Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.10.2008 10:24 - Онова лице
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2824 Коментари: 9 Гласове:
1

Последна промяна: 31.10.2008 10:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Два през нощта е.Стаята е тъмна, а завесите са тежки.Единствената светлина, е тази която идва от малката нощна лампа.Тихо е и спокойно.Града спи.Отвън е студено и дъждовно, а в стаята цари мека топлина.Въздуха е изпълнен с два аромата – моя и неговия смесени до безобразие.Аз и той – до болка познато, до болка истинско.
Красив е когато спи, а аз обичам да го гледам в съня му от години.От години заспивам след него, за да мога да му се насладя.Всичко онова което е през деня, се е изпарило.Няма я мъжката му сила, няма я сигурността, няма ги битките, които печели всеки ден и след тях ликува.От лицето му струи единствено нежност и нещо, което е по детски чисто.Онова, което не познава никой.Само аз.Онова, което не е показал на никой.Само на мен.

Гледам го тихо и попивам лицето му.Онова лице, което съм целувала в радости и същото лице, което съм мразела в мъките.Онова лице, което ми се е искало да размажа само с един удар и същото, което съм сътворявала в мечтите си.Онова лице е негово.На мъжа, който вярваше в мен винаги, дори когато нямаше смисъл.Мъжа, който ме обичаше без преструвки.Мъжа, който ми даде шанса да се докосна до неговото щастие и ме блъскаше в неговия свят, докато аз упорито се съпротивлявах.Мъжа, който ме спасяваше с последните си сили, когато стоях на ръба.Мъжа, който ме поиска за себе си, без значение коя съм и защото съм, а  единствено защото съм аз.Този, който се взира дълбоко в душата ми, дори без да ме поглежда.Мъжа, който се опита да изтрие от спомените ми всеки миг, в който не бях щастлива.Онзи, който ми показа, че човек не може да избяга от съдбата си, дори и да тича с нечовешка скорост.Мъжа, който се събужда, когато аз заспя, за да ме попива….точно както правя аз…смяна на ролите.

Да, той е мъжа, който спи до мен.А аз мълча.Само мълча и треперя да не го събудя с поглед.Дори мигам тихо, за да не го събуди звука на миглите ми.За това лежа притихнала до него…защото не искам да изпусна нито един негов миг.Дори когато спи!



Тагове:   лице,   Онова,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Много Напомня
31.10.2008 10:48
Много напомня на Aerosmith - I don`t want to miss a thing иначе най-хубавото нещо в живота е да заспиш и да се събудиш до човека който обичаш.
цитирай
2. sisithebest - прекрасно
31.10.2008 10:53
просто нямам думи. Възхитително...
цитирай
3. tearsofthedragon - :)
31.10.2008 10:55
Пожелавам такава любов на всеки
цитирай
4. анонимен - tova e istinska lubov, nau4ete se ...
31.10.2008 11:05
tova e istinska lubov, nau4ete se vsi4ki taka da obi4ate-bravo mnogo e hubavo! Yspeh i zanapred!!!
цитирай
5. bemberski - Ще пиша тихо, за да не събудя този от ...
31.10.2008 11:21
Ще пиша тихо, за да не събудя този от Вас, който спи.
Нека са винаги толкова истински отношенията Ви. Само така човек израства за себе си и за другите.
цитирай
6. bovari - Не е коментар:)
31.10.2008 11:46
"Онова лице" -ИСТИНСКОТО!

цитирай
7. pulsar - ехаааа...
02.11.2008 14:29
Какче, браво бе, браво !!! Ето това вече си ти... За да напише такова нещо, човек трябва да го изживее в повечето случаи, иначе бихме били прекрасни лъжци, от които този свят нямаше да има нужда...
Още веднъж браво !!!

ПП. само някои нещица (технически) малко... Ама за тях на ЛС
цитирай
8. princesss - pulsar,
02.11.2008 15:02
пълния и краткия член продължават да ми куцат
:)))))))
цитирай
9. brym4o - Много истинско и красиво. И до ня...
02.11.2008 22:00
Много истинско и красиво. И до някъде ужасно ми е познато..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1087126
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140