Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
15.06.2007 18:12 - Сестричката ми
Автор: princesss Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2786 Коментари: 11 Гласове:
0



 

Винаги съм мечтала да имам сестричка.Когато бях на 12 години се роди брат ми, който ужасно много обичам и въобще не мога да живея без него.Нямах сестричка, но имах приятелка,с която бяхме и сме повече от сестри.Растяхме заедно,винаги една до друга,без да се скараме никога за нищо.

Неразделни сме вече 17 години .
Сестричката ми е страхотен човек - много искрена, много обичлива, много добра и истинска.Аз бях лудата, която вършеше щуротиите, а тя винаги се опитваше да ме вразуми.Аз бях винаги против правилата, а тя гласът на здравия разум.Хиляди пъти си е слагала главата в торбата,заради откачените неща,които съм вършила аз.Прощавала ми е неща,които никой друг нямаше да ми прости.

Запозна се с него,когато беше на 18 години.Той е на 41 години, много красив, много интелигентен и много богат.Единственият проблем е,че е мюсюлманин и живее в мюсюлманска страна.А родителите и са повече от консервативни.Криха връзката си няколко месеца, но беше изключително трудно.Помагах и доста за да бъдат заедно.Що лъжи съм изрекла пред родителите и за да я измъкна от тях и да се видят…

Обичаха се много.Такава любов не съм виждала до сега, много силна и много истинска.Няма нужда да споменавам,че всеки път когато пристигаше да я види я обсипваше със злато и подаръци.Той поиска да се оженят и тя прие.Заради него застана срещу родителите си и срещу всички близки.Обществото ни е такова,че трудно приема брак между мюсюлманин и християнка, особено ако разликата във възрастта им е 23 години.Сестричката ми се скара с всички, за да бъде негова жена.Никой не я подкрепи в избора и, а всички казваха,че това ще е най-голямата грешка в живота й.Родителите й й казаха,че ако се омъжи за него, не я искат никога да се прибира повече в бащината къща.Сестричката ми плачеше денонощно и се бореше със себе си.От едната страна беше той, а от другата всички останали.

Онази нощ няма да я забравя.Стояхме аз и тя в едно заведение, а тя плака през цялата вечер.Тръгнахме си, а когато спрях колата пред нейния блок и казах да послуша сърцето си и да направи това, което то и казва.На следващия ден тя избяга с него в неговата страна.

Вдигнаха сватба, за която съм сигурна,че всяко момиче мечтае.Не беше сватба, а приказка.Имаше от всичко и по много.Очите и блестяха от щастие, неговите също.

Изминаха 6 години.Имат вече 3 деца.Живеят не в къща, а в истински палат .За всяко дете си има детегледачка.Къщата се поддържа от доста хора.Имат всичко, за което човек мечтае.Сестричката ми не прави нищо друго освен да бъде майка.Мъжът и го няма почти през цялото време.Прибира се късно вечер и излиза рано сутрин.

Сестричката ми не е щастлива – знам и го усещам.Но когато попитам, тя се усмихва и казва,че всичко е наред.Първият път когато видях синината на лицето и се изплаших.Дойде ми като гръм от ясно небе.Не бях подготвена за тази гледка.Сините зачестиха.Накрая ми призна,че вечер той се прибира пиян и я бие, макар аз отдавна да бях сигурна в това.Съветвах я какво ли не – да си вземе децата и да се прибере в България най –вече.Но той или е много добър актьор или тя е прекалено наивна.След побоя й се извинява и обещава,че никога повече няма да се повтори.Плачат и двамата и после пак му прощава.Писна ми да и гледам синините и веднъж и казах в прав текст, че той не я обича,а само се подиграва с нея.Казах,че излиза и с други жени.А тя пак му прости…..

Искам да я спася, да я избавя от тоя изверг.Но какво мога да направя аз,когато тя не иска да проумее,че той винаги ще си бъде такъв?Плача и се ядосвам след всеки следващ побой.Унижава я пред всички и пред децата, а тя….мълчи.Унижава я, лъже я, бие , а тя спи с него.Не я заслужава това нищожество, а тя винаги го оправдава.Толкова е добра и наивна…..

И няма да забравя как я посъветвах да слуша сърцето си….и чувствам виновна...много виновна!

А сега искам да я спася от жестоките му ръце………..но съм безсилна………..

Та исках да кажа на всички мъже,които бият  жените си,че са комплексирани нищожества и страхливци….и ги мразя!






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cris55 - princesss,
15.06.2007 19:38
тя е нарправила избора си..Не оправдавам животинското отношение на мъжа и , но може би тя не иска да се прибере заради семействато в бг, което е изгубила...остава ти само да я обичаш и подкрепяш..поздрави
цитирай
2. nait - Това е до гроб! Дано успее да намери ...
15.06.2007 21:33
Това е до гроб! Дано успее да намери сили да се махне. Трябва да го направи веднага! Но ще има проблеми с децата... Знаеш как е - oсобено ако са момчета
цитирай
3. doctorhouse - ами живота е сложно нещо......................
15.06.2007 22:14
аз сьм на сьщото мнение като теб.......... относно тези които посягат или бият жените или приятелките си ...................виждал сьм и имам позната която е подложена на системен тормоз от приятеля си и вьпреки всичко го обича и дьржи на него..................не мога да си го обясня ,а и не разбирам какво я задьржа но е факт ,че тя е още с него.................В случая на твоята приятелка обаче нещата са много по сложни и са замесени и други фактори.................................а мисля ,че не трябва да си преписваш вина за това развитие между тях.................всеки сам решава как да постьпи с живота си..........................
цитирай
4. sigrina - [S]
16.06.2007 21:25
"Та исках да кажа на всички мъже,които бият жените си,че са комплексирани нищожества и страхливци….и ги мразя!"
И аз!
цитирай
5. jiovanio - Спасение!
21.06.2007 00:56
За нея има само едно спасение и това е да се върне колкото се може по-скоро. Насилникът НИКОГА не спира докато не ОСАКАТИ жестоко или УБИЕ!!!
Ако тя иска децата и да имат ЖИВА майка трябва да намери начин да се върне в България....
цитирай
6. tea - не мисля,
23.06.2007 09:17
че би успяла да се върне, той просто няма да я пусне - с или без деца.Мюсюлманските закони са други и тя трябва да го знае най-добре.Единственото,което може да направи , е да избяга, но съм убедена, че я пазят.
Все пак късмет!
цитирай
7. jiovanio - О, има си начини!
24.06.2007 04:43
Зависи как ще си изиграе картите, сестричката ти. Би могла да измисли една почивка на Черноморието с децата и след това да потърси закрила от органите на МВР и да подаде за развод без да напуска България. Не съм юрист, но ако си влезе обратно в страната няма как да я върнат обратно при него. Това, че той плаче и се кълне в любов след като я е бил не означава, че той я обича. Той просто обича жертвата си преди съвсем да я унищожи, защото както казах и преди всеки психиатър ще ти каже, че такива не спират а само ескалират докато не осакатят или убият. Тя трябва да действа колкото се може по-скоро и да се бори за живота си....
цитирай
8. podlopioner4e - :(
10.07.2007 13:32
Според мен трябва да потърсите юридическа помощ.
Има неправителсвени организации, които се занимават специално със защитата на жените в ислямския свят. Гледал съм по телевизията репортажи за това как спасяват жени от подобни животни! потурсете помощ борете се! примирението е най ужасното нещо на света...
цитирай
9. анонимен - нещо не схванах. . . как така тя живее ...
23.08.2007 12:17
нещо не схванах...как така тя живее в чужда страна, а ти виждаш синините и? Нима си видеочатите? Или и ти живееш в тази чужда страна? И откъде знаеш, че мъжът и е с други?Нима той хойка в България? Или в чуждата страна? Много странен разказ...
цитирай
10. princesss - анонимния,
23.08.2007 13:23
защо пишеш като анонимен?Я се покажи да ти дам подробен отчет как и защо.Синините виждам когато се прибира в България - поне веднъж в месеца.А това,че ходи мъжа и с други,го знам от нея иначе не му светя принципно.
цитирай
11. viki11 - Да, лош съвет си й дала. Това просто е ...
11.09.2008 06:06
Да, лош съвет си й дала.
Това просто е турчин.
Което ме навежда на мисълта: Смърт за турците!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: princesss
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1088292
Постинги: 112
Коментари: 2889
Гласове: 11140