ние може да си правим секс ?
:)))))))
цитирай
25. zezo - Е, да...
28.11.2008 15:26
... ама като чете човек остава с впечатлението, че ти седиш скрита зад пердето у вас, въздишайки по него :)
(образно казано де ;) )
цитирай
26. princesss - :)))))
28.11.2008 15:43
хехехехеххе истински ме разсмя zezo
цитирай
27. анонимен - morrt
28.11.2008 18:33
Много приятно за четене. Някак носталгично се настроих, отдавна не съм вил срещу луната...
цитирай
28. blueskies - иди да виеш под терасата на принцесата
28.11.2008 20:50
че тя много се застоя зад това перде! :)
цитирай
29. dara1oddgirl - Princesss, а какъв според тебе т...
28.11.2008 23:08
Princesss, а какъв според тебе трябва да е антипода на Деан...:)...кой е този мъж дето ще те изкара от равновесие....искам нов пост да прочета..:)
цитирай
30. анонимен - morrt
28.11.2008 23:11
Нито на нея, нито на мен това ще помогне. Вече не вия толкова добре като едно време - едва ли ще разкъса пердетата и ще изскочи гола на улицата.
А пък и моят джип не е точно джип. По-скоро е раздрънкана Лада Нива с неопределен цвят и е на нейните години. Неее. Съветът не го бива.
Но благодаря!
цитирай
31. анонимен - pulnoluniqta v Madagaskar sa dosta ...
29.11.2008 02:25
pulnoluniqta v Madagaskar sa dosta vpe4atlqva6ti, a i vuob6te nqma da ni e do sun;)
цитирай
32. анонимен - От Големият принц
29.11.2008 19:46
Трябва ми овца. Нарисувай ми овца.
И аз нарисувах:

То погледна внимателно и каза:
- Не! Тази овца е тежко болна. Нарисувай друга.
Нарисувах:

Моят приятел се усмихна с любезно снизхождение:
- Сам виждаш... Това не е овца, а овен. Има рога...
Отново поправих рисунката:

Но както предишните, той не прие и нея:
- Тази е много стара. Искам овца, която живее дълго.
Тогава, изгубил търпение, тъй като бързах да разглобя мотора, надрасках тази рисунка долу:

И отсякох:
- Това е съндъкът. Овцата, която искаш е вътре.
И много се изненадах, когато лицето на моя млад съдник светна:
- Тъкмо това исках! Мислиш ли, че за тази овца ще трябва много трева?
- Защо?
- Защото при мен всичко е съвсем мъничко...
- Сигурно ще стигне. Дадох ти съвсем малка овца.
Той наведе глава над рисунката:
- Не е толкова малка... Я гледай! Тя е заспала...
Така се запознах с малкия принц.
цитирай
33. legrandprince - Здравей, Принцесо
29.11.2008 20:17
Тъкмо тогава се появи лисицата.
- Добър ден - каза лисицата.
- Добър ден - отговори учтиво малкият принц и се обърна, но не видя нищо.
- Тук съм, под ябълковото дърво...
- Коя си ти? - каза малкият принц. - Много си хубава...
- Аз съм лисица - рече лисицата.
- Ела да поиграем - предложи й малкият принц. - Толкова съм тъжен...
- Не мога да играя с теб - отвърна лисицата. - Не съм опитомена.
- Ах, извинявай - каза малкият принц.

Следва...
цитирай
34. legrandprince - От Големия принц
29.11.2008 20:43
Но като помисли, добави:
- Какво значи "да опитомиш"?
- Ти не си оттук - рече лисицата, какво търсиш?
- Търся хората - каза малкият принц. - Какво значи "да опитомиш"?
- Хората имат пушки - каза лисицата - и ходят на лов. Много е неприятно! Отглеждат и кокошки. Интересува ги само това. Ти кокошки ли търсиш?
- Не - каза малкият принц. - Търся приятели. Какво значи "да опитомиш"?
- Това е нещо отдавна забравено. Значи "да се обвържеш".
- Да се обвържеш ли?
- Разбира се - потвърди лисицата.- За мен ти още си само момченце, което прилича на сто хиляди други момченца. И нямам необходимост от теб. А и ти нямаш необходимост от мен. За теб аз съм лисица, която прилича на сто хиляди други лисици. Но ако ме опитомиш, ние ще изпитваме необходимост един от друг. За мен ти ще бъдеш единствен на света. За теб аз ще бъда единствена на света...
- Започвам да разбирам - каза малкият принц. - Има едно цвете..., мисля, че ме е опитомило.
цитирай
35. legrandprince - ..to be continued..
29.11.2008 22:13
- Какво правиш? - каза той на пияницата, когото завари седнал мълчаливо пред една редица празни и друга редица пълни бутилки.
- Пия - отвърна мрачно пияницата.
- Защо пиеш? - попита го малкият принц.
- За да забравя - отговори пияницата.
- Да забравиш какво? - поинтересува се малкият принц, който вече го съжаляваше.
- Да забравя, че ме е срам - призна пияницата, като наведе глава.
- Срам от какво? - попита малкият принц, който искаше да му помогне.
- От това, че пия! - завърши пияницата и потъна окончателно в мълчание.
А малкият принц си тръгна в недоумение.
"Възрастните наистина са много, много странни", каза си той, докато пътуваше.
цитирай
36. анонимен - M
30.11.2008 05:00
kogato q preob6tq kum moeto carstvo, 6te razberete, kakuv e idealut i:))
цитирай
37. wonder - Даам... усмихна ме цялостно! ;)))
01.12.2008 09:58
Живея от дълго време с мъж по-перфектен от Деян. И знаеш ли... приказно е! Той обожава подредениия ми хаос, а аз разподредих неговата перфектност до артистичен безпорядък.
Животът е по-шарен и непредсказуем и от най-шантавите ни представи.
Усмивка. ЛъЧиста.
цитирай
38. bozho - Всъщност
08.05.2009 15:25
противоположностите се привличат. И често връзката между доста различни хора е здрава.

Проблемът с Деан, ако въобще съществува е, че е крайност. С такива хора трудно се съжителства.

А иначе въпросът за противоположностите и сходствата в характера е сложен. Не може да се сметне с формула - тук малко плюс, там минус, посредата неутралност :) Не става така.

Трябва да има и общи интереси и разбирания, но и по някое ръбче за доизглаждане не се отразява зле.

Примерно жена ми обича да си ляга рано, аз съм нощна птица. Аз - "мечтател безумен, образ невъзможен...", тя е доста прагматичен човек. Но това не ни пречи. И много подобни примери съм наблюдавал.

Но може би всичко опира и до мярката?
Все пак, както казах, тия неща не подлежат на изчисление.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084807
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140