Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
24.11.2008 12:26 - В мен, под мен, над мен....
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13867 Коментари: 63 Гласове:
1

Последна промяна: 24.11.2008 12:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Отпускам съединителя и настъпвам газта бързо.Обичам да чувам рева на двигателя.Политам с бясна скорост, а пулса ми учестява.Гледам ту напред, ту в огледалото за обратно виждане.Хората около мен не ги забелязвам, а те ме зяпат, защото пея с пълно гърло и блъскам по волана...Smack my bitch up…smack my bitch up…Само аз, Prodigy и мощният двигател сме.Той реве изпод високите ми токове, а аз обожавам рева му.Почти като оргазъм е – изпитвам неистово удолоствие от това, че подчинявам само с крака и ръце мощната машина, както удоволствието когато подчиня най-недостъпният мъж.В мен, под мен, над мен...навсякъде усещам скоростта.Карам и съм забравила как се мисли.

Внезапно идилията ми е прекъсната - Тъъъъъъът....светва ми ужасяващата червена лампа на таблото, която нагло ме информира, че след малко ще олекна с около сто и петдесет лева на бензиностанцията.С най-голямата неохота на която съм способна се запътвам да нахраня колата.

- Дизел, до горе – казвам аз, без да поглеждам – И внимавайте, ако обичате, че вече веднъж едва ми спасиха колата, след като един ваш колега ми напълни резервоара с бензин.

- Добре, ама ще трябва да изчакате 10-15мин.,че сега зареждат дизела.
Съгласявам се с чакането и започвам да убивам времето -сменям радиостанциите, поглеждам си телефона, понечвам да запаля цигара, но се сещам,че се намирам на бензиностанция и я пускам отново в кутията.Изравям от чантата гланца за устни и заставам въоръжена с четката пред огледалото за обратно виждане.

Точно тогава го съзирам пред мен – красив, секси и непознат мъж, който не съм виждала реален, а само в сексуалните си фантазии.Стои точно пред мен в някакъв внушителен черен джип и говори по телефона.От време на време ми хвърля по един поглед, пръскащ секс и се опитва да го прави така, че да изглежда случайно.Всъщност обаче, аз знам, че е съвсем целенасочено.Правя същото – мятам по едно око, но го правя съвсем небрежно.Намирам на бърза ръка черните си очила, за да мога да се скрия зад тях и да го огледам на воля.Правя втори, по-детайлен преглед на печата – джипа му е все така скъп, а той все повече започва да става обект на желанията ми.До колкото успявам да видя е мъж със стил.Изглежда ужасно надут и недостъпен.Нахакания му маниер личи дори само в начина по който държи телефона.Моята сбъдната мечта започва да ме гледа все по-настоятелно и по-настоятелно, а аз решавам, че ще превключа на режим „дяволско привличане”.Правя бърз разбор на ситуацията- той и аз един срещу друг в колите, аз ще играя с него и той с мен.Започваме.Правя отново бърз разбор, но сега на това как изглеждам.Е, не съм в най-перфектния си вид, защото излезнах уж само за малка разходка с колата, но все пак не съм и за изхвърляне.

Междувременно красавеца е затворил телефона и пуши енергично – явно не му дреме особено, че е на бензиностанцията.Започва все повече да ме заковава – обичам мъже, които не обичат правилата.И понеже вече съм превключила на режима, решавам, че главата ми, която единствена се вижда от голямата ми кола, не е достатъчна, измъквам единият си перфектно обут крак на вън.Не че нещо, ама е добре да види, че освен глава имам и крайници и то хубави.Точно в този момент красавеца започва да гледа без свян черният ми ботуш до под коляното, гарниран с черен чорапогащник, а погледа му става повече от мръсен.Всичко в мен ликува – недостъпният лапна здраво въдицата, а ако измъкна и другия си крак, ще ми скочи директно тук на бензиностанцията.

Минават няколко минути и той на свой ред решава да отвърне на удара, който токущо му нанесох – Излиза от джипа и се обляга непринудено на капака точно пред очите ми.Боже, ослепях. Жесток е - прелест, висока метър и деветдесет и облечена в перфектен костюм.На не повече от 34-35 години е.Да, права бях – излъчва едновременно аристократизъм и сексапил.И гледа толкова тежко.Обзалагам се, че е завършил поне две висши образования, говори поне три езика и ръководи поне четири фирми.И се обзалагам, че е свикнал с женския фурор, който предизвиква.Стои срещу мен и ме гледа безобразно, а аз не мога да издам нито звук.Само си представям как изчезвам в ръцете му.Вече знам, че точно той ще е баща на децата ми – няма начин да не облагородя гените си с неговите перфектни гени.Знам, как ще остареем заедно в голямата ни бяла къща.После мисля как едновременно ще го подчинявам и ще му робувам.И колко много ще му отивам...ще бъда като последното бижу, което завършва перфектният му външен вид. Тялото му продължава да ми вдига адреналина и получавам инсулт и инфаркт едновременно, а моето тяло започва да не ми се подчинява.Нереален е.Не може да съществува толкова перфектен мъж.В мен, под мен, над мен...искам го навсякъде.

Колко ли сърца е разбила този?Колко ли жени е разболял?С мен няма да успее – играем в една игра, до болка позната и на двамата.Мен ще ме обича.

Отвръщам на удара – излизам и аз бавно от колата, повече от префърцунена и повече от недостъпна.В цялата си прелест, отмятам дългата си коса и цупя начервените си устни.

На аристократа му трябват точно 2 минути размисъл и се запътва право към мен.Той приближава, а моето сърце започва да удря с триста удара в минута.Вече е съвсем близо и забелязвам, че става все по-красив.Този ще ме довърши, още преди да си е казал името.Запазвам самообладание и отново изглеждам безразлична.

- Понеже от 10 минути не сваляме погледи един от друг, реших да дойда и да се запознаем.Много ми е приятно – Александър - плътен, сигурен и респектиращ глас ме пронизва право в сърцето.Гордо заявявам името си, нищо,че съм забравила как точно ми беше фамилията.Какво прекрасно име, изискано, точно като него.Маниера му е страхотен.Мъж от класа.

Изведнъж телефона му иззвънява и той прави десетина крачки в страни.Тъкмо ще имам време да се опомня и да започна да говоря членоразделно.В този момент дочувам някакви странни неща, които хем ми се струва, че ги изговаря моя аристократ, хем отказвам да повярвам.

- Чу ли кво ти казах ма еййййй, пача долна.Като съм казал да върнеш колата, означава, че след 10 минути колата трябва да е пред нас ма, тъпа курво.Довечера като се прибера, ако колата не отпред и ключовете на бюрото ми, ще дойда до майка ти и ще ти избия зъбите.На майка ти, дето ти пълни главата с глупости – също.Зъби няма да ви оставя.И няма да взимаш нито един парцал от нас, щото всичко съм ти купил аз и си е мое.Ходи гола ся и с посинени очи, да ти дойде акъла в главата.И онова копеле дето разправяш, че ми е дете, не ми го води повече в къщи,че и него ще го изхвърля.!?!?!?!

Всичко детско в мен умира на мига.Моят красив аристократ се оказва пълен селянин.Вика и бие.Нахален и прост е до безобразие.Нарича жените курви и пачи и очевидно умира да избива зъби.Уви, хвърлил е напразни усилия да се тунингова с черен джип и скъпи дрехи.Простака си е простак.

По най-бързия начин се шмугвам в колата, като внимавам токовете на ботушите ми да не тропат особено много.Все още не мога да повярвам на очите и ушите си.Все едно очите ми са виждали един човек, а ушите ми са чули някой друг.Нямат синхрон.Просто няма начин да е истина.Но е истина за съжаление.И тази истина ме спохожда все по-често и по-често.Като магнит съм за подобен тип олигфрени.Добре поне, че ги усещам на време кой кой е и бързо се оттървам от присъствието им.
В мен, под мен, над мен....навсякъде бъка от псевдо мъже с визия на манекени, а по душа - олигфрени.



Тагове:   мен,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eien - Странно, но тези, които говорят така....им личи и не могат да бъдат объркани
24.11.2008 12:33
и при най-добрата фантазия. Предполагам, че при Вас е от възрастта.
Иначе нямам обяснения - каквото и да е лустрото, от километри е осезаемо.
цитирай
2. princesss - еien,
24.11.2008 12:39
има хора, които са ужасно прикрити и особено когато не си разменил думи, ти е трудно да разбереш какви са.
цитирай
3. eien - Простащината не може да се прикрие, още повече
24.11.2008 12:43
ако бъде предмет на обстойно наблюдение, както във Вашия случай. !
цитирай
4. princesss - е,
24.11.2008 12:44
сигурно във времето ще се науча
може би....
цитирай
5. mupo - Ако позволиш, ще кажа - това си е т...
24.11.2008 12:47
Ако позволиш, ще кажа - това си е типичната поговорка "По дрехите посрещат, по ума изпращат." .
Тея типове са доста, но също толкова са и жените които им връзват.
Ако не е тайна какво "чудовище" караш :) ?
цитирай
6. анонимен - Добре е, че са минали само 10 минути ...
24.11.2008 12:50
Добре е, че са минали само 10 минути от момента на очарованието до момента на разочарованието.
Такова противоречие между външно и вътрешно се усеща веднага, дори без подобни телефонни разговори.
Ама някои жени май са слепи. Или доброволно си затварят очите за много неща - да не изпуснат случайно лъскавкото...И след това си плащат.
А защо ти привличаш такива мъже?
цитирай
7. princesss - mupo,
24.11.2008 12:50
публично не казвам - само на лични :))))
Понеже имам цял отбор фенки, които ми броят мъжете, дрехите и колите колко точно са и как си ги купувам.Не че нещо,ама да не ги дразня.
А иначе поговорката важи с пълна сила!
цитирай
8. princesss - анонимен,
24.11.2008 12:51
щото съм хубава жена, как защо?
цитирай
9. mupo - Прати едно лично тогава да разбера ...
24.11.2008 12:53
Прати едно лично тогава да разбера какво е "чудовището" че и аз имам една страст към ускорението като теб :)
цитирай
10. dusha - ..
24.11.2008 13:03
позната история... винаги е така.. явно повечето мъже наистина са еднакви..
В първия миг не може да повярваш на очите си, мислиш, че най-накрая си попаднала на идеалния, но в следващия момент разбираш, че си попаднала на най-големия идиот!
цитирай
11. rpatel - За съжаление този не е единствен! И ...
24.11.2008 13:08
За съжаление този не е единствен! И аз съм срещала такива, красиви, със самочувствие, направо ти се подкосяват краката, обаче като си отворят устата и ти иде да избягаш през 9 планини в 10-та! Затова хората са си казали, че външният вид лъже понякога и за да познаваш един човек трябва да сте изяли 1 кило сол заедно, т.е. да се познавате от много много време! И дори и тогава стават грешки...ех! Преди да се омъжа познавах мъжа си от години, но едно е да познаваш някого, друго да живееш с него! Но това е друга история.
Желая ти усмихнат ден! И дано следвашият път намериш истински мъж и приятел, а не някакъв простак, който се мисли за нещо повече от другите!
цитирай
12. анонимен - ;)
24.11.2008 13:11
Otna4alo pomislih, 4e pi6e6 za men, no kato spomena kakuv e selqnin, se razubedih, osven tova karam Lada;)
цитирай
13. patilan - Xexe , Любовта е сляпа!
24.11.2008 13:29
Аристокартизъм и сексапил ?
Крайно невероятно е човек говорещ по този начин, да "излъчва едновременно аристократизъм и сексапил", още повече че в БГ такова животно няма.

Най-вероятно е бил с крайно наднормено тегло, концентрирано или около талията, или около врата.... или около и двете!

Не можах да не забележа, и от какво се впечатлява девойката - джипът, да не спазва правила, да е нахакан и надут.
Доста показателно бих казал !
цитирай
14. анонимен - Принцесо
24.11.2008 13:29
Да споменавам ли че всички жени като магнит са привлечени от скъпият джип костюма за нам си колко хиляди и ботушите от крокодилска кожа за 1800. И после много от тях търпят онижения само и само да имат някой парцал в гардероба скъпа кола с ревящ мотор и 150 лв за бензин ако може и детето им да е отгледано. Жалка картинка много жалка картинка са подобни жени и не трябва да се очудваш че мъжете се отнасят с тях както подобава като с курви (по-лошият израз е проститутки.) Тъй като именно те се продават за една кола и няколко парцалки. Е парите ли са най-важното нещо на този свят ? А ако не беше с черен джип и нам си какъв костюм би ли го забелязала ? Забелязваш ли служителите на бензиностанцията ?
цитирай
15. pulsar - Сяяяя...
24.11.2008 13:52
Отдавна не се бях смял така, честно да ти кажа... Това горното си е чиста проба сън направо... Едва ли ще е много по-различно и в обратната версия, на мъжа, който гледа жената в голямата кола :-))))
И, добре, де, аз като карам колело и съм 190см, а висшите щяха да са три, кво ся, да си ходя ли ?!?!? :-)))
Днес ми е прекрасен ден, благодаря за допълнението в него...
Целувки !
цитирай
16. princesss - eй, анонимен
24.11.2008 13:53
не четеш значи, а ми правиш анализи тука и то задълбочени.Бива ли таквиз неща...Колата ми е дизел, не зареждам бензин.Иначе служителите ги забелязвам, да, особено като ми налеят бензин вместо нафта.Очевидно невнимавали, както ти не внимаваш.
цитирай
17. princesss - Пулсчо,
24.11.2008 13:58
аз това спешъли фор ю съм го написала.
Теб нали знаеш, че те взимам с колело, без колело...всякак.И стига ми се опъва вече :))))) Не разбра ли,че ще се женим
цитирай
18. анонимен - Pentagram
24.11.2008 13:58
Страхотна си!:)))
цитирай
19. pulsar - Принцеске...
24.11.2008 14:00
Земи едно кило кашкавал, че да си по-фешън и да заминаваме със Серената нанякъде :-)))
цитирай
20. princesss - pentagram,
24.11.2008 14:01
взаимно е :))))))
цитирай
21. princesss - Пулс,
24.11.2008 14:01
лютеница?
цитирай
22. denij - Разказът е доказателство, че по...
24.11.2008 14:16
Разказът е доказателство, че повечето от мъжете с джипове имат много пари, но много малко акъл :).... Разбира се, има и изключения, но те са много редки.
цитирай
23. анонимен - Принцесо
24.11.2008 14:43
Чета аз много внимателно чета. Само не мога да разбера коя е истинската принцеса тази дето си пада по Лъскавите коли и скъпите костюми и излиза с реплики ми гледам такива мъже защото съм красива. Или тази която страда и забелязва малките неща в живота като радоста в очите на малко момиченце. Искренно се надявам да е второто но за това ти сама ще си отговориш. А аз няма как да знам. Колкото до темата която всички останали засягате били с пари ама били простации и нямали акъл те ако нямаха акъл нямаше да имат пари и лъскави джипове по който толкова много се прехласвате.
цитирай
24. princesss - анонимен,
24.11.2008 14:45
В мен живеят 100 жени.
Мога да бъда каквато си искам, когато си искам.
:))))
А и едното не смятам, че пречи на другото
цитирай
25. анонимен - Принцесо
24.11.2008 15:15
Зависи според мен за да си материална кучка (тоест да си падаш по лъскавият джип и скъпите дрешки) трябва да си много ама много егоистично настроена с адски нисък морал. Защото да се продавате така е направо ужасно. И другото което е повечето жени си мислят че един богат мъж търси само красотта в една жена. Ето тук ви е грешката когато един мъж купува една жена защото в случея това си е търговия и тя си мисли че света е нейн и е хванала бога за рога всъщност трябва да осъзнае че срещу скъпите дрежки лъскавите лимозинии и хубавата къща мъжа очаква нещо в замяна а именно поне малко уважение поне малко топлина и обич която да си личи а не да е някаква химера и да се проявява в миличко много те обичам днес си харесах едни съндалки в мола. В общи линии не съм виждал материалните кучки да са щасливи с това което имат а вярвай ми имам много подобни приятелки. За щастие от време на време попадам и на друг тип жени който са грижовни, любвеобилни и правят нещата не защото искат нещо в замяна а защото им доставя удоволствие да виждат човека до себе си щаслив. Както ти казах ако се оправдаваш пред себе си че си материална кучка с това че този били простак онзи бил нам си какъв проблема си е твой. Но не се очудвай че страдаш. Трябва да се научиш че обичта не е вземане тя е даване а обичта която получаваме всъщност е отразената наша обич. Като цяло с този си пост и начин на мислене днес ме разочерова повече от колкото ме зарадва.
цитирай
26. princesss - Виж сега, моето момиче - първо да си ...
24.11.2008 15:24
Виж сега, моето момиче/момче - първо да си материална кучка не е равносилно на това да си падаш по скъпите джип и дрехи, както си написала.(Съжалявам, че не пишеш от ника си, а като анонимен, за това и аз така ще се обръщам) Двете са коренно различни - едно е нещо красиво да ти грабне окото и съвсем друго е да се продадеш на красивото и простото.Моля те, не бъркай двете понятия.В случката е изрично написано какво става с тези, които се примиряват с простащината, заради едни сандалки - идва ден, в който ги наричат курви и ги изхвърлят от къщи.
Само дето аз никога няма да играя тази роля.Точно за това си и тръгнах.Иначе като нищо вече да карам стационарната кола, която дарява и след това си взима въпросния!
И много ви се моля, не ми се правете на моралистики.Изобщо не ви вярвам, че когато видите красив мъж на улицата не текат лигите.Това е нормална човешка реакция - красивото винаги привлича погледа.Друг е въпроса какво идва след красивото.
цитирай
27. pulsar - ХАХАХА, тук...
24.11.2008 15:30
станало интересно... Принцеске, ако са само 100 тези, които живеят в теб, с мед да го намажеш... Не познавам жена с толкова малко жени в себе си, започват в повечето случаи от 280 нагоре... :-)))
цитирай
28. princesss - Пулс,
24.11.2008 15:34
как бе...нали познаваш мен.
В мен са точно 100.
Някой ден ще ти ги разкажа.
цитирай
29. roy - Тоя ако знае как се е прее. . л направо ...
24.11.2008 18:54
Тоя ако знае как се е прее..л направо ще си зашие устата .. не,не ще я залепи с поксипол.Трябвало е да се направи на глухоням и след време гените и щтяха да придобият форма на ония човеци от Неандертал.:-)))))

цитирай
30. aredhal - Както винаги пишеш много увлека...
24.11.2008 23:32
Както винаги пишеш много увлекателно. Да се четат твоите постове е удоволствие.
цитирай
31. princesss - aredhal,
25.11.2008 08:27
благодаря :)
цитирай
32. doaiva - :)
25.11.2008 11:12
Това ме разсмя: "няма начин да не облагородя гените си с неговите перфектни гени.."
"Не че нещо, ама е добре да види, че освен глава имам и крайници и то хубави." :)
Успехче!
цитирай
33. soho - :)
25.11.2008 11:58
Хареса ми разказа, ама трябваше да завърши с нещо по пикантно :( Нищо, ще чакам следващия :)
цитирай
34. анонимен - Ladamen
25.11.2008 12:32
Za6to taka ignorira6 postovete mi Princessso??? Nima tova, 4e imam i baq golemi4ka ku6ta v Monako, ne te privli4a??;)))
цитирай
35. princesss - ladamen
25.11.2008 14:01
Къщите в Монако отдавна не са модерни.
Аз вече минах на замъци - докато не ми подарят замък не си мърдам пръста.За други неща да не говорим.
цитирай
36. анонимен - Ladamen
25.11.2008 14:19
..e, az q imam o6te predi da sa stanali moderni, no 6tom ne te kefi, moga i zamu4e da ti predloja, no ot kude da znam dali si zaslujava, sled kato ne mi oburna vnimanie na benzinostanciqta, pri o4eizbodnata razlika s oniq selqk, qvno Ladi4kata mi dostatu4no si vur6i rabotata ;) pti4eto na kusmeta kaca vednuj na ramoto, 6te go poznae6 po tova, 4e e nevidimo:)..
цитирай
37. princesss - Ladamen,
25.11.2008 14:27
стига писа на латиница, че ми избоде очите, душко златна :) Знам прекрасно как хубави пишеш на кирилица - все пак не се познаваме от вчера :)
Виж сега - красивият се забелязва дори и в Лада, за тове се чудя как пък не съм те забелязала.Щото и аз едно време като взех книжка, татко ми купи една раздрънкана Жигула, обаче пак си бях забележителна.
А за птичето - моето отдавна кацна.И даже успях да го уловя.Въпроса е ти как ще уловиш мен, защото ако още не ти е известно, аз съм твоето птиче :)))
цитирай
38. анонимен - Ladamen
25.11.2008 14:40
hmm, ne si spomnqm da sum kacal na ramoto ti, pone za sega, ta kamo li da uspee6 da me ulovi6:) kolkoto do zalavqneto ti, tova e vupros na vreme i jelanie ot moq strana...no ne e na dneven red vse o6te:)
p.s ne me poznava6, no te uverqvam, 4e po tezi zemi malko sa po krasivi ot men.
цитирай
39. princesss - Lada
25.11.2008 14:46
не ти на моето, а аз на твоето.
Мен не може да ме улови никой,да ти кажа аз.
Просто защото аз съм ловеца винаги!
p.s Кучето, което лае, не хапе.В тая връзка - аз на думи не вярвам.Искам снимков материал.
:)
цитирай
40. анонимен - Ladamen
25.11.2008 14:54
ako ne vqrva6 na men, doveri se na intuiciqta si, a ti za6to polzva6 snimkata na edna moq biv6a lubovnica?:))
цитирай
41. princesss - Lada
25.11.2008 14:56
А стига бе....значи съм ти била любовница?!?!?!
Казах ти аз,че те познавам, пък ти ми се опъваш като магаре на лед :)
цитирай
42. анонимен - Men
25.11.2008 15:21
hahahaha, dobre dobre princessso, vij kak me pozna, o6te ne moga da ti prostq, 4e me zarqza zaradi onova ne6to, napodobqva6to su6testvo ot mujki pol, no kvo da se pravi, takiva ste si po priroda, namerite li Princa - bqgate:P
цитирай
43. princesss - Lada
25.11.2008 15:30
е, какво е принцесата без принц :))))
цитирай
44. анонимен - Men
25.11.2008 15:55
ami ne6to takova kato tebe, turse6ta vuv vseki malko po privlekatelen, izgubeniq Princ..;)
цитирай
45. princesss - men
25.11.2008 16:07
аз принцове имам предостатъчно, дори на моменти ми идват в повече.От нови нямам нужда.
А иначе всяка жена търси, всеки човек дори...живота е една игра на търсене и намиране.Някои намират, други-не :)))
цитирай
46. анонимен - King M
25.11.2008 16:10
taka e, no Princa stana King, a toi e samo edin!:)
цитирай
47. princesss - King M
25.11.2008 16:15
значи скоро ми предстои да стана кралица
:)
цитирай
48. анонимен - M
26.11.2008 02:09
..4ul te gospod, koeto zna4i, 4e veroqtno bi bila edna ot nai 6tastlivite madami na planetata;)
цитирай
49. princesss - M
26.11.2008 10:57
ама не ти липсва самочувствие де :)
Тъкмо един за друг сме се намерили :)
цитирай
50. анонимен - M
26.11.2008 12:03
6tqh li da karam Lada ina4e :)...
цитирай
51. princesss - M
26.11.2008 12:53
ще ми дадеш ли да ти покарам Ладата в такъв случай :)))
цитирай
52. анонимен - M
26.11.2008 15:48
razbira se, 4e 6te ti dam da pokara6 Ladata mi:), daje q tuningovah naskoro za takiva specialni slu4ai, samo deto nqmam rabota vuv Manchester, ta 6te ti se naloji da mi doide6 na gosti:)
цитирай
53. princesss - М
26.11.2008 16:14
ей сега вече ти излезна късмета :)
Паля и идвам.
Ще ме повозиш на Ладата, ама аз как да се реванширам,се чудя....?
:)
цитирай
54. анонимен - M
26.11.2008 18:17
tova 4e 6te sedi6 na tvurdata sedalka na tuningovanata mi Lada, ve4e e revan6, a ako tova ne bude dostatu4no, svoevremenno 6te budat predprieti merki za totalnoto zadovolqvane na vsi4ki tvoi nezdovolimi nujdi, princessso:)
цитирай
55. princesss - M
26.11.2008 22:16
заради такъв мъж и на две твърди седалки ще стоя, ако трябва :))) Боже...не вярвам на очите си...цял живот търся мъж, който ще задоволява незадоволимите ми нужди.Сега остава да видя,че си истински :))))
цитирай
56. анонимен - M
27.11.2008 02:17
ti mai se raz4ustva, loveco:)))) nqma lo6o, zaslujava si:)
цитирай
57. princesss - M
27.11.2008 09:10
не бе, аз не мога да чувствам, но добре се преструвам :)))
цитирай
58. анонимен - M
27.11.2008 13:02
dobre de, sled kato taka umelo se prestruva6, kak bihme mogli da jiveeme harmoni4no dnite si, bez kapka sumnenie ot moq strana, tui kato moqta intuiciq su6to raboti na pulni oboroti...nali vse pak iskam da nqma6 nikakvi li6eniq, a ti nikakvi 4ustva..??:)))
цитирай
59. princesss - M
27.11.2008 15:56
аз съм на мнение,че щом има желание, ще намерим и начин :)
цитирай
60. анонимен - M
27.11.2008 23:36
prikazki;)
цитирай
61. анонимен - мдаа :)
30.11.2008 15:11
кеф :) в неделя следобед да положиш 8-момесечния си корем на дивана, да пиеш 3в1 и да прочетеш бг версия на епизод от "Секса и града" ;-)
цитирай
62. legrandprince - Замъкът
30.11.2008 16:48
Знаех си, че си истинска принцеса!
Не заради снимката, а заради друго.
И заслужаваш следния подарък:

„На планетата на малкия принц имаше съвсем обикновени цветя само с един ред листенца, не заемаха никакво място и не безпокояха никого. Появяваха се сутрин сред тревата и вечер угасваха. Но това цвете бе поникнало един ден от семе, донесено неизвестно от къде, и малкият принц бе бдял над стръкчето, което не приличаше на другите стръкчета.
Тайнственото приготвяне на премяната продължи много-много дни. И ето че една сутрин точно в часа, когато слънцето изгрява, се показа. И макар че се бе трудило с такова старание, промълви с прозявка:
- Ах, тъкмо се събуждам... Моля да ме извините... Цялата съм разрошена...
Малкият принц не можа да сдържи възхищението си:
- Колко сте хубава!
- Нали - отговори нежно цветето. - И се родих едновременно със слънцето...

И когато за последен път поля цветето и се готвеше да го покрие със стъкления похлупак, усети, че му се плаче.
- Сбогом - каза той на цветето.
Но то не му отвърна.
- Сбогом - повтори той.
Цветето покашля. Но не беше от настинка.
- Бях глупава - каза най-сетне. - Моля те да ми простиш. Дано бъдеш щастлив.
Той се изненада, че няма укори. И остана така, объркан, с похлупака в ръце. Не проумяваше тази спокойна нежност.
- Разбира се, че те обичам - каза цветето. - По моя вина ти нищо не разбра. Това няма никакво значение. Но и ти беше глупав като мен. Дано бъдеш щастлив... Не се бави, неприятно е. Решил си да заминеш. Върви.
Защото не искаше той да види, че плаче. Беше много гордо цвете...

Не трябваше да го слушам - призна ми един ден Малкият принц, - човек никога не бива да слуша цветята.
Трябва да ги гледа и да вдъхва аромата им. Моето цвете изпълни с благоухание цялата ми планета, но не умеех да му се радвам....
И ми довери още:
- Тогава нищо не разбирах! Би трябвало да го преценявам не по думите, а по делата. То ме изпълваше с благоухание и светлина. Изобщо не биваше да бягам! Зад дребните му хитрости трябваше да доловя неговата нежност. Цветята са толкова противоречиви! Но бях прекалено млад, за да зная как да го обичам!

To be continued



цитирай
63. анонимен - Браво кака, по средата реших че знам ...
19.12.2008 13:33
Браво кака, по средата реших че знам как ще свърши разказа - или от другата врата на джипа ще слезе другата принцеса, или ще се качи там на връщане от тоалетната...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088138
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140