Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
24.06.2008 09:25 - Глупаво, нали?
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7233 Коментари: 32 Гласове:
0

Последна промяна: 24.06.2008 10:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нощем не заспивам до късно, защото чакам да се обадиш.

И в нощта намирам всеки един спомен свързан с теб, за да мога по някакъв начин да се докосна до теб.А всеки спомен е толкова болезнен и толкова ме ранява.
Но аз си спомням…нищо, че боли.Глупаво, нали?

Сутрин ставам рано, защото чакам да се обадиш.Ставам и чакам…чакам, чакам, чакам…обезверявам се, но утре пак ще стана рано, за да те чакам.Знам, че е по-добре да остана заспала…така времето минава по-бързо и болката е по-малко, но аз ще стана и ще чакам.Глупаво, нали?

Излизам от къщи и чакам да те видя.

Глупаво вярвам, че толкова ти липсвам, че един ден просто ще дойдеш при мен, тихо, безмълвно, ще изляза и някъде, на някоя улица ще те видя да стоиш и да ме чакаш…Глупаво,нали…този ден навярно никога няма да дойде, а аз съм толкова глупава, че дори мисля и се надявам, че ще е още днес.И карам, карам…по всяка една градска улица, за да ти видя.Взирам се във всяка кола като твоята и чакам да те видя и най-лошо е, че вярвам, че ще те видя.И след всяко разочарование бавно, но сигурно в ума ми се прокрадва коварната мисъл, че дори да ми откажат спирачките, не ме е страх.Глупаво, нали?

Не отделям телефона от ръката си.Чакам да видя твоето име на екрана.

Чакам, чакам и с всеки звън дъха ми спира.Глупаво, нали?

Знаеш ли колко съм глупава?

Стоя…чакам…и те оставям на времето…и те оставям да вярваш в глупостта, че времето ще ни излекува.Времето няма да ни излекува, само че всяка секунда, в която сме разделени ще ни разделя още повече.До деня, в който ще видиш, че вече е прекалено късно, че е минало времето….
Тогава аз няма да имам теб и ти няма да имаш мен.
Но пък ще имаме времето.
Глупаво, нали?




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. luben - Не е глупаво
24.06.2008 09:32
съвсем човешки е. Това са периоди, когато искаш времето да лети, а то се точи като парламентарен контрол (друго по-скучно и неефективно се не сещам).

Разбира се, че времето лекува. Не е глупаво, а естествено! Не го казвам само от собствен опит (ала какво ми беше преди да минат часове и месеци...сещам си се още), а и от наблюдения.

Горе главата и ... набери някоя билка - ще стане магия :)
цитирай
2. анонимен - Това, което не ни убива
24.06.2008 09:35
...времето го лекува :)
Глупаво, нали...
цитирай
3. stone - глупаво, ами
24.06.2008 09:55
бива ли така да си губиш акъла заради един мъж? мъже много - с камък да хвърлиш, по мъж ще удариш ;-)
айде дръж се!
цитирай
4. possible - хич не е глупаво...
24.06.2008 10:04
Просто един ден ще се събудиш и ще осъзнаеш , че вече не чакаш...А просто живееш без него....Не е глупаво....По скоро тъжно е , нали ?
цитирай
5. rembo - много тъжно:) Защо животът е тол...
24.06.2008 10:28
много тъжно:) Защо животът е толкова несправедлив и изоставя силно обичащите сърца в плен на самотата???
цитирай
6. idaaa - хич не е глупаво, защото обичаш, ...
24.06.2008 10:35
хич не е глупаво, защото обичаш, обичаш и чакаш, чакаш и се надяваш. Надеждата умира последна. Колкото и да осъзнаваш, че не трябва да чакаш не спираш да се надяваш.
цитирай
7. rembo - Човек обича дотогава, докато лю...
24.06.2008 10:47
Човек обича дотогава, докато любовта не се изчерпи...И понеже твоята любов е толкова, толкова много, не вярвам, че ще останеш дълго време без този, за когото мечтаеш:-)))
цитирай
8. princesss - ketbaloo,
24.06.2008 10:52
Той знае всичко това.
цитирай
9. princesss - possible,
24.06.2008 10:53
Тъжно наистина и е тъжен деня в който ще се събудя и няма да чакам....
цитирай
10. princesss - rembo ,
24.06.2008 10:55
Дано Бог те чуе, само той ми остана да се надявам в него, в любимия вече не мога.
цитирай
11. krotalka - Не е глупаво!
24.06.2008 10:59
Тъжно е но, на сърцето не може да се заповяда!
цитирай
12. doaiva - Не чакай
24.06.2008 11:07
На мен чакането ме е довеждало до лудост...
Ако имаш възможност излей чувствата си и се виж с човека. Бъди непрекъснато нащтрек за знаци...Бъди чувствителна към себе си и бързо ще намериш правилното решение. Понякога една такава липса дава отговори на много въпроси. Прави това което сърцето ти говори - виж го и ако можеш имай го. Радвай се на чувствата си. Те са едно богатство което изпълват душата ти. Излъчвай тази любов. Аз вярвам в силата на мисълта. И от опит знам, че човек сам привлича някои неща към себе си. Направи така, че да привлечеш желанието си.
цитирай
13. rembo - кетбалу, сигурно здравият разум е ...
24.06.2008 11:09
кетбалу, сигурно здравият разум е на твоя страна, но не бива още толкова рано да се мисли така- имам чувството, че тази раздяла не е от твърде дълго?
цитирай
14. princesss - doaiva,
24.06.2008 11:19
само ако ми даваше възможност да го видя...всичко щеше да бъде много по-лесно.Щях да видя очите с които ме гледа и щях да разбера дали има любов в тях все още и тогава щях да знам дали да се боря за него.
За съжаление той не ми дава тази възможност...
Какво ми остава в такъв случай...просто да чакам.
А кой знае дали изобщо някога ще го дочакам....
цитирай
15. demoniceye - И аз чакам...
24.06.2008 11:23
Държа телефона и чакам и чакам... Какво чакам ?
Колко е глупаво....
цитирай
16. анонимен - @8
24.06.2008 11:27
човек обича дотогава, докато той се изчерпи. Любовта не се изчерпва.
цитирай
17. doaiva - Само ако знаеш...
24.06.2008 11:31
че чакам вече четири години...И не ми е минало. И сякаш съм все с отворени обятия и сякаш е споделено, така го усещам. Ако един ден му споделя как с един сън и се чувствам влюбена както в първия ден ще ме помисли за луда. Причува ми се името му. Непрекъснато асоциирам нещо с нашите отношения. Копнея да знам дали е здрав, звъня когато чуя за голяма катастрофа в неговия град....
Аз чакам.
Понякога мисля, че е най-глупавото което мога да правя. Понякога мисля, че само като чакам съм истинска...
Но показах всичко без страх.
Говорихме, засичаме се. Излъчва уважение.
И разбирам, че по-важно е всичко което научих...
Имам една мисъл "Не мисли за стари обувки прозинали, а се учи от пътя по който са минали"
Знам, че където е любовта, там не е разума...
Споделям своя опит...Макар различните обстоятелства...
цитирай
18. princesss - анонимен,
24.06.2008 11:32
човек,който обича истински не може да се изчерпи!
цитирай
19. luben - Съжалявам, но
24.06.2008 12:31
си е факт, че любовта се изчерпва. В най-хубавия случай преминава в обич, приятелство, вярност...

Виж - човек може и да не се изчерпи. Със сигурност за самия себе си (може и да се изчерпи - по делата и интересите това си проличава).

Любовта е красива, щото я носим в нас и каквото и да става - тя винаги се ражда отново и дарява - и другите и нас с невероятната си магия. Когато я заковем за определен човек и няма за нея свобода - просто умира.
цитирай
20. lubima - ne e glupavo!tajno, e mnogo tajn...
24.06.2008 12:38
ne e glupavo!tajno, e mnogo tajno!da use6ta6 lipsata mu kato bolka!mai vseki ot nas trqbva da mine prez tozi ad!razbiram te 4udesno!i az do skoro darjah telefona v raka...sega ...samo bolkata v sarce!...no vremeto ne lekuva!povqrvai
цитирай
21. анонимен - Хората
24.06.2008 12:39
в една връзка могат да се изчерпят. Това значи, че е нямало любов изобщо, било е нещо друго, желания някакви. Любовта остава, хората си заминават, тези които се обичат, я оставят жива, дори и след като те самите вече не са.
цитирай
22. princesss - анонимен,
24.06.2008 12:46
Не вярвам в това,не вярвам,че можеш да обичаш и да си изчерпан.Нали когато обичаш имаш смисъл в живота си.Как тогава си изчерпан?
А и когато двама души се обичат,не вярвам,че могат да бъдат разделени.Тогава просто на единият не му достига любовта или само си мисли,че обича.Не вярвам и в това,че когато обичаш някой може да ти пречи нещо,за да бъдеш с него.
цитирай
23. анонимен - welcome
24.06.2008 13:00
to the club... no edno e sigurno - ne se umira ot tova, taka 4e gledai napred, ne nazad
uspex
цитирай
24. rembo - аз чаках 5 години и винаги имах на...
24.06.2008 13:04
аз чаках 5 години и винаги имах надежда. дори и сега имам, но малка, защото тя ме спъва по пътя ми. а моят път е в друга посока...

най-добре е да не мислиш за това постоянно. Занимавай се с нещо друго. Мисли за други проблеми. Само така болката ще намалее. не заслужаваш да страдаш така!!!
цитирай
25. vmir - Труден въпрос,
24.06.2008 13:13
но основателен. Всъщност, немалко обичащи се живеят разделени от обстоятелствата. Дори Ромео и Жулиета са измежду тях.
цитирай
26. анонимен - Светът не свършва
24.06.2008 13:24
Светът не свършва с един човек принцесо. А тези който истински обичаме винаги са в сърцето ни независимо колко ни нараняват. Можем да живеем и без хората които обичаме но знам каква е болката от подобно нещо. В момента всичките хора на който държа и който обичам са по един или друг начин далеч и въпреки че знам че и те ме обичат пак е неприятно да са далеч. А колкото до тази болка вярвай ми ще мине. Важното е да обичаш защото това е което ни прави хора.
цитирай
27. soho - Просто му се обади! Съдбата обича ...
24.06.2008 14:14
Просто му се обади! Съдбата обича смелите :)

Поздрави!
цитирай
28. lelya - А пък аз си мисля принцесо, че има и ...
24.06.2008 15:36
А пък аз си мисля принцесо, че има и едно друго чувство в теб, също толкова силно като към човека, който чакаш. Това е нуждата да бъдеш обичана. Желанието да бъдеш обичан е също толкова голямо, колкото обичта към другия. Потърси това желание. Ти както и всяко човешко същество заслужаваш да бъдеш обичана. Не чакай прекалено дълго. Погледни напред и поискай да бъдеш обичана.
цитирай
29. luben - майка ми често повтаря една мъдрост
24.06.2008 17:56
за любов и кавга са нужни двама. Та ... страхотно е да обичаш, но ако няма взаимност ... е като предаване по радиото/телевизията, което няма слушатели/зрители ;)

Любовта е ужасно красиво нещо, но не стои на кантар, нито понася дълга самота :) И винаги си намира другарче - по-добро от това, което не е приело протегнатата и ръка :)
цитирай
30. veronicka - princesss :)
24.06.2008 19:02
Чакаме, чакаме и все чакаме - Той да се обади, Той да се сети за нас, той да ни поиска, Той да погледне в очите ни...И предпочитаме да ни боли, защото това е единственото чувство, способно да придаде смисъл на всичко, тъй като е породено от глупава самоубийствена любов!Може би дори намираме повече емоции в него, отколкото в щастието.Големи патки сме ние жените...

Поздрави!:)
цитирай
31. анонимен - Ако това ще те успокои...
24.06.2008 20:03
много сме,само че не сме силни...))
Ан
цитирай
32. анонимен - Глупаво, да.
24.06.2008 22:25
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084834
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140