Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
21.08.2008 12:25 - Вода на живота
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3078 Коментари: 15 Гласове:
1



4.30 сутринта.

Източната част на остров Хаити – Доминиканската република.

Голяма бяла къща на брега на Карибско море.

Чук..чук…чук…чук…чук…звука от токовете на черните ми сандали по белия мрамор.

Прибирам се.

Стоя пред вратата и нервно тършувам из чантата си…телефон, гланц за устни, парфюм, още един телефон, икона, химикал, дъвки, портмоне, цигари….Къде по дяволите ми е ключът?Откривам го и отключвам бавно.

Чук..чук…чук…чук…чук…отново звука от токовете на черните ми сандали по белия мрамор.Ужасно секси и ужасно неудобни.Но аз нали съм мъжко момиче, научена съм да ходя по 10 часа на 10 сантиметрови токове.

Влизам бавно и уморено, прекалено много салса тази нощ.

Боже, колко е голяма тази спалня, колкото целият ми апартамент в България.И колко е висок тавана.

Тъмно е.

Паля свещите наредени над спалнята.

Приглушена светлина.

Вратата на терасата е отворена и морето се чува сякаш е влязло в стаята.

Нищо друго…само морето…всичко друго е гъста тишина.

В стаята е нахлул вечерен студ.

Черните, леки, огромни завеси танцуват с карибския вятър.

Заставам срещу голямото огледало и се взирам в себе си.

Черна дълга рокля от сатен, вързана на врата ми.

Гърба ми е гол…върху него виси дълго червено бижу.

Алено червен лак по ноктите.

Косата ми е хваната на някакъв небрежен кок, от който от време на време изпада по някой непослушен, дълъг кичур коса.

Грима ми е не е мръднал.

Много туш по миглите ми, червено червило по устните ми и нежен руж по скулите ми.

Прекалено са ми изпъкнали скулите, трябва да спра да отслабвам.

Започвам да събличам външността си.

Разкопчавам каишките на едната обувка, а после и на другата и събувам красивите сандали, заради които почти не усещам краката си.

Изхвърлям една по една шнолите от главата си и косата ми вече е свободна да прави каквото си иска.

Развързвам роклята и тя се свлича на пода до обувките, чантата и шнолите.

Отпивам от чашата с черен кубински ром и дишам.

Мирише на море.

Отивам на терасата, а после по стълбите - направо на пясъка.

Извървявам бавно 100-те метра разстояние от къщата до морето.

Гледката…спираща дъха.

Луната целува морето.

Това е раят на земята, а аз изпих твърде много ром, редуван с Мохито, за да разбера палмите, морето и карибският вятър.

Вървя и вече усещам студа от морската вода върху стъпалата си.

Всяка стъпка е като умоляваща целувка преди секс.

Не спирам.

Кожата ми е настръхнала.

Водата е обгърнала цялото ми тяло.

Не спирам.

Водата ме покрива.

А аз не спирам.

Съзнанието ми е замъглено.

Нищо няма значение.

Тялото ми е леко и няма смисъл.

Душата ми също няма смисъл.

За какво ми е смисъл? Ще остана тук вечно.

Защото съм любов.

Миг на вечност.

Опомням се.

Не, няма да остана тук.

Защото съм любов.

Защото мога.

Ще продължа да живея и да обичам.

Излизам бързо от водата.

Съзнанието ми е бистро, душата ми е спокойна, а тялото ми е живо.



Тагове:   вода,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dete - ей, момиче. . . . . много добре пишеш! ...
21.08.2008 14:47
ей ,момиче.....много добре пишеш! въздействащо!
цитирай
2. imobilare - :)
21.08.2008 16:13
Много хубаво.Иска ми се да имах малко време да ида и аз на море някъде.Сега като четох това се пренесох за малко, но за съжаление още не съм толкова напреднал с автохипнозата за да си правя твърде реалистични внушение.

Супер е . Поздрави!
цитирай
3. princesss - dete
21.08.2008 16:30
благодаря много за оценката :)
цитирай
4. princesss - imobilare,
21.08.2008 16:32
Нямаш нужда от внушения, събираш някой лев, джапанките в сака и потегляш
:)
цитирай
5. анонимен - :)
21.08.2008 16:38
НЕ забравяй, че и време трябва за това, а събота и неделя не си струва , макар че като се замисля ... стопа е на една ръка разстояние :)))
цитирай
6. princesss - :)
21.08.2008 16:39
Време и начин винаги се намира, стига да го желаеш истински :)
цитирай
7. kardamom - поздрави, princesss...
21.08.2008 17:31
хубава вечер от мен!
цитирай
8. pulsar - AAAAAAAAAAAAA.....
21.08.2008 17:52
Значи ето те вече истинска... Казвах ти аз, че ще си спомниш коя си...

Прекрасно написано, почти го изживях с теб.
Поздрави!
цитирай
9. martito - Искрено благодаря за това толкова ...
21.08.2008 17:55
Искрено благодаря за това толкова живо пренасяне на душата ми край морето!
Поздрави!
цитирай
10. princesss - pulsar,
21.08.2008 17:57
сега остава само да ме фотнеш :)
цитирай
11. princesss - martito,
21.08.2008 17:58
радвам се, че съм успяла да те докосна по някакъв начин :)
цитирай
12. bovari - Толкова ме увлече текста,
21.08.2008 18:34
че накрая необяснимо защо го свързах с кръщението, като ритуал!:)))) Поне на мен ми прозвуча така.
Поздрави!:)
цитирай
13. mona - Мирис на море...
21.08.2008 23:03
Можеш...
Защото си истинска...
защото си ЛЮБОВ...
цитирай
14. dokato - Ти си влюбена в себе си.......
24.08.2008 22:37
затова не би се оставила морето да те поеме в обятията си.Не го казвам със злоба,искам да ме разбереш правилно.Твоята историа на принцеса ми прилича малко,на тези на цариците,дето ги ласкаят па принуда.Че пишеш хубаво пишеш,но душата ти не е чиста,като на малкото шестгодишно момиченце.
цитирай
15. princesss - dokato,
24.08.2008 22:51
Много е важно за да оцелееш в този свят да бъдеш влюбен в себе си и да вярваш в себе си.Иначе си загубен и не стигаш до никъде.
Душата...душите на децата са само чисти.На възрастните - не.Когато човек порастне се появяват омразата, злобата, лъжата, завистта, лицемерието тогава всяка чиста детска душа се превръща в нечиста.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084816
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140