Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
22.06.2007 13:11 - За мъжете,които приемаме като даденост.
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21318 Коментари: 76 Гласове:
0

Последна промяна: 06.11.2008 11:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Звъни ми преди малко една комшийка на вратата.Отварям аз и тя ми казва: „Мъжа ми ме изпраща да те питам с каква боя изрусяваш косата си,защото иска да си направя като твоята коса.Стоя аз леко втрещена на вратата и я поканих да влезе.От дума на дума и след близо двучасов разговор, разбирам аз,че мъжа на комшийката ми й изневерява в несвяст и постоянно я критикува,че след като е родила се е занимарила.Еми прав е човека, занимарила се е и то много-няма да си кривя душата сега.Обаче не е само тя.Много жени след като създадат семейство и деца, решават че мъжете им са вече в кърпа вързани и спират да обръщат каквото и да е внимание на външността си и на мъжете си.Покрай дундуркането на бебето, забравят че трябва да са привлекателни преди всичко за собствения си мъж, а след това за всички останали.

После ревем,че мъжете ни изневерявали…..Е как няма да изневеряват?

Когато жената в къщи не е вече онази красива жена,която го е подлудявала, той започва да търси друга такава.

Родим ли децата си забравяме за всичко – за прически,маникюри, кола маска, педикюр, фитнес и всичко останало в името на детето.Ама то не пречи да вървят ръка за ръка.

До вчера си мислих,че вече няма млади жени,които да не обезкосмяват тялото си.Но това само до вчера.Стоях в парка с брат  ми и там имаше една млада майка,която просто…беше си отгледала буйна растителност по краката, ръцете, и над устната.Сега всичко друго мога да оправдая,но млада жена с косми…еми това си е отврат.Да не говорим за мустак.Как изобщо я целува мъжа й се чудя аз…..Изобщо прокарали растителности като мустаци,вежди и тем подобни са много отблъскващи за мъжете,пък и било то за собствените ни мъже.

Ами педикюра….омръзнало ми е да гледам жени с напукани пети.Извинявайте ама се чудя като правите секс с мъжете си не им ли драска….

А ролките…лягате ли до съпрузите си с ролки.Какъв изобщо е смисъла от това начинание,като в къщи изглеждате смешно, а  на вън сте с прически?

И моля ви след като сготвите манджата,хвърляйте си по един душ,защото в спалнята не бива косата ви да ухае на запържен лук.

Не е наложащо да бутаме количките непременно облечени в анцунг и обути с маратонки.Този екип е предназначен или за стадиона или за фитнеса.И аз спрях да ходя на 10-сантиметрови тънки токчета,когато забутах количката, но пък започнах да ходя с 5-сантиметрови.

Грима не е само за вън.Може да се използва и в къщи.Нямам предвид да готвим с тежък вечерен грим, но все пак…

И след като майчинството свърши и тръгнем на работата нещата не се оправят.Тогава пък се прибираме скапани от работа и лягаме.За секс и дума не може да става…

Еми не става така.Знам,че много жени ще кажат,че мъжете им не ги обичат заради опаковката.То много ясно,че е така и все пак в един момент и опаковката става важна.

А после плачем,че мъжете ни изневерявали, че се заглеждали по други…Няма как да не го правят,когато ние не се стараем.Когато не обръщаме внимание на мъжете си,те търсят такова при друга жена.И това е нещо съвсем нормално.Каквото нямаш в къщи, това търсиш някъде другаде.

Изобщо трябва да сме мултифункционални.Не е лесно, но не е и невъзможно.Аз не твърдя,че съм такава(да не ме разбере някой погрешно),но пък се старая.

А ние не изискваме ли от мъжете си също прекалено много неща?Да, правим го.Искаме да са перфектни бащи, да носят достатъчно пари в къщи, редовно да ни уважават(в леглото имам предвид) и то качествено, да ни обичат…..и куп още неща.

То не че няма хора,които и най-невероятния партньор да имат до себе си, не изневеряват.На такива това си им е в кръвта.

Но като цяло съм на мнение,че ние жените сме си виновни за изневерите на мъжете ни.

Ей жени, мъжете ви не са дадености,които имате завинаги!



Тагове:   мъжете,   даденост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. viovioi - ))
22.06.2007 13:22
Много си права в разсъжденията си.Поздрави!Но умерено нали? Умерено старание, защото пък ако се прекалява мъжете стават подзрителни.И пак лошо))))
цитирай
2. princesss - viovoi,
22.06.2007 13:26
наистина го има този момент с подозренията...
цитирай
3. nait - Ами така е
22.06.2007 13:35
Мога само да добавя, че медалът има и друга страна - мъжът по анцуг чоплещ семки с пищовче мастика пред блока. Картинка втора - всяка свободна минута играещ карти (гледащ мач, ходещ за риба) с приятелчетата си. За това какви смрадльовци има - не е истина. Партньор(к)ите ни наистина се нуждаят от внимание.
цитирай
4. melsun - Съгласна съм с nait!
22.06.2007 13:41
То важи както за жената,така и за мъжа!И мъжете могат да приемат жената като даденост!Да решат,че като се е омъжила за него край....во веки веков ще е негова...Ще е негова ако се постарае...Любовта всекидневно трябва да се доказва и от двете страни...
цитирай
5. princesss - melsun,
22.06.2007 13:42
важи разбира се и за двете страни.Но аз съм жена и разглеждам проблема от моята гледна точка
:))))
цитирай
6. leif - Поздрави:)))
22.06.2007 13:43
Много важна тема .Но смятам че добрия външен вид е също толкова важен и за мъжете.
цитирай
7. doctorhouse - мммммммда.................
22.06.2007 13:44
сьгласен сьм .........................и наистина от известно време сьм забелязал такава тенденция............,а като спомена мустаци и мисля да пропусна обяда :):) И не е само при жените това го има и при доста от нас (само ,че е по хигиенно насочено) няма да изпадам в подробности ,че ще пропусна и вечерята:):)
цитирай
8. melsun - princesss,съгласна съм с теб разбира се!:))
22.06.2007 13:47
Просто аз обикновено гледам да погледна и от двете страни!:)
цитирай
9. locke - Ама има и трета версия...
22.06.2007 13:48
Хем мъжа се зарязва тотално, хем поради ниско самочувствие и неверие, че жената ще остане с него (особено ако нямат още деца), се опитва да направи жената най-грозното същество, което е виждал. Нищо, че и на него му е грозна. Виждал съм варианта, жената да ходи навън като изпусната отпещерата, а в къщи да е с прическа и хубави дрешки. Може би е по-важно другите мъже да не заглеждат жената до теб, отколкото да ви гледат с неприкрита завист...
цитирай
10. princesss - ketbaloo,
22.06.2007 13:50
най-важно е да се поддържаш на първо място заради самата себе си, но не трябва ли да се стараем да сме красиви и за човека,който обичаме и с когото спим?Не го ли заслужава той?
цитирай
11. ellesmera - mnogo pravilno, pozdravqvam te
22.06.2007 13:53
saglasna sam, trqbva vinagi da ima samo-uvajenie, tova e nai-vajniqt faktor. Jenite, koito ne se poddarjat poveche spored men imenno tova sa zagubili. Veche ne cenqt sebe si tolkova mnogo i misliat che nqmat osobeno znachenie i za drugite.
цитирай
12. valkiria - Мали...принцеса...
22.06.2007 13:59
Май не ти се е налагало да се грижиш за бебе и съпруг, не по малко бебе, а и да градиш кариера паралелно. В такива моменти се молиш за откраднат час за сън, за фризиор и дума да не става. А ако сменяш пелени по 10 пъти дневно, повярвай ми мириса на бебешки лайна се пропива в кожата! А съпруга на съсетката е чисто и просто гъз!
цитирай
13. monalisa - Той мъжа не изневерява само по тази причина май...
22.06.2007 14:03
Според мен външността на жената е най-важна за самата нея. Тя трябва да изглежда добре заради собственото си уважение, а не да търси неистово одобрение в очите на мъжа си. Една жена, от която лъха самочувствие, защото се чувства добре в кожата си е по-добрият вариант отколкото да разчитаме на трите комплимента от страна на мъжа през деня. Разбира се, че жената трябва да бъде привлекателна за мъжа си дори и когато простира гащите му. Обаче - айде да не се чувстваме само ние задължени. Истинският мъж по принцип вдъхновява жена си да го прави и обратното. За финал ще отбележа, че около мен всичките ми приятелки, които родиха изглеждат чудесно, немърливите, апатични жени са май все по-малко.
Поздрави, хубава тема!
цитирай
14. princesss - valkiria,
22.06.2007 14:04
Налагало ми се е и още как.Налага ми се да си гледам детето сама, без мъжко рамо до мен.Налага ми се да следвам трудна и гадна специалност.Налагало ми се е да се грижа са мъж,макар и да не ми е бил никога съпруг.И ми се налага да се справям сама с труден бизнес.И всичко това ми се налага когато съм на 24 години.
цитирай
15. анонимен - принципно си права.
22.06.2007 14:06
но донякъде.трябва да се стараеш, но в определени граници. защото като ходиш на работа от 9 до 19, имаш дете, имаш и приятели с които искаш да се видиш и т.н. др. ангажименти, много трудно намираш време за всичко. и все нещо ще ти куца- я прическата, я педикюра.. Кажи ми кога?
затова трябва да си поне в изряден и приемлив вид, т.е. да няма чак такива ексцесии.но и да не се стремиш да си като от корица на списание... просто не става. изкарвам си парите сама, и няма кой да ми плаща, за да се размотавам по цял ден на фитнеси, маникюристки, парни бани и масажи....
цитирай
16. princesss - vilify,
22.06.2007 14:14
то аз съм написала,че ми е минало през главата...ама кой да чете...
Това не е оправдание да изглеждаш като парцалана.
цитирай
17. vilify - извинение
22.06.2007 14:20
видях и се засрамих:) sorry за тона:))) даже си изтрих коментара...
цитирай
18. nait - И аз мисля,
22.06.2007 14:24
че всичко е въпрос на организация. Е, трябва и малко помощ:)
цитирай
19. princesss - vilify,
22.06.2007 14:29
Поздрави :)))
цитирай
20. palitra - Според мен,
22.06.2007 14:30
който има желание(било то мъж или жена)винаги намира време да поддържа визията си,а който си е мърляч си намира оправдания.Всички бачкаме като луди за насъщния,имаме деца,мъже и куп домакинсни задължения.Това обаче не е оправдание,това е живота...А той не винаги е романтична разходка в цветна градина.Май се поотнесох!:-)))
цитирай
21. princesss - lara,
22.06.2007 14:39
точно това имах предвид
:))))
цитирай
22. infetka - =)
22.06.2007 14:42
Хубав постинг, но не винаги трябва да сме перфектни от до. Няма нищо по-хубаво от това да се сгушите заедно на дивана, облечени във възможно най-раздърпаните домашни дрехи, да гледате леко тъп филм, да се смеете изкудкодякали на дебелашки шеги, да ядете мазна пица и сосовете от нея дружно да капят по парцалките с които сте облечени. А после да му постискаш някоя и друга пъпка на гърба. =)) Това сериозно. Мисля, че истинска привързаност се постига, когато можеш да се направиш на прасе и пак да блестиш в очите му. Разбира се подобни вечери няма да са ежедневие =)
Ти също си права, че е задълже да се поддържаме, но чак пък грим и прическа вкъщи - малко прекалено.
цитирай
23. milionche - По повод последния коментар
22.06.2007 14:53
не, не е прекалено! Защо се приема за нормално жената да си прави прическа и да се гримира когато излиза?! А в къщи- не го прави?! Няколко щриха към очите правят погледа различен! Вярно, уморени сме, но повечето от мъжете също ни приемат за даденост - защото седят като" Турци" и искат да сме сателити около тях. Без да се интересуват колко сме уморени ние! Все пак е вярно и това, че също имат усет за красивото...и го оценяват...Поздрав,
цитирай
24. infetka - =)
22.06.2007 15:01
признавам може би аз съм сбъркана, може би патньорът ми е. Той обаче не обича да ме целува докато съм с червило(дори да било и лек гланц), не обича и пудрите и другите простотиики по тениските си, защото тетам се пренасят при всяко прегръщане. А за щрихите за очите...не знам, ако си почнал да правиш нещо, да го направим като хората - цял пакет от всичко. Да, имат усет за красивото, но нека не се превръщаме в жените, които стават бързо преди мъжете си и си слагат грим, а вечер си лягат разгримосани само на тъмно. А и някои мъже наистина го предпочитат естествено
поздрави
цитирай
25. zvezdopad - красотата е до време, пък и..
22.06.2007 15:03
всеки я вижда по различен начин :)
Мен лично намазаните до ушите с грим девойки, облечени на конвейра на турския кич, не ме радват.
Не мисля, че лайтмотива на живота ми трябва да е да бъда харесвана на всяка цена.
Важно е да има хигиена, добър вкус и жизнерадост.
Защото съм виждала много излъскани млади мъже и жени, които под тоновете парфюм смърдят, краката им са мръсни... и най-страшното - погледите - празни.
цитирай
26. princesss - zvezdopаd,
22.06.2007 15:05
нямам предвид цапаница и безвкусица...
цитирай
27. nik666 - якост
22.06.2007 15:05
Много се радвам като видя че жена критикува моногамията (пък дори и непряко). Съвсем правилни са всичките разсъждения, ако бяха в по-съкратен вариант щях да ги щамповам на тениски и да ги продавам :D
цитирай
28. princesss - nik666
22.06.2007 15:07
Ще ти ги конспектирам,нямаш грижи
:))))
цитирай
29. zvezdopad - ок,
22.06.2007 15:11
обаче в летните жеги ми е чудно кой здравомислещ човек ще търпи мазила по лицето си.
Примерно се наложи да се почака на припек автобусче, или да се потича след наследника из парка.
Сигурно всички сте виждали добре положен грим, който лъщи от опитите на нормалната човешка реакция на тялото при жегата - потенето, да избие навън и да охлади организма.

В така структурираната ни социална среда една от архаичните недомислици е точно нуждата от допълнително разкрасяване на жените. Наследство от периоди, в които жената е била третирана като придатък, разменна монета, безгласна буква.
цитирай
30. princesss - zvezdopad
22.06.2007 15:13
аз съм този нездравомислещ човек в такъв случай.Защото точно днес тичах след наследника ми в парка гримирана :)
Вече има доста качествени мазила,които не лъщят
:)))
цитирай
31. zvezdopad - щом те влече :)
22.06.2007 15:14
Животът си е твой, кожата - също :)
Поздрави!
цитирай
32. buboleche - ...
22.06.2007 15:32
Мисля ,че една жена може да изглежда добре и без да е казано да се гримира. При всички случаи - да прави това ,което и харесва и я кара тя самата да се харесва, а на второ място и мъжът и.
Това за всеки случай ,защото има мъже ,които държат на всякакви ексцесии от жените си за да продължават да ги харесват. Е, на маймуна няма да се правя. Ако не му харесвам - да лови гората.;)
цитирай
33. ady - Прекрасен постинг
22.06.2007 15:42
поздравления, съгласна съм с теб:))
цитирай
34. babs - Съгласна съм с Буболечето!
22.06.2007 15:43
А и повечето жени все пак се къпят всеки ден, докато голяма част от мъжете, хм, максимум два пъти в седмицата! А и този пърхут дето се сипе навред от бългаския мъж, плаче за Head and shoulders!

цитирай
35. анонимен - какви гадове са
22.06.2007 15:56
да заработват повечко пари, а не да ходят по чужди мадами, които си харчат своите или чуждите. или да сменят съпругата си и да погледат малко те наследниците си, та тя да може да се поглези малко. ама е по-лесно да идат при друга, няма какво те да се напъват, и да имат гореща жена. и после току-виж някой друг я хареса им я вземе, за съпругата казват:' да имам аз едно сигурно вкъщи' ; по-добр е да е в неугледен вид, а пък те да са с добре поддържани и лъскави мадами. описанието се отнася повече за некомпетентните и комплексирани съпрузи
цитирай
36. aciburn - Доста противоречив постинг.
22.06.2007 16:12
Съгласна съм - една жена трябва да изглежда или поне да се старае да изглежда добре и то не само в очите на пратньора/съпруга. Мисля, че това си и зависи от други фактори - колко красиви жени, ама наистина красиви съм виждала, който са страхотно естествени - на някой просто не им се налага да ходят на фризьор и да си боядисват косата, защото естесвения им цвят е прекрасен (разбира се, като се появи проблема с побеляването се протягаме към боята за коса) - защо да си слада всеки ден пудра, спирала и сенки, при положение, че кожата й е гладка и свежа и с хубави маски за лице си стой прекрасно и без наслагване на грим (да не говорим за грима вкъщи, това не мога да го възприема). Има жени на които им се загубва чара на очите, когато сложат грим.
Но това са само някой жени...

Спор за това, че жената трябва да полага грижи за себе си няма, но просто някой жени нямат възможността за чак такава поддръжка (все пак една жена, която взима 300лв. заплата и има дете и съпруг, който не печели повече от нея, малко зор ще й бъде да си позволява ходения на фризюр, маникюр, педикюр, фитнес, козметик и т.н. всеки месец).
цитирай
37. trapped - Ще се омъжите ли за мен? :|
22.06.2007 16:24
Ще се омъжите ли за мен? :|
цитирай
38. sis - много хубаво си го казала
22.06.2007 16:24
само искам да вметна, че това се наблюдава и при мъжете. Прословутото - ожени се и пусна коремче. Хи хи. Някакси и двамата се занемаряват. А не трябва.

:):):):):)
цитирай
39. princesss - aciburn
22.06.2007 16:25
номера с нямането на средства не минава.
Когато жената има желание,може да се поддържа и в къщи с минимални средства.
цитирай
40. princesss - trapped,
22.06.2007 16:36
Ще, но да знаеш,че харча много пари за обувки
:)))))))))))))))))
цитирай
41. tedimov - Умение да си над дребните неща.
22.06.2007 16:36
Хареса ми крайният извод от описаното по горе.
Както в природата жената избира силния само с едничка цел - създаване на поколение. И точно когато го отгледаш, това е единствената ти цел в живота, а когато това същото поколение поеме пътя си, сякаш нещо в теб се строшава и променя мисленето. Както се казва на прост език ревизиране на преоритетите си в живота. А света е толкова хубав, когато умееш да се чувстваш свободен, някак по начин който ти приляга и разбираш. Тогава някои позиции допреди били мираж, сега изглеждат толкова реални за осъществяване, както вчера на черното си казваш , че е бяло, а на бялото черно, така пречупената днес светлина виждаш същите тези позиции под съвсем различен ъгъл.
Данък обществено мнение не бива да се плаща.
цитирай
42. ninaantonova - По принцип си права.
22.06.2007 17:16
Това което си написала е правилно и е истина. Но ще задам и въпроса, - А защо не погледнем на какво приличат мъжете независимо преди или след раждането на жената? Един мъж като е решил да изневерява на жена си, ще си намери причина и пак ще го направи. Има една приказка, - Едно куче като се е научило да яде л..на, да го вържеш, ще се отвърже и пак ще отиде да ги яде. Моля за извинение за грубия израз, но си е поговорка.
Младите жени трябва да имат не само добър външен вид, но и да се стремят да се развиват духовно. Все повече мъже гледат и търсят в жената духовността. Приятно и интересно беше посещението ми на блога ти. Приятна вечер.
цитирай
43. анонимен - Жените не са придатък на мъжете ...
22.06.2007 17:18
Жените, скъпа Принцеса, не са придатък на мъжете много отдавна. Изобщо не съм съгласна с твоя извод накрая, че жените са виновни за изневерите на мъжете си! Една жена може да изглежда перфектно и в къщи и навън, а мъжът и отново да и изневерява. За справка - огромното количество изневери от мъже на красиви и поддържани жени. Разбира се, това не означава, че жената трябва да се занемари, но същото важи и за мъжа. Но, темата е много по-широка и по-дълбоки са нещата, и в крайна сметка опират до ОТГОВОРНОСТТА между хората.
И накрая, Принцесо, не слагай много грим в къщи!
цитирай
44. princesss - анонимен,
22.06.2007 17:21
няколко пъти казах,че нещата,които съм написала се отнасят както за жените,така и за мъжете.
И съм написала още,че има хора,които изневеряват ей така...за спорта независимо колко перфектен партньор имат.
Благодаря за съвета, но умея и сама да се грижа за външността си и харесвам себе си с грим.Благодаря :)
цитирай
45. анонимен - Пояснение към твоя отговор, Принцесо ...
22.06.2007 18:00
Думите в твоя постинг са отправени изключително само към жените! Освен това на много места подчертаваш, че мъжете изневеряват на жените, само защото последните не изглеждат добре. Е, точно с това не съм съгласна! Темата, за съжаление не може да се изчерпи с един постинг и отговори ДА и НЕ, в твърде дълбоки води нагазваме. Искам само още веднъж да кажа, че за мен е важно жената да се чувства добре, не само за мъжа до себе си, а най-вече за себе си. Същото важи и за мъжа. Има твърде много други неща, които водят до изневери, но това е много дълга тема.... Да не говорим за природата на мъжа и на жената, които в 21 век, май се променят много по-динамично ....
цитирай
46. princesss - анонимен,
22.06.2007 18:20
аз съм жена и мога да говоря за жените.Напротив,подчертах,че има и хора,които изневеряват просто така.Я чети по-внимателно :)
Разбира се, че има много повече причини,които водят до изневери,но мое мнение е,че тези неща,които съм написала са първата стъпка!
цитирай
47. анонимен - мъжете
22.06.2007 18:37
мъжете изневеряват и на добре поддържани жени.
грешите, ако си мислите, че само занемаряването кара мъжа да търси другаде секс.
проста един ден установява, че тази жена му е писнала и търси нещо ново.
цитирай
48. анонимен - Много мъже също се занемаряват, ...
22.06.2007 19:00
Много мъже също се занемаряват, след като се задомят.Очаквам следващият ти постинг да е за тях:-)
цитирай
49. kardamom - знаеш ли..
22.06.2007 20:58
никога не съм допускала да изглеждам занемарена.. винаги съм се стараела..
но е гадно да те приемат теб за даденост... нали...
поздрави за страхотния пост!
цитирай
50. анонимен - Абе
22.06.2007 20:59
една космата мацка с напукани пети си е яко.
цитирай
51. анонимен - естетика
22.06.2007 22:11
Съпруг А се прибира -къщата разтребена,чиста,дюшемето лъснато.Жената мръсна,Космата,раздърпана.Плюе върху жената.
Съпруг Б се прибира-къщи-жената къпана,епилирана,лакирана.Къщата мръсна,разхвърляна,дюшемето кално.Плюе върху дюшемето.
Това си беше в кръга на майтапа,иначе от малък хобито ми е да се заглеждам по жените и съм забелязал,че на чистата и подържана жена,чист и подържан е и домът и.
Лично аз си бръсна лицето всеки ден и ми отнема към 5 мин.Площа,която жената (ако няма пари за коломаска)трябва да бръсне е по-малка от моето лице-мишници и областа на половия орган.При това не всеки ден-1 път на седмица е достатъчна.Друг е въпросът,че ако един мъж спре да се бръсне,може да стане дори по-красив,докато една жена с храсти под мишниците и между краката не само е отблъскаща визуално,но на тез жеги и обонятелно.
цитирай
52. furiika - ehhhhh
22.06.2007 22:13
6to nqmam kysmet da me izberat za" pylna promqna"?
:)))))))))))))))))) bez pari 6te stana super zvezda i da mu mislqt myjete togava:), osobeno moq:))))))
цитирай
53. nait - :)
22.06.2007 23:20
Ще му биеш шута, то се знае:))))
цитирай
54. tera - Естествено, че трябва и мъжете и жените да се поддържат във форма,
23.06.2007 00:51
но не мисля че това е причината за изневерите.
Хората си мислят, че другия им е в кърпа вързан заради съдбовния подпис в гражданското.

Няма начин, дори ако една жена е заета целодневно с разкрасяването си, да е винаги на 100% интересна на съпруга си, ако той я разглежда само като външност. Ако има мир и хармония в семейството, нормално е жената в къщи да си ходи по пантофи, а не на висок ток. Ако човекът до теб не те приема първо като равнопоставен партньор и сто кила грим да си сложиш, все тая :)))
цитирай
55. danailpetrov - ужаш
23.06.2007 03:43
с
цитирай
56. bubulinka - ей, много ме радваш
23.06.2007 15:39
А пък и наистина ме накара да се замисля. Слава богу съм още далече от бутането на колички и дундуркането на детето, ама наистина вкъщи, дори когато съм с любимия човек на нищо не приличам. :) Пу, никога не бях разсъждавала върху това. Добре, че си ти ;)
цитирай
57. анонимен - tcy-tcy-tcy
23.06.2007 16:37
moje li be bubolin4e, mace, da si taka zabludena?
I kludiq 6ifyr da si, myja ti kyt iska, pak moe da te precaka :)))
ne 4e sym protiv da se poddyrjame kato jeni, no 4ak pyk tova da e opredelq6toto za iznevqrata na myja...
ne, mace, vseki go udrq hormona na momenti i zatova stavat izneverite. trypkata, neizvestnoto, 4ujdoto, s drugi o4i se gleda:) vsi4ko drugo e samo filosofstvane.
neznam kolko si golqma, no sled vreme 6te si spomni6 moje bi kakvo sym pisal:)
ne sym anonimna, az sym furiika :)))))
I DA SE PODDYRJATE, JENI, 4E NE SE ZNAE KOGA 6TE VI IZLEZE KYSMETA :)))
HAI, USPEH I KYSMET NA VSI4KI!


PP zA INFORMACIQ, AZ O6TE NE SYM IZNEVERILA, NO ZNAE LI SE????????:)))))))))))))))))))
цитирай
58. анонимен - Поздравления от една жена над 50г.
23.06.2007 17:09
Права сте, че в старанието си да бъдем добри майки и грижовни съпруги, се занемаряваме, а не трябва. Не е само за мъжете, външният вид, а най-вече за личното ти самочувствие,увереност, емоционалност. Жени! - грижете се за себе си, винаги може да се намери време при желание.
Повярвай те ми, защото съм го преживяля !
цитирай
59. princesss - Ceni,
23.06.2007 18:03
Благодря! и аз не разбрах....Ще пиша май следващия път по темата `Прелъстена и изоставена`
:))))
цитирай
60. ketballu - аз пък
24.06.2007 01:18
мисля,че ако не се чувстваш добре в кожата си,пак няма да излъчваш каквото трябва към партньора си...а с грим у дома определено няма да се чувствам добре:))Май нещата са доста индивидуални.Вярно,че запуснатостта на партньора често е повод,но не и причина за изневяра.Ако жена му се е запуснала,нека й вземе бавачка,да й плати карта за фитнес или аеробика и консултация с диетолог.Нали отглежда неговите деца!Ама по-лесно е да се огледа наоколо и да му се метнат нераждалите мацки...само после като увехне отвсякъде,да не плаче за погубена младост...Искма да кажа,че ако наистина държиш на човека до себе си,ще му ПОМОГНЕШ да се справи със ситуацията,първо признавайки,че новият начин,по който изглежда ,не ти допада,и морална и материална помощ за промяна на нещата. Нищо не се разрешава с кръшкане и трябва да го осъзнаят и двамата.Твоят мъж ако се освини,ще го зарежеш ли без да си опитала да помогнеш?Хайде със здраве
цитирай
61. elos - здрасти :)
27.06.2007 09:18
чух че проблемът бил относно религиозната война между половете - Той си мисли, че е божество, а Тя отрича религията му... :))) от някаквая книжка беше май.. 'трас, прас и в тигана' ли.. нещо от тоя сорт ;)
цитирай
62. danistar - :) привет
27.06.2007 10:40
мисля че и мъжете ни имат за даденост в някой моменти :) понякога забравят, че трябва да са мили, да подаряват цветя,да си говорят с нас...да се разхождаме...а ако някой друг направи нещо такова за нас-мил жест, усмивка, се сърдят...
цитирай
63. elos - цветята са важни като цяло... :)
27.06.2007 11:10
иначе съм ЗА силикона, педофилията и домашното насилие хихихихи :)
поздрави и приятен ден! :)
цитирай
64. nait - @danistar
27.06.2007 13:00
Е, не всички забравят, де:) По-полека с обобщенията
цитирай
65. danistar - :)
27.06.2007 22:05
да nait :) не всички.не съм искала да засягам някого:) просто понякога се случва :) /или поне на мен ми се е случвало и за това :) /.
цитирай
66. gataca - права си! трябва жените да се з...
12.07.2007 13:10
права си!
трябва жените да се замислят за това, но също и мъжете нетрябва да забравят малките жестове към половинките си. жената се чуства добре когато се чуства желана!
цитирай
67. heat - ей...най после някоя жена да го проумее това
13.07.2007 08:58
браво. хубаво е че и жените тук се позамислят за това. даже и да са го мислили след като прочетат този блог може да си помислят дали постоянно да стоят със стария пенюар, който им е подарила баба им по повод завършването на 12 клас.
...........................
Защо мъжете напълняват (също) като се оженят?
Преди да се ожени мъжа погледне в хладилника и после в спалнята и предпочете да отиде в спалнята.
След като се ожени също поглежда в хладилника и спалнята ама предпочита да отиде при хладилника
:):):):):):):):):):):)
цитирай
68. trapped - quote/ Ще, но да знаеш, че харча ...
13.07.2007 12:35
quote/
Ще, но да знаеш,че харча много пари за обувки
:)))))))))))))))))
/quote/

To и аз. Не съм вещоман, ама пари съм готов винаги да дам за:
-часовници
-бонбони
-обувки

Обичам и домашна лютеница, ама тя ми е без пари.
цитирай
69. yuliya2006 - Скъпа красива принцесо, когато ...
05.08.2007 18:40
Скъпа красива принцесо,когато работиш на няколко места за да живееш добре Да ползваш удобствата на съвремения начин на живот,ще прощаваш да отделям такова огромно внимание себе си.Защото тибетците казват за европейците.Колко нещастни хора да отделят деветдесет процента от личното си време за суета.Практичния начин на живот,еднократно лично бельо,немачкаеми дрехи,дънки,блузи,бързото хранене това е придобивка за лесен животА когато си поканена на специални места, тогава изглеждай като кралица
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
70. furiika - Браво, Джули!
05.08.2007 19:13
Право в десятката! Поздравявам те!
цитирай
71. анонимен - абе yuliya2006.....
05.08.2007 21:50
не че нещо ама ми е малко странно че има хора, жени които някак си......не са съгласни с очевидното. ами ако ти драга yuliya2006 не се гласиш за твоя приятел или съпруг.......не бих се учудил ако редовно си ляга с твоя приятелка или негова колежка която намира смисъл в безцелното губене на време за суета и за това да изглежда красива. ако ти си някое изключение и си природно красива и си мислиш че такава ще останеш и на 100 години.....продължавай да ходиш космата, немита, със стария пеньоар, с ролките си лягай и т.н.
ти уби всяка сексуалност вече в мен :):):):):):):):):):):)
цитирай
72. yuliya2006 - ЗА ЛУКСА НА ВЪНШНИЯ ВИД И ОЩЕ НЕЩО.....
10.08.2007 22:44
КОЛКО ПО-БЕЗДАРНИ СА ХОРАТА,ТОЛКОВА ПО-ВИСОКИ ИЗИСКВАНИЯ ИМАТ.КЪМ ДРУГИТЕ.
Това са думи на една велика българка,пророчицата Слава Севрукова.С нейни прозрения учени са взимали Нобелова награда.
Отностно моя външен вид.
Аз съм на 48 год.,работя много.
Това ми позволява независимост и добър живот.По характер приличам на Скарлет О, Хара.Догмите,предрасъдаците са далеч от мен,фалшивия морал също.
С лек грим,спортно облечена,винаги съм била харесвана от всички,мъже,жени и най-много от децата.
Но когато ходя на бал,повярвай ми,винаги съм блестяща там.
Перлена огърлица,подарана ми от чехи-аристократи в детството ,която винаги нося.
Това е харизма на излъчване,съчетанание на интелект и природна хубост.
Това е истинската красота а не онази силиконова-модерна днес" Поп Фолк" мода,която няма лице,тя е продукт.
с обич ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай
73. furiika - Джули!
12.08.2007 10:07
И аз те обичам!
За адекватността!
Поздрави и прегръдки!
:))))))))))))))))))))))
цитирай
74. анонимен - БРАВО,
23.08.2007 00:45
Джули!!С уважение към една ДАМА:)!
цитирай
75. heat - yuliya2006.....
27.08.2007 16:34
мда....аз преедлагам на всички които са съгласни с Джули да излезнат с мен на една среща. Обещавам че ще бъда натурален. Нисто изкуствено няма да има в мен. Ще сложа одеклон "каро", да засили моят аромат на мъж :):):)
еййййй хора ли сте жени ли сте не знам ама с подобно мислене ще си останете стари моми или мъжът ви всяка вечер ще си мисли за комшийката понеже тя не е естествена ама е много готина и той би дал всичко за да се мушне в розовите и гащички :):)
цитирай
76. анонимен - heat,
27.08.2007 17:31
Aко знаеш колко си жалък! Добре, че ти нямам мисленето.
С мойто си мислене и без розовите гащички на комшийката съм с двама любовника с по 10 и 7 години по-млади от мен, а ме боли малаката...за това, какви са твоите критерии! Недорасляк!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088553
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140