Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
19.09.2008 08:54 - Безобразна
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4903 Коментари: 18 Гласове:
2

Последна промяна: 19.09.2008 15:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Има дни в които съм безобразна.Още преди да отворя очи, усещам че деня ще бъде от онези дни, в които се състоя от безразличие.Събуждам се уморена и отегчена от света.Не искам да виждам никой.Не искам и да говоря с никой.Искам просто да бъда сама с мислите си.

В такива дни се задушавам. Кафето ми горчи, храната също.Пречи ми времето в което живея и не знам дали ще оцелея в него.Не вярвам в нищо...в абсолютно нищо.Нямам съвест и трогателните неща не ме впечатляват.Не зная дали имам душа.Но зная, че ставам ловец...търся някой, който да превърна в жертва с която да изкупувам безразличният си ден. Тогава съм свирепа - чакам само дума, която да бъде против същността ми и съм готова да пия кръв и да се храня с плът.Остра съм като бръснач и готова да раздирам неща, които съм градила с години.

В такива дни живея на пауза.И мразя нещата, които съм разбрала от живота.Мразя, че няма любов завинаги.Мразя, че нищо не се връща.

Не ми пука за това колко съм дала и колко са взели от мен.Винаги съм се раздавала до край, но и съм грабила до край.Пука ми за гласовете, които крещят в мен, а никой не ги чува.Дори и аз.

В такива дни не очаквам нищо.Не помня миналото, не познавам сегашното и не мечтая за бъдещето.Отдавна нищо не помня.Само нещо умира в мен...бързо и красиво...просто умира.А аз се качвам на най-високия вълнолом и крещя срещу вълните.Само че думите не идват.Пък и кой ли ще ги чуе?А аз ставам яростна и бясна. Безсрамница.Безобразна безсрамница.

В такива дни просто пропадам.Все по-надолу и по-надолу.Не разбирам защо не ме правят щастлива нещата, които имам, след като платих висока цена за тях.Защото за всяка минута щастие, аз съм платила с часове безразличие.И съм безверие.И безвремие.

В такива дни обличам черен анцунг Адидас – най - черният, който имам.Крачолите напъхвам в черни, високи маратонки.Вдигам яката на горнището, а косата омотавам на някакъв импровизиран, голям кок.Скривам си празния поглед зад тъмни очила и излизам. Не нося нищо със себе си освен кутия цигари и мр3.Извървявам така километри, без да забелязвам нищо около себе си.Само силната музика кънти в ушите ми. А всъщност вървя и не знам къде отивам, само мисля дали си струват битките, които водя.

Такава съм в тези дни - мрачна и черна, а нося в сърцето си толкова много любов, която обаче не умея да раздавам.

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tajnax - Много позното ми е това,за което говориш!
19.09.2008 09:03
и си го написала много Истински.
цитирай
2. kardamom - може би..
19.09.2008 09:05
някога ще се научиш да раздаваш...
усмивки и хубав ден!
цитирай
3. buboleche - май всички
19.09.2008 09:10
имаме такива дни....за съжаление.:( какво да кажа - хубавото е че отминават, лошото е че се повтарят. няма измъкване, това е.
цитирай
4. lelya - Има дни, в които искам да руша всичко ...
19.09.2008 09:53
Има дни, в които искам да руша всичко около себе си, опасно е да има някой около мен. Не мисля обаче, че това ме прави лоша, та аз съм човек. Уморявам се да бъда добра, изрядна, дори харесвана. Има дни, в коита не искам дори да съм забелязвана. Хората ме уморяват, живота ме уморява. Есента и зимата бавно, но сигурно ме убиват.
Дано мине.
цитирай
5. hara73 - ......и това ще мине
19.09.2008 10:15
един приятел ми разказа една притча.Един старец на смъртиния си одър извикал единствения се син и му казал.Сине аз си отивам от този свят ,не ти оставам голямо богатство но ти оставям един скрин с две ковчежета вътре.Когато си най-добре отиди е отвори едното ковчеже с ключа ,който ще ти дам.Когато си най-зле отвори и второто.
Минало се време ,замогнал се сина взел си прекрасна жена ,родили му се деца ,изобщо всичко вървяло като по мед и мляко .Спомнил си за бащиното наследство отишъл и оворил първото ковчеже ,намерил къс хартия на който пишело ....това ще отмине .Минало се още време ,сина изгубил богатството си ,прекрасната съпруга го напуснала децата се пръснали по света да си изкарват прехраната ,изобщо от това по-лошо няма накъде .Спомнил си сина за второто ковчеже отишъл и го отворил и там намерил къс хартия с надпис ..........и това ще отмине .Това е кръговрат,нещата от живота са устроени така ....и това ще отмине
цитирай
6. viki11 - Има дни, в които приличаш на мен. ...
19.09.2008 11:01
Има дни, в които приличаш на мен.
Вечната любов съществува. Моля, това е факт.
В такива дни просто се изчистваш от натрупванията.
Реалист си.
Абе, хубави са. За добро.
Отпускащи. Важни.
И...да подшушна, това е естественото състояние на човека. Но се прави на друг.
цитирай
7. viki11 - Ако се задържиш в това състояние, ще ...
19.09.2008 11:02
Ако се задържиш в това състояние, ще раздаваш и любовта.
Обърни сериозно внимание на тези естествени, ненапудрени състояния. Наблюдавай.
цитирай
8. looklikerain - Що не пробваш
19.09.2008 11:24
Да побачкаш нещо? Много помага.
цитирай
9. zabylgarite - вярвам ти
19.09.2008 14:04
но,възмездие има,дори и след нас,и да не сме го видели,възмездие има и ще има
цитирай
10. elpidas - и аз
19.09.2008 14:38
имам такива дни :/
цитирай
11. jena32 - cheta otdavna tvoite neshta i sam ...
19.09.2008 15:12
cheta otdavna tvoite neshta i sam vazhitena!
Mnogo istinska!
Pozdravleniq i ot men!
цитирай
12. bemberski - Страхотен пост. Всички имаме тези ...
19.09.2008 16:12
Страхотен пост.
Всички имаме тези свои дни.
цитирай
13. dani213 - Princess, регистрирах се специ...
19.09.2008 16:33
Princess, регистрирах се специално, за да ти кажа, че си страхотна. Съвсем чистосърдечно те поздравявам. Достатъчно харесвам себе си като жена, за да мога да призная на друга достойнствата. Отдавна чета нещата ти, добра си и нищо, че вече го знаеш, държа да те поздравя и аз. Не те познавам, но стилът ти ми е близък, затова ще ти стискам палци да си щастлива в този свят, изтъкан от завист и комплекси. Горе главата, миличка и успех!
цитирай
14. pulsar - Такааамммм.... имам
19.09.2008 19:31
няколко въпроса аз.... И искам да ми се отговори веднага :-)

1. В кои дни се събуждаш с жажда за живот?
2. Кога не си сама?
3. В какво вярваш?
4. Ами ако ти си жертвата?
5. Кога си мила и любвеобвилна?
6. Кога обичаш?
7. Била ли си в Марианската Падина?
8. С какво се гордееш?
9. Защо не "Найк" и защо не бял?
10. Спомни ли си?
цитирай
15. presley - Раэбирам те идеално, эащото и аэ съм ...
19.09.2008 22:18
Раэбирам те идеално,эащото и аэ съм минала преэ много такива дни.Дори продължавам.Напоследък доста често съм в това беэраэлично състояние.Само че при мен колкото е нищожно и иэпълнено с беэраэличие,толкова е ме съсипва.Не се интересувам от нищо,не ми пука эа миналите неща,които са оставили велики спомени в мен,не ми дреме,че дадох много и иэживях своите эвеэдни мигове,а просто не виждам смисъл в нищо и това с ввсяка секунда ме съсипва.Осъэнавам го,но не мога да го спра.Раэбирам те.И поэдравления.Не те поэнавам,но мисля,че си силен човек.И евала эа това,че си се борила.Евала на всички,които дори эа миг щастие,са се борили МНОГО.Да энаете-эаслужава си.
цитирай
16. princesss - pulsar,
19.09.2008 22:23
не успях веднага, но го правя при първа възможност:
1.Винаги имам жажда за живот, по-малко са дните в които нямам такава.Като днешният.
2.Аз просто никога не съм сама :)
3.В Бог.
4.Жертва съм била много пъти.Но е важно да бъда по-малко пъти жертва и повече - ловец.
5.Когато ме обичат.
6.Винаги.
7.Не.Но никога не е късно.
8.Гордея се с много неща, чисто физически.Но не това е важното.Гордея се с това, че преди всичко съм човек.И то добър човек(колкото и самохвално да звучи).Гордея се с това, че заради приятелите влизам дори и в огъня.
9.Не обичам "Найк", "Майк", "Рибоци" и "Пуми".Нося само "Адидас", разбира се, че след като съм минала през всички изброени.Бяло не нося.Бяла бях само като булка :)
10.Спомних си, да! :)
цитирай
17. dokato - Колко странен е животът...
20.09.2008 11:05
има дни в които нищо не ни радва.Ето и ти ,както казваш имаш две виши образования,красива си,имаш страхотна физика,мъже с лопата да ги ринеш,дете-ангелче,и пак си задаваш въпроса"Струват ли си битките които водя?"Защо е така и аз си задавам този въпрос.Ще има ли ден в който някой ще ни даде отговор?
цитирай
18. pulsar - Ако знаеш...
20.09.2008 15:54
колко ми харесваш така... Силна и вярваща...
Точно така те искам !!!

Любов и Благодарност
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084853
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140