Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.08.2008 14:23 - Въпрос на избор
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9250 Коментари: 41 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Аз съм градско момиче на 25 години. Живея в средно голям град в България.В момента леко се подвизавам в Лондон, но това е временно.Като всяка жена ходя на фризьор, маникюр, солариум и шопинг.Обичам обувките и имам богата колекция.Безсилна оставам пред красива обувка и златно бижу – това са двете мои слабости.Имам нормален апартамент, нормално семейство, нормална кола, нормална работа и нормален брой ухажори.Ето, виждате ли? Съвсем нормална жена съм.Познавам живота всякакъв – и труден и лесен.Имала съм много, имала съм и много малко.Карала съм S- класа, както и съм карала бяла Лада.Ходила съм с мъже, които нямат пари за кафе, както и съм ходила с мъже, които изкарват стотици хиляди левове месечно.Ходила съм облечена в дрехи Армани, но съм обличала и дрехи от разпродажби.

Всичко е въпрос на избор.Свободна жена съм и имам правото да правя свободен избор.Мога да направя нещо или пък да не го направя. И това зависи само от мен.

Мога да бъда руса или черна…червенокоса едва ли някога в живота си, но все пак и това е опция.Мога да дам заплатата си на някой, който има нужда от нея за да се нахрани или пък да си купя скъпи ботуши и да тропам гордо с тях по плочките около сиропиталището, без да ме е грижа, че децата там не са яли шоколад от месеци.Мога да бъда мила, нежна и добра, както мога да бъда и истинска кучка.Мога да вечерям в най-скъпия ресторант, а мога да ям сирене и домати пред телевизора, седнала по турски. Мога проститутка да стана и да изкарвам по гръб парите си, но мога и да сервирам цял ден с подути крака, за да изкарам парите си.Мога да родя три деца и да бъда майка, както и да не родя никакви деца и цял живот да бъда слаба и стройна.

Просто всичко е въпрос на избор.И то въпрос на личен избор.Избор в който никога никой не бива да ти се бърка, както и не бива да го поощрява или осъжда.Защото хората сме различни и правим различни избори.Моят избор може да е недопустим за някои, но може и да е точният избор за други.И не са важни другите, важно е, че това е моя избор и аз сама съм го направила.И съм го направила само и единствено за себе си.Не за вас.Вие си правете вашият си избор.Моят е различен от вашия и не ви влиза в работата какъв е той.Какво ви пука с кой си лягам? Какво ви пука колко съм надута и кой е баща на детето ми?Какво ви пука каква е болката в сърцето ми?Това е моят избор.Избрала съм си мъжа, избрала съм си леглото, избрала съм си дължината на полата, както съм си избрала всичко което имам и нямам.Не е нужно да коментирате дали постъпвам правилно или не, и без това избора ми ще си остане същия.Просто си живейте живота и не правете сметки на останалите – кой пие, кой си ляга подред, кой си харчи парите по жени,кой се влюбва винаги в неподходящия, кой живее за мига, кой си купува любов, кой мрази подред и кой си прави пластични операции просто не е ваша работа.Всеки е свободен да живее живота си както намери за добре.И всеки е свободен да направи сам своя избор.



Тагове:   въпрос,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dusha - ..
26.08.2008 14:40
Съгласна съм с теб, но за жалост повечето хора обичат да се месят в живота на другите и да им казват кое всъщност е правилния избор... А и ние самите понякога позволяваме това да се случии, влияейки се от чуждото мнение!
Ти си избрала да бъдеш истинска- поздрави!!!
цитирай
2. kardamom - поздравявам те..
26.08.2008 14:45
за това което си!!!
за това, че си намерила начин да изкажеш точно това, което си искала, без да те интересува кой какво мисли!!!
още веднъж поздрави... и хубав ден от мен!
цитирай
3. yoshi - Слабите се опитват да въдворяват ред,
26.08.2008 14:51
силните владеят хаоса! Продължавай да владееш своя собствен хаос, каквото и да ти коства. Поздрави!
цитирай
4. metmaya - Ако всичко това, което сте написала ...
26.08.2008 16:44
Ако всичко това, което сте написала е истината за Вас, защо тогава изобщо Ви е било необходимо да го афиширате тук ...
цитирай
5. beznadejdno - Аз пък вярвам
26.08.2008 16:44
че моралът все още има някакво значение. Не че някого го интересува с кого спиш, но ако е за пари винаги ще си останеш курва. Лошо няма, но не очаквай някой някога да ти се възхищава.
цитирай
6. princesss - ketbaloo,
26.08.2008 16:56
Отдавна ми е ясно и известно, че никога не си на моето мнение.И какво от това, въпрос на личен избор.
Та, отговарям:
1.Разибара се,че може.Написала съм две неща, не мога да изброя всички професии.
2.При мен не вървят.След раждането гладувах като обезумяла.Радвам се, че ти си родила три деца и си слаба.Браво!
3.Не,не ме е страх.Независимото поведение е за независимите хора и не е тъжно да не зависиш от никой и нищо.
цитирай
7. princesss - metmaya,
26.08.2008 16:58
защото така искам и това е моят избор, независимо дали Ви харесава или не :)
цитирай
8. princesss - beznadejno,
26.08.2008 17:00
Нямам нужда някой да ми се възхищава, отдавна зная колко струвам и какво съм постигнала.
цитирай
9. анонимен - На моменти правиш впечатление на ...
26.08.2008 17:21
На моменти правиш впечатление на чувствителна жена друг път правиш впечатление на материална кучка. Искрено се надявам да не са те поробили именно в момента когато си била материална кучка. Познавам много момичета продали се за пари и всички след това са съжелявали.
цитирай
10. bovari - Текста ме провокира да се замисля, ...
26.08.2008 17:30
Текста ме провокира да се замисля, доколко всеки мой избор е личен?! Дали изборът ни за важните неща е личен или просто подсъзнателно "копираме" поведение на близки хора?
Поздрави:)


цитирай
11. анонимен - Ваня
26.08.2008 18:01
Аз мисля, че принцес пише за избора по принцип. Че всеки трябва да е независим да направи своя избор.Ако всички изредени избори са на 1 човек- това е невъзможно. Получава се нон- сенс. Не може Хитлер да избере да се ожени за еврейка например. Не може да е състрадателен един човек и да му е все едно за гладуващите деца.
Наистина всеки има право на избор, НО ДА НЕ ВРЕДИ НА ДРУГИТЕ.Не може да избереш да продаваш на детето ми наркотици например. Тогава съа сигурност можеш да си позволиш Армани.Но аз няма да ти призная правото на избор
цитирай
12. henzelski - Всяко право
26.08.2008 18:51
води след себе си и съответните задължения, Рrincesss. А точно тях никой не си избира. Те и затова се наричат "задължения". Като гледам колко мръсни чинии има в мивката и като знам, че аз единствен имам правото да ги измия и никой не ми оспорва това право, какъв избор имам...;)))
цитирай
13. princesss - Ваня,
26.08.2008 19:16
точно това имах предвид.Говоря за това право на избор, което обаче не пречи на правото на избор на останалите.
цитирай
14. silencemurmur - по 9: Нямам нужда някой
26.08.2008 19:32
да прави избор за мене. Но като ме напуснат без да искам, като катастрофирам без да искам, като забременея без да искам, като се разболея без да искам, кой иска да ми присечят неискани неща моя път? Имам ли избор преди да избирам?

Silence
цитирай
15. princesss - silence,
26.08.2008 19:53
Винаги те напускат хората, защото им позволяваш да те напуснат, винаги катастрофираш,защото си избрал да се качиш в колата, и забременяваш, защото не си се сетил за презерватив или противозачатъчно хапче.
Въпрос на избор!
цитирай
16. princesss - Ket,
26.08.2008 20:18
спокойно, не съм проститутка, нито сервитьорка, юрист съм :)
Повярвай ми има майки,които не се интересуват децата им имат ли температура, нахранени ли са, друсат ли се и в колко часа се прибират.Ти си направила своя избор да си добра майка, но не всички майки правят точно този избор.
цитирай
17. анонимен - Ваня
26.08.2008 20:22
Е-е, да в такъв случай правото на избор е неуспоримо.
цитирай
18. aleks551976 - saglasen sas ketbaioo
26.08.2008 20:44
saglasen sas tova mnenie prava e ne iskam da unijavam avtorkata no.... vapros na gledna to4ka , no ima ne6to drugo 4ovek sam si izbira po kakav na4in da si vadi hliaba no 6tom si bila tam iasno imam takava poznata ima dve deca i ne kazva ot koi sa ..... vie sami si napravete smetka kakvo e rabotila
цитирай
19. nikitabg - страх ....
26.08.2008 21:04
Съвременният човек не се бои от нищо
повече отколкото от избора. Ние
се опитваме да разтеглим времето, в
което избираме колкото се може
повече за да отдалечим възможно
най-много момента, в който трябва да
направим избора - да вземем решението.
Ние търсим с години, ако не и с
десетилетия истинския партньор,
истинската професия, истинското
призвание и истинския смисъл на
живота, подхранвани от постното, но
затова пък толкова успокояващо
оправдание, че ето, избираме и имаме
правото повече да избираме и още да
избираме докато (не) изберем...:-)))
цитирай
20. анонимен - old boy
26.08.2008 22:44
Завиждам ти! Аз съм два пъти по голям от теб. Когато бях на твоите години, нямаше толкова възможности за избор. Нямаше и интернет :)))). Върви по своя път, не се страхувай да направиш грешки, просто не ги повтаряй. Успех :))))
цитирай
21. анонимен - Избор=Съдбата,която сами си пишем
27.08.2008 01:34
Съгласна съм,дълбоко съм убедена,че колкото и трудно да бъде понякога всичко зависи от нас!Не си мислете ,че при мен нещата са розови и затова така говоря.Не са.Но според мен човек трябва да прави това което иска/разбира се без да ущетява някой друг/ и това,което го прави щастлив,защото често хората, които ни критикуват щом сме щастливи,вероятно няма да ни погледнати обърнат внимание ,ако сме се скрили в "тъмното" и плачем....Затова нека бъдем щастливи!:)
цитирай
22. elpidas - Понякога
27.08.2008 08:36
Понякога твърде много/голям избор се оказва нож с две остриета - избираш, избираш и накрая разбираш, че не си избрал правилно. Изборът носи доста риск, ако не умееш да го правиш така, че да не си кажеш след време 'Ако бях направил еди-как си ..". А всички в определен момент го казваме, независимо колко независими и доволни твърдим, че сме!
цитирай
23. анонимен - Мога. . . искам. . . А дали наистина ...
27.08.2008 08:47
Мога... искам...А дали наистина можете и искате или само Ви се иска да можете. Дано да бъркам, но усещам някакво озлобление в поста Ви. Лек ден!
цитирай
24. ngc7293 - Да, свободна си...
27.08.2008 10:17
...да искаш, свободна си да мечтаеш, да желаеш, да изискваш, да преценяваш, да избираш... но само и единствено в твоето съзнание. Силните хора не търсят свободата, не се стремят да я получат, не се стремят да я вземат... силните хора дават свобода, на тези, които не могат да имат свободата да искат, да мечтаят, да желаят, да изискват, да избират. Също, като импотентен мъж, който е избрал жената, с която иска да прави секс, но не може... Продължавай да избираш!
цитирай
25. анонимен - Всеки избор е правилен, съотнесен ...
27.08.2008 10:41
Всеки избор е правилен, съотнесен към даден момент и обстоятелства. Няма абсолютно правилен избор. Никога не съжалявам за взето решение. Ако го правех, щях да се превърна във жертва на самата себе си.
Иначе, възможности - хиляди, избори - също толкова.
Просто човек трябва да слуша повече собственото си аз, а не добронамерените заобикалящи фактори.
Поздрави!
цитирай
26. rotazia - Кети, твоите коментари направо ...
27.08.2008 12:36
Кети , твоите коментари направо разбиха темата и автора и , ти си мойта гордост ! Та за избора , той мн. прилича на вината , няма вина без вина , избора е резултат от нечий предишен или твой избор , изобщо само си мислим , че владеем положението ..
цитирай
27. viki02 - Ne si nikak prava. Ti jiveesh s tezi ...
27.08.2008 12:57
Ne si nikak prava.
Ti jiveesh s tezi "ostanali". I ti stavash tiahna jertva. Tvoiata pozitsia za stavashtoto okolo teb promenia badeshteto. Ili kam ujasno, ili kam po-dobro.
Dai sega kato mi se pravi pop na blagoveren i se izchika sas svoiata pomoshnichka da se pravia, che ne sam razbrala.
NE. NIKOGA NIAMA DA STIMULIRAM TAKOVA POVEDENIE, DOKATO DISHAM. Osobeno, ako mi kazva, che ia chuka, zashtoto obicha men. Bi li podminala umirasht na patia, za da se izpalni voliata na Bog?
Ami bog iska da vidi dali bi pomognala v truden moment na blijnia??? Zashto go podminavash togava???
Ne se mesia, dokolkoto ne e prestapno, ili ne me zasiaga po nikakav nachin.
Aktivnata grajdanska pozitsia e zadaljitelna. Inache za kakvo se rajdash?
цитирай
28. viki02 - Az se sluchva da sajaliavam za vzeto ...
27.08.2008 13:01
Az se sluchva da sajaliavam za vzeto reshenie i da si vzema pouka.
Vajnoto e kakvo shte nauchish ot niakoia sluchka i kolko shte stanesh po-silen, dobar, polojitelen, takav, kakavto TI bi iskal.
Az lichno se razvih pod vlianie na uspeli hora i ne sajaliavam, no se okaza, che tova , koeto nosia v sebe si e nai-dobro za men. Vzimaite i davaite, uchete se i mislete. Kopiraite, no osmisleno. Ne kopiraite bez lichna pretsenka, molia.
цитирай
29. victoriavselena - Това, което сме
27.08.2008 14:04
днес е резултат от избори и решения, които сме взимали в миналото и това, което ще бъдем в бъдеще ще е резултат от решения и ирбори, които правим днес. Закона за причино-следствената връзка или т.нар.кармата. Аз съм осъзнала важността на избора и за това тренирам хората да взимат най-правилните за тях решения и избори. И процеса започва с това да осъзаят, че винаги, ама винаги имаме право на избор и то е само наше, т.е. да поемем осъзната отговорност за себе си и живота си.
цитирай
30. victoriavselena - Звучи жестоко
27.08.2008 18:59
Кetbaloo, но ние имаме избор само за нашия си живот и не можем да се намесваме в желанията и изборите на другите, колкото и да ги обичаме
цитирай
31. victoriavselena - Разбирам, че
27.08.2008 21:44
нещо е породило това отчаяние и безсилие и не искам да ви дразня допълнително. Но ако искате да разговаряме, моля да ми изпратите лично съобщение и аз ще ви покажа, ме понякога не можем да променим фактите, но винаги можем да изберем нашето отношение към тях. Има жени, които са отчаяни, че съпругът е изгубил работата си, но има и други, които са щастливи от това. Аз тренирам хората да бъдем тези които сме избрали да бъдем, независимо от обстоятелствата.
цитирай
32. elfchetoo - Хайде стига сега!
28.08.2008 13:02
Какво толкова е станало,че такъв шум се вдигна?Жената е написала всичко много ясно "изборът е мой" и се почват едни дискусии кое е морално,кое е правилно,хващате се за малката дума и край вече.А ако погледнете отстрани,се вижда,че всичко си е вярно,който иска три деца си ги прави,който иска работи по гръб и т.н. От мен позрдави за princesss !!!
цитирай
33. snuxy - Винаги е въпрос на избор. . . дали ще ...
28.08.2008 16:38
Винаги е въпрос на избор... дали ще си чист пред себе си е отново въпрос на избор. Подкрепям те напълно
цитирай
34. silencemurmur - по 16: защото им позволяваш да те напуснат,
28.08.2008 21:14
Значи аз съм тази, която държи затворници без права. Олала! Правата са при мене! I am strong.
Silence
цитирай
35. pulsar - Изобщо няма да ви чета всичките коментари...
29.08.2008 13:01
Виждам как един човек се ражда...
Всичко е точно така както трябва да бъде !!!

Не забравяй, че те обичам!
цитирай
36. imobilare - C'est la vie
29.08.2008 23:32
Това е животът - винаги в чуждата паничка е по интересно, особенно за хората без ясна цел ! Добре написано ! Кога ще започнеш да издаваш разкази ?
Поздрави.
цитирай
37. akasha85 - Животът си е твой и можеш да правиш с ...
31.08.2008 10:32
Животът си е твой и можеш да правиш с него, каквото си поискаш. Живеем с свободна страна и изборът си е лично твой. Поздравявам те за твърдото мнение, никога не се поддавай на чуждото мнение, защото живеем веднъж и ако пропуснеш нещо, заради чуждото мнение, никой няма да ти го върне после.
Най-лошата черта на хората е инвазията в личния свят на другите.
Поздрави! Остани вярна на себе си завинаги :)
цитирай
38. viki11 - Да откриеш всички нюанси на чове...
11.09.2008 06:00
Да откриеш всички нюанси на човешката гадост и злоба.

Не умееш сама да решаваш. Решава било родителят, било този ,който те прикотква с години. Ха, падна ли му сега! Няма да съм там да видя ,да се порадвам. Докъде стига човешката глупост. Обичам да злорадствам. Умирам за този момент.
цитирай
39. viki11 - ДАй да му помогнем да се роди? Ш...
11.09.2008 07:46
ДАй да му помогнем да се роди?
Шамари или пари? Кое му липсва?
цитирай
40. princesss - viki11
11.09.2008 09:44
плашещо е,че те забаляват подобни неща.В смисъл,че изглежда нямаш по-вълнуващи неща в живота...Вместо е да умираш да злорадстваш, има по-полезни неща, заради които да умираш - намери ги.
И спри да се друсаш, убиваш се!
цитирай
41. presley - ДА.
19.09.2008 22:27
Съгласна съм с написаното то теб.
Но эа съжаление има доста хора,които постоянно се опитвам да набутат мнението си,беэ да се усетят,че никой не го интересува и че както ти каэа-всеки сам решава какво да прави и какво да не прави.Не се интересувам от мненията на хората около себе си,эащото когато реша нещо,энам,че аэ го искам и че ще постъпя както аэ съм решила.Но все се намира кой неканен да се намеси и да ми скъса нервите,просто эащото не търпя нахалството и големите усти,които на всичко отгоре ръсят само неподбрани простотии.Но това е положението.В крайна сметка аэ правя това,което аэ искам.Всеки трябва да постъпва така,както иска,както усеща отвътре.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084654
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140