Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.08.2007 14:22 - Липсваш ми
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3009 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 03.08.2007 14:33


Липсваш ми, по дяволите!Много ми липсваш.

Не обичам да ми липсват нещата,които обичам.Не обичам да ми липсваш ти.

28.04.2006, 08.00 часа сутринта, напускаш този свят…а мен на кой остави…

А болката…толкова е силна,боли ужасно.

Знам,каза ми една нощ в съня ми,че си винаги с мен и понякога усещам присъствието ти по-силно отколкото усещам себе си.Знам,че си ти птицата,която кръжа над главата ми в деня в който станах съпруга.Знам, че ти си цветето,което намерих на място,където няма как някой да го е оставял.Знам,че ти си малката икона,с която се събудих в ръка онази сутрин,без никога да съм я имала.Но не е същото – не мога да те прегръщам, не мога да чуя думите ти,не виждам зелените ти очи….

Мразя мраморния гроб, на който стои лицето ти и на който аз стоя седнала тихо по цели часове,мразя некролога,на който стои лицето ти…само те ми останаха от теб.

…и снимката…снимката пред която плача по цели нощи, след поредния кошмар, в който преживявам погребението отново.Не искам този сън,моля те вземи го.

Искам съня в който стоя кротко до теб,гледам те в очите и ти говоря…а ти единствено мълчиш и ме галиш нежно по косата, а очите ти са пълни с толкова любов и щастие.И очите ти не са тъжни,както когато беше болен,а са щастливи…толкова щастливи.И се усмихваш.Сигурно там където си сега няма коварни болести,които отнемат живота ти.

Моля те,донасяй ми този сън всяка нощ,моля те…

И моля те, идвай по-често в съня ми…защо спря да го правиш?Да не мислиш,че е преболяло…Не е.Просто очите ми нямат силата да плачат със сълзи повече.

Мисля за теб всяка секунда от живота си – когато съм щастлива и когато съм тъжна и никога не забравям красивото ти лице и любовта,с която ме даряваше.И никога не забравям как правеше всичко за мен, единствено и само за мен, за да бъда аз щастлива.

Липсваш ми,много ми липсваш.
И те искам обратно….моля те,върни се!

Почивай в мир и знай,че те обичам завинаги.
И времето не лекува....




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - *
03.08.2007 14:46
Не лекува само ако искаш да боли...Ако нещо друго си пожелаеш за себе си и намериш верния път, ще се откият нови хоризонти и пак ще си истински щастлива.Някой близък ден...Поздравлявам те за начина по който търсиш пътя....))
цитирай
2. imobilare - :(
04.08.2007 00:31
:(
цитирай
3. lilavka - ****
04.08.2007 12:04
"…само те ми останаха от теб..." - Не само те – явно хубавите спомени за красивите мигове и любовта също са останали щом толкова ти липсва … той е останал в сърцето и душата ти и ти никога няма да го оставиш напълно да си отиде от там … така, че … човек е жив докато спомените за него живеят в някого … а болката – нея винаги ще я има , дори и по – слаба …
цитирай
4. zari - Най-страшното е, че след загубата човек става
04.08.2007 14:38
осбено сензитивен към раздяла, смърт...страх сковава тялото и сърцето...терапии не помагат, освен повече сред хора и близки...
цитирай
5. princesss - анонимния,
06.08.2007 09:03
можеш да се заяждаш с мен във всеки друг постинг с мен,но не и тук.За това коментра ти го няма.Злоба,завист и ненавист знам,че изпитваш по отношение на моята личност,но тук - не!
цитирай
6. анонимен - "anonimniq"
07.08.2007 19:48
Аз съм ТАД навсякъде в нета и не искам да си мислиш за някаква концпирация и да го отнесе няой твой познат неприятел. Вчера попаднах първо на този пост и поради много случки от предишното денонощие не се стърпях. Искам да ти кажа, че и днес не изпитвам съжаление или съчувствие, макар че те разбирам. Не исках да се заяждам с теб, обаче и сега май не се получава. Не красотата, а знанието ще спаси света !!! Имаш потенциала. Успех !
цитирай
7. dimage - аз...
20.08.2007 00:44
плача като дете и ти се прекланям миличка... ти си една изключително силна жена... аз... аз... ох искам да те гушна... не знам какво да ти кажа....(((
цитирай
8. sever - разплака ме
20.08.2007 16:46
дано Бог обича душата ти!!
цитирай
9. jesusbg - I miss You
20.08.2007 17:57
..And I miss You,
Like the Desert miss the rain
цитирай
10. tedimov - Остава в случая ..............
23.08.2007 09:33
да се отгледа в буквалния смисъл всичко онова съградено от него, за да може един ден съграденото и свързаното със самия него, само да си подхване пътя. Тогава ще има пълно удовлетворение. Живота обаче си продължава и главно за описаното от мен по горе си заслужава да сме още по концентрирани и да дадем всичко от себе си, за да го направим. Успех! :)
цитирай
11. viki11 - Тайните продължават. аз нищо няма ...
11.09.2008 06:22
Тайните продължават.
аз нищо няма да казвам
обичам да ме мамят
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088538
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140