Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.11.2008 11:17 - Стискайте палци!
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3717 Коментари: 14 Гласове:
1



Веднага всички да ми стиснат силно палците си, защото Принцесата отива в боница утре.
Ще ме натикат в някаква депресираща стая с още три баба, които се надпреварват да говорят за внуците си.Ще ми сложат една камара системи и игли, след което ръцете ми ще заприличат на решето.После ще ми вземат 2740957 изследвания на кръвта, на кожата, на плюнката и на гласа - не че много ги интересува какво е кръвната ми група, ама ако ми се случи нещо лошо да имат документ, че са си свършили отлично работата.
После ще ми разпорят коремчето и големите чичковци с белите дрехи ще ми извадят от коремчето, нещо което е там, а не трябва да бъде! После ще ме зашият там където е разпоренкото и ме мятат в един голям креват да лежа и да не мърдам.После ще ги псувам, че не ми дават следващата доза болкоуспокояващо, а пък те ще ме псуват на свой ред, че не ги оставям на спокойствие да си пият кафетата, а постоянно ги викам.След някой друг ден ще взема да ставам от легълцето и да се мъча до похождам по коридорите, но тогава ще се страхувам да изляза от стаята си, да не би някоя от ромките да влезе след мен и да ми вдигне дрехите или пък четката за зъби.После ще си чакам свижданията както пустинята чака дъжда и ще се моля час по-скоро да си тръгна.Обаче през това време ще имам рожден ден за какъвто не съм си и мечтала - кой ли пък смее да мечтае за рожден ден прекаран в болницата? Ще продължавам да отказвам да ям манжите, които ми носят в стаята, а жената, която ги носи, ще продължава да цъка възмутено - "Тая пък на каква се прави...хората и дават ядене, а тя нещяла...ми като нещеш, ако щеш мааа".И тъкмо когато съм се почувствала като у дома си, ще решят, че трябва да ме изпишат.Разкарват от коремчето ми гадните, грозни кончета и ставам чисто нова.Тогава ще ми набутат една бележка с 57697 неща, които трябва да платя, хващам си чантата и епикризата и си отивам в къщи.В къщи започвам да подпирам моето си легло, с компютър под ръка и да пиша разни откачени неща в блога.
Та мисълта ми беше - От утре ми стискайте силно палци /около дететина дни така/.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. princesss - Турбо
09.11.2008 11:45
дано
цитирай
2. анонимен - soso
09.11.2008 12:25
Bog da e steb mila,uspeh
цитирай
3. akasha85 - стискаме
09.11.2008 12:25
всички палци, които имаме.
А и от личен опит знам, че в болниците изненадващо се прекарва много забавно, особено ако лагеруващите около теб са на по-поносима възраст. :)


цитирай
4. анонимен - Нека Бог бъде с теб.
09.11.2008 12:44
Ние палците ще ги стискаме до болка, но и ще се молим Той да те пази.
А след това ще станеш кралица ....каквато никой и никога не е познавал!!!;)
цитирай
5. temenuga - Ти си рядко силна жена!
09.11.2008 16:40
Имаш невроятен дух и се справяш с всяка ситуация!
Стискам ти палци, сигурна съм, че ще преминеш и през това изпитание - със силата, която носиш.
И дори да те е малко страх, това е сигурен индикатор, че си жива. Казвай си: "И това ще мине...":)))
Успешен край на това предизвикателство!
цитирай
6. bemberski - Успех! Всичко ще бъде наред!
09.11.2008 18:42
Успех! Всичко ще бъде наред!
цитирай
7. анонимен - Shte se molim vsicho da mine po nai ...
09.11.2008 21:27
Shte se molim vsicho da mine po nai bezboleznia i uspeshen nachin za teb,zashtoto zaslujavash, i zashtoto te obichame i imame nujda ot teb i tvoite chetiva .
Kuraj i smelost.
Vanya
цитирай
8. gre6nicata - Успех
11.11.2008 21:35
дано всичко да мине добре. Ще се моля за теб.
цитирай
9. brym4o - Стискамеееее, всичко ще бъде наред ...
12.11.2008 21:15
Стискамеееее, всичко ще бъде наред ;)
цитирай
10. pulsar - Какче...
13.11.2008 13:16
Стискам, стискам и на краката даже... Кога, кайш, било партито за РД-то??? Ние не сме ли поканени???
цитирай
11. pulsar - ААААА....
13.11.2008 13:16
Забрайх да кажа.... !!! Целуфффки много и нали знайш...
Всичко е точно така както трябва да бъде !
цитирай
12. анонимен - viki
14.11.2008 09:15
Интересно е описан престоя в една болница. Като за непосещаващи.
Ако успееш и да направиш нещо, за да стане медицината малко по-добра. В това отчайващо положение всеки е длъжен да направи някакъв жест, с който да засвидетелства, че е там и иска нормално здравеопазване!
Ако се оперираш - дано добрият късмет бъде с теб. Другото е за всички.
цитирай
13. didim - преди една седмица
24.11.2008 21:34
ме изписаха от болницата, след 10 дневно пребиваване там... Точно така беше. Само дето не ми разпаряха коремчето, но ми правиха други подобни гадни неща. И си имах 2 циганки в стаята, които постоянно воюваха и ме използваха за рефер.... И лекарите и сестрите също ме псуваха, щото вследствие нещата, които ми правеха от притеснение посреднощ кръвното ми стигаше неизбродни висоти и не успяваха да го свалят, което ги принуди поне външно да бъдат много мили, да вървят на пръсти около мене, за да не ме стресират и да вдигна кръвно, което те не могат да свалят. И тъкмо си се почувствах у дома и те ме изписаха.
цитирай
14. didim - р.р.
24.11.2008 21:35
и аз имах рожден ден в болницата....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088548
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140