Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
13.03.2008 08:26 - Ще ме обичаш ли съсухрен?
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3662 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 13.03.2008 08:29




Ще ме обичаш ли съсухрен - Велин Терзиев



Хей, ще ме обичаш ли съсухрен?

Ще ми решеш ли косата?

Ще ми режеш ли ноктите?

Аз не бих го направил за теб. Повръща ми се само като си помисля...

Лошото е, че ще се случи. Онова със старостта. Когато и двамата ще надиплим кожите и ще избелим очите по гнусния линеещ начин.

Теб... не искам да те гледам как си отиваш, а около мен да се движи само плътната ти сянка. Нещо материално, нещо изкуствено. Нещо с празен поглед, блуждаещ в спомените от онова лято през 2006-та. Или онова от две и осма, дето сега ни предстои, а тогава ще е сякаш сън.

Ще си спомним как вървяхме. На два крака. А ръцете ни се люлееха свободно. И когато падахме, костите ни не се трошаха. Хубави времена бяха, казваме си...

Ще се събудя някой ден обаче с три крака. Или на колелца. Ще се изправям пет минути от леглото, молейки се да не съм си оставил чорапите далеч. После аз и старческата ми миризма ще се отправим към кухнята за закуска с берлиприл и капки за уши.

Помня... Слънцето ме пече на балкона на панелката. Аз съм по гащи и леко безработен. Очите на приятелката ми са зачервени от целонощното будуване, а бебчо не спира да плаче...

В момента не мога да си представя по-щастлив момент. Усмихвам се вяло.

След закуска тръгвам на поход обратно към леглото, където се свивам като гущер и изчаквам сърцето да спре да ме боли. Ще потреперя малко в сутрешната си паника от страх, че този път ме боли за последно. Капчици студена пот избиват по кожата ми, а всеки въздушен полъх усещам като леден блок, пълзящ по тялото ми. Очите ми се стрелкат трескаво по стените и докато в задуха си се опитвам да вдишвам, дробовете ми ще издишат. Може би Моментът ми настъпи? Моментът...

Помня... Два чифта крака се подават изпод чаршафа. Моите са големи и покрити с твърди косми, а нейните – мънички, малко мънички. Аз съм мечокът, а тя – Маша.

Наблюдавам движението на пръстите й, което тече сякаш произволно, а всъщност с някаква хаотична логика.

Топлината лумна изведнъж онази сутрин. Сякаш от нищото. И небето беше бяло заради лъчите...

Отново леката глупашка усмивка. Успокоявам се и кръвното ми спада. Пак фалшива тревога. Отдъхвам си с едно на ум, че е само до следващия път. Когато отново ще се паникьосам и отново ще се моля да издрапам на повърхността...

* * *

Плътната ти сянка мина покрай вратата. Изглеждаше толкова далечна и безформена... Не влезе. Не разбра какво ми беше.

Мила, щях да умра за сетен път! Ако ти не разбереш, когато стане, кой ще се обади на близките? Или няма да има на кой... Телефонникът отдавна вече е запълнен с имена на каменни плочи.

Не искам да се получава така. А напоследък не мога да спра да си го представям. Смъртта те приканва да я последваш, но първо ще те омаломощи. Иска сам да я пожелаеш. И когато надипленото ти тяло вече е прегърнало идеята – Край. Празнина на мястото на онзи “добър човек”, който всички твърдят, че си бил.

Ехо, не съм бил! Не бях! Не съм! Аз съм човекът, който го е страх, че това ще му се случи. В смисъл, онова със старостта, дето кожата линее адски гадно.



Тагове:   МЕ,   обичаш,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ...
13.03.2008 09:44
пожелавам си да издъхна в съня си.
цитирай
2. mari - Страшна е...старостта.
13.03.2008 10:10
Преди няколко дни за пореден път се убедих в това.
цитирай
3. eternity - Рано или късно староста идва, ко...
13.03.2008 13:33
Рано или късно староста идва, колкото и да не ни се иска. Какви са тези мисли за старостта, не е ли малко рано за това?
Приятен и усмихнат ден:)
цитирай
4. soho - Това беше най-сдухващия разказ, ...
13.03.2008 14:18
Това беше най-сдухващия разказ, които съм чела. Толкова истински и реален, че чак тръпки ме побиват. Не искам старостта.
цитирай
5. doctorhouse - ......................хм
13.03.2008 15:12
интересен пост .....както винаги :) и естествено вьзможните отговори които следват от него са много...1. Какво носи старостта ? 2. На какво ни учи живота 3. Наистина ли една любов може да продьлжи цял живот и в какво се трансформира? И така нататьк ....Мисля ,че най важното е не колко дьлго ще живеем ,а как сме живели и какво сме оставили след себе си .........Все пак всички сме тук временно :))) ............
цитирай
6. letisi - старее само тялото ни...
14.03.2008 08:11
възрастта на душата заввиси от нас....според оскар уайлд проблема е не че стареем а че стареем млади:)))))
цитирай
7. анонимен - "Хей, ще ме обичаш ли съсухрен?"
20.03.2008 11:10
Да! Истинската любов е връзка между душите и ако вярваш на малкия принц, ще виждаш отвъд "онова със старостта, дето кожата линее адски гадно."
цитирай
8. ugeen - ...........
27.03.2008 10:50
Съгласна съм със летиси.. И с двете твърдения.
Не се страхувай,
няма смисъл.. И какво ако се случи точно така, че и по-зле, какво от това? По-добре да си живял, колкото е било възможно най-щастливо и обичащо с отворени очи, и мисълта за старостта и смъртта да те правят още по-смел и градещ с пълни шепи живота, за да не съжаляваш после, че си го пропилял.
цитирай
9. boyana - Всичко по предписание
01.07.2008 18:12
Нещо като порцеланова кукла!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088441
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140