Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.07.2008 09:13 - Разкажи за мен
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5353 Коментари: 15 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Когато те намери следваща любов й разкажи за мен.

Обясни й дали ме боли, а после обясни защо очите ми ще се напълнят със сълзи когато те видя.Обясни й защо не са изсъхнали още следите от сълзите ми.

Разкажи й коя съм и как си бъркал с пръст в белега на сърцето ми останал от твоята любов, а после разкажи как съм падала в калта заради теб.

Кажи й как си целувал всеки сантиметър от тялото ми и как съм пила сълзите от очите ти.Кажи и още как съм се ронила в ръцете ти.А после – защо имах ключ от дома ти и защо заспивах в леглото ти.

Разкажи й как съм те целувала и как никога няма да забравиш моите целувки.После й разкажи как заспивах в ръцете ти и кажи защо кожата ти още мирише на мен.

Обясни й как късно през нощта моите и твоите мисли препускат един към друг и се търсят.А после обясни колко болка има помежду ни.

Покажи и нашата снимка да види искрите в очите ни, да види как сияят очите ти и как те обичат очите ми.

Разкажи й как опитваш да излъжеш сърцето си, че не ме обичаш, но знаеш,че друга жена не си обичал и няма да обичаш с любовта, с която обича мен.

Кажи и накрая как от болка пияна съм те проклинала, за това че тръгна по вятъра без да виждаш, че чакам само теб.

А когато те попита дали имам място за още рани, ти просто й кажи че те обичам още и вярвам, че ще дойде ден в който отново ще се будя с теб.



Тагове:   мен,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. princesss - :)
04.07.2008 09:27
Аз нова любов няма да имам.
цитирай
2. santov - просто пиши...
04.07.2008 09:51
Веждам само, че когато пишеш го правиш добре, така както онзи славей пееше и оцветяваше розата в червено...
цитирай
3. luben - всяка любов
04.07.2008 10:45
е като един филм, като една книга - има си начало и край. И никой няма право да наранява друг човек, когото обича и който го обича с разкази за предишна...

Миналото е минало. Живот в миналото и разказите за него са бягство от настоящето и слабост. Или са за лелките от квартала, които нямат личен живот и я карат с миналото.

Някой ден ще се усмихваш тихичко на днешните си мисли. Когато ги прочетеш в някой блог от друг изстрадал мъж или жена. Защото ще си припомниш днешния ден и колко красиви моменти си изживяла в този период. Е - и тук-таме по някоя раничка...но не заради тях се усмихваш (в бъдещето), а заради животът, който е продължил и ти е носил щастие.
цитирай
4. lelya - Още малко и ще мине принцесо, пов...
04.07.2008 11:56
Още малко и ще мине принцесо, повярвай ми, от опит ти говоря. Единственото жалко е, че ще спреш да пишеш такива чувствени и пропити с тъга постове. Може би пък веселите да ти се получават по-добре, кой знае. Ще мине принцесо, още малко остава.
цитирай
5. fear - Абе ти
04.07.2008 12:00
като искаш толкова много твоят човек да ги прочете тия работи, що по-добре не му прати таа история на л.с., ми ме караш тука да подсмърчам като цигане?...
цитирай
6. princesss - fear
04.07.2008 12:20
няма да цивриш сега,че станахме много :)
Пък той дали чете или не, няма кой знае какво значение и без това няма да го върна.
цитирай
7. princesss - lelya,
04.07.2008 12:21
Дано си права и дано мине и дано да е по-скоро.
Пак ще пиша, нали ще се намери следващ мъж, който да ми причини същото :)
цитирай
8. doaiva - Едно случайно сливане на мислите ни...
04.07.2008 14:15
http://doaiva.blog.bg/viewpost.php?id=195498

http://doaiva.blog.bg/viewpost.php?id=170038
цитирай
9. small - Пиши мила ! Пиши и вярвай и дано от...
04.07.2008 16:01
Пиши мила ! Пиши и вярвай и дано отново някой ден се събудиш отново в прегръдките му!
Знам колко боли! Тази болка е и моя! Ако ти кажа , че времето лекува ще те излъжа, защото когато си обичал някой така болката остава и сърцето винаги се свива , когато го видиш!

цитирай
10. viki11 - не мисля, че когато пишеш го правиш добре,
04.07.2008 16:16
както пише в коментар по-горе. Причината? Ако е добре, няма да има глупави твърдения. А твърдението няма да имам друга любов е безсмислица, или в по-лошия случай, глупаво твърдение. Категорично смятам така. Никой не познава бъдещето. Може би не искаш да имаш друга любов, но какво ще се случи не е в твоите правомощия. А писането носи поуки, затова е важно какво внушаваш с писането. Не само дали звучи красиво. Остава само внушението.
цитирай
11. princesss - viki11
04.07.2008 16:56
Какво ще пиша и какво не и как ще го напиша и как не е в моите правомощия,тъй като това е моят блог.
Така че ще си пиша и твърдя каквото искам и каквото чувствам и каквото мисля.
На който не му харесва-има хиляди други блогове.
цитирай
12. rembo - И ти ще имаш нова любов, и тогава ще се ...
04.07.2008 23:57
И ти ще имаш нова любов, и тогава ще се чудиш как е било възможно да мислиш така, както сега!!!
цитирай
13. valentinagradska - Не знам дали времето ще заличи вс...
06.07.2008 09:41
Не знам дали времето ще заличи всичко ,но поне ще притъпи.Но винаги ще ти остане тънката болка в диафрагмата.И обидата,че е при друга.Пиши!Щом можеш да изливаш сърцето си на хартия-направи го!А го правиш много красиво!Не обръщай внимание на нападките!Дано да срещнеш истинския Човек!
цитирай
14. fenris - princesss - :)
07.07.2008 14:22
Не ме цитирай, още повече след като съдбата ме опроверга!Късмет!
цитирай
15. princesss - fenris,
07.07.2008 17:21
Дано и мен опровергае в такъв случай :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088289
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140