Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
17.09.2007 11:09 - Той гони, аз гоня.
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3419 Коментари: 14 Гласове:
0



Искам днес най-официално да се оплача….

При мен куцо и сакато се пробва да пробие – физически,ако ме разбирате за какво ви говоря.Особено настоятелни са личности на средна възраст, които имат академична власт и които аз трябва да преодолея  за да завърша висшето си образование.
Този `любим` мой преподавател ми преподаде едно от най-важните права за всеки бъдещ юрист,още във втори курс.В момента съм пети курс и още не мога да си взема изпита при него.
Опита се да пробие още по време на лекциите ни във втори курс,когато изключително загрижен от факта,че на вън е тъмно, а лекциите са ни чак до 8 часа вечерта,
предложи да ме закара до вкъщи.Защо ли само за мен се загрижи?Та в аулата имаше още поне 40 момичета….?Отказах аз,културно и възпитано,ама той сега ми отказва културно и възпитано вече трета година.
След това имаше друг намек от негова страна,после втори,трети,а след това намека стана натвърдек.

Ако някой тук сега е останал с грешното впечатление,че ме къса,защото не знам – Моля,моля…толкова пъти съм го чела този учебник,че знам всеки въпрос на коя страница е и кое понятие къде точно на страницата се намира.Да не говорим,че на изпитите почти винаги решавам и казусите на колегите около мен.Те естествено си взимат изпита,обаче аз –не.

Та така…той ме гони да ме преодолее физически,аз го гоня да го преодолея дипломатически…Той гони,аз гоня,пак той гони и после съм пак аз…
Не знам кой кого ще хване, ама аз ще се явявам вече 18-ти път на изпит при него.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. buboleche - :/
17.09.2007 11:59
Няма ли как да се уредиш някой друг да те изпитва..?
цитирай
2. princesss - buboleche,
17.09.2007 12:04
няма за съжаление :(
цитирай
3. imobilare - Ако си авантюрист
17.09.2007 12:34
Вземи записващо устройство и се пробвай 1-2-3 пъти. Питай го иска ли пари и т.н. АКо се издъни нещо , прати му копие от записа и му намекни леко, че ще е хубаво другият път да си вземеш изпита !!! Ако не става и с нещо компромитиращо от миналото му , но това е сложно ... най-добре е да се опиташ да го направиш ти по свой си начин.
цитирай
4. doctorhouse - Нямам думи ...............:))
17.09.2007 13:10
ако си напьлно сигурна вьв вьзможностите си има един вариант ...........не е много приятен ,а и е вьзможно да си спечелиш доста "приятели" ако ме разбираш....... Та вариант е свикване по твое желание на дьржавна комисия там такива шашми ако си убедена ,че знаеш не могат да станат :))) Обаче както има една поговорка не се знае кого може да раздразниш , все пак ти решаваш успех !!!
цитирай
5. bubulinka - аз се чудех
18.09.2007 11:51
защо въобще не съм нещастна от факта, че реших да пропусна една година преди да се заточа в университета.... За такова нещо ще ми трябва много психическа нагласа....
Защо просто не викнеш някой да го нарита. Няколко месеца в болница и все някой друг ще ти проведе изпита..
не, сериозно, не можеш ли да се оплачеш на някого?
цитирай
6. anabel4o - И аз помислих за първите варианти, ...
18.09.2007 13:12
И аз помислих за първите варианти, но май най от полза би било последното предложение. Бързо и лесно - отрепи го :D
цитирай
7. анонимен - Всички ядове идват от гадове!
18.09.2007 14:38
А пък и когато гадовете са учЕни...чувстващи с горните си глави и мислещи с долните...
цитирай
8. charlie - И аз имах такъв проблем
18.09.2007 19:04
като студентка! Но отстоявай себе си! Ако имаш възможност свикай комисия! Въобще не му се церемони на този перверзен чичо! Успех!
цитирай
9. zeifod - Ох познато
19.09.2007 10:32
и аз си имах един такъв в Унито. Казваше си "днес ще пусна само" 5 човека. Ако си измежду късметлиите добре, ако не надяваш се следващия път да си сред следващите 5 :)
цитирай
10. denij - Ами малко гадничко се получава т...
19.09.2007 14:49
Ами малко гадничко се получава така.... Що не пробваш на изпита да отидеш с блузка с малко по-голямо деколте. Човекът може да се ошашка до толкова, че най-после да ти даде изпита, а после по живо по здраво си тръгни...(чувала съм, че такива номера помагат). А ти в кой университет учиш всъщност( ако не е тайна де)?Да знам къде да не отивам да уча.
цитирай
11. denij - Ами малко гадничко се получава т...
19.09.2007 14:50
Ами малко гадничко се получава така.... Що не пробваш на изпита да отидеш с блузка с малко по-голямо деколте. Човекът може да се ошашка до толкова, че най-после да ти даде изпита, а после по живо по здраво си тръгни...(чувала съм, че такива номера помагат). А ти в кой университет учиш всъщност( ако не е тайна де)? Да знам къде да не отивам да уча.
цитирай
12. tedimov - Наистина е неприятно ..................
20.09.2007 10:05
но се вдигаш рязко в нашите очи. Ако беше някоя от останалите би решила проблема си но на каква цена!
Обожавам жените които знаят какво правят, как го правят, същевремено без да се възползват от физиологичните си данни, когато те не желаят. В това е силата. Не казвам обаче, че не е необходимо да излъчват сексапил. Но да го правят така, че на мъжете да им изтичат очите, а с поведението описано по горе. :)
цитирай
13. bloghead - Don't give up
20.09.2007 10:37
Можеш да искаш смяна на преподавателя и да се явиш пред комисия, мисля че правилника на СУ го позволява. Така че търси си правата и го зарежи този нещастник. Успех!
цитирай
14. borabora - правилника на СУ (в случай, че учиш ...
29.09.2007 22:18
правилника на СУ (в случай, че учиш там) позволява при 3 скъсвания от един и същ преподавател да го смениш с друг, трябва само 1 молба до декана да се попълни, така че дерзай :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088361
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140