Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.09.2007 17:08 - Странен,неуловим и неуловен миг
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2142 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 12.09.2007 17:10




Лежа на пода по гръб,точно пред колоните. Звукът от тях излиза и се блъска в мен, а после ме обгръща.

Попивам всеки звук….Nelly Furtado  `Say it right` – обичам тази песен.Пренася ме в друго време и на друго място.Място в което съм била много отдавна…или май никога не съм била там.Не знам…съзнанието ми е замъглено.
Усещам ръцете му по тялото ми.Познавам тези ръце,но не помня кой ги носи.

Косата ми е разпиляна по целия под.Коремът ми е гол, а плочките са студени.

Не виждам. Не дишам. Не съм. Живея. Сама съм.

Устните ми горят.
Нямам сълзи,а сякаш в мен живее водопад.Плаче ми се и почти успявам,но почти…Сълзите само напират в очите ми и са забравили как да се стичат по лицето.Кожата ми е забравила соления им вкус.А тя обича този вкус…свикнала е с него и сега и липсва.

Това е странен,неуловим и неуловен миг.

Изпитвам абсолютно,неудържимо желание за нещо.И аз не знам за какво.  
Безразличието ме убива.
Когато липсвам,почти прониквам в смъртно състояние.

Отлетях.Лесно е да полетя,но как ще се приземя?
Имам ужасната нужда да предам бурята в мен на хората около мен, да усетят силата и красотата и да ме разберат.Няма на кой да я дам…няма.Искам да споделя страховете си..няма с кой.

Искам състояние на необятна вътрешна тишина.



Тагове:   МиГ,   неуловим,   неуловен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. imobilare - Вземи си кученци ...
12.09.2007 20:45
Мисля,че всички ще са доволни. На него можеш да споделяш всичо и бъди сигурна, че тайната ти ще бъде запазена до гроб, а малката сладурана ще се изкефи страшно. Ако на кученцето му е тъжно ...вземи две. Тъкмо ще си правят компания и няма да им е скучно :).

Ако ти хареса теорията за кученцата можеш да я приложиш и при теб :). Успех и внимавай да не те настине кръста, бъбреците и т.н. ... на плочките !!! :)
цитирай
2. tedimov - С пожелание да откриеш .............
13.09.2007 10:07
това което не се е избистрило ясно още в теб точно какво ще бъде. Съдбата ще ти го поднесе най вероятно по странен начин, когато най малко очакваш. А може би и да ти е поднесено вече, но ти самата да не подозираш!
Лек и ползотворен ден от мен!:)
цитирай
3. ahuta - deli,
13.09.2007 21:53
понякога човек просто има нужда да сподели... друг е въпроса, че трудно се намира слушател, който да вникне в това, което му казваш и истински да те разбере. в такива случаи, май наистина е по-добре да го запазим за себе си.

princesss, винаги можеш да споделиш с нас:)
цитирай
4. doctorhouse - :)))
15.09.2007 01:20
сьгласен сьм напьлно с ahuta все пак за това сме част от това блог общество .........за да споделяме и изразяваме така както усещаме нещата.........:))) http://youtube.com/watch?v=91bFefSqsKE
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1084697
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140